Oletteko löytäneet netistä jotakin syömisen viikko-ohjelmaa tai päivittäistä taulukkoa, jota voisi hyödyntää tuossa 2/5-dietissä? Mun on jotenkin vaikeaa arvioida miten paljon saa syödä paastopäivänä (500 kcl). En jaksaisi laskea jokaikistä ruokalajia kaloritaulukosta. Olisi helpompaa seurata jotakin valmista ohjetta siitä mitä 2/5 diettiläiset on syöneet aamulla, päivällä, illalla...
Itse toivoisin, että voisin jakaa syömiseni 4-5 pienemmäksi palaseksi: aamupala, 100, lounas 200-300, iltapala 100, kahvia ilman sokeria suht normaalisti, jättäisin siihen noin 100 marginaalin välipaloille.
5:2 / RESEPTIT ja PÄIVÄOHJELMA
Gizelle
1
280
Vastaukset
- ent lihava
Olen noudattanut seuraavaa; aamulla rahkajogurtti vähäkal mehukeitto n. 150 kcal,
päivällä kasvissosekeittio 3 dl (esim. Bong) n. 150 cla, välipalaksi lasi vähä- kalorista mehukeittioa, iltapalaksi tee ruisleipä juusto n. 100 kcal. Välipaloiksi lisäksi tomaatteeja, porkkanoita tms kahvia n. 100 kcal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695467
- 114238
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513685Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032995Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62138- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121398Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621244Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4091224