oisko neuvoja?

Neiti_X

tää saattaa olla aika toivotonta mut miten rinnat sais kasvamaan vähän nopeemmin?? oon nyt 13 ja pian täytän 14 mutt mun rinnat näyttää ihan sellaselta ku jollain pikkutytöillä!! oonko vasta kehittymässä vai mikä on?? jollain kavereilla rinnat on tosi isot ja musta tuntuu tosi nololta ku mun rinnat on tälläset niin pienet.. kiitän jo etukäteen niitä ketkä osaa vastaa.. :)

6

684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sype

Vai on tyttö niinkuin Maamme-laulu: Ei laaksoa, ei kukkulaa. Älä nyt harmistu, ihmiset kehittyvät niin eri tahdissa. Anna ajan kulua, kasvat vielä upeaksi naiseksi.

• höh

no jos oot siro ruumiinrakenteeltasi, miten odotat, että rinnat olisivat jätit? Koostuvat pääasiassa rasvasta. Jos rasvaa ei ole, miten voisi olla rintojakaan...Jos et ole siro, kehittynet vasta myöhemmin. Olet 14, vasta kasvuiässä, odota nyt muutama vuosi ja murehdi vasta sitten.

• Piki

Sinähän olet vielä pikkutyttö!
      Rintasi voivat kasvaa vielä monta vuotta.

• zepy

mieti hyvii puolii jos oot urheilulinen ni ainaki ne ei häiritse niin kuin mulla,joillakin on taas selkä ongelmia koska rinnat painaa. mä kyl tajuun et sä haluut rinnat ja kyl ne tulee.

• zepy
        zepy kirjoitti:

mieti hyvii puolii jos oot urheilulinen ni ainaki ne ei häiritse niin kuin mulla,joillakin on taas selkä ongelmia koska rinnat painaa. mä kyl tajuun et sä haluut rinnat ja kyl ne tulee.

jos oot kauheen toivoton laita rintsikojen alle liinoja tai jotain

• a-kuppi

Osta hyvät push up liivit täytteillä. Rintasi kasvanee vielä. Omani ainakin ovat kasvaneet hieman kilojen ja iän myötä, mutta vielä on A-kuppi. Olen nyt 25 v. ja 157 cm ja 52 kg. 4 vuotta sitten, kun olin 44 kg niin rinnat olivat jotain AA ja silminnähden pienemmät. Ajattele asian positiivisia puolia, kun on kivat kiinteät rinnat, jotka eivät pahemmin hölsky juostessakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe