Mikä siinä on että, jos mies on insinööri niin hän on insinööri. Sanokaa yksi hyvä syy valita kumppaniksi insinööri.
Insinööri
39
575
Vastaukset
- Ingen gör
Insinööri ei tee mitään. Ja näkee sielunsa silmin naisten hameiden alle.
Se on yhtä paljon kuin nainen tekee ja näkee.
Sielunkumppanuutta siis löytyy. - ppööäällppp?????
No insinöörin titteleitä nykyään kylläkin jaellaan niin monen sortin ammattikoulutuksen suorittaneille. Perinteisesti insinöörit ovat kuitenkin kone-ja sähkö/elektroniikka- puolen miehiä, eikä siis edes rakennuspuolen äijät ole varsinaisesti insinöörejä vaan jotain mestareita.
- yuuyt
Insinööri on ihmeellinen mies. Mikään ei ole niin viisas kun insinööri :)
Terveisin: isä on insinööri, veljet on insinöörejä ja mies on insinööri..älkää kysykö mitään ...- ätmi
Meillä isä on insinööri, veli on insinööri, sisko on insinööri ja minä olen insinööri!
- timantinkova atm
ätmi kirjoitti:
Meillä isä on insinööri, veli on insinööri, sisko on insinööri ja minä olen insinööri!
Meillä isä on akateeminen taiteilija, äiti peruskoulupohjainen keittäjä, minä työtön atm, veli työtön atm, sisko päivähoitaja ja toinen sisko työtön. Äiti kuulemma vaikuttaa enemmän lasten menestykseen kuin isä ja tästähän se hyvin näkyy.
- siksi että
Koska jonkun pitää olla järkevä ja aikuinen, kun sinä et sinä ole.
- flaksi tähtinen
Vanha vitsi onkin että otappa mieheksesi raksa- tai rekkamies niin joka kerta on kalussa eri maku.
- Ikisinkku M
Ehkä insinööri anlyytisellä ajattelutavallaan toisi hieman järjestystä lottamarin kaoottiseen elämään. Tarjoiaisi säännöllistä seksiä, kenties skoda octavian ja omakotitalon, ei kai se niin paha olisi.
- lottamari<3
Insinööri toisi kaaoksen elämääni,.ei kiitos.
- Ikisinkku M
lottamari<3 kirjoitti:
Insinöörimies kivasti laittaisi lottamarin päässä sekaisena vellovat pikku palikat:
http://www.mll.fi/@Bin/15344860/Legot blogiin.jpg
uuteen loogiseen järjestykseen: