ITSE voi tehdä paljon asialle, että kasvattaa arvoaan sinkkumarkkinoilla. Esim.
- Harrastaa liikuntaa, niin vartalosta tulee houkuttelevampi.
- Käy vaikka kuntosalilla tms. niin vartalosta tulee vieläkin houkuttelevampi.
- Käy tarpeeksi usein parturissa ja ottaa siellä joskus myös värjäyksen ja ostaa sen purkin geeliä.
- Nukkuu hyvin. Nukkuminen kaunistaa ihoa.
- Ulkoilee paljon, niin pysyy pirteempänä ja hymyilee herkemmin. Hymy vetää puoleensa.
- Hankkii muutenkin tekemistä, mist nauttii, niin joku haluaa myös nauttimaan niistä kanssasi.
- Lukee aina päivän hesarin ja lainaa muutenkin kirjastosta kirjoja, niin on valmiutta keskustella oikeistakin asioista ja on samalla sivistynyt.
- Syö terveellisesti, niin paino pysyy kurissa.
- Opettelee treffien kannalta hyviä taitoja, kuten ruoanlaittoa, retkeilyä,
- Käy edes välillä ostamassa siistejä vetäviä kuteita.
jne.
jne.
Itsestään on tehtävä houkutteleva tuote ja aina kun avaat suusi tai kävelet ihmisten ilmoilla, niin samalla mainostat itseäsi.
ITSE voi tehdä paljon asialle
15
1955
Vastaukset
Totta kyllä sitä pitää itsestään ääntä pitää ja itseään mainostaa, jotta joku huomaa. Sitten kun joku huomaa ei siitä ole haittaa, että paketti on hiottu kuntoon. Lupaa paljon, mutta antaa hieman enemmän.
- suuper-ujo
Kyllä mä vaan oon sitä mieltä että jos en omana ittenäni kelpaa, niin sit oon ilman.
Ja mites toi sun jutskas niinku toimii siinä vaiheessa kun "saalis" on jääny koukkuun?? Sit paljastetaan se oikea minä vai? Koska sen jälkeenhän ei tarvii markkinoida..
Juu ei, kyllä mä pelaan reiluu peliä ja näytän itteni heti ihan ittenäni. Ja onneks aina välillä tulee vastaan joku joka ei pelkästään arvosta sitä rehellisyyttä, vaan täysin siihen lankeaa ;)- uncle d
Lupaat paljon, annat enemmän. Silloin ei ainakaan ristiriitoja pitäisi syntyä.
- super-ujo
uncle d kirjoitti:
Lupaat paljon, annat enemmän. Silloin ei ainakaan ristiriitoja pitäisi syntyä.
Kun se on jo kunnolla koukussa? Sit voi kaiken ton itsestään huolta pitämisen lopettaa, kun ei enää tarvii sinkkumarkinnoilla loistaa??
Sitä mä pohdin, niinkö se menee??
Ja entäs jos ei lupaa paljoa, mutta antaakin sitten yli kaiken odotuksen? Eikös se olis niinkuin parasta?
Mä ainakin tykkään ylläreistä.. - kehittäminen
super-ujo kirjoitti:
Kun se on jo kunnolla koukussa? Sit voi kaiken ton itsestään huolta pitämisen lopettaa, kun ei enää tarvii sinkkumarkinnoilla loistaa??
Sitä mä pohdin, niinkö se menee??
Ja entäs jos ei lupaa paljoa, mutta antaakin sitten yli kaiken odotuksen? Eikös se olis niinkuin parasta?
Mä ainakin tykkään ylläreistä.." Sit voi kaiken ton itsestään huolta pitämisen lopettaa, kun ei enää tarvii sinkkumarkinnoilla loistaa?? "
Eikös se just noin valitettavasti mee. Sitten kun on tarpeeksi kauan jo ollu parisuhteessa, niin itsestään ei pidetäkään enää niin paljon huolta. Sitä tulee huonompaan kuntoon, syö enempi, kulkee samoissa vaatteissa, kaverisuhteet jää vähemmälle huomiolle ja ehkä harrastuksistakin tingitään. - mimmi
kehittäminen kirjoitti:
" Sit voi kaiken ton itsestään huolta pitämisen lopettaa, kun ei enää tarvii sinkkumarkinnoilla loistaa?? "
Eikös se just noin valitettavasti mee. Sitten kun on tarpeeksi kauan jo ollu parisuhteessa, niin itsestään ei pidetäkään enää niin paljon huolta. Sitä tulee huonompaan kuntoon, syö enempi, kulkee samoissa vaatteissa, kaverisuhteet jää vähemmälle huomiolle ja ehkä harrastuksistakin tingitään.juu, kun ollaan vihdoin saatu koukkuun unelmien mies/nainen (mahdollisesti hekumallisen ulkonäön perusteella) ja rupsahdetaan jonkun ajan kuluttua parisuhteen alkamisen jälkeen, niin silloin se oma unelmien kumppani alkaakin katsella taas niitä sinkkuja, jotka vielä muistavat huolehtia itsestään ja ulkonäöstään...
mimmi kirjoitti:
juu, kun ollaan vihdoin saatu koukkuun unelmien mies/nainen (mahdollisesti hekumallisen ulkonäön perusteella) ja rupsahdetaan jonkun ajan kuluttua parisuhteen alkamisen jälkeen, niin silloin se oma unelmien kumppani alkaakin katsella taas niitä sinkkuja, jotka vielä muistavat huolehtia itsestään ja ulkonäöstään...
Siis itse olen pyrkinyt siihen, että paukkuja jää myös parisuhteeseen. Se on kuitenkin se, mitä varten on satsattu, joten miksi jättää se retuperälle edes tällä alueella.
Siis suuuper-ujolle sitä mä meinaan. Mä mieluummin lupaan tosiaan paljon, sanotaan vaikka kuun, mutta tarjoan kuun ja tähdet, kuten astronautti.
- Bella
Kuten joku toinenkin tuossa kommentoi, kommentoin minäkin aikuisena naisena aloitukseesi...
En itse ainakaan harrasta liikuntaa siksi, että saisin miehen. Kyllä kelpaan monellekin miehelle omana itsenäni, aitona, huumorintajuisena ja rehellisenä suomalaisena Naisena. Olen viehättävä ja vetävä nainen tekemättä asialle tietoisesti sen kummempia.
Nykyaika todella asettaa hurjasti ulkonäkövaatimuksia. Joka tuutista näytetään millainen miehen tai varsinkin naisen tulee olla.
Mutta onneksi makujakin on monenlaisia ja moni huomaa, että luonnehan se tärkeämpi onkin!
Ole vain oma aito siisti itsesi! Niin pärjäät parhaalla mahdollisella tavalla. - Riina
Vaikka en viitsi itsestäni, mitään kauppatavaraa tehdä. Toisaalta ei kenellekkään ole haittaa liikkumisesta ja ulkonäköön panostamisesta. Eikös nämä jutut myös kerro, että välittää itsestään. Haluaa pysyä terveenä liikkumalla ja hoitamalla naamansa kuntoo. Muotivaatteita en viitsi paljoa hankkia ja yleensä tuhlata niihin tai meikkeihin, kun ei ole minun juttu. Enkä myös tällaista mieheltä odota, et tulee viimeisen päälle pukeutuneena. Mut on kyllä totta, et mää voisin vähän kattoo minkänäköisenä tuonne ulos lähden ihan arkenakin..Ihan hyviä ajatuksia.
Ja mitä käytös tapohin tulee minulla on niissä paljon parantamisen varaa. Pitäs vähentää juomista, kun käyn baareissa juon aina liikaa. Käyn kyllä harvoin, mutta silti. Täytyy tosiaan pohtia, miksi mun markkina arvo varmaan nolla;)mä pidin näitä itsestään selvänä. Asioina jotka teen itselleni. Pidän itsestäni huolta sekä fyysisyydestä, että psyykkisyydestä. Joku voi väittää muuta, mutta ensisijaisesti sitä tekee itselleen. Olen joskus budjaillut joskus "posterestantessa" reilun vuoden ja tosiaan sen jälkeen kaikki mitä teen teen itselleni ja sitä multa toisetkin odottaa, ei enempää.
Positiivista..Itsellä nuo ohjeesi ovat tapana, mutta?Ei näy tehonneen joten lisään vielä neuvoihin.Hanki iso asuinpaikka.
eihän toi riitä alkuunkaa.
Mulla on varsin hyvä vartalo ehkä vähän kevyen oloinen mut taatusti timmi ja löysää ei oo missään. lihasta sopusuhtaisesti ja vartalo on kuin terävä suorasivuinen kolmio kärjellään (reisilihakset tosin on melkeen yhtä leeveet kuin hartiat)
Hiusmalli on kalju mut sitäki hoidetaan tosi usein.. ja kai se pitää kohrta taas vaihtaa.
Toki nukun hyvin ja paljon, mut ei se riitä vaan on olemassa myös ihonhoito tuotteita.
Ulkoileminen piristää tiedetään ja lenkkeily kuuluu treeni ohjelmaan ja ulkona tulee oltua myös muutoin kuin urheilemassa. Ja mulla taitaa olla joku kestohymy päällä ja valokuviin osaan ottaa iloisen positiivisen ilmeen nykyään. (vaatii vähän treeniä vielä)
JA kyllä seuraan aikaani aktiivisesti uutisista ja hankin yleissivistystä (muualtakin kuin auto ja uhrheilulehdistä)
mä oon ikiliikkuja ja aina kokeilemassa jotain uutta ja kivaa, Ammunta, seinäkiipeily, biljardi, leffat, uusimmat puuhat.
Mulla on nopee aineen vaihdunta, ei paino-ongelmia, vaan se pysyy /- 1.5 kg ihanne painon
Osaan laittaa ruokaa, niin kotona kuin maastossakin, sormi ei pitäis mennä suuhun missään käytännön elämässä, poikamiehen on pärjättävä. (suorien housujen kuivapesu ei onnistu, myönnetään) osaan korjata venäytetyn selän, osaan laittaa lonkan paikalleen voin vaihtaa auton kannentiivisteen ja osaan hitsat traktorin pohjapanssarin. Turbon tekniikkaan en ole vielä tutustunu. Mut osaan tehdä hyvää ruokaa laulaa ja ostaa kukkia, muistan muistettavat juhlapäivät tai ainaki osaan korjata unohdukseni ikimuistoisella tavalla.
Ulkona olen kyllä edustuskelpoinen, mua ei tartte hävetä ravintolassa, baaritiskillä tai tanssilattialla. Joskus jopa luultu esitanssijaksi ja kosittu tanssiryhmiin
Kuteet: on vähän maku asia mut aina löytyy jotain sopivaa päälle. Vaateliikkeen myyjät tuntee kasvoilta ja osaa jo ettii sopivat kuteet Pahalta vaan näyttää että vaan tietyt merkit istuu hyvin ja sopivat vaattet sattuu aina kalliimpaan poäähän Käy kalliiks pidemmän päälle muuten, mut onhan sitä jotain päälle laitettava) No toki työtehtävät vaatii omat asunsa ja tilanteisiin on tietty etiketti. Vaatekaapista löytyy kyllä melkein joka paikkaan sopiva mut pikkaisen erilainen asu.
Lisäks osaan olla kohtelias, avata oven, teititellä, pitää puhelimen kiinni oikeeseen aikaan, hallitsen kielen käytön (yleensä) ja osaan pyytää anteeksi.
Olen ennakkoluuloton ja avoin, hyväksyn uudet tuulet, mutta silti tulen toimeen vanhempienkin kanssa.
kummallista, tuohan näyttää liki täydelliseltä yksilöltä mutta olen silti yksin. Mikä puuttuu?
Olenko oma itseni? vaikea sanoa mutta kyllä minä niin uskon ei minulla muuten olisi mukavaa.
Mitähän voisin vielä kehittää?
vartaloa? en suinkaan tahdo olla Mr olympia.
Rahaa ja valtaa? Hei onko ne osa minua
Odotan mielenkinnolla vastausta.
Älkääkä tituuleeratko itsekeskeiseksi kusipääksi. Sillä sitä minä en suinkaan ole vaan ihan tavallinen symppis jätkä joka tykkää pelata lätkää ja korista 5-15 vuotiaiden kaa kaupungin kentällä, ei suinkaan sen takia että voi päteä, vaan siksi että lapset tarvitsevat aikuisen läsnäoloa ja esimerkkiä.(ja ne juukelit särkee pukukopin röökaa ja sotkee jos ei vähän kato perään) nii ja tiedä siitä millainne esimerkki mä oon mut tyhjää parempi kuitenki- Bella
Hei!
Hieman kypsempänä naisena laitan tähän kommenttia kysymykseesi.
Millainen olet luonteeltasi? Oletko lämmin, huumorintajuinen, empaattinen. Itsevarmuus "tietyissä rajoissa" on hyvä asia, mutta liiallisena aivan jotakin päinvastaista.
Useimmat naiset varmasti toivovat miestä, jonka kanssa voi keskustella omistakin asioistaan iloineen ja suruineen, johon voi täysin luottaa.
Itse mulla on suhde mieheen, joka todella on ulkoisesti ja taloudellisesti ja monella muulla tavalla lähellä täydellistä. Mutta mutta. Luonteenpiirteissä on sellaisia, jotka eivät täysin "saa vakuuttuneeksi". On omahyväisyyttä, jonkinlaista ivallisuutta, ei pysty avautumaan tunnetasolla ym. Kuitenkin aion rauhassa katsoa, olemmeko luonteiltamme liian erilaisia vai voisiko tästä lopulta syntyä jotakin vakavampaa.
Eli luotettavuus, avoimuus kumppania kohtaan, huumorintajuisuus, siinä muutama piirre, joita odottaisin...
P.S. Taloudellisesti erinomainen asema ei ole niitä juttuja, jotka mitenkään välttämättä vaikuttavat positiivisesti ihmiseen. Tosi on.
Se voi tuoda negatiivisia piirteitä ihmiseen pahimmassa tapauksessa. Toisilla se kun "nousee päähän". Bella kirjoitti:
Hei!
Hieman kypsempänä naisena laitan tähän kommenttia kysymykseesi.
Millainen olet luonteeltasi? Oletko lämmin, huumorintajuinen, empaattinen. Itsevarmuus "tietyissä rajoissa" on hyvä asia, mutta liiallisena aivan jotakin päinvastaista.
Useimmat naiset varmasti toivovat miestä, jonka kanssa voi keskustella omistakin asioistaan iloineen ja suruineen, johon voi täysin luottaa.
Itse mulla on suhde mieheen, joka todella on ulkoisesti ja taloudellisesti ja monella muulla tavalla lähellä täydellistä. Mutta mutta. Luonteenpiirteissä on sellaisia, jotka eivät täysin "saa vakuuttuneeksi". On omahyväisyyttä, jonkinlaista ivallisuutta, ei pysty avautumaan tunnetasolla ym. Kuitenkin aion rauhassa katsoa, olemmeko luonteiltamme liian erilaisia vai voisiko tästä lopulta syntyä jotakin vakavampaa.
Eli luotettavuus, avoimuus kumppania kohtaan, huumorintajuisuus, siinä muutama piirre, joita odottaisin...
P.S. Taloudellisesti erinomainen asema ei ole niitä juttuja, jotka mitenkään välttämättä vaikuttavat positiivisesti ihmiseen. Tosi on.
Se voi tuoda negatiivisia piirteitä ihmiseen pahimmassa tapauksessa. Toisilla se kun "nousee päähän".selittää.
Mut kyllä minä luonteeltani olen äärettömän helppo, mutta toisaalta kamalan vaikea. (mulle on mhadotonta olla vihainen kovin kauaa, saati ollenkaan)
Kyllä ihmiset tykkää minusta persoonana (tuskin minun kaverit jotka seurassani viihtyy, pyöri vaan mun kaa koska mulla on nätti takapuoli (ainakin toivon mukaan)).
Mut siis tulen toimeen hyvin lähes kaikkien ihmisten kanssa. Ja itseasiassaentisten tyttöystävieni (kuulostaa kamalalta käyttää monikkoa) veljet ja siraset ja serkut ovat pääsääntöisesti ihmetelleet aina sitä miks ollaanki erottu vaikka "olitte niin hyvä pari ja sinäkin semmonen reilu ja rehti mies jonka kaa kerranki tulee toimeen"
Luonne on sellainen rehti ja reilu maalaispoika. Sellainen mikä tuntuu uppoavan vanhempaan väkeen ja lapsiin. Normaalisti kun Tytöt kertovat omien vanhempiensa olevan hirveitä ja kamalan tiukkoja niin kyllä tuolla on pärjätty ja ne ovat tervehtineet vielä senkin jälkeen kun olemme jo ronneet ja tulleet jopa haastelemaan tuolla kun aina sattuu näkemään. Tavallaan ihan kivaa, mut sitten taas kiusallistakin.
Mitä ulkopoliset ovat sanoneet tai olen kuullut parin suun kautta niin ei kukaan ole koskaan moittimaan tullut (kukapa sitä nyt sanoisikaan suoraan) ja on kehuttu hyväksi tulevaisuuden isäksi ja joskus jopa unelmien mieheksi tosin siitä ei kulu yleensä kauaa kun toinen ilmoittaa ne kuuluisat sanat "Sinun pitää etsiä jotain parempaa ja arvokkaampaa kuin minä". mitä ikinä tuo tarkoittaakaan.
jos ulkokuori on pikkasen mukiinmenevää parempi, niin kyllä minä väittäsin että luonne ois vielä tuuman verran korkeammalla.
Tosin ainut mikä on pikkuhiljaa muuttumassa on se lapsen vilpittömyys ja sinisilmäisyys. Jota taidan jäädä kaipaamaan. Kun näkee tätä elämää, niin sse karisee väistämättä, mut siitäkin yritän pitää kiinni kynsin ja hampain.
- Roosa75
Olin kauneus&terveys-messuilla kuuntelee juttua flirtistä ja tottahan se on et se on vaikeeta suomalaiselle miehelle ja naisellekin. Ei muuta kuin kaikki laittaa heti aamusta mielikuvituslapun otsaansa, jossa lukee "muhun kannattaa tutustua" ja menoks flirttailemaan. Kannattaa ennemmin keskittää se huomio ulkomaailmaan kuin omaan napaansa ja tottahan on että oli ihminen minkänäköinen tahansa niin hymy aina kaunistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860