Kuinka tehdä aloite naisille

PPPM

Inspiroiduin nöyrä valtia ketjusta ja päätin viihdyttää yleisöä omalla elämälläni.

Ensimmäinen lähestymisyritys yökerhossa ikinä

Minä: Hei!
Nainen: Mee ny vittuun siitä pyörimästä!
Minä: Anteeksi?
Nainen: Ootsa vielä joku vitun retardi? Häivy!

Olin hitusen loukkaantunut. Se että ei kelpaa on harmillista, mutta onko sitä pakko olla noin töykeä?

Hieman kokemusta hankittuani opin laukaisemaan tilanteen leikkisällä sanailulla. Esimerkiksi näin

Nainen: Hyi vittu, mee pois.
Minä: (Ottaa naista kädestä ja kumartaa teatraalisesti) Kiitoksia näistä sanoista.
Nainen: Mitä vittua?!
Minä: On hienoa, että nainen osaa tuoda oman persoonansa ja tyylinsä heti esille. Ei tarvitse hukata aikaa tutustumiseen, kiitokset siitä.
Nainen: #¤%& !!!
Minä: Aivan, hyvää illanjatkoa.

Tällaisia hauskoja kokkapuheita ei useinkaan tarvita. Hyvin usein keskustelu muistuttaa tylsyydessään seuraavaa:

Nainen: Moi.
Minä: Mites teidän ilta on lähtenyt käyntiin? Täällä on aika hiljaista tänään.
Nainen: Joo. Me ollaan oikeastaan vaan pitämässä hauskaa kahdestaan, ei etsimässä seuraa.
Minä: Nyt on niin huonoa seuraa tarjolla, että se on suorastaan erinomaista.
Nainen 2: Kyllä me nyt haluttais olla ihan kahdestaan.
Minä: Mikäs siinä sitten. Illanjatkot.
Naiset: Moi.

Luonnollisestikin vähän tämän jälkeen paikalle saapuu pari miestä ja naiset eivät halua enää olla ihan kahdestaan.

Muita mielenkiintoisia sattumuksia ovat olleet:

Nainen: (Näyttää kauhistuneelta) ...
Minä: No just...
Nainen: Ihan oikeesti hei, mee pois. Jätä mut rauhaan.
Minä: Tottahan toki. Ihan noin uteliaisuuttani kuitenkin kysyn: jos sinulla on paha sosiaalinen fobia, niin miten pääsit ulos ovesta?
Nainen: ...

Mitenkäs käy kun naiset näyttävät sitä kuuluisaa vihreää valoa lähestymiselle?

Nainen: (Katselee nurkasta)
Minä: Terve vaan!
Nainen: Hihihihihi! (ja juoksee pois)
Minä: Että tällaista tänään...

Nainen: (Kuikuilee baarin pimeästä nurkasta minua pidemmän ajan)
Minä: Hei vaan!
Nainen: Mitä sä siihen tulet ilmaa pilaamaan?
Minä: Tulin vaihtamaan muutaman sanan, kun...
Nainen: Mene kuule vaikka helvettiin vaihtelemaan sanoja.
Minä: (pidän ihan pokkana hyvin lyhyen tiivistelmän kunnioituksesta, hyvästä käytöksestä, sen merkityksestä ihmisten välisissä kohtaamisissa sekä tynnyrissä kasvamisesta)
Nainen: Ymm, tota?

Minä palana takaisin baaritiskille oluen juontiin, kaverit ihmettelevät että mikäs nyt taas meni pieleen. Nainen saapuu pyörimään selkäpuolelle. Jätän hänet huomiotta ja nainen polttaa hihansa ihan kokonaan sekä poistuu baarista loukatun naisen "vitun homo"-huudahdusta käyttäen.

Nainen: (Silmäpelailee ja keimailee miehelle minkä kerkeää)
Minä: No hei!
Nainen: (Muille naisille) Hiii! Se tuli tänne! Mä voitin! Mä voitin!
Minä: Ei helvetti...

Olen kerran melkein löytänyt naisen baarista. Tämän onneksi sabotoi nainen, jota olin yrittänyt piirittää joskus yli vuosi sitten.

Naiset melko usein valittavat, että kukaan ei koskaan tee aloitteita.

Tarkoittaa varmastikin sitä, että ihanat miehet eivät tee aloitteita.

Minä en enää tee, kaikki ovat onnellisempia.

66

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timantinkova atm

Kuse niiden syliin.

• lottamari<3

Tuntuu siltä, että yliarvioit itsesi ja lähestyt vain itseäsi todellatodella kovatasoisempia naisia. Pudota rimaa ja tee aloite vähemmän seksikkäille..hieman itseäsi muistuttaville naisille, niin luulen että sinulla ei ole mitään ongelmaa saada naisseuraa.

• timantinkova atm

Alaks olee?

• InhaKyynikko

Parempi yksin, kuin huonossa parisuhteessa.

• 9+13

Aloittajalle sopii erinomaisesti juoksunsa juossut, 30 kg ylipainoinen, alkoholisoitunut, noin 35 vuotta vanha kolmen mulattilapsen yh.

Kyllä siinä kemiat vaan kipinöi.

• 1+15
        9+13 kirjoitti:

Aloittajalle sopii erinomaisesti juoksunsa juossut, 30 kg ylipainoinen, alkoholisoitunut, noin 35 vuotta vanha kolmen mulattilapsen yh.

Kyllä siinä kemiat vaan kipinöi.

Älä unohda koiria! Naisella kuuluu olla koiria, jotka eivät ole sisäsiistejä.

• Musta taasen tuntuu siltä, että oikeesti noi tapaukset on tapahtuneet jossain limudiscossa, jossa keski-ikä on ollut 13-v, eikä suinkaan yökerhossa. Jos siis nyt oletetaan, että nuo eivät ole keksittyjä kaikki.
        Ei kukaan aikuinen käyttäydy noin.

• 8+2
        crazy_catwoman kirjoitti:

Musta taasen tuntuu siltä, että oikeesti noi tapaukset on tapahtuneet jossain limudiscossa, jossa keski-ikä on ollut 13-v, eikä suinkaan yökerhossa. Jos siis nyt oletetaan, että nuo eivät ole keksittyjä kaikki.
        Ei kukaan aikuinen käyttäydy noin.

On tervettä epäillä kaikkea, mitä suomi24 palstalla kirjoitetaan.

Et voi kuitenkaan oman käyttäytymisesi perusteella päätellä mitä muut tekevät. Yksinkertaistaen, vaikka et ryöstä vastaantulijoita, niin kyllä joku muu niin tekee.

Avauksen kaltaisesti käyttäytyvät myös 18-22 välillä olevat "naiset".

• 8+2 kirjoitti:

On tervettä epäillä kaikkea, mitä suomi24 palstalla kirjoitetaan.

Et voi kuitenkaan oman käyttäytymisesi perusteella päätellä mitä muut tekevät. Yksinkertaistaen, vaikka et ryöstä vastaantulijoita, niin kyllä joku muu niin tekee.

Avauksen kaltaisesti käyttäytyvät myös 18-22 välillä olevat "naiset".

Toi oli hyvä laittaa lainausmerkit naisien ympärille, koska täysin keskenkasvuista tuollainen käytös. Luultavasti ap voi syyttää ihan itteensä, jos lähestyy vain aivottomia pissaliisoja (ja kyllä, sen näkee jo ulospäin).

Muistan kyllä kerran, että joskus 15-16 v. yritin mennä juttelemaan yhdelle ikäiselleni pojalle, jonka kanssa oltiin muutamia vuosia aikaisemmin oltu samoilla teoriatunneilla, että "muistatko, mun nimi on.." johon hän keskytti, että joo joo, mee jo siitä... En ole vieläkään täysin selvinnyt tästä vaikka aikaa on kulunut melkein kakskyt vuotta. Tiedän siis, että jotkut osaa olla tosi törkeitä. Mutta uskomattoman paljon yhdelle ja samalle (siis aloittajalle) sattunut noita törkeitä ihmisiä eteensä.

• PPPM
        crazy_catwoman kirjoitti:

Toi oli hyvä laittaa lainausmerkit naisien ympärille, koska täysin keskenkasvuista tuollainen käytös. Luultavasti ap voi syyttää ihan itteensä, jos lähestyy vain aivottomia pissaliisoja (ja kyllä, sen näkee jo ulospäin).

Muistan kyllä kerran, että joskus 15-16 v. yritin mennä juttelemaan yhdelle ikäiselleni pojalle, jonka kanssa oltiin muutamia vuosia aikaisemmin oltu samoilla teoriatunneilla, että "muistatko, mun nimi on.." johon hän keskytti, että joo joo, mee jo siitä... En ole vieläkään täysin selvinnyt tästä vaikka aikaa on kulunut melkein kakskyt vuotta. Tiedän siis, että jotkut osaa olla tosi törkeitä. Mutta uskomattoman paljon yhdelle ja samalle (siis aloittajalle) sattunut noita törkeitä ihmisiä eteensä.

"Mutta uskomattoman paljon yhdelle ja samalle (siis aloittajalle) sattunut noita törkeitä ihmisiä eteensä."

Ei oikeastaan, kyseessä on parhaat palat neljän vuoden ajalta jostain muinaisuudesta. Se tehnee noin puolitoista törppöä vuodessa.

Törppöjen ikä oli luokkaa 18 ja vanhimmatkaan tuskin kovin vanhoja olivat.

• noei
        timantinkova atm kirjoitti:

Alaks olee?

"Kuis roikkuu". Toimii aina.

• totuis tulee nyt

Kato salkkareita ja ota mallia Taalasmaan Karista! Se osaa iskeä eli on oma itsensä, hymyilee ja heittää kaks mielistä läppää ja anta naisen kerjätä mulkkua!

• 18+14

Itse en oo koskaan livenä tehnyt aloitteita naisille, mutta aika helpollahan tuota oot päässyt jos ei oo tarvinnut kuin "moi" sanoa ja heti tullut selväksi ettei tarvii enempää yrittää lirkutella.

• ätmi

Noinhan se menee. Suomalaisille nirppanokkanaisille ei vain mikään kelpaa. Jokaiselta sinkkunaiselta, joka valittaa, ettei mukamas löydä miestä, tulisi leikata kieli irti!

• Hmmm...

Nostan hattua aloittajalle.

Nyt kun olet päässyt alkuun, niin kannattaa jatkaa samalla linjalla. Ehkä toimintaa voisi viilata siihen suuntaan, että et yritä olla ihan noin sarkastinen sanomisissasi. Ja ehkä voisi kokeilla erityyppisiä naisia.

Jokainen joka yrittää, saa pakkeja. Se on normaalia.

• sdds3

Joo, mutta kaikki ei jaksa ottaa jatkuvasti pakkeja vastaan, vaan lopettavat.

• Alfa-apina

Tuollaista se on kun tekee aloitteita markkina-arvonsa huipulla oleville 19v pissisprinsessoille, Bitch Shield on päällä betamiehen tullessa iskemään.

Teet väärin negaamalla vasta saatuasi pakit. Yritä mieluummin negata heti, osoita vaikka tyttöjen hiuksia ja kysy huvittuneen näköisenä "mikä tuo on"? Tms.

• Yritänpäs tässä nyt analysoida muutamia tapauksia, niin saat ehkä jotain käsitystä siitä mitä naisten päässä saattaa liikkua.

Tapaus1:
      Nainen: Mee ny vittuun siitä pyörimästä!
      Minä: Anteeksi?
      Nainen: Ootsa vielä joku vitun retardi? Häivy!

Analyysi: Nainen on ehkä iskenyt silmänsä johonkin toiseen mieheen, eikä halua sinua häiritsemään silmäpeliään tämän kanssa. Jos tuo alun perin kiinnostavampi mies ei lämpenekään, niin nainen harmittelee kotona sitä oi tyhmyyksissään tyly sille toiselle, kiinnostuneelle miehelle.

Tapaus2:
      Nainen: Hyi vittu, mee pois.
      Minä: (Ottaa naista kädestä ja kumartaa teatraalisesti) Kiitoksia näistä sanoista.
      Nainen: Mitä vittua?!
      Minä: On hienoa, että nainen osaa tuoda oman persoonansa ja tyylinsä heti esille. Ei tarvitse hukata aikaa tutustumiseen, kiitokset siitä.
      Nainen: #¤%& !!!
      Minä: Aivan, hyvää illanjatkoa.

Analyysi: Tuossa on toki naisen eka reaktio äärimmäisen lapsellinen. Ihan järkevä reaktio mieheltä joka ei halua prinsessaa palveltavakseen, ja jos naisella nyt on vähänkään järkeä päässä ja ikää yli 16v. niin todennäköisesti katuu käytöstään myöhemmin.

Tapaus3:
      Nainen: Moi.
      Minä: Mites teidän ilta on lähtenyt käyntiin? Täällä on aika hiljaista tänään.
      Nainen: Joo. Me ollaan oikeastaan vaan pitämässä hauskaa kahdestaan, ei etsimässä seuraa.
      Minä: Nyt on niin huonoa seuraa tarjolla, että se on suorastaan erinomaista.
      Nainen 2: Kyllä me nyt haluttais olla ihan kahdestaan.
      Minä: Mikäs siinä sitten. Illanjatkot.
      Naiset: Moi.

Analyysi: Kolmas kommenttisi oli varmaankin naisita hämmentävä. Se vaikuttaa minusta suoranaiselta tylytykseltä, vaikka naiset eivät edes varsinaisesti olleet sinulla tylyjä aluksi. Et ollut ehkä ulkonäöllisesti heidän mieleensä, ja toinen ongelma on tietty se että heitä oli kaksi ja sinua vain yksi, eli epäselvyyttä siitä kummasta voisit olla mahdollisesti kiinnostunut.

Tapaus4:
      Nainen: (Näyttää kauhistuneelta) ...
      Minä: No just...
      Nainen: Ihan oikeesti hei, mee pois. Jätä mut rauhaan.
      Minä: Tottahan toki. Ihan noin uteliaisuuttani kuitenkin kysyn: jos sinulla on paha sosiaalinen fobia, niin miten pääsit ulos ovesta?
      Nainen: ...

Analyysi: Koetko itse olevasi oikeasti sen näköinen, että pelkkä ulkonäkösi voi herättää jossakin naisessa kauhureaktion? Jos koet, niin muista että plastiikkakirurgia on tällaisessa tapauksessa aivan yleisesti hyväksytty vaihtoehto. Muussa tapauksessa luulisin, että olet sotkenut kauhistuneisuuden ja hämmästyksen siitä, että aloite tulee yllättävältä taholta (tai että aloitetta ylipäätään tulee). Toka kommenttisi onkin sitten jo taas tylytystä, mikä laske lämpötilan välittömästi pakkasen puolella ja selittää naisen vastauksen täysin. Seuraavassa kommentissasi solvaat vielä lisää.

Loppuja en nyt ehdi/jaksa analysoida, mutta kannattaa pitää mielessä että kukaan ei ole täydellinen ja naisetkin käytäytyvät joskus typerästi; yleensä sitä typerämmin mitä mielenkiintoisempi mies on lähettyvillä.

• tukallinen mies

Joo, aika herkkänahkaiselta kuulostaa tuo aloittaja. Toisaalta hänhän kuulostaa ihan huumorimieheltä, että ehkä osaa suhtautua noihin asioihin kypsästi huumorilla, eikä lannistu heti.

• PPPM

"Koetko itse olevasi oikeasti sen näköinen, että pelkkä ulkonäkösi voi herättää jossakin naisessa kauhureaktion?"

Varokaa yökerhoissa hiipivää hirviötä! Se lähestyy varjoista litkiäkseen neitseellisen verenne kaulavaltimoistanne. Öööh, siis verenne kuitenkin ja tehdäkseen teistä tämän jälkeen lampunvarjostimia ja kirjatukia.

Vastaus kysymykseesi: En kokenut.

• 1+11

Ei mun mielestä ap:n kommentit ole tylytystä. Oikeasti hauskoja, tilanteeseen sopivia läppiä, joiden soisi osoittavan noille naisille, kuinka naurettavasti he käyttäytyy. Itselle ei tulisi mieleenkään kohdella tuntemattomia noiden naisten tavoin, mutta myönnän olleeni biatch esim. PMS-psykoosissa omalle rakkaalle, jonka heittämä vastaläppä, samaa kaliiberia kuin ap:n, on saanut mörkkiyden muuttumaan nauramiseksi (anteeksi pyytämisen kera).

• PPPM kirjoitti:

"Koetko itse olevasi oikeasti sen näköinen, että pelkkä ulkonäkösi voi herättää jossakin naisessa kauhureaktion?"

Varokaa yökerhoissa hiipivää hirviötä! Se lähestyy varjoista litkiäkseen neitseellisen verenne kaulavaltimoistanne. Öööh, siis verenne kuitenkin ja tehdäkseen teistä tämän jälkeen lampunvarjostimia ja kirjatukia.

Vastaus kysymykseesi: En kokenut.

No miksi sitten tuli edes mieleen käyttää tuota sanaa ”kauhistunut” tuossa? Eli todellisuudessa nainen yllättyi aloitteestasi, niin ettei heti saanut sanaa suustaan, ja siinä tilanteessa tuo ”no just”-kommentti on kyllä äärimmäisen tökerö ja halveksuntaa osoittava.

Muutenkin joissakin noissa tapauksissa vaikuttaa siltä, että pyrit osoittamaan halveksuntasi jo ennen kuin nainen on varsinaisesti ollut sinulle epäkohtelias. Elekielen käytöstäsi en nyt tietenkään voi olla varma, mutta jotenkin vain tulee tuosta tekstistä semmoinen mielikuva että et lähesty naisia oikeastaan siksi että haluaisit tutustua, vaan jotenkin pakonomaisesti ja melkeinpä toivoen huonoa kohtelua, jotta saisit tilaisuuden nöyryyttää heitä ihan ”luvallisesti”. Tällainen asenne näkyy aika helposti ulospäin ja takaa sen että pakit tulee jokaiselta naiselta täysin riippumatta siitä mitä sanot.

• 1+11 kirjoitti:

Ei mun mielestä ap:n kommentit ole tylytystä. Oikeasti hauskoja, tilanteeseen sopivia läppiä, joiden soisi osoittavan noille naisille, kuinka naurettavasti he käyttäytyy. Itselle ei tulisi mieleenkään kohdella tuntemattomia noiden naisten tavoin, mutta myönnän olleeni biatch esim. PMS-psykoosissa omalle rakkaalle, jonka heittämä vastaläppä, samaa kaliiberia kuin ap:n, on saanut mörkkiyden muuttumaan nauramiseksi (anteeksi pyytämisen kera).

Tutulle ihmiselle tuollaiset heitot toimivat kyllä pikkuisen eri tavalla kuin tuntemattomalle.

• PPPM
        stellaria81 kirjoitti:

No miksi sitten tuli edes mieleen käyttää tuota sanaa ”kauhistunut” tuossa? Eli todellisuudessa nainen yllättyi aloitteestasi, niin ettei heti saanut sanaa suustaan, ja siinä tilanteessa tuo ”no just”-kommentti on kyllä äärimmäisen tökerö ja halveksuntaa osoittava.

Muutenkin joissakin noissa tapauksissa vaikuttaa siltä, että pyrit osoittamaan halveksuntasi jo ennen kuin nainen on varsinaisesti ollut sinulle epäkohtelias. Elekielen käytöstäsi en nyt tietenkään voi olla varma, mutta jotenkin vain tulee tuosta tekstistä semmoinen mielikuva että et lähesty naisia oikeastaan siksi että haluaisit tutustua, vaan jotenkin pakonomaisesti ja melkeinpä toivoen huonoa kohtelua, jotta saisit tilaisuuden nöyryyttää heitä ihan ”luvallisesti”. Tällainen asenne näkyy aika helposti ulospäin ja takaa sen että pakit tulee jokaiselta naiselta täysin riippumatta siitä mitä sanot.

Kutsukaamme kauhistunutta kauhistuneeksi, se on yksinkertaisempaa. Tuottaa tiettyjä kommunikointivaikeuksia kutsua kauhistuneen oloista esimerksi yllättyneeksi. Toki tapahtuma oli niin absurdi, että hetken ihmettelin olenko hereillä ollenkaan. Siksi sen muistankin.

Jälkimmäinen tulkintasi on myös mielenkiintoinen. Sinun mukaasi minä kuljeskelen pitkin yökerhoja erityisesti etsimässä nöyryytettäviä naisia? Pelkään tulkintasi kertovan enemmän sinusta kuin minusta. Mahdollisesti olet viettänyt aikaa liikaa tällä palstalla palstan kilttien miesten seurassa.

• valkoritari2014
        tukallinen mies kirjoitti:

Joo, aika herkkänahkaiselta kuulostaa tuo aloittaja. Toisaalta hänhän kuulostaa ihan huumorimieheltä, että ehkä osaa suhtautua noihin asioihin kypsästi huumorilla, eikä lannistu heti.

Onhan se herkkänahkaista ja ihan hinttarimaistakin, jos ei pidä töykeästä käytöksestä ja itseensä kohdistuvasta tylytyksestä. Kyllä tosi heteron pitää kestää kaikki paska mitä naiset oikkupäissään vain keksivät!

• tukallinen mies
        valkoritari2014 kirjoitti:

Onhan se herkkänahkaista ja ihan hinttarimaistakin, jos ei pidä töykeästä käytöksestä ja itseensä kohdistuvasta tylytyksestä. Kyllä tosi heteron pitää kestää kaikki paska mitä naiset oikkupäissään vain keksivät!

Ei nyt ihan noinkaan. Minulla ei kyllä ole tapana haukka ketään hinttarimaiseksi, koska se on typerää, enkä niin ajattele tuosta aloittajastakaan. Pikemminen ajattelen, että hän on ollut rohkea ja uskaltanut lähestyä naisia. Ei vain voi olettaa, että kultakipaleita tulisi heti vastaan, vaan paljon pitää köyhää maata penkoa ennen kuin niin käy. Mutta kyllä se myös on niin, että jos aloitteita tekee joko mies tai nainen pitää kestää myös torjuntaa, johon valitettavasti riski kasvaa, varsinkin jos tekee aloitteita tuiki tuntemattomille. Naisten käytös tietenkin noissa tapauksissa on huonoa, eikä millään tavalla puolustettavissa. Itse ajattelen että jos tekisin alotteita ja jos tulee tyly vastaanotto, niin sehän kertoo vain siitä, että onneksi näin nopeasti pääsin selville tuollaisen ihmisen persoonasta ja sopimattomuudesta minulle, eikä tarvitse häneen enää energiaansa käyttää. Ymmärrän toki, että kaikkien ei ole näin helppo ajatella ja toimia.

• 8+11

Ap, voitko tehdä aloitteita joka viikko naisille ja kirjoittaa kokemuksesi tänne? Ovat hauskaa luettavaa

• Niin se on

Ei kannata. Siinähän voi pian käydä niin, että saa naista.

• Ex PUA

:D

Tämä oli kyllä helkkarin hauska, vaikka otan tietysti osaa kovista kokemuksistasi, ja jos yhtään lohduttaa, niin harvapa mies olisi asemassa jossa ei olisi tullut koskaan torjuntoja.

(Muutenkin nämä epäonnistumistarinat ovat viihdyttävämpiä kuin onnistumistarinat, joiden kohdalla voi olla jopa vähemmän opittavaa, koska niissä on erittäin suuri todennäköisyys että nainen on ollut alunperinkin kiinnostunut, jolloin dialogin sanat olisivat voineet olla erilaiset, mutta lopputulema silti ihan sama).

Tässä ketjussa on epäilty että yrität liian tasokkaita naisia. Enpä tiedä. Hyvä tutka sinulla on kyllä näiden mänttien löytämiseen, se pitää sanoa.

Minun kokemukseni on, että juuri pahimpia kusipäitä ja heikoimmat sosiaaliset taidot omaavia ovat juuri nämä kohtalaisen keksinkertaiset, mutta itsestään reilusti liikoja luulevat, persjalkaiset pirkot.

Se kertoo aikalailla siitä miten etuoikeutettuja naiset ovat, ja miten suuri on heidän seksuaalinen valta, kun jopa sellaiset voivat käyttäytyä noin ylimielisesti.

He ovat siellä usein pelkästään sitä varten.

Esim. tässä tapauksssa he todennäköisesti olivat korottamassa lähestymiseen rohkeutta keränneiden miesten kustannuksella itselleen itsetuntoa.

(Siksikin ymmärrän hyvin näitä ätmejä jotka eivät enää enempää haluaisi olla näiden naisten uhreina, ja jotka mieluummin odottavat että jos nainen on tosisaan, että se ottaisi aloitteen itse.).

Ja vaikka tässä on ehdoteltu, ja etenkin pelimiehet ehdottaisi jotain monimutkaisia tekniikoita noiden lähestymisten suorittamiseen, niin ne unohtaa sen, että kuten esimerkkisi näytti, aika moni nainen, etenkin baarissa odottaa sitä että heitä isketään.

Tämä meinaa sitä että ei ole väliä mitä sanot tai teet, se voidaan silti ottaa iskemisenä.

Tästä syystä sinä et välttämättä hämäisi niillä tempuilla muita kuin itseäsi.

Esimerkki oikeasta elämästä.

Kerran jonossa, juuri tuollainen harmaahiirulainen, jonka kaverin kanssa juttelin, alkoi syyttämään minua hänen iskemisestä. Tämä siksi, kun olin ohimennen pyytänyt hänen tupakastaan jämiä. :D

Sanoin että kuule joskus ne jämät vain ovat jämät, mutta se ei uskonut (tai sitten uskoi koska) vaan passiivisaggresiivisesti ei edes antanut niitä jämiä.

Siihen heitin jotain tyyliin, että tuohan oli kypsästi tehty, jolloin porukan valkoritari tietysti otti naisen puolen ja sanoi että "et voinut antaa asian olla!" sanoin että en tietenkään, kyllä minulla on oikeus vastata.

Parasta tässä oli kuitenkin se, että edessäni oli kaksi naista, joista molemmat pitkiä ja sieviä. Huomasin että toinen ottaa savuketta, joten kysyin jämiä häneltä (se jolla oli myös vähäsen kesämekossaan tissiäkin). Se sanoi että on täyttämässä kohta 30 v. joten saan vaikka kokonaisen jos sanon jotain lohduttavaa, ja siihen sanoinkin että en kyllä koskaan usko tuollaisen hädin tuskin täysi-ikäisen tytön muka täyttävän niin paljoa. Se hyppäsi kaulaan ja kehui miten uskomattoman ihana mies olen, ja antoi yhden menthol-savukkeen.

Aloittelevien kurppien ilmeet takanani oli priceless, ja minä siirryin näiden paremmalta näyttävien ja mukavampien naisten seuraan jonottamaan. :)

Joten mitä tämä opettaa, on sen että aina ne paremman näköiset eivät ole niitä joita tarvitsee negata ja aina ne persjalkaiset piiat jotka ovat päättäneet lähteä kaupungille, eivät ole niitä jotka osaisivat suhtautua itseensä tasonsa vaatimalla tavalla. (Vaikka en minäkään välttämättä nyt ehdota että menisit niitä huimasti oman tason ylittäviä pokaamaan, mutta yritän vaan tuoda pointin esille että ei välttis ongelmanasi ole siltikään ollut se että jo koittaisit pokata itsesi yläpuolella olevia).

Pelimiesopeissa esim. tuo mitä tein olisi ollut väärin.

Sillä eihän noin hyvännäköistä brunea olisi pitänyt missään nimessä kehua, vaan negata, saati sitten hypätä noin sen "hoopsin läpi", kun taas tuota harmaahiirtä olisi pitänyt koittaa voittaa puolelleen (eli hypätä sen hoopsin läpi). :D Molempia näitä naisten temppuja oltaisi myös voitu pitää paskatesteinä (se on muuten ihan hyvä konsepti sinällään), mutta pelimiespelleilyllä tuossa oltaisi parhaimmillaankin päädytty ojasta allikkoon.

• PPPM

"Minun kokemukseni on, että juuri pahimpia kusipäitä ja heikoimmat sosiaaliset taidot omaavia ovat juuri nämä kohtalaisen keksinkertaiset, mutta itsestään reilusti liikoja luulevat, persjalkaiset pirkot. "

Bingo!

Ensimmäinen tapaus oli kuitenkin todella huolellisesti pukeutunut ja meikattu huomiota herättävän kaunis nuori nainen. Hän oli asettunut vielä sopivasti valoon, että näkyisi hyvin.

