Mua on alkanut pikku hiljaa ärsyttää, ku jokainen omanikäiseni nuori mies (oon 18 vuotta) suhtautuu muhun niin "kaveri meiningillä"!!! (En kuitenkaan oo mikään poikatyttö). Mulla ei ikinä oo ollut yhtäkään poikaystävää, mikä ei oo häirinnyt mua lähes ollenkaan paitsi jotenkin nyt lähi aikoina on alkanut ihmetyttää et mikä juttu tää oikein on...
kaikki pojat pitää mua vaan niin...hmm...kunnollisena. Tai siis oon itse päätynyt tähän johto päätökseen: ehkä mussa vaan ei oo tarpeeksi särmää tms. Oon aika tällainen perus "naapurintyttö".
Pidän kuitenkin itseäni ihan nättinä tyttönä, oon ihan normaali kokoinen, joskin pituutta on kertynyt lähes 180cm (lähinnä ylpeä senteistäni;)... en ole edes kauhean ujo ja tykkään puhella niitä näitä vähän kaikkien kanssa. Mulla on ihan mukavasti kertynyt kavereitakin (sekä tyttöjä että poikia).
Toisaalta oon myös huomannut et vastaan ei itse asiassa edes oo koskaan tullut "mun tyylistä" nuorta miestä. Ne kaikki on vaan jotenkin niin...äh, vaikea selittää. Ne ei vaan osaa puhua mun kanssa (okei, toi kuulostaa vähän oudolta, mut sitä on oikeasti vaikea selittää...) Niin ja asiaa ei auta se, että asun sellasella seudulla, missä kaikki on jotain täysin muusta maailmasta tiedottomia tai sit ne vaan on täynnä itseään.
No joo, ehkä tää tilitys nyt oli tässä:)
Ärsyttävää...
Lisa
1
415
Vastaukset
- erhmann
Kuulostaisi siltä, että sulle voisi sopia vähän vanhempi, kypsempi mies. Ei kauheesti, mutta vaikka joku 23, 24 vee.
Toisaalta mikä kiire sulla. Ei niin mikään ! Sulla elämä, opiskelut, ehkä muuttokin edessä. Maailma on avoimempi kun ei seurustele.
Btw. sunlaiset tytöt vähän myöhemmässä iässä (vaik 25v) kovaa valuuttaa. Eipä vaan tunnu löytyvän vapaita kaltaisiasi. Ite ottaisin mielellään "kunnollisen naapurintytön" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958