Tuollaista 2000-4000eur pakua kattelleena huomasin tuollaisia pelejä kuin Renault(opel,nissan) primaster ja Hyundai H1. Seuraavaksi täytyy kysyä tyyppiviat, kun varmaan niitä on? Ja sitten kumpi noista on parempi??
primaster vs H1
pakuja,,,
3
140
Vastaukset
- melkopaljon
pellit ruostuu, moottorit hajoaa ja pikkuvikoja..
- pakuavaille
Siis missä?, mutta onko rellulla ollu noita loota vikoja ja jos näin millä konetyypillä?
- hyvä paku se on :)
pakuavaille kirjoitti:
Siis missä?, mutta onko rellulla ollu noita loota vikoja ja jos näin millä konetyypillä?
...Nissan Primastar -04, aj.210 tkm., ei ruosteita, vaihteet toimii eikä ole isompia remontteja tarvinnut tehdä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974