• 080808080808

Ei kait nyt aikuinen? mies mitään jämiä pyytele vaan jos polttaa niin kokonaisen.

• Ex PUA
        PPPM kirjoitti:

"Minun kokemukseni on, että juuri pahimpia kusipäitä ja heikoimmat sosiaaliset taidot omaavia ovat juuri nämä kohtalaisen keksinkertaiset, mutta itsestään reilusti liikoja luulevat, persjalkaiset pirkot. "

Bingo!

Ensimmäinen tapaus oli kuitenkin todella huolellisesti pukeutunut ja meikattu huomiota herättävän kaunis nuori nainen. Hän oli asettunut vielä sopivasti valoon, että näkyisi hyvin.

Sitähän minäkin.

Mitä tulee tuohon ensimmäiseen tapaukseen, niin siinä saattaa stellarian selitys pitää parhaiten paikkansa, jolloin se siis yritti olla tyrkyllä jollekin muniaan paskaisilla sormilla ruopineelle jännämiehelle, joka varmasti on tehnyt monia jänniä rikoksiakin koska sillä on tatuointeja ja kalju.

Tai sitten se vain postaili huomiohuoraamassa muuten vaan, ammuskellen alas häntä lähestymään tulleita miehiä.

Kukahan näille aikuisille pikkukakaroille opettaisi sitä miten julkisilla paikoilla kuuluu käyttäytyä?

Tietty tuokin tapaamasi muija varmaan jo kymmennen vuoden päästä tuosta on jo suorastaan säälittävä näky, etenkin jos tuo asenne on jäänyt päälle.

• Kingston Knightley

Kyseisessä tapauksessasi nainen oli päästänyt sinut iskuetäisyydelle. Sait avattua setin hiukan teeskentelevänä kovaa( mikä ei suinkaan aseta sinua yhtä arvokkaaksi kuin Mysteryn, sydämestä ja sielusta tuleva emotionaalinen palo viihdyttää ja tutkia ihmisiä ja ihmismieltä), sitten nainen ITSE purki bitchshieldinsä ja ehdotti että sinä arvotat hänet. Tottakai kaikkien meidän fiksujen miesten LUONTAINEN MASKULIININEN intuitio ei negaa tässä kohtaa, koska apinakin ymmärtää että se olisi verinen loukkaus eikä aito negi, vaan arvotat hänet, vaikka tuolla teinipoikamaisella heitolla jonka vedit. Parempi olisi ollut keksiä jotain omaperäisempää, vaikka että: "Alkaapa sulla varhain rintojen kasvu". Raivasit tiesi tuohon "sinun mielestäsi ISOON SIIRTOON", kuin mielitautinen skitso Niuvanniemen takapihalle lepositeistä, mutta me oikeat miehet saamme kunnioitusta ja hyvän olon naisille hienotunteisemmin ja vähemmällä WT/juntti/narkkari draamalla. Sinä olet ihan metässä ton sun luomutyylisi kanssa, kun et uskalla käyttää järeämpiä aseita matkalla naistenmieheksi! (ei ole olemassa mitään "knuckle thrust" isoa siirtoa, vaan normaalia ja luonnollista ihmisten kanssa toimeen tulemista ja yhdessä elämässä nauttimista, toisin kun kaltaisesi amatööri luulee).

• 10+5
        Kingston Knightley kirjoitti:

Kyseisessä tapauksessasi nainen oli päästänyt sinut iskuetäisyydelle. Sait avattua setin hiukan teeskentelevänä kovaa( mikä ei suinkaan aseta sinua yhtä arvokkaaksi kuin Mysteryn, sydämestä ja sielusta tuleva emotionaalinen palo viihdyttää ja tutkia ihmisiä ja ihmismieltä), sitten nainen ITSE purki bitchshieldinsä ja ehdotti että sinä arvotat hänet. Tottakai kaikkien meidän fiksujen miesten LUONTAINEN MASKULIININEN intuitio ei negaa tässä kohtaa, koska apinakin ymmärtää että se olisi verinen loukkaus eikä aito negi, vaan arvotat hänet, vaikka tuolla teinipoikamaisella heitolla jonka vedit. Parempi olisi ollut keksiä jotain omaperäisempää, vaikka että: "Alkaapa sulla varhain rintojen kasvu". Raivasit tiesi tuohon "sinun mielestäsi ISOON SIIRTOON", kuin mielitautinen skitso Niuvanniemen takapihalle lepositeistä, mutta me oikeat miehet saamme kunnioitusta ja hyvän olon naisille hienotunteisemmin ja vähemmällä WT/juntti/narkkari draamalla. Sinä olet ihan metässä ton sun luomutyylisi kanssa, kun et uskalla käyttää järeämpiä aseita matkalla naistenmieheksi! (ei ole olemassa mitään "knuckle thrust" isoa siirtoa, vaan normaalia ja luonnollista ihmisten kanssa toimeen tulemista ja yhdessä elämässä nauttimista, toisin kun kaltaisesi amatööri luulee).

Tä?

• Ex PUA kirjoitti:

Sitähän minäkin.

Mitä tulee tuohon ensimmäiseen tapaukseen, niin siinä saattaa stellarian selitys pitää parhaiten paikkansa, jolloin se siis yritti olla tyrkyllä jollekin muniaan paskaisilla sormilla ruopineelle jännämiehelle, joka varmasti on tehnyt monia jänniä rikoksiakin koska sillä on tatuointeja ja kalju.

Tai sitten se vain postaili huomiohuoraamassa muuten vaan, ammuskellen alas häntä lähestymään tulleita miehiä.

Kukahan näille aikuisille pikkukakaroille opettaisi sitä miten julkisilla paikoilla kuuluu käyttäytyä?

Tietty tuokin tapaamasi muija varmaan jo kymmennen vuoden päästä tuosta on jo suorastaan säälittävä näky, etenkin jos tuo asenne on jäänyt päälle.

”Mitä tulee tuohon ensimmäiseen tapaukseen, niin siinä saattaa stellarian selitys pitää parhaiten paikkansa, jolloin se siis yritti olla tyrkyllä jollekin muniaan paskaisilla sormilla ruopineelle jännämiehelle, joka varmasti on tehnyt monia jänniä rikoksiakin koska sillä on tatuointeja ja kalju.”

Sinulla on erinomaisen kehittynyt mielikuvitus, onnittelen. :D

Ilmeisesti siis miesten silmissä jokainen toinen mies joka kiinnostaa jotakuta naista muuttuu muniaan ruopivaksi kaljuksi ja tatuoiduksi rikolliseksi?

Entäs sitten semmoinen pointti, että palstateorioiden mukaan ne jännämiehet eivät yleensä sitä aloitteen tekoa pahemmin arastele, kun taas ätmeille (joilla tarkoitan tässä lähinnä introvertteja mieshenkilöitä) se on vaikeaa. Eli tuossa tilanteessa kun nainen katselee jotakuta miestä joka ei tule tekemään aloitetta, ja sitten seuraan yrittää tuppautua väkisin joku toinen, niin eikö naisen olisi luontevinta tulkita tuo kiinnostuksen kohteensa ätmiksi ja tämä seuraantuppautuja (kaljuksi, tatuoiduksi ja rikolliseksi) jännämieheksi?

• Ex PUA
        stellaria81 kirjoitti:

”Mitä tulee tuohon ensimmäiseen tapaukseen, niin siinä saattaa stellarian selitys pitää parhaiten paikkansa, jolloin se siis yritti olla tyrkyllä jollekin muniaan paskaisilla sormilla ruopineelle jännämiehelle, joka varmasti on tehnyt monia jänniä rikoksiakin koska sillä on tatuointeja ja kalju.”

Sinulla on erinomaisen kehittynyt mielikuvitus, onnittelen. :D

Ilmeisesti siis miesten silmissä jokainen toinen mies joka kiinnostaa jotakuta naista muuttuu muniaan ruopivaksi kaljuksi ja tatuoiduksi rikolliseksi?

Entäs sitten semmoinen pointti, että palstateorioiden mukaan ne jännämiehet eivät yleensä sitä aloitteen tekoa pahemmin arastele, kun taas ätmeille (joilla tarkoitan tässä lähinnä introvertteja mieshenkilöitä) se on vaikeaa. Eli tuossa tilanteessa kun nainen katselee jotakuta miestä joka ei tule tekemään aloitetta, ja sitten seuraan yrittää tuppautua väkisin joku toinen, niin eikö naisen olisi luontevinta tulkita tuo kiinnostuksen kohteensa ätmiksi ja tämä seuraantuppautuja (kaljuksi, tatuoiduksi ja rikolliseksi) jännämieheksi?

"Sinulla on erinomaisen kehittynyt mielikuvitus, onnittelen. :D"

Näkisitpä kun minä tanssin!

"Ilmeisesti siis miesten silmissä jokainen toinen mies joka kiinnostaa jotakuta naista muuttuu muniaan ruopivaksi kaljuksi ja tatuoiduksi rikolliseksi? "

Ei ongelmana ole miehet, vaan naiset joiden silmissä vain tuollaiset miehet ovat kiinnostavia; muilla pitää olla sitten statusta ja rahaa tolkuton määrä.

"Entäs sitten semmoinen pointti, että palstateorioiden mukaan ne jännämiehet eivät yleensä sitä aloitteen tekoa pahemmin arastele, kun taas ätmeille (joilla tarkoitan tässä lähinnä introvertteja mieshenkilöitä) se on vaikeaa. Eli tuossa tilanteessa kun nainen katselee jotakuta miestä joka ei tule tekemään aloitetta, ja sitten seuraan yrittää tuppautua väkisin joku toinen, niin eikö naisen olisi luontevinta tulkita tuo kiinnostuksen kohteensa ätmiksi ja tämä seuraantuppautuja (kaljuksi, tatuoiduksi ja rikolliseksi) jännämieheksi?"

Eli sinä tavallaan tässä alat kumoamaan omaa selitystäsi. :D

Ok, vastataan nyt silti.

Jos nainen oli pistänyt merkille tuon jännämiehen, niin eiköhän se myös nähnyt sen ulkoiset merkitkin (jotka mainitsin), jolloin siististi pukeutunut tavallinen mies (huom: missään ei sanottu että kyseessä olisi ATM edes, vaan te naiset ette vain voi käsittää sitä, että kaikki muut paitsi YT-miehet ja te naiset, ovat tottuneet torjuntoihin vaikka miten olisi puitteet kunnossa), kuten sanoit, tuli vain tielle, ja se näin ollen piti hätistää pois häiritsemästä soidinmenoja.

Sinä taas käänsit tuon asetelman täysin naisen logiikaksi.

Toinen vaihtoehto tietysti oli se, että se vosu haki itsetuntopisteistä ampumalla häntä lähestyviä miehiä alas, jotta jaksoi sitten taas pitää itseään muita parempana koko seuraavan viikon. Oikea alfanaaras, grauuuu! ;)

Ehkä aloittaja itse osaa kertoa miten tilanteet tuosta etenivät?

• Ex PUA
        Kingston Knightley kirjoitti:

No niin, tässä onkin lähtenyt sitten kulttilaisella fanipoitsulla vipattamaan ihan huolella. :D

Oliko tämä minulle?

"Kyseisessä tapauksessasi nainen oli päästänyt sinut iskuetäisyydelle. Sait avattua setin hiukan teeskentelevänä kovaa( mikä ei suinkaan aseta sinua yhtä arvokkaaksi kuin Mysteryn, sydämestä ja sielusta tuleva emotionaalinen palo viihdyttää ja tutkia ihmisiä ja ihmismieltä), sitten nainen ITSE purki bitchshieldinsä ja ehdotti että sinä arvotat hänet. "

Olin jonossa, joten kukaan ei päästänyt ketään mihinkään.

En teeskennellyt kovaa, vaan tuollainen olen muutenkin kun sille päälle satun, joten siinä ei ollut mitään laskelmoitua "peliä".

Mitä Mysteryyn tulee, niin suurempaa feikkaajaa saat etsiä. Toisaalta tuo pitkä ja ulkonäöllään sekä maineellaan jo yksin naisia saava tyyppi tuskin oli mikään introvertti ATM ennen kun ryhtyi guruksi.

Sitä vastoin, jos avaat raamattusi (the Game), niin sieltä voi löytää profeetta Stylen sanomana että kaikki mitä misery teki, oli laskelmoitua esittämistä. Se kirjoitti miseryn olevan myös narsistin, asia mitä en epäile yhtään tuossa muuten lähes fiktiivisessä teoksessa.

Samoin mitä tulee bitchshieldiin, niin sellaista ei ole olemassakaan. On vain bitcheja - tuo pua-rationalisointi ja paskakäytöksisten naisten puolustelu on eräs myrkyllisimpiä kultin oppeja.

"Tottakai kaikkien meidän fiksujen miesten LUONTAINEN MASKULIININEN intuitio ei negaa tässä kohtaa, koska apinakin ymmärtää että se olisi verinen loukkaus eikä aito negi, vaan arvotat hänet, vaikka tuolla teinipoikamaisella heitolla jonka vedit. Parempi olisi ollut keksiä jotain omaperäisempää, vaikka että: "Alkaapa sulla varhain rintojen kasvu"."

Teinipoikamainen veto, kun sinä itse ehdotat että alat puhumaan juuri tapaamallesi naiselle rasvaisia juttuja sen rinnoista?! :D Niin omaperäistäkin vielä! Sitten ihmettelet miksi jokaisen mielestä te pupet olette creepy sexual predatoreja?

Samoin, luontaista maskuliinista vaistoa ei opita kultin hölynpölyn kautta, vaan olemalla mies. Kyseinen hölynpöly taas tuossa tilanteessa olisi edellyttänyt negaamista koska näyttävän näköinen nainen jne.

"Raivasit tiesi tuohon "sinun mielestäsi ISOON SIIRTOON", kuin mielitautinen skitso Niuvanniemen takapihalle lepositeistä, mutta me oikeat miehet saamme kunnioitusta ja hyvän olon naisille hienotunteisemmin ja vähemmällä WT/juntti/narkkari draamalla. "

Ja lisää burgerointia. Missä minä puhuin isosta siirrosta?

Se oli normaalia sosialisointia, eikä mitään peliä jossa olisi isoja siirtoja, ja nuo asiat tapahtuivat luontaisesti.

Mitä te taas teette on juuri tuota naurettavaa pelleilyä, laskelmointia ynnä muuta paskaa joka saa teidät assburgeroimaan varmatkin tilanteet vituilleen.

"Sinä olet ihan metässä ton sun luomutyylisi kanssa, kun et uskalla käyttää järeämpiä aseita matkalla naistenmieheksi! (ei ole olemassa mitään "knuckle thrust" isoa siirtoa, vaan normaalia ja luonnollista ihmisten kanssa toimeen tulemista ja yhdessä elämässä nauttimista, toisin kun kaltaisesi amatööri luulee)."

Tyypillinen aivopesty fanipoika.

Miksi minun pitäisi käyttä jotain järeämpää? Se on juuri tuota pua-idiotismia, millä fanipoikia kusetetaan, ja millä fanipojat kusettavat itseään.

Ollessani vielä yksi näistä droneista, kuvittelin myös ihan samaa, ja sain huomata että liikkeen näyttävyydellä ja toimivuudella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Voit raahata tykin paikan paikalle saalistaaksesi perhosen, tai voit vain avata kätesi kuten minä ja antaa sen laskeutua siihen.

Mistä tuo typeryys juontuu, on näistä kultin assburger-periaatteista.

Esim. misery sanoo että ei voi harrastaa naisen kanssa seksiä jos ei ole tuntenut tätä 7 tuntia, niin fanipoika puolestaan inisee että onnistuminen ei ole onnistuminen koska siinä ei olla tehty itsestään burgeria jollain kultin opettamalla tekniikalla. :D

Sinun kultin määrittelemässä maailmassasi meidän olisi pitänyt kuolla sukupuuttoon, sillä eihän ihmiset olisi voineet lisääntyä ilman kultin ohjeita, tai vaikka olisivatkin, niin "sitä ei oltaisi laskettu".

Selvyyden vuoksi, ja tämän vuodatuksesi johdosta, suosittelen että muutat nimesi muotoon "burger kingston" tai "white knightley".

• jäbä

"Minun kokemukseni on, että juuri pahimpia kusipäitä ja heikoimmat sosiaaliset taidot omaavia ovat juuri nämä kohtalaisen keksinkertaiset, mutta itsestään reilusti liikoja luulevat, persjalkaiset pirkot."

-Nyt ollaan kyllä niin asian ytimessä kuin vain voidaan olla!
        Ite en oo jaksanu tehä kunnon alotteita viimeseen puoleen vuoteen. Kaikilta yrittämiltäni naisilta on tullut pakit. Baareissa tai yökerhoissa en ole tehnyt yhdellekään naiselle aloitetta.
        Jotenkin naiset vaikuttaa älyttömän ylimielisiltä siinä ympäristössä. Harva tavis nainen antaa minkäänlaista kiinnostuksen elettä. Välillä sitä huomaa, kun baarissa joku naisporukka hymyilee itselle, mutta ota niistä nyt selvää...
        En ole käsittääkseni mikään rumakaan mies. Ainakin mulle on tehny yksi erittäin kaunis nainen aloitteen. Ja kehuttu nätiksikin :D

"Tuntuu siltä, että yliarvioit itsesi ja lähestyt vain itseäsi todellatodella kovatasoisempia naisia."

-Ei ole olemassa liian kovatasoisia naisia, on vain liian huonoja naisia ;)

• Ex PUA kirjoitti:

"Sinulla on erinomaisen kehittynyt mielikuvitus, onnittelen. :D"

Näkisitpä kun minä tanssin!

"Ilmeisesti siis miesten silmissä jokainen toinen mies joka kiinnostaa jotakuta naista muuttuu muniaan ruopivaksi kaljuksi ja tatuoiduksi rikolliseksi? "

Ei ongelmana ole miehet, vaan naiset joiden silmissä vain tuollaiset miehet ovat kiinnostavia; muilla pitää olla sitten statusta ja rahaa tolkuton määrä.

"Entäs sitten semmoinen pointti, että palstateorioiden mukaan ne jännämiehet eivät yleensä sitä aloitteen tekoa pahemmin arastele, kun taas ätmeille (joilla tarkoitan tässä lähinnä introvertteja mieshenkilöitä) se on vaikeaa. Eli tuossa tilanteessa kun nainen katselee jotakuta miestä joka ei tule tekemään aloitetta, ja sitten seuraan yrittää tuppautua väkisin joku toinen, niin eikö naisen olisi luontevinta tulkita tuo kiinnostuksen kohteensa ätmiksi ja tämä seuraantuppautuja (kaljuksi, tatuoiduksi ja rikolliseksi) jännämieheksi?"

Eli sinä tavallaan tässä alat kumoamaan omaa selitystäsi. :D

Ok, vastataan nyt silti.

Jos nainen oli pistänyt merkille tuon jännämiehen, niin eiköhän se myös nähnyt sen ulkoiset merkitkin (jotka mainitsin), jolloin siististi pukeutunut tavallinen mies (huom: missään ei sanottu että kyseessä olisi ATM edes, vaan te naiset ette vain voi käsittää sitä, että kaikki muut paitsi YT-miehet ja te naiset, ovat tottuneet torjuntoihin vaikka miten olisi puitteet kunnossa), kuten sanoit, tuli vain tielle, ja se näin ollen piti hätistää pois häiritsemästä soidinmenoja.

