DC++ käyttö!!

tietämätön.

Voisko joku ystävällisesti neuvoo miten tota DC ohjelmaa käytetään? en osaa käyttää sitä yhtään, eli jos joku voisi neuvoa=)

11

6733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aloittelia

onkoha bear share nykyää maksulline ku sen sivuulla o jotaki sellaasta??

• Onnenkivi

Jos DC on liian hankala, niin koita BearShare ohjelmaa. Ite satuin kokeileen ihan huviksi ja kyllä se ainakin Kazaan ja WinMX ymsp voittaa, ja DC verrattuna, hyvä asia se, että lataa yhtäaikaa samaa tiedostoa monelta jakajalta.
      http://www.bearshare.com/

• Ei koskaan

• Onnenkivi
        Ei koskaan kirjoitti:

ohjelma se on:

http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/3391.cfm

Niin, jäi mainitsematta, että varmaan kuitenkin kannattaa vedellä tiuhaan spybottia ja ad-awaree :D siks ehkä kannattaakin opetella DC:n käyttö, mut jos haluu helpolla päästä, niin just joku tollanen kazaa, bearshare kylkiäisineen ;)

• .....
        Onnenkivi kirjoitti:

Niin, jäi mainitsematta, että varmaan kuitenkin kannattaa vedellä tiuhaan spybottia ja ad-awaree :D siks ehkä kannattaakin opetella DC:n käyttö, mut jos haluu helpolla päästä, niin just joku tollanen kazaa, bearshare kylkiäisineen ;)

että dc käyttön opettelu on kuitenkin pienempi vaiva kuin kazaa kylkiäisineen.. dc :lle on kuitenkin netissä useita kuvallisia suomenkielisiä ohjeita joiden avulla opettelu on aika helppoa

• Onnenkivi
        ..... kirjoitti:

että dc käyttön opettelu on kuitenkin pienempi vaiva kuin kazaa kylkiäisineen.. dc :lle on kuitenkin netissä useita kuvallisia suomenkielisiä ohjeita joiden avulla opettelu on aika helppoa

Ei ne Kazaan kylkiäiset nyt mitään kaameita kuitenkaan ole, vaikka onhan ne kai jotain spyware tai vastaavia, nopeemmin ne poistaa koneelta, kuin opetteleen sormisuussa DC:n käytön ;)

Mut kyllähän netti on pullollaan miten tuollaiset spy/steal yms. lisäkkeet saa disabloitua ohjelmista.

Tosiasia on se, että DC on melko vaikea ensikäyttäjälle, tiedän tyyppejä, jotka sanovat DC:n olevan surkea ja käyttävät sitten Kazaata, mutta tosiasia on se, että he eivät vain osaa käyttää DC:ä kunnolla, tai eivät vaan ole jaksaneet opiskella sitä 10min, että tajuaisivat, että ei se lopulta mikään vaikea olekaan.

Sitten monet jotka käyttävät kazaa yms, eivät tajua vetää edes antispy ohjelmia läpi...

Mun Spybot ei kyllä havainnut Bearsharen asennuksen jälkene mitään outoa..mut ton forumilla kyllä oli jotain puhetta just jostain spyjutuista, tiedä sitten. Mulle aivan sama, kunhan siitä ei omalle koneellle aiheudu haittaa :)

• Maxtor
        Onnenkivi kirjoitti:

Ei ne Kazaan kylkiäiset nyt mitään kaameita kuitenkaan ole, vaikka onhan ne kai jotain spyware tai vastaavia, nopeemmin ne poistaa koneelta, kuin opetteleen sormisuussa DC:n käytön ;)

Mut kyllähän netti on pullollaan miten tuollaiset spy/steal yms. lisäkkeet saa disabloitua ohjelmista.

Tosiasia on se, että DC on melko vaikea ensikäyttäjälle, tiedän tyyppejä, jotka sanovat DC:n olevan surkea ja käyttävät sitten Kazaata, mutta tosiasia on se, että he eivät vain osaa käyttää DC:ä kunnolla, tai eivät vaan ole jaksaneet opiskella sitä 10min, että tajuaisivat, että ei se lopulta mikään vaikea olekaan.

Sitten monet jotka käyttävät kazaa yms, eivät tajua vetää edes antispy ohjelmia läpi...

Mun Spybot ei kyllä havainnut Bearsharen asennuksen jälkene mitään outoa..mut ton forumilla kyllä oli jotain puhetta just jostain spyjutuista, tiedä sitten. Mulle aivan sama, kunhan siitä ei omalle koneellle aiheudu haittaa :)

Kyllä kokeilla Ad-Aware se:tä on mun mielestä parempi vakoilioiden löytäjä/poistaja ku Spybot.

• Onnenkivi
        Maxtor kirjoitti:

Kyllä kokeilla Ad-Aware se:tä on mun mielestä parempi vakoilioiden löytäjä/poistaja ku Spybot.

No en menis sanomaan...monesti kun Ad-Aware ei löydä mitään, niin Spybotti löytää...harvoin on mulle käynyt toisinpäin :)

• edge

minä ehkä lähetän saman viestin mutta edelinen ei mennyt perille niin että minulla ei toimi bearshare siinä on hakukin mustavalkoinen sitten siinä tulee 5 minuutin päästä tekstiä connection problems vai onko se ongelama että minulla on toinen ohjelma cluz

• Peltsu*
        Ei koskaan kirjoitti:

ohjelma se on:

http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/3391.cfm

Semmosista asioista mistä et tiedä mitään niin kannattaisi olla hiljaa! Samat ongelmat koskevat, jokaista p2p ohjelmaa. Ja nykyään aika moni p2p alkaa olla pois pelistä esim. WinMX, BS jne. Bearshare on ollut tosi hyvä ohjelma....tietoturvallisuus pitää itse osata laittaa kondikseen ja eikä "itkeä " nyyhkiä sitä netissä.

Kuulut kai niihin afterdawn idiootti-newbeihin, joka ei osaa mitään ja kysyy samat kysymykset 1000x uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe