Olisiko kenelläkään kokemusta serbialaisista naisista?
Serbiaan
8
1078
Vastaukset
- Sooz82
Mä tunnen tosi paljon serbialaisia naisia,että miehiä.
Naiset ovat ainakin tosi isoäänisiä ja ilkeitä omille miehilleen.He eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä.Kun heillä on aviomies,niin sille ollaan ainakin uskollisia,sillä he pelkäävät tosi paljon miehiään.Mutta jos puhutaan sinkkunaisista,niin en ole kertaakaan tavannut serbialaista naista,joka ei olisi kevytkenkäinen.Sekstaavat kenen tahansa miehen kanssa,varsinkin jos miehestä saa jotain hyötyä,rahaa ym.- Ukko
Samanlaisia kuin suomineidot, mutta vähemmän koukussa vetyperoksidiin.
- Sooz82
Ukko kirjoitti:
Samanlaisia kuin suomineidot, mutta vähemmän koukussa vetyperoksidiin.
miten vaan.Tiedän itse,että mua ei ainakaan voi sanoa kevytkenkäiseksi,niin ei oikeastaan jaksa kiinnostaa,että mitä muista puhutaan.
- bebo
Itse olen käynyt serbiassa muutamia kertoja ja seurustelen serbialaisen naisen kanssa toista vuotta. Ja täytyy sanoa että arvostan hänen lämmintä rakkautta, naisellisuutta ja avoimuutta. Jotain erilaistahan siinä on tietysti perus suomityttöön verrattuna, joka ainakin itseeni vetoaa.
Rakkaani ystäviä olen tavannut monia ja en nyt menisi tuollaista väittämään jokaisen serbialaisen sinkkutytön kohdalla. Vaikka toki kevytkenkäisiä löytyy ja rahan perässä juoksijoita, mutta mistäpä ei löytyisi? - utelias
bebo kirjoitti:
Itse olen käynyt serbiassa muutamia kertoja ja seurustelen serbialaisen naisen kanssa toista vuotta. Ja täytyy sanoa että arvostan hänen lämmintä rakkautta, naisellisuutta ja avoimuutta. Jotain erilaistahan siinä on tietysti perus suomityttöön verrattuna, joka ainakin itseeni vetoaa.
Rakkaani ystäviä olen tavannut monia ja en nyt menisi tuollaista väittämään jokaisen serbialaisen sinkkutytön kohdalla. Vaikka toki kevytkenkäisiä löytyy ja rahan perässä juoksijoita, mutta mistäpä ei löytyisi?Kerroit seurustelevasi serbialaisen naisen kanssa. Asutteko yhdessä? Kuinka kulttuurierot ovat tulleet esille hyvässä/pahassa?
- :-D
"Naiset ovat ainakin tosi isoäänisiä ja ilkeitä omille miehilleen.He eivät ole ikinä mihinkään tyytyväisiä.Kun heillä on aviomies,niin sille ollaan ainakin uskollisia,sillä he pelkäävät tosi paljon miehiään.Mutta jos puhutaan sinkkunaisista,niin en ole kertaakaan tavannut serbialaista naista,joka ei olisi kevytkenkäinen."
Heh, täydellinen kuvaus suomalaisista naisista, paitsi etteivät suomalaiset naiset ole uskollisia. - utelias
bebo kirjoitti:
Rakkaani ystäviä olen tavannut monia ja en nyt menisi tuollaista väittämään jokaisen serbialaisen sinkkutytön kohdalla. Vaikka toki kevytkenkäisiä löytyy ja rahan perässä juoksijoita, mutta mistäpä ei löytyisi?Se jäi kysymättä että miten serbialainen nainen käsittää mielestäsi ystävyyden?
Millainen serbialainen nainen on ystävänä?
Eroaako serbialainen ystävä-käsite jotenkin suomalaisesta ystävä-käsityksestä? Jos niin miten? - utelias
bebo kirjoitti:
Rakkaani ystäviä olen tavannut monia ja en nyt menisi tuollaista väittämään jokaisen serbialaisen sinkkutytön kohdalla. Vaikka toki kevytkenkäisiä löytyy ja rahan perässä juoksijoita, mutta mistäpä ei löytyisi?Olisin todella kiitollinen jos vastaisit kysymykseeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764