sisko 8v

veli16

mun siosko 8v käyttää tämmösiä Hot Shapers housuja joita tvins.com sivulta mun äiti osti ne sille mitä mäkin haluun sellaset mut äiti sano että ne on tyttöjen vaate juttu

8

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoppaan vaan

Käy kundeillekin, tsekkaa mainokset! :):):)

• vittu1

8v. sisko.... on taas saatanan moinen äiti, että ton ikäiselle tytölle menee hot shapersit ostamaan. barbeja ja bratzeja ja baby borneja. ei mitää laihdutus housuja.

• .,.,.,.,

Aika sekava kirjoitus.

• """"""""""""

niin on mutta tapahtuu nuita kitjotus virheitä jos kirjottaa nopeesti

• En usko

Keksittyjä juttuja kaikki.

• hotchaperslaihtuujoo

mun serkun tyttö joka on ikää vain 5 vuotta sen äiti osti sille hot shapers tuotteet ja sano että ainakun mä tuun käymään sen pitää niitä käyttää ja muullonkin ja se puki ne heti päälle ja sillä serkullakin oli sellaset päällä se anto mullekin ja somulle että pue siekin nyt ne ja saan pitää ne pä puin me kolme oltiin ilta ne päällä ja katottiin elo kuva joka oli surkea en enään muista mikä lehva se oli se serkun tuttö on kyllä pitkä ikäisekseen

• hotchaperslaihtuujoo

mä kävin taas serkulla sen tyttö on nyt 7 vuotias niin sillä oli edelleen sellaset hot shapers jalassa oli sen syntärit kun kävin mut sinne ei kututtu muita sit mullakin oli ne omat matkassa siinä olin tiin kolmestaan ne päällä mä jäin yksi serkulle ja se serkun tyttö niin me nukuttiin samassa sängysä ja mä annoin sille lahjaksi pippeliäni sen pilluun kun mun serku oli sitä ehottanu ja se serkun tyttö tykkäs siitä sit seuraavana päivänä kun se meni kouluun serkulla oli vielä vapaata niin me mentiin sen maku huoneeseen ja sit sain panna sitäkin se sano mulle että en vuona uudestaan sit ja anto mulle sen vanhat hot shapers rintaliivit ja sano mulle että puenepäälle mä puin ja sit lähin kotia oi niitä panoja oli kivaa saada serkkua ja sen tyttöä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      323
      8991
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      83
      5548
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      324
      5032
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      70
      3490
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2942
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      57
      2329
    7. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2302
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2228
    9. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      113
      2186
    10. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      2083
    Aihe