Miten on miehet?

Minä en ainakaan

Olisin kiitollinen neuvoista. En haluaisi olla mikään riivinrauta, mutta haluaisin tietää, mistä tässä on kyse:

Meillä on miesystäväni kanssa lähinnä seksisuhde, mutta olemme noudattaneet uskollisuutta jo pelkästään hygienian vuoksi. Lisäksi kumpaakaan ei ole kiinnostanut muut kumppanit ja olemme yhdessä päättäneet, että muihin emme koske sinä aikana, kun jaamme seksin.

Nyt herra ilmoitti, että joku nainen oli kutsunut hänet baarista luokseen, mutta mies oli kuitenkin jättänyt menemättä. Minun mielestäni tällaisen tilanteen on pitänyt jo edeltää jotain, että nainen kutsuu luokseen ja pidän sitä pettämisenä. Tilanteen on täytynyt edeltää flirttailua ja jonkinlaista mielenkiintoa myös miehen puolelta. Mitä tällaisen tilanteen syntyminen on vaatinut mieheltä? Mikä on ollut miehen tarkoitus?

Mitä teen? Onko nyt tullut aika lopettaa tämä molempia palvellut nautiskelu, joa haluan pitää miehen ainoastaan itselläni? En nimittäin halua jakaa ketään...

6

1276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mb54

Ei mitään epänormaalia,eletään kerran tässä joskus vaikeassa elämässä,kuuntele vaikka T.Kärjen/Aron biisi:Anna Kaikkien Kukkien Kukkia Vaan.

• nainen aikuinen

Hei!

Itselläni kun on myös meneillään samantapainen suhde. Molemmat olemme sinkkuja, tapailemme silloin tällöin...

Tuli mieleeni, että jos ette ole mitään toisillenne luvanneet, paitsi seksiä, niin kyllähän silloin helposti toinen löytää mielenkiintoista seuraa, jonka kimppuun sitten vaan! Sehän on pelin henki pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa. Sille ei voi mitään, on vain nautittava niin kauan kuin sitä jatkuu.

Eli tosi ikävä ja repivä, epävarma ja surullinen on suhde, josta saa vain seksiä. Sen tiedän ja aionkin selvittää, onko miesystäväni ja minun välillä jatkossa mahdollisuuksia vakavampaan. Jos ei, niin sitten ei. Silloin on elettävä päivä kerrallaan.

Näin surullista se on kirjoitettuna...

• ...Ei seurustelu. Sinä tahdot siis omistaa hänet ja jos löydät jotain mielenkiintoisempaa, entäs sitten?

"miehesihän" ei harrastanut seksiä hänen kanssaan, toki on hän saattanut hymyillä ja tanssittaa ja jopa puhuakin hänelle pehmoisia. Mutta kuitenkaan hän ei lähtenyt sinne asunnolle.

Jos ette seurustele niin mitä pahaa siinä on. Sukupuoli taudit kun harvemmin tarttuvat flirttailemalla.

• Minä en ainakaan

En halua omistaa tätä miestä.
        Tuli vain sellainen olo, että minun saattaisi olla aika siirtyä "syrjään".
        Mitä mies hakee tällaisella "flirttailulla", uutta vakipanoa?
        Hän saa mennä jos haluaa, mutta siihen vedän rajan, että toisen jäljiltä en häntä enää halua. En nimittäin suostu käyttämään kumia...hankalaa..

Kiitos paljon viestistäsi. Se oli loistava kommentti ja sai hieman silmiä auki =)

• vamppikarkuritar

Sovitte yhteiset pelisäännöt: Harrastatte seksiä, mutta ette sillä aikaa toisten ihmisten kanssa.

Mies ei siis ole tehnyt mitään väärää. Hän vain piti hauskaa ja tutkaili vieläkö on taidot tallella. Ja jos kerta ei naisen mukaan lähtenyt niin en näe mitään väärää. Voithan sinä tietenkin miehen raahata testeihin tai käydä itse, jos et ole varma miehen sanasta.

• Minä en ainakaan

Tämä voisi olla aika tehdä..molemmat testattiin joskus "palvelusuhteen" alussa 3v sitten.
        Känninen mies ei juurikaan ole kovin luotettava seksikumppani, joten liian varma ei voi olla. En tosiaan kaipaa muistoa hänen hauskanpidostaan ; )

Taidot hänellä on tallella, joten kyllä sitä seuraa löytyy. Voisi olla aika jo vaihtaakin..

Hyvää syksyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe