Päässä(kö) vikaa?

Pinnallinen(ko)

En tiedä, onko tämä oikea paikka. Mutta, laitan kuitenkin, jos jollain on vastaavia kokemuksia.
Tutustuin, todella kivaan miehen suomi24. Tavattuamme huomasin, että hänessä oli joku piirre, mikä minua ärsytti.
Muutaman tapaamisen jälkeen,sanoin ettei tästä tule mitään. Mutta nyt, kun en ole tavannut häntä. Olen alkanut, kaivata meidän keskusteluhetkiä ja niitä tapaamisia. Me, viihdyimme tosi hyvin yhdessä, siitä ärsyttävästä piirteestä huolimatta. Meillä oli tosi hauskaa. Hän,on todella hyväsydäminen mies,ja sai minut hyvälle tuulelle. Vaikkei, hän olekaan mikään Mr Finland, vaan normaali mies.
Nyt herääkin kysymys,olenko pinnallinen hölmö, jonka pitäisi tutkituttaa päänsä.
Työnsin hänet pois,ja nyt ikävöin. Tiedän, että hänen ylpeytensä, ei anna periksi ottaa yhteyttä. Ja itse taas, en tiedä mitä tapahtuu jos alamme tapailla uudelleen. Olen, melkein 5kymppinen nainen, ja hän usean vuoden vanhempi.

5

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammeli3

      Riippuu varmasti paljolti siitä, mikä se ärsyttävä piirre on. Jos miehellä on taipumuksia viinaan tai naisen alistamiseen, kannattaa pysyä kaukana.

      Mutta jos kyse on ulkonäöllinen tai vain ärsyttävä tapa, josta ei ole kenenkään terveydelle tai turvallisuudelle haittaa, heitä moiset ennekkoluulot romukoppaan ja anna itsellesi aikaa tutustua häneen. Sitä voi yllättäenkin huomata rakastuvansa mieheen, jonka kanssa ei välttämättä ensin hullaantunut ensisilmäyksellä. Ystävyys ja turvallisuus onkin monesti pitkän parisuhteen salaisuus, eikä sellainen äkkirakastuminen, joka todellisuudessa saa meidät monesti luottamaan liikaa väärään ihmiseen.

      • Pinnallinen(ko)

        Kyse ei ole kummastakaan noista. Hän ei juurikaan juo, eikä hänelle tulisi mieleenkään,kohdella naista huonosti.
        Jos, kaikilla miehillä olisi yhtä ihana sydän. Kaikki olisivat paljon onnellisempia.


    • Bläh

      Minua ainakin rassannut olisi jo pilkkujen käyttösi viesteissä.

    • hese1

      Kyllä tuo rakkaus on ihmeellinen. Se saa ihmiset tekemään hassuja ja hölmöjäkin asioita.
      Itsekin joskus tehnyt jotain outoa, mutta onneksi kaikki meni parhain päin.
      Ihmiset ei vaan osaa enää puhua asioista. Kaikki kun on helppo hoitaa viestillä netissä.
      Treffipalstoilla etsitään ja etsitään josko löytyisi parempi ja parempi.
      Siinä menee varmasti monta hyvääkin suhdetta sivu suun.

    • seve

      Tuo aloittajan viesti voisi olla minulle.
      Vaikka kun näitä lukee, tuntuu että jokainen on itselle. Jokainen on varmaan huomannut saman.
      Mutta jos olet A... niin ota suoraan yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe