olen niin onnellinen!!

typykkä

tapasin tänä kesänä täällä koto suomessa egyptiläisn miehen. rakastamme toisiamme ja hän on vannoutunut minulle. tiedän että hän ei pettäisi minua.
olen lukenut monia kirjoituksia kun ulkomaalaisia miehiä haukutaan. minusta se on väärin.
olen xl-kokoinen nainen ja minusta on mukavaa että minua kerrankin ihaillaan. hän todella pitää minusta.
voisiko elämä olla ihanempaa.
kuukauden päästä muutamme yhteen asumaan.
miehellä ei vielä ole työpaikkaa mutta onneksi minulla on! tulemme varmasti toimeen hienosti!
haluan vain toivottaa muillekkin ulkomaalaisen löytäneille onnea ja menestystä.
olen itse nyt onnellisempi kuin koskaan..
mieheni kehuu minua maasta taivaisiin ja minusta se on mukavaa.
rahaa tämä kyseinen mies on tarvinnut ja sitä olen hänelle antanut enkä häpeä sitä yhtään! tiedän että hän ei pyytäisi sitä muuten kuin tosi tarpeeseen.
onneksi pian asumme yhdessä ja saamme nauttia toisistamme.

11

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PROVO

Aaaaikas huono provo...
      Noin alas en ihan hevillä usko kenenkään vajoavan.
      Mielikuvitusta enemmän mukaan , kitooosh! =)

• ripa

oletkos varma... kyllä täältä suomesta löytyy paljonkin tuollaisia säälittäviä läskikasoja.

• Minä onneksi saan
        ripa kirjoitti:

oletkos varma... kyllä täältä suomesta löytyy paljonkin tuollaisia säälittäviä läskikasoja.

On se kuule hyvä että lihavan suomalaisen naisen huolii ulkomaalainen, kun lihavaa suomalaista miestä ei huoli kukaan.

• PROVO
        ripa kirjoitti:

Niinhän niitä, ja "meitä" moneen junaan.
        Ei jaksa kommentoisa enempää, niiiin säälittävää toi on, ollakseen totta....

• PROVO
        ripa kirjoitti:

Meitähän on moneen junaan.
        Enempää en jaksa kommentoida, niin säälittävää on ollakseen totta....

• "ranskalainen hyvää mi...

Rahaa ne tietenkin tarvitsee ja luulevat vielä antavansa hyvää seksiä, raukat! Pysykää nyt vaan erossa. Neuvo ja ilman rasismia.

• Päärynä

Antaisin sulle pikku neuvon:
      Oo varovainen! Älä polta siipiäs!
      Meinaan toi on aika tuttu taktiikka noilla ulkomaan pojuilla. Joo, ne lupaakin kuun ja tähdet taivaalta, mut joskus..kaikki ei oo vain sitä miltä näyttää. Mä nimittäin tiedän mistä nyt puhun.. Mut en tunne sun miestäs, joten mikäs minä olen neuvomaan ja tietämään.
      Rakasta täysillä, mutta älä sokeasti!
      Hyvää jatkoa sulle!

• Epätietoinen

Eikö koululaisten syyslomat ole jo ohi vai miten penskoilla on vieläkin aikaa provoilla täällä?

• haja

Juu anna vaa rahaa sille ja kaikkee...ei se muuten varmaa tollasta läskipersettä kattelis!! Ne pojat yrittää aina hyötyy tollasista suomalaisista läskiperse naisista..muuten ne ottais naisen jolla on muodot kohillaa!!

• Jukkis

Hienoa. Räystäsperse, läskimaha ja pajahanskatissit on vastustamaton yhdistelmä. Kelpaa jopa ulkomaalaisillekin.

• pökötti

perjantaikevennys, kiitos hyvistä nauruista xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe