pyydättekö anteeksi riitojanne

aviopari.

torailuja sättimisiä kaikenlaista...

6

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä kysymys

      Tietysti! Ei ole mitään syytä olla pyytämättä anteeksi sitä, kun on tuottanut pahaa mieltä ihmiselle, jota rakastaa ja kunnioittaa. Harvoin meillä riidellään, mutta aina kun niin käy, niin sovitaan ja keskustellaan asiat kunnolla läpi.

    • TIETENKIN! En osaa olla pyytämättä anteeksi riidan jälkeen, mä olen varmaan mieheni mielestä kuluttanut ton anteeksisanan puhki jo, kun pyydän sata kertaa aina :D

      • vahvuutta on

        Anteeksi pyytäminen toiselta kuuluu parisuhteeseen. Pyytää sit useesti tai ei anteeksi pitää pyytää ja antaa.
        Se ei ole heikkoutta, vaikka pyytelee useesti.
        parisuhde kahden kauppa ja molenpien pitää tulla vastaan.
        Heikkoutta on arvostella, haukkua ja syytellä ja kääntää asia toisen piikkiin asiat, vaikka
        molemnat osallisia. Vahvuutta on se, että näkee asiat muidenkin näkökannalta asiat kuin itsensä.
        Meillä mies saa asiat käännettyä omaksi edukseen asiat ja näkee aina huonot asiat toisessa. Itsessään ei oo mitään vikaa.


      • vahvuutta on kirjoitti:

        Anteeksi pyytäminen toiselta kuuluu parisuhteeseen. Pyytää sit useesti tai ei anteeksi pitää pyytää ja antaa.
        Se ei ole heikkoutta, vaikka pyytelee useesti.
        parisuhde kahden kauppa ja molenpien pitää tulla vastaan.
        Heikkoutta on arvostella, haukkua ja syytellä ja kääntää asia toisen piikkiin asiat, vaikka
        molemnat osallisia. Vahvuutta on se, että näkee asiat muidenkin näkökannalta asiat kuin itsensä.
        Meillä mies saa asiat käännettyä omaksi edukseen asiat ja näkee aina huonot asiat toisessa. Itsessään ei oo mitään vikaa.

        Aikaisemmissa parisuhteissa minä, olen AINA ollut se joka on joutunut ottamaan syyt niskoilleen asiassa kuin asiassa, vaikka se asia olisi ollut niin että mies oli se paskempi osapuoli siinä! Tässä nykyisessä suhteessa ei ole todellakaan ollut tommosta, mies osaa myöntää itse omat virheensä ilman mitään selittelyitä, pyytelee myös anteeksi yms. Itse syyttelen ehkä liian usein kaikesta itseäni (olen tottunut tosiaan noissa edellisissä suhteissa ottamaan syyt niskoilleni.) pitäisi ehkä sen osalta vähän parantaa omaa käytöstä :D


    • En koskaan

      En ole pyytänyt enkä antanut.

      En osaisikaan.

      Siksi vältän riitoja.

    • 364636

      tuo omatunto on toisella kummajainen kun ei pyydä mitään anteeksi ellei ala puhumaan ja syyttämään häntä että tuntee tehneensä väärin. väärinhän se on aina niin painostaa että toinen tajuais mut kun muute ei mitään tapahdu ja saat elää stressiläisenä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe