Oletteko löytäneet netistä jotakin syömisen viikko-ohjelmaa tai päivittäistä taulukkoa, jota voisi hyödyntää tuossa 2/5-dietissä? Mun on jotenkin vaikeaa arvioida miten paljon saa syödä paastopäivänä (500 kcl). En jaksaisi laskea jokaikistä ruokalajia kaloritaulukosta. Olisi helpompaa seurata jotakin valmista ohjetta siitä mitä 2/5 diettiläiset on syöneet aamulla, päivällä, illalla...
Itse toivoisin, että voisin jakaa syömiseni 4-5 pienemmäksi palaseksi: aamupala, 100, lounas 200-300, iltapala 100, kahvia ilman sokeria suht normaalisti, jättäisin siihen noin 100 marginaalin välipaloille.
5:2 / RESEPTIT ja PÄIVÄOHJELMA
Gizelle
1
246
Vastaukset
- ent lihava
Olen noudattanut seuraavaa; aamulla rahkajogurtti vähäkal mehukeitto n. 150 kcal,
päivällä kasvissosekeittio 3 dl (esim. Bong) n. 150 cla, välipalaksi lasi vähä- kalorista mehukeittioa, iltapalaksi tee ruisleipä juusto n. 100 kcal. Välipaloiksi lisäksi tomaatteeja, porkkanoita tms kahvia n. 100 kcal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3722654Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632110Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401156