Jos niitä nyt enää on missään vapaana yli 20-vuotiaina. Kaikista eniten jalat maassa ja järkeviä, tylsää elämää sietäviä ja jopa siitä pitäviä naisia.
Kannattaa ottaa luonnontieteilijänainen
39
261
Vastaukset
Jaa.
No en ole kenellekään "kelvannut" eikä "ottajia" ollut vaikka olenkin luonnontieteitä opiskellut.
Mutta minähän olenkin löde, säkkeihin pukeutuva rumilus joten sellainen ei kelpaa kenellekään, jolla on silmät päässä, vähänkään omanarvon tuntua ja rima on lattiatasoa ylempänä :-D :-D- 15+11
Asut vaan niin kaukana ja on ikäeroo, mutta jos ois saman ikäsii oltu ja asuisit lähistöllä, niin hyvin oisit "kelvannut".
- ätmi
15+11 kirjoitti:
Asut vaan niin kaukana ja on ikäeroo, mutta jos ois saman ikäsii oltu ja asuisit lähistöllä, niin hyvin oisit "kelvannut".
femnerd olisi joka tapauksessa antanut pakit, jos et ole hänen mielestään riittävän hyvännäköinen.
- 17+1
Miksi et laihduta ja pukeudu paremmin? Ei ole niin vaikeata...
17+1 kirjoitti:
Vaikka olisi ollut koko ikänsä normaalipainoinen ja nuorena lyhyen aikaa jopa alipainoinen, ei se automaattisesti mitään takaa. Paljon vaikuttavat muutkin tekijät. Itselläni esimerkiksi valitettavasti "väärällä tavalla" tumma pigmentti, eli vaikka silmät ovat siniset eli näkee hyvin etten todellakaan ole eteläeurooppalainen niin käsikarvat ovat silti niiden eteläeurooppalaisten naisten tapaan todella tummat ja valitettavasti huuliinkin kasvaisi muutama liian hyvin erottuva tummepi karva jos en ole aina parin viikon välein niitä nyppimässä/leikkelemässä. Näyttää aika luonnottomalta, että kuitenkin olen tälläinen siniset silmät omaava pohjoismainen ja silti kasvaa noin luonnottoman tummat ihokarvat. Ja siis joo, ajelen kyllä käsikarvatkin pois (niiden huulikarvojen nyppimisestä nyt puhumattakaan) kun niin häiritsevän tummat ovat eli olen yrittänyt tuollekin jotain tehdä mutta on se silti ärsyttävää että noiden epätavallisen tummien karvojen takia täytyy uhrata normaalia enemmän aikaa sheivailuun. Laseriin ajattelin ensin meneväni vielä joku päivä kun on rahaa säästössä riittävästi, mutta olen kuullut ristiriitaista palautetta siitäkin eli että joillain karvat ovat vain kasvaneet takaisin entistäkin tummempina laserpoiston jälkeen.
Puhumattakaan siitä että jos kasvonpiirteissä yhdistyy useampi juuri niitä vääränlaisia piirteitä, niin voit olla hoikkakin ja ajaa säännöllisesti pois ne tummat karvatkin ja jäädä silti aika lailla vaille seuraa vielä pitkälti yli 20-vuotiaaksi.
Pukeutuminen on sitten vielä asia erikseen, sillä ainakaan itse en todellakaan edes tiedä mikä on milloinkin muodikasta kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Toki ulos tai treffeille mennessäni pistän päälleni ne omaan makuuni parhaasta päästä olevat ja tyylikkäimmät kuteet ja meikkaankin (vaikka arkisin en käytännössä sitä koskaan tee), mutta ne eivät mitään muotivaatteita tai edes kavereiden itseäni paremmalla "muotisilmällä" valittuja ole, vaikka pari kertaa kaverit ovatkin yrittäneet mut suunnilleen pakottaa ostamaan tietyn vaatteen vain koska "se on nyt muotia" (omat ovat rahani joten en osta, jos ei istu mun omaan makuun vaikka olisi kuinka kallis muotivaate tahansa...).- tietysti.
ätmi kirjoitti:
femnerd olisi joka tapauksessa antanut pakit, jos et ole hänen mielestään riittävän hyvännäköinen.
Niinhän kaikki naiset tekee.
- oma vikas
Sulla itselläsi on liian korkeat standardit, jolloin vain ytmit kelpaavat, muut ovat "kännisiä örveltäjiä" jotka vain häiritsee sua yrittäessään tehdä aloitetta.
- Jii007
Haista femnerd paska! Minähän tarjouduin poistamaan neitsyytesi, mutta eihän sinulle ruma ätmi kelpaa. Pidät itse rimaa liian korkealla ihan niinkuin kaikki naiset.
- marianne89...
Jii007 kirjoitti:
Haista femnerd paska! Minähän tarjouduin poistamaan neitsyytesi, mutta eihän sinulle ruma ätmi kelpaa. Pidät itse rimaa liian korkealla ihan niinkuin kaikki naiset.
No ei kai kukaan nainen halua naisvihamielistä tekstiä suoltavan miehen kynsiin, ja tällä palstalla jos missä käy todella helposti heti ilmi ne nimimerkit joiden ajatusmaailma on naisvastainen. Ei ihminen todellakaan ole liikoja vaativa nirppanokka jos ei halua lähelleen miestä, jonka tietää suhtautuvan vain halveksuvasti.
ätmi kirjoitti:
Miten sinä jaksat toistaa tätä koko ajan? Ja toisaalta miten minä jaksan aina kommentoida näitä? Varmaan siksi, koska yksinkertaistat asian. Ulkonäkö ei merkitse kaikkea eikä eniten.
17+1 kirjoitti:
Onpas vaikeaa. Olen ollut pullero pienestä asti, joten minulla on paljon enemmän rasvasoluja kuin lapsena normaalipainoisena olleella naisella. Siihen päälle vuosikymmenien epäterveellinen ruokavalio ja ruokatottumukset.
Olen minä ollut hoikempikin mutten oikeastaan ollut yhtään onnellisempi tai tyytyväisempi itseeni. Sen takia olen varmaan aina lihonut uudelleen. Jatkuva painon jojoilu erityisesti vaikeuttaa laihtumista joka kerta lisää.
Miksi en pukeudu paremmin? Ei ole rahaa,ei kiinnosta enkä tietenkään mahdu mihinkään kivoihin vaatteisiin. Sitäpaitsi jos nyt käytän ätmien käyttämää puolustuspuhetta, niin kyllä minun pitää kelvata sellaisena kuin olen. En rupea hyppimään renkaiden läpi eli laihduttamaan, meikkaamaan ja pukeutumaan naisellisesti vain miehen takia.oma vikas kirjoitti:
Sulla itselläsi on liian korkeat standardit, jolloin vain ytmit kelpaavat, muut ovat "kännisiä örveltäjiä" jotka vain häiritsee sua yrittäessään tehdä aloitetta.
Höh! Känniset örveltäjät eivät olleet mitään lainausmerkeissä kännisiä örveltäjiä vaan ihan oikeasti kännissä olevia. Ne aloitteet olivat kaikki pelkästään panoehdotuksia ja vielä keskellä kirkasta päivää, olen ollut jopa talvitakissa pipo päässä metroasemalla eli olisin voinut olla vaikka hampaaton, kuselle haiseva mummeli.
Ei kovinkaan mieltä ylentävää. Lähtisitkö itse panemaan pubiruusun kanssa kello 11 aamupäivällä?marianne89... kirjoitti:
No ei kai kukaan nainen halua naisvihamielistä tekstiä suoltavan miehen kynsiin, ja tällä palstalla jos missä käy todella helposti heti ilmi ne nimimerkit joiden ajatusmaailma on naisvastainen. Ei ihminen todellakaan ole liikoja vaativa nirppanokka jos ei halua lähelleen miestä, jonka tietää suhtautuvan vain halveksuvasti.
Juuri näin kuin sanoit!
- Mies31v.
femnerd kirjoitti:
Onpas vaikeaa. Olen ollut pullero pienestä asti, joten minulla on paljon enemmän rasvasoluja kuin lapsena normaalipainoisena olleella naisella. Siihen päälle vuosikymmenien epäterveellinen ruokavalio ja ruokatottumukset.
Olen minä ollut hoikempikin mutten oikeastaan ollut yhtään onnellisempi tai tyytyväisempi itseeni. Sen takia olen varmaan aina lihonut uudelleen. Jatkuva painon jojoilu erityisesti vaikeuttaa laihtumista joka kerta lisää.
Miksi en pukeudu paremmin? Ei ole rahaa,ei kiinnosta enkä tietenkään mahdu mihinkään kivoihin vaatteisiin. Sitäpaitsi jos nyt käytän ätmien käyttämää puolustuspuhetta, niin kyllä minun pitää kelvata sellaisena kuin olen. En rupea hyppimään renkaiden läpi eli laihduttamaan, meikkaamaan ja pukeutumaan naisellisesti vain miehen takia.Niin. Onpas vaikeaa.
Kasva jo.
Mä ostin itselleni kelan rahoilla 700euon korkkarit joilla sipsuttelin himassani.
Enkä ole transu, homo, bi tai mitään poikkeavaa. ;)
Ihan hetero.
Tuntu hyvältä saada ne hyllylle ja ehkä vähän pitää niitä jalassa.
No ne jalasssa tunsin itseni todella hmmm. Katselin peilistä sääriäni. Apua.
Mutta tunsin ja tiesin sen miksi korkkarit ovat tehty naisille.
Jos ei naisena pysty niihin taittumaan voi puolestani naisena olla ihan hiljaa AINA. - timantinkova atm
marianne89... kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että kaikki atm:t olisivat tosielämässä naisvihamielisiä? Minusta naisten kanssa on todella mukava jutella ja hekin pitävät minun kanssani juttelusta. Olen aika feminiininen ja ymmärrän naisia keskivertomiestä paremmin. En kuitenkaan tee aloitteita, joten nainen jää saamatta ja tänne sitten purkautuu se turhautuminen.
- marianne89...
timantinkova atm kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että kaikki atm:t olisivat tosielämässä naisvihamielisiä? Minusta naisten kanssa on todella mukava jutella ja hekin pitävät minun kanssani juttelusta. Olen aika feminiininen ja ymmärrän naisia keskivertomiestä paremmin. En kuitenkaan tee aloitteita, joten nainen jää saamatta ja tänne sitten purkautuu se turhautuminen.
Jii007 ei ymmärtääkseni tosielämässä tuota lähestymisyritystä tehnyt ja kuulostaa kyllä muutenkin ajatusmaailmaltaan sellaiselta (myöntänyt vihaavansa tasan kaikkia naisia ja ettei kiinnosta siksi enää oikeasti seurustellakaan yhdenkään kanssa), että tuskin kellekään täällä pitkään olleelle naiselle tulisi ensimmäisenä mieleen että "on se varmaan tosielämässä ihan erilainen".
- hyi, ei kelpaa!
"...luonnontieteitä opiskellut."
Olet siis jättänyt tutkintosi kesken, sitäkö se tarkoittaa? Ei kukaan halua mitään dropout-luuseria, sorry!Koulutusohjelman käyminen väkisin hampaat irvessä loppuun vain siksi, että on sen joskus aloittanut, on hölmöläislampaan hommaa.
- yksi lt-maisteri
Ai jaa. :D No, minä myös olen luonnontieteitä lukenut(ja myös valmistunut), mutta enpä ole kenellekään kelvannut.
- ,.,.,.,.
Aivan totta. Välttele viimeiseen asti näitä julkisia vessoja: humanisti, taiteilija.
- ätmi
Jos luonnontieteilijänainen jää ilman seuraa, siinä naisessa on kyllä jotain todella pahasti vialla.
Jaa, no minä sitten taidan olla jotenkin pahasti viallinen tapaus.
Mutta oletkos tullut ajatelleeksi semmoista että mistäs se luonnontieteilijänainen sitten oikein sen kumppanin voisi löytää? Opiskeluajat kuluvat matemaattis-autististen miesten seurassa, jotka mieluummin jäävät vanhoiksi pojiksi kuin lähestyvät jotain saman koulutustason omaavaa naista, ja opintojen päätyttyä alkaakin sitten olemaan jo kurppamateriaalia.- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Mutta oletkos tullut ajatelleeksi semmoista että mistäs se luonnontieteilijänainen sitten oikein sen kumppanin voisi löytää? Opiskeluajat kuluvat matemaattis-autististen miesten seurassa, jotka mieluummin jäävät vanhoiksi pojiksi kuin lähestyvät jotain saman koulutustason omaavaa naista, ja opintojen päätyttyä alkaakin sitten olemaan jo kurppamateriaalia.Kyllähän sitä tosiaan jää yksin, jos on niin nirso, ettei löydä miestä tilanteessa, jossa niitä on kaksikymmentä yhtä naista kohden..
ätmi kirjoitti:
Kyllähän sitä tosiaan jää yksin, jos on niin nirso, ettei löydä miestä tilanteessa, jossa niitä on kaksikymmentä yhtä naista kohden..
Kaikki samaan aikaan opiskelut aloittaneet miehet seurustelivat tai ainakin sanoivat seurustelevansa, jos juttelin jonkun kanssa niitä näitä. Pelkäsivät varmaan, että petolinnun takapuoli yrittää iskeä :-D
- ätmi
femnerd kirjoitti:
Kaikki samaan aikaan opiskelut aloittaneet miehet seurustelivat tai ainakin sanoivat seurustelevansa, jos juttelin jonkun kanssa niitä näitä. Pelkäsivät varmaan, että petolinnun takapuoli yrittää iskeä :-D
Ei noi sun valheet mene enää läpi. Menit juttelemaan niiden kaikkein komeimpien kanssa -- ja ylläripylläri olivatkin jo suhteessa! Meidän alemman tason miesten suuntaan et pieraissutkaan.
ätmi kirjoitti:
Ei noi sun valheet mene enää läpi. Menit juttelemaan niiden kaikkein komeimpien kanssa -- ja ylläripylläri olivatkin jo suhteessa! Meidän alemman tason miesten suuntaan et pieraissutkaan.
Arrgghh! En kestä! Ja toisaalta naurattaa tämä jankkaamisesi :-D
En ujona, arkana ja huonoitsetuntoisena todellakaan mennyt kenenkään luokse juttelemaan, miesten nyt varsinkaan enkä ainakaan komeimpien miesten kanssa. Ryhmissä, työparina tai kulkiessa laitoksien välillä ym. niin porukassa tuli juteltua ihan riippumatta mistään ulkonäöstä.
En tuolloin kyllä tavallaan halunnutkaan seurustella, en halunnut ajatella koko asiaa koska tiesin ettei kukaan tällaisen kanssa halua seurustella tai oikeastaan muutenkaan kukaan, naisetkaan, eivät halua olla tekemisissä opiskelun ulkopuolella.
Mikä ihmeen rautalankavänkyrä tässä pitäisi yrittää vääntää, että tämä nyt menisi kaaliin?
Tapanani ei ole kyllä piereskellä kohti ketään :-D- perus ongelma
stellaria81 kirjoitti:
Mutta oletkos tullut ajatelleeksi semmoista että mistäs se luonnontieteilijänainen sitten oikein sen kumppanin voisi löytää? Opiskeluajat kuluvat matemaattis-autististen miesten seurassa, jotka mieluummin jäävät vanhoiksi pojiksi kuin lähestyvät jotain saman koulutustason omaavaa naista, ja opintojen päätyttyä alkaakin sitten olemaan jo kurppamateriaalia.Olet liian korkeatasoinen, eikä sulle kelpaa kuin itsestäsi ylöspäin.
- Luonnontieteilijät
Teekkarinaisia ei ainakaan kannata ottaa. Ne on helvetin rumia ja sitäpaitsi äijämäisiä kaljankittaajia. Yhtä eläinlääkäriä oon pannu ja se on mun top-3 -listalla parhaina panoina. Ne kaks muuta oli hoitsuja kumpikin.
Tylsää elämää sietäviä? Ei kyllä kuulosta minulta. Ei elämä saa tylsää olla, mutta toisaalta en kyllä tarvitse tylsyyden karkottamiseen biletystä tai muuta ”reunalla eloa”. Kivoja harrastuksia arjen vastapainoksi, niin tylsyys pysyy loitolla.
- .-hlk-
Valtaväestön mielestä tylsä elämä on nimenomaan jotain muuta kuin bileitä ja alkoholia. Joku patikointi metsässä on yhtä tylsää valtaväestön mielestä kuin ruohon kasvamisen seuraaminen.
.-hlk- kirjoitti:
Valtaväestön mielestä tylsä elämä on nimenomaan jotain muuta kuin bileitä ja alkoholia. Joku patikointi metsässä on yhtä tylsää valtaväestön mielestä kuin ruohon kasvamisen seuraaminen.
Eiköhän suurempi osa Suomen väestöstä harrasta metsässä patikointia kuin bileitä ja alkoholia. Väestöön kuuluvat muutkin kuin 20-30 -vuotiaat.
- .-hlk-
outsider1 kirjoitti:
Eiköhän suurempi osa Suomen väestöstä harrasta metsässä patikointia kuin bileitä ja alkoholia. Väestöön kuuluvat muutkin kuin 20-30 -vuotiaat.
Tuota on kyllä erittäin vaikea uskoa ja bileet ja alkoholi -ikäryhmä on enemmänkin 12-40. Siitä ylöspäin se on jotain ooppera ja alkoholi, kallis ravintola ja alkoholi, teatteri ja alkoholi jne.
.-hlk- kirjoitti:
Tuota on kyllä erittäin vaikea uskoa ja bileet ja alkoholi -ikäryhmä on enemmänkin 12-40. Siitä ylöspäin se on jotain ooppera ja alkoholi, kallis ravintola ja alkoholi, teatteri ja alkoholi jne.
Kyllä se on aika pieni osa kansasta, joka käy teatterissa tai kalliissa ravintoloissa oopperasta puhumattakaan. Suurempi osa samoilee metsissä tuulipuvuissa sauvojensa kanssa tai marjojen ja sienten perässä.
- Nöff Nöff
Nappaatte naiset vaa miesten kikulist kiinne ja raahatte kotio keskustelemaa yhteisest tulevaisuudest. ]
- humanistit
vältelkää viimeiseen asti
- hejså
Onko teillä kaikilla joku sellainen vaisto, joka minulta puuttuu kokonaan? Jos vastaani tulee ihminen, niin minä en tiedä hänestä, että mikä hän on koulutukseltaan ja onko hän ylipäätään opiskelija, työtön vai työssä. Totta kai voi arvella, että jos vastaan tulee rappioalkoholistin näköinen, että hän tosiaan on alkoholisti ja työtön tai sairaseläkkeellä, mutta jos nyt tulee tavallisen näköinen 20-40 -vuotias, joka on pukeutunut vapaa-ajan vaatteisiinsa esim. kaupassa, niin minä en kyllä pysty sanomaan, että onko joku putkimies, juristi, biologian opettaja, vaatekaupan myyjä, kotiäiti, kännykkäkauppias tai lentäjä.
On ihan yhtäläistä yleistämistä sanoa, että kaikki diplomi-insinöörit on tyhmiä teoreetikkoja, huumorintajuttomia ja pukeutuvat aina tylsästi. Ihan yhtälailla voi sanoa, että kaikki sairaanhoitajat on kovia panemaan ja söpöjä. Puhutaan kuitenkin tuhansien ihmisten massasta, jossa on yksilöitä, jotka eroavat toisistaan paljon.- palstaurpo
Ei kun tällä palstalla keskustelevat ovat niin viisaita, että he tietävät jo vähäisistäkin tiedonjyvistä ihmisen aikeet ja koko elämän ja ajatukset. Kaikki YHt on huoria ja kyttäävät vain uutta isää ja elättäjää jännämiesten siittämille lapsille. Kaikki naiset haluavat tatuoituja, väkivaltaisia jännämiehiä kiimavittunsa ohjaamina. Ja siihen ne taisi päättelyt jo loppuakin. Äkkiäkös noista päätelmät tekee, kun on vaan pari vaihtoehtoa.
- Sexual Jihad
palstaurpo kirjoitti:
Ei kun tällä palstalla keskustelevat ovat niin viisaita, että he tietävät jo vähäisistäkin tiedonjyvistä ihmisen aikeet ja koko elämän ja ajatukset. Kaikki YHt on huoria ja kyttäävät vain uutta isää ja elättäjää jännämiesten siittämille lapsille. Kaikki naiset haluavat tatuoituja, väkivaltaisia jännämiehiä kiimavittunsa ohjaamina. Ja siihen ne taisi päättelyt jo loppuakin. Äkkiäkös noista päätelmät tekee, kun on vaan pari vaihtoehtoa.
Palstan alle 35 vuotiaiden naimattomien naisten tulee palata Islamiin, ISIS-taistelijat tarvitsevat rakkautta myös Espoossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297643
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455080- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386