Kun tuota...

.......

Kun mä saisin ottaa alahuuleen lävistyksen jos sanoisin mun isälle 3 terveyden kannalta hyödyllistä asiaa siitä :D sanoin sille et se on nätti ja tuun hulluks jos en saa sitä, mut ei kelvannu...Eli pistäkääs tulee jotai hyödyllisiä juttuja tosta läväristä =D

6

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo

sulle ei tuu ikinä syöpää, tissit kasvaa ja saat varmasti paremmin poikaystävän.. *huoh* ei sillä ny terveyttä parantavia vaikutuksia ole... :D

• ......

xD Jebaa...sitä minäki et ei siit mitää "hyötyy" oo...mut iha sama ^^

• poju_

Enemmin et saa miestä, koska noin 90% miehistä eivät pidä kaikenlaisista huuli nenä lävistyksistä naisilla. Ainoastaan samanhenkiset punkkarit voivat tykätä ja heitä on korkeintaan pari prosenttia.

Joten isäsi kannatta suostua, jos haluaa että pysyt mahdollisimman kauan koskemattomana.

• kin
        poju_ kirjoitti:

Enemmin et saa miestä, koska noin 90% miehistä eivät pidä kaikenlaisista huuli nenä lävistyksistä naisilla. Ainoastaan samanhenkiset punkkarit voivat tykätä ja heitä on korkeintaan pari prosenttia.

Joten isäsi kannatta suostua, jos haluaa että pysyt mahdollisimman kauan koskemattomana.

Kaikki lävistetyt ihmiset eivät edes välitä saada "kaikenlaisten huuli nenä lävistysten" inhoajilta huomiota ja kiinnostusta osakseen. Pätee sekä miehiin että naisiin. Kun näin karsiutuu pois "markkinoilta" sekä lävistyksiä inhoavat miehet että naiset (/pojat että tytöt), jää jäljelle suunnilleen yhtä suuri ryhmä molempia sukupuolia, joille lävistysten tai niiden inhoamisen ei tarvitse olla kynnyskysymys. Näin ei pitäisi lävistetyilläkään olla kauheita pariutumisongelmia. (Huh, puhua nyt "pariutumisesta"...)

Lävistykset ovat aika löyhästi linkitettävissä punkkarikulttuuriin nykyään, niitä löytyy varsin monenlaisilta ihmisiltä, mitä tuskin voit kiistää. Ja kyllä minä mielummin punkkarin kanssa seurustelisin kuin sellaisen, joka kuvittelee ettei lävistyksistä voi pitää kuin punkkarit. Jälkimmäisen pösilön kanssa en ikinä.

(Joskaan pelkät pienet nostril ja labret näyttävät usein mielestäni orvoilta, ja kantaja paremmalta vaikkapa ilman niitä, enkä suuremmin siis pidä näistä tällaisista "huuli nenä lävistyksistä naisilla"... Köh köh. Mutta siis asia ei kuulu minulle, ei niin millään muotoa, makuja on niin monia.)

Jopas minä taas provosoidun herkästi.

• mie
        kin kirjoitti:

Kaikki lävistetyt ihmiset eivät edes välitä saada "kaikenlaisten huuli nenä lävistysten" inhoajilta huomiota ja kiinnostusta osakseen. Pätee sekä miehiin että naisiin. Kun näin karsiutuu pois "markkinoilta" sekä lävistyksiä inhoavat miehet että naiset (/pojat että tytöt), jää jäljelle suunnilleen yhtä suuri ryhmä molempia sukupuolia, joille lävistysten tai niiden inhoamisen ei tarvitse olla kynnyskysymys. Näin ei pitäisi lävistetyilläkään olla kauheita pariutumisongelmia. (Huh, puhua nyt "pariutumisesta"...)

Lävistykset ovat aika löyhästi linkitettävissä punkkarikulttuuriin nykyään, niitä löytyy varsin monenlaisilta ihmisiltä, mitä tuskin voit kiistää. Ja kyllä minä mielummin punkkarin kanssa seurustelisin kuin sellaisen, joka kuvittelee ettei lävistyksistä voi pitää kuin punkkarit. Jälkimmäisen pösilön kanssa en ikinä.

(Joskaan pelkät pienet nostril ja labret näyttävät usein mielestäni orvoilta, ja kantaja paremmalta vaikkapa ilman niitä, enkä suuremmin siis pidä näistä tällaisista "huuli nenä lävistyksistä naisilla"... Köh köh. Mutta siis asia ei kuulu minulle, ei niin millään muotoa, makuja on niin monia.)

Jopas minä taas provosoidun herkästi.

Niin aikuisten kuin nuorten enemmistö on sitä mieltä, että ihminen ilman lävistyksiä on kauniimpi, ja jokainen lävistys vain vähentää pisteitä. Intissä keskusteltiin kavereiden kanssa, ja ainoastaan yhden tyypin mielestä lävistetty tyttö oli kaunis, ja hänkin lopuksi tunnusti, että mieluummin ottaisi saman tytön ilman lävistyksiä.

Ihan sama mulle mitä uistimia tunget nenääsi, mutta turha on luulla että kaunistut. Samoin kuin silikonien kanssa, nainen luule että tulee kauniimmaksi kun laittaa silikonit, kun todellisuudessa tutkimuksen mukaan yli 90% miehistä suhtautuvat kielteisesti silikoneihin, ja suurin osa on lopettanut suhteen, kun nainen on kertonut silikoneista. Ja sun lävistyksistäsi ei tarvitse edes kertoa, sen näkee naamasta.

• kin
        mie kirjoitti:

Niin aikuisten kuin nuorten enemmistö on sitä mieltä, että ihminen ilman lävistyksiä on kauniimpi, ja jokainen lävistys vain vähentää pisteitä. Intissä keskusteltiin kavereiden kanssa, ja ainoastaan yhden tyypin mielestä lävistetty tyttö oli kaunis, ja hänkin lopuksi tunnusti, että mieluummin ottaisi saman tytön ilman lävistyksiä.

Ihan sama mulle mitä uistimia tunget nenääsi, mutta turha on luulla että kaunistut. Samoin kuin silikonien kanssa, nainen luule että tulee kauniimmaksi kun laittaa silikonit, kun todellisuudessa tutkimuksen mukaan yli 90% miehistä suhtautuvat kielteisesti silikoneihin, ja suurin osa on lopettanut suhteen, kun nainen on kertonut silikoneista. Ja sun lävistyksistäsi ei tarvitse edes kertoa, sen näkee naamasta.

Totta, enemmistö pitää ihmistä ilman lävistyksiä kauniimpana, ei pienintäkään epäilystä. Mutta on olemassa myös vähemmistö, joka pitää lävistettyjä ihmisiä keskimäärin kauniimpina. Nämä lävistetyistä pitävät löytävät toisensa (kuten itselleni kävi), ja lävistyksistä pitämättömät toisensa. Helppoa. (Plus kaikki ne lukuisat tapaukset jotka eivät sovi tähän karkeaan jaotteluun ja joiden elämä ei ole pelkkää keksittyjen kriteerien kumartamista ja pilkunviilaamista...) Jonkun mielestä ehkä kannattaa jättää itsensä lävistämättä vain siksi, että metallittomana miellyttää useampia ihmisiä, mutta minä en näe asiaa niin. Miksi jättää lävistykset hankkimatta vain muita miellyttääkseen? Jokaisen oma valinta. Eivät ihmiset jää yksin lävistysten vuoksi, sen verran vähäisesti kummia asioita ne ovat. Sen sijaan jos joku kosmeettisista syistä amputoisi kaikki raajansa pois, kaverit ja rakastajat voisivat olla aika vähissä. (Tosin joku erikoinen tapaus hullaantuisi tuostakin, mieltymyksiä on niin monia. En puutu nyt siihen, mitä itse kannatan ja mitä en.)

Aika harva nainen taitaa muuten nykyään enää haaveilla silikonirinnoista? Minä en ole vielä kohdannut ainuttakaan.

Minulla ei ole lävistyksiä kasvoissa. En silti välittäisi sekaantua ihmisiin, jotka pitävät lävistyksiä "uistimena nenässä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe