Mikä siinä on että, jos mies on insinööri niin hän on insinööri. Sanokaa yksi hyvä syy valita kumppaniksi insinööri.
Insinööri
39
575
Vastaukset
- Ingen gör
Insinööri ei tee mitään. Ja näkee sielunsa silmin naisten hameiden alle.
Se on yhtä paljon kuin nainen tekee ja näkee.
Sielunkumppanuutta siis löytyy. - ppööäällppp?????
No insinöörin titteleitä nykyään kylläkin jaellaan niin monen sortin ammattikoulutuksen suorittaneille. Perinteisesti insinöörit ovat kuitenkin kone-ja sähkö/elektroniikka- puolen miehiä, eikä siis edes rakennuspuolen äijät ole varsinaisesti insinöörejä vaan jotain mestareita.
- yuuyt
Insinööri on ihmeellinen mies. Mikään ei ole niin viisas kun insinööri :)
Terveisin: isä on insinööri, veljet on insinöörejä ja mies on insinööri..älkää kysykö mitään ...- ätmi
Meillä isä on insinööri, veli on insinööri, sisko on insinööri ja minä olen insinööri!
- timantinkova atm
ätmi kirjoitti:
Meillä isä on insinööri, veli on insinööri, sisko on insinööri ja minä olen insinööri!
Meillä isä on akateeminen taiteilija, äiti peruskoulupohjainen keittäjä, minä työtön atm, veli työtön atm, sisko päivähoitaja ja toinen sisko työtön. Äiti kuulemma vaikuttaa enemmän lasten menestykseen kuin isä ja tästähän se hyvin näkyy.
- siksi että
Koska jonkun pitää olla järkevä ja aikuinen, kun sinä et sinä ole.
- flaksi tähtinen
Vanha vitsi onkin että otappa mieheksesi raksa- tai rekkamies niin joka kerta on kalussa eri maku.
- Ikisinkku M
Ehkä insinööri anlyytisellä ajattelutavallaan toisi hieman järjestystä lottamarin kaoottiseen elämään. Tarjoiaisi säännöllistä seksiä, kenties skoda octavian ja omakotitalon, ei kai se niin paha olisi.
- lottamari<3
Insinööri toisi kaaoksen elämääni,.ei kiitos.
- Ikisinkku M
lottamari<3 kirjoitti:
Insinöörimies kivasti laittaisi lottamarin päässä sekaisena vellovat pikku palikat:
http://www.mll.fi/@Bin/15344860/Legot blogiin.jpg
uuteen loogiseen järjestykseen:
http://www.thebreaker.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/7904310090_694f5c528d_z-620x350.jpg - mööriskä
lottamari<3 kirjoitti:
Datanomi tuo hel.vetin, insinööri menestyksen.
- bubutt
Seurustelin insinöörin kanssa, ei minkäänlaisia tunnepuolen tai henkisen puolen kykyjä tai lahjoja.
Riippuu naisesta mitä haluaa, mutta insinööri ei nyt taida olla ihan paras valinta jos haluaa sisältöä suhteeseen (siis muutakin kuin seksin ja tylsät kaavat)...- lottamari<3
Sama täällä. Kokemuksesta voin sanoa, että kaikki tapaamani insinöörit ovat tunneälyltään minulle sopimattomia. Joudun ikävä kyllä toteamaan, että minulle parhaiten sopii se renttumies tai taivaanrannan maalari tai elämänsä kämmännyt mies, jolla ei ole muuta kuin kitara ja hyvä lauluääni ja joka haaveilee ja kirjoittelee runoja minulle ja jolla legopalikat on yhtä epäjärjestyksessä päässä kuin minulla...
Taloa ja autoa en saa..enkä timantteja, mutta mielummin istun rakkaani polvella laulamassa kynttiänvalossa rakkauslauluja ja kuuntelemassa lemmekkäitä runoja kuin kvartaalitalouden pörssiyritysten kielteistä toimintatapaa tai betonin lujuuslaskelmia. - Lapsesi tulevat elämään
lottamari<3 kirjoitti:
Sama täällä. Kokemuksesta voin sanoa, että kaikki tapaamani insinöörit ovat tunneälyltään minulle sopimattomia. Joudun ikävä kyllä toteamaan, että minulle parhaiten sopii se renttumies tai taivaanrannan maalari tai elämänsä kämmännyt mies, jolla ei ole muuta kuin kitara ja hyvä lauluääni ja joka haaveilee ja kirjoittelee runoja minulle ja jolla legopalikat on yhtä epäjärjestyksessä päässä kuin minulla...
Taloa ja autoa en saa..enkä timantteja, mutta mielummin istun rakkaani polvella laulamassa kynttiänvalossa rakkauslauluja ja kuuntelemassa lemmekkäitä runoja kuin kvartaalitalouden pörssiyritysten kielteistä toimintatapaa tai betonin lujuuslaskelmia.köyhyydessä. Hipit, humanistit ja taivaanrannan maalarit eivät tuo pötyä pöytään!
- Ikisinkku M
Tuo oli sen verran huvittava kommentti että voisit oikeastaa hieman tarkentaa mitä tuo "sisältö" suhteessa tarkoittaa? Onko se yllättävä turpaanveto kun kaljaa ei ollutkaan jääkaapissa? Tukasta retuuttaminen pitkin lattiaa? yllättäen kuivana kakkoseen kesken seksisession? tms. kerro, olisi kiva tietää.
- insinööri
lottamari<3 kirjoitti:
Taloa ja autoa en saa..enkä timantteja, mutta mielummin istun rakkaani polvella laulamassa kynttiänvalossa rakkauslauluja ja kuuntelemassa lemmekkäitä runoja kuin kvartaalitalouden pörssiyritysten kielteistä toimintatapaa tai betonin lujuuslaskelmia.jännää tuo betonin lujuuden laskeminen ja kuinka raudoitus siellä tukee.
- 6+19
Naisinsinöörin kanssa seksi ainakin on hyvää, joten valitse sellainen.
- Oman kokemukseni
mukaan naisinsinööreillä on jotenkin miesmäinen lähestymistapa seksiin. Eivät kaipaa hempeilyä vaan kunnon panoa. Eivät myöskään käytä seksiä kauppatavarana ja kommunikaatiovälineenä, kuten useimmat naiset tekevät, vaan ottavat seksin puhtaasti seksinä.
- Naisinsinöörit
Oman kokemukseni kirjoitti:
mukaan naisinsinööreillä on jotenkin miesmäinen lähestymistapa seksiin. Eivät kaipaa hempeilyä vaan kunnon panoa. Eivät myöskään käytä seksiä kauppatavarana ja kommunikaatiovälineenä, kuten useimmat naiset tekevät, vaan ottavat seksin puhtaasti seksinä.
ovat rumia
- 34se5
Oman kokemukseni kirjoitti:
Allekirjoitan tämän myös. Naisinsinöörit ovat olleet parasta seksiä tähänasti. ja kokemuksia on kerätty vuosien varrella varsin paljon.
- Isä Timppa
Vaimoni ainakin vaikuttaa tyytyväiseltä kun pystyn hyvätuloisna dippainssinä rahoittamaan hänen etelänmatkojansa.
- lottamari<3
Pääsetkö itse koskaan etelään :)
- Isä Timppa
lottamari<3 kirjoitti:
Pääsetkö itse koskaan etelään :)
Voisin kyllä lähteä, mutta fyysisen puitteeni huomioonottaen olisin ranta-asussa luultavasti vain yleinen naurunaihe.
- lottamari<3
Isä Timppa kirjoitti:
Voisin kyllä lähteä, mutta fyysisen puitteeni huomioonottaen olisin ranta-asussa luultavasti vain yleinen naurunaihe.
Voisit jäädä terdelle katselemaan misukoita ja juomaan teguilaa sillä välin,kun vaimosi esittelee rannalla sulojaan paikallisille karvakäsille.
- mnbhjkiuytrfhhbcxzxv
Riippuu varmaan onko oikea vai dippainssi.
- Ne oikeat
ovat juuri DI:jä. AMK-inssit vastaa osaamiseltaan entisiä teknikkoja.
Aloitukseen: kaikista sosiaalisimmat, komeimmat, kunnollisimmat (ei samalla tavalla kuin palstan naisvihamieliset "kiltit ja kunnolliset"), ahkerimmat, menestyneimmät jne tuntemani miehet ovat dippainssejä. Eikä kukaan aja ylempänä mainitulla Skodalla LOL.
