Oletteko löytäneet netistä jotakin syömisen viikko-ohjelmaa tai päivittäistä taulukkoa, jota voisi hyödyntää tuossa 2/5-dietissä? Mun on jotenkin vaikeaa arvioida miten paljon saa syödä paastopäivänä (500 kcl). En jaksaisi laskea jokaikistä ruokalajia kaloritaulukosta. Olisi helpompaa seurata jotakin valmista ohjetta siitä mitä 2/5 diettiläiset on syöneet aamulla, päivällä, illalla...
Itse toivoisin, että voisin jakaa syömiseni 4-5 pienemmäksi palaseksi: aamupala, 100, lounas 200-300, iltapala 100, kahvia ilman sokeria suht normaalisti, jättäisin siihen noin 100 marginaalin välipaloille.
5:2 / RESEPTIT ja PÄIVÄOHJELMA
Gizelle
1
252
Vastaukset
- ent lihava
Olen noudattanut seuraavaa; aamulla rahkajogurtti vähäkal mehukeitto n. 150 kcal,
päivällä kasvissosekeittio 3 dl (esim. Bong) n. 150 cla, välipalaksi lasi vähä- kalorista mehukeittioa, iltapalaksi tee ruisleipä juusto n. 100 kcal. Välipaloiksi lisäksi tomaatteeja, porkkanoita tms kahvia n. 100 kcal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491777
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62839
- 49811
- 50796