Saanko siis ajaa 3000kg pakettiatuoa 750kg kevytperävauna.
C kortillahan saan ajaa kuorma-autoa ja max 750kg kärryä, mutta onko mahdollista että saan sakot jos vedän pakettiauto kevytperävauny yhdistelmää joka vaatisi Be kortin.
Saako ajaa BC kortilla 3000kg + 750kg yhdistelmää
6
418
Vastaukset
- iso sakko
On mahdollista, jos jäät kiinni.
- 5+5
Ehkäpä vierailu trafin nettisivuilla auttaisi asiaan. Vastaus kysymykseen löytyy sieltä: Saa. B kortilla voi ajaa 3500kg autoa jossa 750kg kärry.
- kokonaspaino
Yhdistelmän kokonaispaino ylittää 3500kg joten tarvitsee Be kortin.
- ajo-ope
kokonaspaino kirjoitti:
Yhdistelmän kokonaispaino ylittää 3500kg joten tarvitsee Be kortin.
niin lue sinäkin noi trafin sivut niin ei tarvitse täällä jakaa vanhentunutta tietoa.
-ajoneuvoyhdistelmät, joissa on B-luokan vetoauto ja joissa hinattavan ajoneuvon kokonaismassa on enintään 750 kg saa ajaa b-luokan ajokortilla. - kokonaispaino
ajo-ope kirjoitti:
niin lue sinäkin noi trafin sivut niin ei tarvitse täällä jakaa vanhentunutta tietoa.
-ajoneuvoyhdistelmät, joissa on B-luokan vetoauto ja joissa hinattavan ajoneuvon kokonaismassa on enintään 750 kg saa ajaa b-luokan ajokortilla.Mulla on tosiaan vanhentunutta tietoa. Milloin tämä B96-luokan ajokortti on tullut markkinoille?
- Vellu
Saat ajaa, sillä painorajat eivät ylity.
B-kortilla saa ajaa maksimissaan 3500 kg autoa
B-kortilla saa ajaa yhdistelmää, jossa...
-perävaunun kokonaismassa on 750kg
-perävaunun kokonaismassa on yli 750 kg, muttei suurempi, kuin vetoauto omamassa, eikä yhdistelmän paino ylitä 3500 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875