. - mnbbbjkoiytghjgcccbb
Ne oikeat kirjoitti:
ovat juuri DI:jä. AMK-inssit vastaa osaamiseltaan entisiä teknikkoja.
Aloitukseen: kaikista sosiaalisimmat, komeimmat, kunnollisimmat (ei samalla tavalla kuin palstan naisvihamieliset "kiltit ja kunnolliset"), ahkerimmat, menestyneimmät jne tuntemani miehet ovat dippainssejä. Eikä kukaan aja ylempänä mainitulla Skodalla LOL.
.No kuitenkin monissa työpaikoissa dippainssipomon hommat joutuu tekemään työntekijät, kun ei pelkkä paperi riitä.
Taitaa olla taas ketju täynnä juntteja.
- Vaurautta
Mitä insinööri sanoi humanistille?
- Yhdet ranskalaiset ja kokis kiitos.- mies 86
outsider1 kirjoitti:
Tämä vitsi on vanhentunut.
http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/diplomiinsinoorien tyottomyys rajussa kasvussa/a925925
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/282159-akateeminen-tyottomyys-paisuu-espoossa-yli-300-tyotonta-diplomi-insinooriaMitä humanisti sanoi insinöörille?
-Thou art a cokewold, I trowe.
- Yksi kymysys
Jos mies on insinööri, onko se samanlainen turn off kuin jos nainen on läski?
- lottamari<3
Ulkonäkö ei ole se olennainen tässä, vaan persoona ja luonne. Lihava voi laihduttaa, mutta insinööri on aina insinööri..juunou.
- voi lottaa
lottamari<3 kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole se olennainen tässä, vaan persoona ja luonne. Lihava voi laihduttaa, mutta insinööri on aina insinööri..juunou.
Siis järkevä ja rationaalinen.
Lotta sinun ongelmasi on, että olet auttamaton tunneihminen.
Tunteet ovat subjektiivisia eivätkä siten koskaan tavoita totuutta. Tunneihmiset ovat itsekkäitä, koska antavat subjektiivisten tunteidensa määritellä, mikä on heille totuus. Eipä ihme että tunneihmisenä fanitat Cheekkiäkin. Sehän laulaa vain itsestään kuten kaikki narsistiset tunneihmiset. - Yksi kymysys
lottamari<3 kirjoitti:
Ai insinööriys on vähän kuin kaljuuntuminen, ja siihen ei voi vaikuttaa.
Tai kuten ATM:iys? Se on ja pysyy ikuisesti aikojen loppuun saakka? - lottamari<3
voi lottaa kirjoitti:
Siis järkevä ja rationaalinen.
Lotta sinun ongelmasi on, että olet auttamaton tunneihminen.
Tunteet ovat subjektiivisia eivätkä siten koskaan tavoita totuutta. Tunneihmiset ovat itsekkäitä, koska antavat subjektiivisten tunteidensa määritellä, mikä on heille totuus. Eipä ihme että tunneihmisenä fanitat Cheekkiäkin. Sehän laulaa vain itsestään kuten kaikki narsistiset tunneihmiset.Cheek ja minä olemme tunneihmisiä kyllä, siksi meistä ei tullutkaan elämäninsinööriä, eikä muutakaan insinööriä.,meistä tuli räppäreitä :) En ole ollenkaan itsekäs, eikä ole Cheek,.Cheek laulaa itsestään, koska tietää, että tunneihminen on timanttii, se joka osaa myöskin rakastaa.."äh,.kuka muu, muka" .. ;)
- Peukutus Cheekille
lottamari<3 kirjoitti:
Cheek ja minä olemme tunneihmisiä kyllä, siksi meistä ei tullutkaan elämäninsinööriä, eikä muutakaan insinööriä.,meistä tuli räppäreitä :) En ole ollenkaan itsekäs, eikä ole Cheek,.Cheek laulaa itsestään, koska tietää, että tunneihminen on timanttii, se joka osaa myöskin rakastaa.."äh,.kuka muu, muka" .. ;)
'lottamari
- er45
Insinööri on maailman paras ammatti, jopa Pikku-Terokin tietää tämän.
http://www.riemurasia.net/kuva/maailman-paras-ammatti/1230 - ryppis
Ei kannatakaan valita kumppaniksi insinööriä. Kannattaa valita sopiva ihminen. Sopivuus kannattaa päätellä tutustumalla persoonaan, ei lukemalla faktalistalta ammattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223