Kissa kuumalla katolla

Missä olet -M-

Ajattelen sinua jatkuvasti tiedän mitä haluan. Tykkään sinusta eikä oikeastaan kiinnosta muut. Olen epävarma kaikesta.(Onko hunsvontin takana sydän) Onko tässä järkeä... Tunnetta ainakin löytyy. Haluaisin nytkin tulla mouruamaan hellyyttä ja seksiä.... ;)

11

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx M

ukko vai akka....etsinnässä?

• Järkikin sen sanoo

Kolli

• Onko se hunsvontti?

Mistä päin, kolli on?

• Haluatko viel'ä

jos nyt heität ihan oikeesti rehellisesti (miks meen pitäs enää pelata mitään?)
      ett monenko kanssa oot voinut nauttia/rakastella/naida yhteen menoon about 6h ja silti haluut lisää?

• siis oikeesti

Rakastellaanko vielä joskus...
        Siis silleen monta tuntia yhtämenoon täyttä intohimoa...
        Vaikkei sit rakastettas oikeesti toisiamme, persoonina...
        Mut voi sitä kai ehkä siltin rakastella intohimoisesti jollain sielun tasolla... (?

• tiedä se pukki

kukaan muu nainen ei koskaan tule rakstelemaan sun kanssa sillä tavalla mitä meen välillä oli...

• Kolli ja mistä

No ketä tä tilitys koskee?

• Kolli.Narttu grnauuu

Älä nyt viitsi,kyllä hyviä piparinkanto telineitä koko suomi täynnä..

• Meillekkin mahdollis

Entä ne hetket yhdessä... Muistan katseesi jostain meidän alkuajoilta, taisin silloin rakastua. Katseesi kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Ne ihanat hetket, pienet kiusaukset. Pilke silmäkulmassa ja kuinka puhut pääni pyörryksiin. Olen sanaton kun olet edessäni, silloin en mieti liikaa. Siinä on hyvä olla, painautua sinua vasten ja tuntea olevansa onnellinen.

• ilkka kukkanen

Missä olet -M-:lle

Olen Stadissa ihan keskellä.Meilahdessa ja kaikkea on. Myös koulutusta, tutkintoja,rahaa matkoillemme, ulkonäköä ja paineita Sinua kohtaan.

Otapa tänne yhteys ensin Ilkkaan.

• sinua varten

Kyllä sinä tiedät missä olen, joten hopi hopi ota Se luuri käteen tai laita meiliä. Minähän vastaan aina...joskus jopa liiankin nopeasti ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109