Sinä taas käänsit tuon asetelman täysin naisen logiikaksi.

Toinen vaihtoehto tietysti oli se, että se vosu haki itsetuntopisteistä ampumalla häntä lähestyviä miehiä alas, jotta jaksoi sitten taas pitää itseään muita parempana koko seuraavan viikon. Oikea alfanaaras, grauuuu! ;)

Ehkä aloittaja itse osaa kertoa miten tilanteet tuosta etenivät?

”Eli sinä tavallaan tässä alat kumoamaan omaa selitystäsi. :D”

Sori, mutta nyt ei aivan mieslogiikka auennut, eli voisitko vähän selventää, että mikä kohta tekstissäni kumoaa minkäkin oman selitykseni?

Muutenkin mieslogiikka tieteenalana on minulle sinänsä outo, mutta palstaviisauksien perusteella eräs sen aksioomista tuntuu olevan ”jos mulla kerta on muna kovana Bicky Royalista, niin naisetkaan eivät voi kiinnostua minkään muun tyyppisistä miehistä”. :)

Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule. Ovatko nämä miehet siis olleet tavallisiksi miehiksi naamioituneita jännämiehiä, sillä yksikään ei ole ollut kalju, tatuoitu tai (ainakaan tietääkseni) rikollinen? Siinä tapauksessa kyllä erittäin ovelia nuo jännämiehet, sillä tatuoinnit ja rikollisuus olivatkin minulle pahemmanlaatuinen turn-off, kaljuus sinänsä ihan samantekevää.

Ja mitä sitten luulet tapahtuvan kun tällaisen molemminpuolisen ihastuksen ollessa päällä minulle tulee yhtäkkiä joku täysin tuntematon ja yhdentekevä mies juttelemaan, ja kun en ensimmäisen sekunnin aikana hämmästykseltäni keksi mitään järkevää sanottavaa, alkaa vieläpä solvata minua sosiofobiseksi? Pitäisi ilmeisesti heti silmät avautua, että voi miten ihana kiltti mies tässä onkaan seuraansa tarjoamassa, ja unohtaa se hemmetin jännämies, joka vieläpä yritti teeskennellä ujoa jotta saisi minut helpommin ihastumaan itseensä?

• 10+11
        stellaria81 kirjoitti:

Sori, mutta nyt ei aivan mieslogiikka auennut, eli voisitko vähän selventää, että mikä kohta tekstissäni kumoaa minkäkin oman selitykseni?

Muutenkin mieslogiikka tieteenalana on minulle sinänsä outo, mutta palstaviisauksien perusteella eräs sen aksioomista tuntuu olevan ”jos mulla kerta on muna kovana Bicky Royalista, niin naisetkaan eivät voi kiinnostua minkään muun tyyppisistä miehistä”. :)

Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule. Ovatko nämä miehet siis olleet tavallisiksi miehiksi naamioituneita jännämiehiä, sillä yksikään ei ole ollut kalju, tatuoitu tai (ainakaan tietääkseni) rikollinen? Siinä tapauksessa kyllä erittäin ovelia nuo jännämiehet, sillä tatuoinnit ja rikollisuus olivatkin minulle pahemmanlaatuinen turn-off, kaljuus sinänsä ihan samantekevää.

Ja mitä sitten luulet tapahtuvan kun tällaisen molemminpuolisen ihastuksen ollessa päällä minulle tulee yhtäkkiä joku täysin tuntematon ja yhdentekevä mies juttelemaan, ja kun en ensimmäisen sekunnin aikana hämmästykseltäni keksi mitään järkevää sanottavaa, alkaa vieläpä solvata minua sosiofobiseksi? Pitäisi ilmeisesti heti silmät avautua, että voi miten ihana kiltti mies tässä onkaan seuraansa tarjoamassa, ja unohtaa se hemmetin jännämies, joka vieläpä yritti teeskennellä ujoa jotta saisi minut helpommin ihastumaan itseensä?

"Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule."

Harvempi sitä tulee mitään sanomaan jos ei saa mitään vihreän valon tapaistakaan. Ehkä ketjun aloittaja tulee, mutta eihän siinäkään hyvin käynyt.

Mitenkäs olisi vaikka edes hymyilemisen yrittäminen kiinnostuksen kohteelle, oletko kokeillut?

• 10+11 kirjoitti:

"Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule."

Harvempi sitä tulee mitään sanomaan jos ei saa mitään vihreän valon tapaistakaan. Ehkä ketjun aloittaja tulee, mutta eihän siinäkään hyvin käynyt.

Mitenkäs olisi vaikka edes hymyilemisen yrittäminen kiinnostuksen kohteelle, oletko kokeillut?

Olen todellakin yrittänyt näyttää vihreää valoa niin paljon kuin vain olen osannut. Minusta on äärimmäisen epätodennäköistä että miehelle olisi mitenkään voinut jäädä minun kiinnostukseni epäselväksi. Joskus olen aloittanut itse puhumaankin miehelle, mutta en nyt kuitenkaan aivan rautalankaa ole käyttänyt, vaan ennemminkin jotain arkista kysynyt. Jäätymisefektiksi tulkittavissa olevia reaktioita olen mielestäni joskus kohdannut, eikä mies ole tehnyt sen jälkeen mitään ottaakseen seuraavan askelen.

• näinhänseon
        jäbä kirjoitti:

"Minun kokemukseni on, että juuri pahimpia kusipäitä ja heikoimmat sosiaaliset taidot omaavia ovat juuri nämä kohtalaisen keksinkertaiset, mutta itsestään reilusti liikoja luulevat, persjalkaiset pirkot."

-Nyt ollaan kyllä niin asian ytimessä kuin vain voidaan olla!
        Ite en oo jaksanu tehä kunnon alotteita viimeseen puoleen vuoteen. Kaikilta yrittämiltäni naisilta on tullut pakit. Baareissa tai yökerhoissa en ole tehnyt yhdellekään naiselle aloitetta.
        Jotenkin naiset vaikuttaa älyttömän ylimielisiltä siinä ympäristössä. Harva tavis nainen antaa minkäänlaista kiinnostuksen elettä. Välillä sitä huomaa, kun baarissa joku naisporukka hymyilee itselle, mutta ota niistä nyt selvää...
        En ole käsittääkseni mikään rumakaan mies. Ainakin mulle on tehny yksi erittäin kaunis nainen aloitteen. Ja kehuttu nätiksikin :D

"Tuntuu siltä, että yliarvioit itsesi ja lähestyt vain itseäsi todellatodella kovatasoisempia naisia."

-Ei ole olemassa liian kovatasoisia naisia, on vain liian huonoja naisia ;)

Niin, ne naisporukoiden hymyilyt voivat yhtä hyvin olla naureskelua ääliömiesten puutteisille ilmeille,ja yksin olevan naikkosetkin saattavat myhäillä omalle erinomaisuudelleen, mistä noita tietää. En osaa ottaa vihreänä valona muuta kuin suoranaista tule tänne-viittomista tai sanallista avausta samassa hengessä.

• Ex PUA
        stellaria81 kirjoitti:

"Sori, mutta nyt ei aivan mieslogiikka auennut, eli voisitko vähän selventää, että mikä kohta tekstissäni kumoaa minkäkin oman selitykseni?

Muutenkin mieslogiikka tieteenalana on minulle sinänsä outo"

Joo, tehdäänkin nyt niin, että minä hoidan tästä eteenpäin tämän logiikan puolen, ETTÄ TIEDÄ SÄ SE!

Selitin sitä jo tuossa edellisessä viestissäni, joten neiti on hyvä ja lukee sen vaikka uudestaan.

"Varsinaiseen asiaan palatakseni, minun miessuhteideni alut ovat lukemattomia tyrehtyneet siihen, että mies josta olen kiinnostunut, ja joka vaikuttaa itsekin olevan minusta selväsi kiinnostunut, ei vain saa millään lähestyttyä minua, ja kun itse olen ihan samanlainen, niin eihän siitä tutustumisesta mitään tule. "

Joten tulit itse juuri myöntäneeksi mikä on ongelmasi: aloitteellisuuden puute.

Kukas se stellarian hännän nostaa jos ei stellu itse?

"Ovatko nämä miehet siis olleet tavallisiksi miehiksi naamioituneita jännämiehiä, sillä yksikään ei ole ollut kalju, tatuoitu tai (ainakaan tietääkseni) rikollinen? Siinä tapauksessa kyllä erittäin ovelia nuo jännämiehet, sillä tatuoinnit ja rikollisuus olivatkin minulle pahemmanlaatuinen turn-off, kaljuus sinänsä ihan samantekevää"

Sanot ettet pidä jännämiehistä, (mikä on hyvä sinulle itsellesi jos asia on niin), jjoten siksi ne eivät varmaan ole kopeloimassa ihanan itsevarmasti sun intiimejä paikkojasi, rööki huulessä ja kalju kiiltävänä.

Sen sijaan jos tosiaan pidät miehistä jotka eivät ole jännämiehiä, niin pitää sanoa se, että kiltit ja kivat miehet pelkää että häiritsevät naista, joten he eivät halua missään nimessä olla tälläiseksi häiriöksi.

Tällöin, kuten jo tuossa on vastattu, pitäisi koittaa antaa jonkinlaista signaalia tai mielellään tehdä se lähestyminen itse; he eivät tiedä oletko kiinnostunut tai mitä sanoa että kelpaisi.

Nimittäin jos sinä ja miehet olette noinkin saman tyyppisiä, niin voitko kuvitella miten hyvät kemiat teillä voi olla kunhan vain pääsette tuon vaiheen yli?

"Ja mitä sitten luulet tapahtuvan kun tällaisen molemminpuolisen ihastuksen ollessa päällä minulle tulee yhtäkkiä joku täysin tuntematon ja yhdentekevä mies juttelemaan, ja kun en ensimmäisen sekunnin aikana hämmästykseltäni keksi mitään järkevää sanottavaa, alkaa vieläpä solvata minua sosiofobiseksi? Pitäisi ilmeisesti heti silmät avautua, että voi miten ihana kiltti mies tässä onkaan seuraansa tarjoamassa, ja unohtaa se hemmetin jännämies, joka vieläpä yritti teeskennellä ujoa jotta saisi minut helpommin ihastumaan itseensä?"

Olen kyllä itse huomannut, että aloitteellisilla naisilla on eri asteisina tuota aloitteellisuutta, jotkut vain tulevat jutulle ja hyörivät ja pyörivät sen toivossa että mies nyt tajuasi viedä juttua pidemmälle. Se on myös yllättävä tilanne miehelle äkkiseltään (koska se on niin harvinainen asetelma meille miehille).

Joten se on yleensä sellainen "samassa veneessä"-tilanne, se kannattaa pitää mielessä.

Mutta taas tuo skenaario mistä kerroit, onko se jokin mikä on pelkonasi vaiko onko se oikeasti tapahtunut ja sinulla on nyt traumat siitä?

Sellaisissa tilanteissa kannattaa haukkua se homopersehinttariksi ja uhkailla että lyöt sitä monta sataa kertaa vasaralla päähän. Tai jos ei usko niin kirveellä, niin että sen kusiaivot tulee esille. Sua on turha haukkua sosiofobiseksi!

• 080808080808

Jotenkin tuntuu että monilla on tarve, yrittää, heittää jonkinlaisia heittoja takaisin niissä kuitenkin epäonnistuen. Tuskinpa jokin tiivistelmä kunnioituksesta tms. toimii, etenkään jos siinäkin tarkoitus nostaa itsensä jalustalle.

Itse kyllä pidän sarkasmista ja ironiasta, joten tulee heiteltyä kaikenlaista. Mutta lähtökohta on ettei pidä puhua toisesta saati verrata itseään, siinä ei tee muuta kuin hallaa itselleen.

• 8+10

Otat nuo kokemukset vain lainaan. Pidät hyvässä tallessa ja annat kasvaa korkoa korolle. Ja parinkymmenen vuoden päästä niitä voi alkaa maksella takaisin avokätisesti. Osa lainanmaksusta voi mennä väärille ihmisille, mutta osa menee perillekin.

• vzx

Niin se vaan tuppaa olemaan että suominaiset on tylyjä ja koppavia. Kun olen jonkinverran maailmaakin nähnyt, niin täytyy sanoa ulkomaalaiset naiset ovat kyllä melkein missä tahansa päin maailmaa miellyttävämpiä ja parempi käytöksisiä, ja osaavat antaa pakitkin huomattavasti ystävällisempään sävyyn, kuin suominaisen mee vittuun siitä!

• utrewqsdgjklölnbcxdf

Tuo on kyllä totta. Vaikken ole tuollaista "mee vittuun siitä" artikulointia saanut kuin kerran laivalla räkäkänniseltä naiselta, jolle en edes puhunut vaan muille samassa pöydässä. Niin kyllä eron huomaa kun rajan ylittää.

• Hmmm...

Jaa-a.

Olen joskus yrittänyt ulkomaalaista naista. Yksi sanoi: "nain". Kuulosti hyvältä muuten, mutta sattui olemaan saksalainen (nein = ei). En tiedä niiden pakkien tyylikkyydestä...

• Ex PUA
        utrewqsdgjklölnbcxdf kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Vaikken ole tuollaista "mee vittuun siitä" artikulointia saanut kuin kerran laivalla räkäkänniseltä naiselta, jolle en edes puhunut vaan muille samassa pöydässä. Niin kyllä eron huomaa kun rajan ylittää.

Tässä yhtenä viikonloppuna, kohtasimme taas tuollaisen, ja tällä kertaa kaverilla oli ilo törmätä siihen.

Se veti pohjat kaikista aikaisemmista. Kaveri joutui istumaan sen viereen, niin heti muija tönäisee sitä ja alkaa vittuilemaan että turha yrittää mitään. En muista edes ehtikö kaveri sanomaan sille mitään.

Joten nyt kun suomalaiset naiset on tehneet itsensä mahdollisimman vastenmielisiksi lähestyä, on ilmeisesti uutena taktiikkana ruveta jopa hyökkäilemään sopivalle etäisyydelle tulevien miesten kimppuun, käyttäen henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Epätoivo ja olematon henkinen kypsyys ovat kyllä aikamoinen yhdistelmä!

• Aika uskomatonta käytöstä! Kyllä taas hävettää olla nainen...
      Ne pakit voi antaa myös kohteliaasti tai sit oikeasti vaihtaa muutaman mukavan sanan. Ei siitä kenenkään elämä lyhene!

• totuus:

Ihan yhtä kamalaa kohtelua tulisi miehiltä, jos niitä lähestyisi ruma nainen baarissa.

• ujhvjiooljvccjuyhnbv

En ole ikinä nähnyt miehen käskevän naista painumaan helvettiin tms., ilman että nainen olisi käytöksellään sitä ansainnut.

• prinssisatunakki

About joka ilta minua lähestyy joku tai jokunen ei-kympin nainen, jo(i)lle joudun antamaan pakit tavalla tai toisella. Ikinä ei ole kuitenkaan tarvinnut olla tarkoituksellisen ilkeä.

Mutta sen verran osuit oikeaan, että olen minä töykeistä miehistäkin juttua kuullut.

• totuus:
        ujhvjiooljvccjuyhnbv kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt miehen käskevän naista painumaan helvettiin tms., ilman että nainen olisi käytöksellään sitä ansainnut.

Etpä ole sitten törmännt tarpeeksi rumiin naisiin. Miehet osaa olla myös kamalia :)

• Logiikka 101
        totuus: kirjoitti:

Etpä ole sitten törmännt tarpeeksi rumiin naisiin. Miehet osaa olla myös kamalia :)

Tyypillinen, epälooginen ämmän vastaus.

Milloin te naiset opitte että ei tarkoittaa ei, ja että tuo lapsellinen "kyllä miehetkin" vastaus ei ole mitään argumentointia?

• 6+9
        Logiikka 101 kirjoitti:

Tyypillinen, epälooginen ämmän vastaus.

Milloin te naiset opitte että ei tarkoittaa ei, ja että tuo lapsellinen "kyllä miehetkin" vastaus ei ole mitään argumentointia?

Se on erilaista argumentointa. Kuten naistutkimuskin on erilaista tiedettä.

• näin elellen

Vaikka olisin ihastunut en silti odota aloitetta mieheltä. Olen kummajainen siinä
      mielessä, että minulle riittää ihastumisen tunne. Suhteessa oleminen liian vaivalloista.

• aivotonsuttura

Ihan ensimmäiseksi pitää todeta, että harvat naiset etsii vakavaa taikka edes seksiseuraa baarista. He tietävät, että moni ja mukaanlukien he itse ovat siellä humalassa ja pitämässä hauskaa, irrouttautumassa arkirutiineista. Baariin tai varsinkin yökerhoon ei mennä käyttäytymään mahdollisimman kohteliaasti ja ystävällisesti vaan irtautumaan kaikesta ahdistavuuden ja säännösten koodeista. Siellä saa tykittää suustaan asioita, tietenkin siinä rajoissa ettei rikota lakia, saa testata vientiään ja nostaa omaa itseluottamustaan, nollata pää, tanssia yö ja vaan nauraa kaikelle ja ei oteta mitään vakavasti. Niin halutaan, että koko ilta voidaan laittaa alkoholin piikkiin ja perseillä se menemään.

Naiset tykkäävät tietenkin huomiosta ihan niinkuin miehetkin ja viestittävät huomionhakuisuudestaan pukeutumisellaan ja laittautumisellaan. Monien itseluottamus voi olla pahimmillaan rakennettu baarissa siitä lähtökohdasta kuinka paljon he saavat siellä huomiota ja vieläpä miehiltä jotka ovat "ylemmältä tasolta". Luultavasti ne yleisesti kauneimmat menee sinne esittelemään itseään ja kuten aikaisemmin totesin niin pitämään hauskaa. Se sama nainen joka sanoo törkeitä asioita yökerhossa voi olla muussa elämässään mitä ystävällisin ihminen.. hän on vapautumassa alkoholin voimin siellä yökerhossa. Se on jotain primitiivistä, että joskus pitää hölmöillä eikä oteta mitään tosissaan. Monet naiset saavat jo seksuaalista tyydytystä siitä, että joku komea mies yrittää iskeä heitä lihatiskiltä. Seuraavana päivänä tästä primitiiviestä vietistä ei tarvitse välittää, sillä oltiin humalassa ja vain pitämässä hauskaa. Samaa tekee monet miehetkin... ihan sama mitä baarissa humalassa mongertaa.

Myös naisilla on sama käsitys miehistä. Miehet ovat pitämässä hauskaa ja etsivät panoseuraa ja tiedä vaikka vain hölmöilevät naisten kustannuksella. Näin on käynyt monille naisillekin. Mies häviää kesken illan jonkun toisen naisen matkaan jne. tai antavat olettaa sanoillaan että kyse on jostain vakavasta ja sitten ei olekkaan. Naiset ovat lihatiskitavaraa miehille. Ei baarissa oteta mitään tosissaan. Kauniit sanat on "iskulauseita" ei niitä oikeasti miehet tarkoita, sille naisista tuntuu. Ei voi tietää kuka puhuu totta ja kenellä on jopa tekaistu persoonallisuus jne. Eikä naisia kiinnosta ottaa selvää... ainakaan baarissa. Baarissa pelataan peliä, ei olla oikeilla persoonilla ja tunteella mukana. Alkoholi synnyttää voimakkaita reaktioita, mutta oikeasti kaikki ne sivuutetaan seuraavana päivänä, koska "oltiin vain pitämässä hauskaa".

Mitä siis jää jäljelle. Primitiivisyys niin miehillä kuin naisillakin joissa kiinnitetään huomiota enimmäkseen kauneimpiin ja komeimpiin, sekä tuntemukseen siitä kuka voisi tuottaa hetkellisesti eniten viihtyvyyttää ja oman arvontunnon nousua... ollaan siis otettuja siitä jos joku oikein kaunis tai komea kiinnittää huomiota. Se hivelee itsetuntoa ja saa aikaan hyvää oloa... ilta on täydellisempi aivottomuuksineen ja nainen on saanut sen mitä halusi. Hauskanpitoa kavereiden kanssa ja huomiota hyvännäköisiltä miehiltä. Muuta he eivät baarista etsi.

Erityisesti naisten valmis asenne baariin menemiselle on se, että miehiä ei tarvitse arvostaa, koska miehetkään eivät heitä.. naiset tuntevat olevansa objekteja joista valitaan kauneimmat päältä pitämään hauskaa. Naisille objektina olo sopii hyvin, mutta jossain heidän sisällään heillä on rajansa, baarissakin. Raja on siinä, että älä ota itseesi mitään ja älä usko ketään. Ne samat naiset haluavat kunnollisen miehen baarin ulkopuolelta, sellaisen joka ei ole valinnut heitä lihatiskiltä. Lihatiskillä olevat naiset hakevat vain huomiota primitiivisesti ja silloin (ihan kun tekin atm:t tiedätte) niin valitaan vain komein. Ihan kuin te miehet haluatte hyväksyntää niin naisetkin sitä haluavat... he hakevat ulkoista hyväksyntää baarissa ja sielulleen hyväksyntää baarin ulkopuolella.

Baarissa elämä on samaan aikaan pinnallisimpaa mitä ihminen voi kuvitella ja samaan aikaan primitiivisimpää. Nämä kaksi asiaa sekoittuvat ja alkoholi otetaan mukaan. Ei voi seurata mitään oikeasti syvällistä. Älkää ottako tosissaan ketään siellä... yökerho on vähän kuin sama asia kuin eläisit WOWissa. Samat ihmiset siellä on kuin oikeassa elämässäkin, mutta se mitä siellä tapahtuu tulee jättää sinne.

Tässä paljon KÄRJISTETTY esimerkki, mutta harvinaisen totta.

Jos yökerhoja alettaisiin mainostamaan kaikille sillä, että "tulkaa mukaan etsimään juuri sitä oikeaa! Tänään luvassa hyvää musiikkia ja paljon uusia ihmisiä joiden kanssa tutustua ja keskustella vakavasti!" ei baariin tulisi mukaan kuin muutama ihminen vakavissaan ja loput vielä enemmän hölmöilemään ja höynäyttämään hyväuskoisia. Ei baareilla olisi vientiä enää aivottomana irrouttautumisena arjesta. Varsinkaan alkoholi ei myisi, millä baarit eniten voittoa tekevät. Muutos vaatisi aikaa ja paljon.. ehkä seuraavan sukupolven verran.

• Sexual Jihad

Nainen on vapaasta seksuaalisuudestaan nauttiva elukka.

• timantinkova atm

"Hauskanpitoa kavereiden kanssa ja huomiota hyvännäköisiltä miehiltä. Muuta he eivät baarista etsi."

Miksi pelimiehet sitten saavat niin helposti seksiä juuri baarista?

WoWissa on syntynyt varmasti paljon enemmän kestäviä suhteita kuin baarissa käyttäjämääriin nähden.

• naisten juttuja
        timantinkova atm kirjoitti:

"Hauskanpitoa kavereiden kanssa ja huomiota hyvännäköisiltä miehiltä. Muuta he eivät baarista etsi."

Miksi pelimiehet sitten saavat niin helposti seksiä juuri baarista?

WoWissa on syntynyt varmasti paljon enemmän kestäviä suhteita kuin baarissa käyttäjämääriin nähden.

siitä miksi he voivat käyttäytyä huonosti ja jakaa persettä pelimiehille on aina kiva lukea;)

• dr. alpha

Olet sairas paska. Eikä asiaa yhtään auta, jos moni muukin on.

• ätmi

Siinäpä monta hyvää syytä sille, etten ole käynyt enkä koskaan tulekaan käymään baarissa.

• naiivi muttei naiva

En pidä sitä hyvänä, jos asiat tosiaan ovat siten kuin tässä kuvattiin, koska valitettavasti en ainakaan itse pysty heittämään aivoja ja tunteita narikkaan ja suhtautumaan satuttaviin sanoihin baarissakaan kuin niillä ei olisi mitään merkitystä. Mutta pointsit kirjoittajalle kuitenkin tämänkin näkökulman avaamisesta.

• ht ...

"Baarissa elämä on samaan aikaan pinnallisimpaa mitä ihminen voi kuvitella ja samaan aikaan primitiivisimpää."

Baarissa elämä on todellakin paljon pinnallisempaa kuin arjen sosiaalisessa kanssakäymisessä. Koska baarissa oletuksena on aina että lähestymisissä kyse on kiinnostuksesta toista kohtaan toisin kuin arjen tilanteissa kyse on yleensä jostain arkisesta hetkellisestä asiasta johon ei laiteta mitään seksuaalista latausta tai ajatella parinmuodostusta... Asiakaspalvelusta, tien kysymisestä, yms.

Samaisesta syystä baarissa niin pelimiesoppaat, kuin käytännön kokemus kertovat että ihan vaan oman psyykeen suojelemiseksi ei kannata koskaan suoraan lähestyä naista. Se että aloittaa keskustelun esittäytymällä tai sanomalla moi, hei, tai muuta vastaavaa, kertoo suoraan naiselle että aiot alkaa juttelemaan naisen kanssa. Ja koska keskivertomies ei heti lonkalta kelpaa useimmille naisille ja baarien meno on varsin pinnallista ja primitiivistä, niin moni nainen ampuu tuollaiset miehen lähestymiset heti alas. Siksipä ihan kohteliaaseen "hei" aloitukseen voi odottaa yllättävän usein saavansa suoraan töykeät pakit.

Siksi naista ei kannata koskaan baarissa lähestyä suoraan. Vaan pikemminkin pyrkiä vain tekemään joku ohimenevä pieni kommentti, tms. johon nainen voi vain pikaisesti vastata ja jatkaa omaa olemistaan ilman tarvetta antaa miehelle pakkeja. Tuossa tilanteessa jos nainen on kiinnostunut (tai jos nainen kokee inhoa) niin sen huomaa ruumiinkielestä ja muista pienistä eleistä. Ja sen ensimmäisen kommentin jälkeen mies voi jo heti kohteliaasti perääntyä takavasemmalle, jos on selvää että nainen tulisi antamaan pakit jos yrittää kehitellä pidempää keskustelua.

Menestys naisten kanssa ei yhtään parane tuolla erilaisella lähestymisellä. Nainen joko pitää miehen ulkoisesta olemuksesta, yms. tai sitten ei. Ei se yksi lause sitä muuta. Mutta tietyillä aloituksilla pystyy kuulostelemaan naisen kiinnostusta ilman että tarvitsee kerätä niitä suoria pakkeja.

Mutta silti... Jos joku kuvittelee että baarissa elämä on pinnallista, niin painupa miehenä nettideittiin ja näe todellinen pinnallisuus. Siinä sitä vasta ollaankin virtuaalisessa lihatiskissä tarjolla. Erona on lähinnä se, että naisten ei tarvitse antaa pakkeja toisin kuin kasvotusten baarissa, sillä viesteihin voi vain jättää vastaamatta. Vastaamattomuuden sanoma on kuitenkin se sama: "Sori, mutta et kelpaa."

Tuo nyt vaan on elämän karu tosiasia että miehet pitävät kauniista naisellisista naisista ja naiset pitävät komeista miehisistä miehistä. Ja sellaisille on eniten kysyntää. Ja etenkin sellaisilla henkilöillä on niin paljon valinnanvaraa että osalla se kohteliaisuus unohtuu jos ei menetä mitään vaikka olisi epäkohtelias. Alkoholi vieläpä poistaa estoja ja saa sanomaan sen mitä sylki suuhun tuo. Ne vähemmän halutut sitten saavat sen kaiken epäkohteliaisuuden päälleen.

Se on vaan pelin henki baareissa, ja jos ei halua siitä kärsiä niin on parasta pysyä poissa tai ainakin olla lähestymättä siellä ketään. Ja sama pätee nettideittiin. Toisaalta, jos haluaa löytää naisen, niin voi olla vaan pakko kasvattaa itselleen kova nahka ja kestää se että haistattelua on luvassa.

Asiaan voi myös suhtautua siten että nainen (tai mies), joka antaa epäkohteliaat pakit baarissa, ei olisikaan suhteen arvoinen. Itse ainakin olen aina kyennyt olemaan kohtelias muille hyvin käyttäytyneille ihmisille, joten odottaisin myös samaa naiselta, jonka kanssa olisin suhteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1852
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      231
      929
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe