Piiskarangaistus parisuhteessa

Rva punapylly

Mitäpä mieltä olette tällaisesta:
Noin kuusi vuotta sitten, kihlautumisemme jälkeen, nykyinen aviomieheni ilmoitti joihinkin mokailuihini kyllästyneenä, että alkaa antaa minulle piiskaa aina kun olen tehnyt jotain sopimatonta/hölmöä. Sittemin näin onkin tapahtunut useita kertoja. Korostan, että kyseessä ei ole kummallekkaan seksuaalinen juttu. Saan piiskaa harvemmin kuin kerran kuussa, aina paljaalle pyllylle vyöllä tai kädellä ja itken joka kerta. Yleensä mieheni vielä laittaa minut tekemään heti rangaistuksen päälle jonkun palveluksen itselleen, esim. ruoanlaittoa tms. Viimeksi toissapäivänä tuli pyllylle kun olin unohtanut maksaa laskun josta sittemin tuli maksukehoitus.. Ilman todistettua syytä en koskaan ole piiskaa saanut. Mieheni on nyt 33 ja minä 28, lapsia meillä ei ole. Punoittavaa ihoa lukuunottamatta mitään vammoja mulle ei ole koskaan tullut, enkä koe itseäni pahoinpidellyksi sen paremmin fyysisesti kuin henkisestikään. Rakastan miestäni suuresti. Hän on hellä ja huomioonottava eikä vaadi mielestäni liikoja. Kuitenkin pelkään aina silloin kun hän ottaa minut polviensa päälle. En pidä itseäni henkisesti lapsena tai tasapainottomana, olen normaali työssä käyvä nainen. Koskaan en tahallani tee mitään jotta saisin piiskaa eikä seksielämäämme siis ei liity mitään s/m juttuja.
Kommentteja, ajatuksia, muita samaa kokevia/kokeneita?

114

24171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalevi

      Miehelläsi viiraa kyllä ihan riittävästi päässä tai lääkitys ei ole kohdallaan.
      Miksi ihmeessä suostut moiseen?

      • Rva punapylly

        ...en oikein itsekään tiedä miksi suostun. Siksipä näitä kommentteja kyselenkin. Mitenkään muuten en tosiaankaan tunne itseäni nöyryytetyksi tai alistetuksi. Kotityötkin meillä tehdään puoliksi.


      • Kalevi
        Rva punapylly kirjoitti:

        ...en oikein itsekään tiedä miksi suostun. Siksipä näitä kommentteja kyselenkin. Mitenkään muuten en tosiaankaan tunne itseäni nöyryytetyksi tai alistetuksi. Kotityötkin meillä tehdään puoliksi.

        teille on muodostunut tälläinen tapa jostain kumman syystä.
        Mikäli se on alkanut sinua vaivaamaan, niin sinun pitää ehdottomasti sanoa siitä sinun miehelle, mieluummin silloin, kun ei raippoja ole juuri tarkoitus antaa.

        Ajattele nyt ite, aikuinen nainen antaa miehen piiskata naurettavista syistä, sillä ei sellaisia syitä ole edes olemassa, missä piiskaaminen olisi oikeutettua.


      • yks tykkää toinen ei
        Kalevi kirjoitti:

        teille on muodostunut tälläinen tapa jostain kumman syystä.
        Mikäli se on alkanut sinua vaivaamaan, niin sinun pitää ehdottomasti sanoa siitä sinun miehelle, mieluummin silloin, kun ei raippoja ole juuri tarkoitus antaa.

        Ajattele nyt ite, aikuinen nainen antaa miehen piiskata naurettavista syistä, sillä ei sellaisia syitä ole edes olemassa, missä piiskaaminen olisi oikeutettua.

        dom sub -asetelma. Minä haluaisin sellaisen, mutta mies ei suostu. Viimeksi eilen ehditon, mutta kieltäytyi ehdottomasti taas. Miksi nämä piiskaukset tapahtuvat aina vain ihmisille, jotka eivä tniistä pidä? Maailma on epäoikeudenmukainen paikka.


      • Anonyymi
        Rva punapylly kirjoitti:

        ...en oikein itsekään tiedä miksi suostun. Siksipä näitä kommentteja kyselenkin. Mitenkään muuten en tosiaankaan tunne itseäni nöyryytetyksi tai alistetuksi. Kotityötkin meillä tehdään puoliksi.

        Ja kuka tuohon juttuusi uskoo älä luulekaan. Miksi sinulla on tarve satuilla tänne?


    • vihtori selkäsauna

      Selkään tulee
      Mulla on kaunis vaimo jäin kiinni vieraista
      vaimo pakkasi laukkunsa oli lähdössä ,esitti asian
      hän lähtee tai antaa selkään.
      Otin todella kunnolla selkään pakarat juovilla
      koski pirusti...ja pitkään.
      Sen jälkeen pari kertaa vuodessa hän rankaisee
      viimeksi unohdin tankata auton sai autonluona metsätiellä..olemme 45kumpikin ja tätä on jatkunut kymmenen vuotta...seksi tästä on kaukana..lapsia on kolme..kerran osu palliin muuten ehjänä joskus vaimo tekee muna syynin jos käyn etempänä...mutta en halua menettää rakastani ..mitä tekis...mailaa [email protected]

      • vcbmn

        vitu homo!


    • Lääkintämies

      Moi,

      Toi kuulosti ihan normaalilta. Ei suinkaan sairasta. Voinko olla niin, että olet oppinut nauttimaan siitä?

      Onhan kahvikin aluksi pahaa, mutta 10 vuoden päästä ilman sitä ei voi elää.

      ParisuhdeTohtori

    • kalle

      jos mies mokaa. Annatko piiskaa? Vai onko mies kaiken arvostelun yläpuolella. Pidän tuollaista alistamissuhdetta epäterveenä, eikä se pitemmän päälle toimikkaan. Tulet kyllä huomaamaan!

    • joo

      taas yksi PROVO irrottelemaan tosikkojen suomalaisten kielenkannat... vai pitäiskö sanoa sormet.... =D

    • Juma

      Juttusi kuulostaa lähinnä joltain sairaalta seksifantasialta, mutta jos olet tosissasi niin ikävä on juttu. Tuollaista temppua sanotaan normaalisti pahoinpitelyksi ja sellainen on kiellettyä. Sinun on sanottava miehellesi suoraan, että et suostu olemaan hänen leikkikalunsa. Eivät aikuiset ihmiset normaalisti tee tuollaista... jokin s/m on tietysti eri asia.

      Tuntuu vielä siltä, että miehesi toivoo pääsevänsä rankaisemaan sinua. Laskun maksamisen unohtaminen ei ole kovin vakava juttu, joten sekin on selvä osoitus miehesi pollan pehmeydestä. Luultavasti hän masturboi salaa sessioiden jälkeen ja saa nautintoa sitä kautta. Asiantila ei tule muuttumaan ellet pistä kovaa kovaa vastaan.

      • Jänöjussi

        Meillä kyllä vaimo piiskaa minut säännöllisesti kaksi kertaa viikossa, en koe sitä ollenkaan oudoksi sillä se antaa molemminpuolista henkistä tyydytystä. Minä nautin kun vaimo rankaisee minua antamalla paljaalle takalistolleni kunnon läimäytyksiä ja vaimo nauttii kun tietää että selkäsaunan jälkeen olen taas entistä nöyrempi palvelijansa. Rakastan vaimoani ja siksi minulle on suuri nautinto olla hänen alamaisensa. Yhdyntää harrastamme n. kerran viikossa, mutta tyydyttää minut käsin lähes aina piiskaamiseni jälkeen.


    • N33

      Onko tämä provo? :o

      Sairasta touhua jos totta. Fyysinen kurittaminen tavalla tai toisella (en nyt siis tarkoita s/m-juttuja) on _aina_ toisen alistamista. Suhteenne ei perustu tasa-arvoon, vaan siihen että miehesi alistaa sinua. "Vaadi liikoja?" ?! Kaikki tekevät virheitä, eikä niistä pitäisi rangaista, kun puhutaan kuitenkin normaalielämän asioista, eikä rikoksista.

    • Rva punapylly

      ...kunhan ihan omista kokemuksistani kerron ja samalla kyselen. Alkuperäinen viestini ei myöskään ole mikään hätähuuto. Huomaan kyllä, että nimimerkkini vaikuttaa lähinnä vitsiltä, mutta asia on tosi.
      Kovasti tuntuu kommentit olevan negatiivissävyisiä toistaiseksi, ainakin huomattavasti negatiivisempia kuin oma suhtautumiseni.
      Ja ei, mieheni ei harrasta sooloseksiä näiden tapausten jälkeen. Seksistä ja ideoista siihen liittyen puhumme muutenkin ihan avoimesti. En siis usko salattu fantasia -teoriaan. Kun mieheni tekee jotain väärin, niin kiukuttelen ja nalkutan ihan normaalisti, enkä tästä syystä ole saanut tietenkään pyllylleni koskaan. Mieheni osaa myös pyytää anteeksi toilailujaan. Ainoa ero/epätasa-arvo meillä on siis tämä piiskajuttu.

    • hmmm

      Laitatko millään tavoin hänelle hanttiin vai lasketko sovinnolla housusi ja käyt perse paljaana piiskattavaksi?

    • menoa?

      Ei kuulosta järkevältä. Vauhti saattaa kiihtyä ja iskujen voima kasvaa ja kohta saat piiskaa joka päivä ellet puutu asiaan. Mutta jos et tunne oloasi edes loukatuksi, niin saattaa olla että nautitte molemmat siitä touhusta.

      Joskus parisuhde voi saada kummallisia muotoja jos toinen sallii "yli itsensä".

    • katjuska 24.v

      Itse haaveilen tuommoisesta suhteesta ja siihen rangaistukseen ei todellakaan liittyisi seksi.
      En sit tiä onko mulla jokin isäkompleksi tai jotain....

      Tuskin koskaan kuitenkaan saan tuommoista suhdetta...

      • RolleZ

        Piiskaan vaimoani aina kun hän kiukuttelee turhaan. Ei se sen ihmeempää, housut kinttuihin ja vyöllä hänen pakaroilleen. Lopetan kun hän pyytää anteeksi.
        Piiskaan sen verran lujasti, että muistaa pitkään.
        Muuten liittomme sujuu sopuisasti.
        Joskus lapset kuulevat kurituksen äänet, mutta en ole koskaan piiskannut häntä lasteni nähden.


    • Mie vaan

      Suostutko kaikkeen mitä miehesi ehdottaa? Hallitseeko miehesi sinua sinun myötäillessäsi häntä? Näyttäähän tuo suhde kuitenkin toimivan, eikä piiskaaminen sinua haittaa. Jos kuitenkin otat toisen näkökannan on teillä edessä kunnon riita, kuten varmaan tiedät. Miehelläsi kun on tarve alistaa sinua. Mistäköhän se on yhtäkkiä ilmestynyt? Vai onko hän aina alistanut sinua, esim. henkisesti? Siinä tapauksessa näyttää tahti vain kiihtyvän ja joudut ehkä vielä vaaralliseen tilanteeseen. Miehesi voisi ehkä muuttua terapian myötä. Keskustelkaa asiasta ja pohtikaa yhdessä (psykologiselta kantilta) miksi tuota harrastatte ja voisiko piiskauksen korvata jollakin muulla, esim. raivokkaalla juoksulenkillä?

    • Rva punapylly

      ...ei ole kyllä vielä kuuteen vuoteen kiihtynyt. Koko homma on mennyt lähes aina tasan saman kuvion mukaan. Mieheni tuijottaa minua tiukasti ja pyytää / käskee syliinsä. Jostain syystä minä menen ja yleensä itku tulee jo siinä vaiheessa. Hän kyllä hoitaa koko homman, mun ei tarvitse osallistua aktiivisesti. Tapahtuma kestää varmaan alle minuutin eikä iskuja koskaan ole ollut kymmentä enempää.
      Niin, ja tätä lukuunottamatta mieheni ei mielestäni yritä hallita mua, mulla ei ole kotiintuloaikoja eikä hän ole mustasukkaista tyyppiä, ei siis soittele turhaan perään / puutu omiin menoihini. Pikkutarkka hän kyllä on, mulla taas on välillä aika huoleton asenne elämään..

      • erässsssssss

        Olisiko niin että vaikka tuo ei olekaan joka perheen rutiinia niin sinulle ja miehellesi se on keino päästä joistakin tunteista (lapsuudesta?) joita olisi muuten vaikea purkaa? Koetko että kun miehesi saa paineet teidän suhteen vallasta noin purettua niin hän osaa antaa arjessa sinulle periksi ja olla tasa-arvoisempi? Samoin sinä kun voit heittäytyä toisen armoille hetkeksi osaat kunnioittaa miestäsi? Jostain kaukaa tuollaiset asiat tulevat ja saattaisi ola että ilman sitä olisitte turhautuneempia suhteessanne?
        Koska kaikissa parisuhteissa vallan jako on muotoaan hakeva tila en olisi tuosta ilmentymästä muuten huolissani, kuin jos jompikumpi ei haluaisi sitä tai ahdistuisi siitä. Toisaalta voi olla että tilanne on muotoutunut sellasiseksi että et osaa kyseenalaistaa tilannetta tarpeeksi koska olet kaiken keskellä niin tiiviisti.


    • LAdy78

      Olen myös sitä mieltä, että kyseessä voi olla tapa purkaa tunteita tai tasapainottaa parisuhdetta ja jos kumpikaan ei tilanteesta kärsi, niin go for it! On kahden aikuisen välinen asia, miten suhteen kompastuskivet ja arkipäivän pienet riitaisuudet hoitaa. Joku lyö kädellä, joku toinen sanoilla.

      Sitten tilanne tietysti muuttuu, jos jompi kumpi kokee rankaisemisen ahdistavaksi. Kerroit, että itket rangaistuksen aikana/sen jälkeen? Tämä puhuu omaa kieltään sinun tuntemuksistasi asian suhteen ja suosittelisin miettimään kantaasi uudestaan. Virheistään tulee kantaa vastuu, mutta aikuiset tekevät sen AIKUISTEN tavalla ja sitten on lasten rankaisemiset erikseen. Piiskaaminen ei ole niinkään fyysinen rangaistus, vaan nöyryyttämistä. Jostain syystä miehesi haluaa nöyryyttää sinua perinpohjaisesti, ennenkuin kykenee unohtamaan tekemäsi hölmöydet. Minun silmissäni tilanteen "normaalius" riippuu siitä, kuinka syvällä ja voimakas tämä nöyryyttämisen tarve on... Kaikkeen toimintaan on syynsä, mutta onhan tämä nyt erikoisimmasta päästä. Voimakkaita psykologisia koukkuja tässä hommassa kuitenkin on; siinä, että miehesi vaatii sinua rangaistavaksi ja siinä, että sinä aikuisena naisena siihen suostut.

      En tiedä, pitäisikö itkeä, nauraa, vai ymmärtää. Ikinä en ole vastaavasta kuullut, enkä vastaavaan suostuisi. Mieheni on tasa-arvoinen, hellä, rakastava, kunnioittaa minua, osallistuu kotitöihin jne. mutta ei hänellä silti ole vastaavaa tarvetta. JA hyvistä piirteistä huolimatta en sitä hänelle sallisikaan...

      Puhu miehellesi. Jos hän ei kykene asiasta keskustelemaan järkevästi, hälytyskellojen pitäisi soida!

    • Rva punapylly

      ...asiallisista kommenteista. En tosiaan tiedä miten itse tähän suhtaudun. En edelleenkään nauti piiskaamisesta, mutta en toisaalta koe olevani ahdistunutkaan. Olen joskus jutellut asiasta miehelleni ihan hyvässä sovussa, mutta tästä hän ei kuulemma tingi. Mua rankaistessaan hän sanoo tuntevansa enemmän turhautuneisuutta kuin vihaa. Suurin osa noista mun toilauksista liittyy yleensä huolimattomuuteen ja myönnän että mulle sattuu aika usein kaikenlaisia unohduksia.
      Ja vihaa en minäkään miestäni kohtaan tunne, en edes heti rangaistuksen jälkeen. Kai mulla sitten on jonkinlainen piilotettu alistumisvietti vaikkei se muuten arkielämässä näykkään.

      • Sarde*

        Aika surullista...ajattelitko jäädä suhteeseen odottamaan että kohta ei ole ainoastaan pakarat punaisena vaan kasvot hohtaa sinipunaisena, hiuksista on jäljellä enää yksi kolmannes ja nenä murtuneena...Rakkaus täytyy opetella erottamaan säälittävästä takertumisesta, auttavia puhelimia on vaikka millä määrin ystävistä puhumattakaan...


      • kuurotainen
        Sarde* kirjoitti:

        Aika surullista...ajattelitko jäädä suhteeseen odottamaan että kohta ei ole ainoastaan pakarat punaisena vaan kasvot hohtaa sinipunaisena, hiuksista on jäljellä enää yksi kolmannes ja nenä murtuneena...Rakkaus täytyy opetella erottamaan säälittävästä takertumisesta, auttavia puhelimia on vaikka millä määrin ystävistä puhumattakaan...

        Luulen, että mies kykenee jättämään väkivallan piiskaukseen.
        Ymmärsin, että tätä on kestänyt jo jonkin aikaa ja aina jäänyt alle kymmenen iskun iskun.
        Sain sen käsityksen että mies ei oikein tiedä mitään muuta ratkaisua tilanteeseen kuin piiskaus ja toivoo näin saavansa rouvansa huolimattomuutta kuriin.
        Ymmärsin ettei mies tunne vihaa tai silmitöntä raivoa vaan hallitsee normaalin ihmisen tavoin tunteensa.


      • Sarde*
        kuurotainen kirjoitti:

        Luulen, että mies kykenee jättämään väkivallan piiskaukseen.
        Ymmärsin, että tätä on kestänyt jo jonkin aikaa ja aina jäänyt alle kymmenen iskun iskun.
        Sain sen käsityksen että mies ei oikein tiedä mitään muuta ratkaisua tilanteeseen kuin piiskaus ja toivoo näin saavansa rouvansa huolimattomuutta kuriin.
        Ymmärsin ettei mies tunne vihaa tai silmitöntä raivoa vaan hallitsee normaalin ihmisen tavoin tunteensa.

        "Luulen, että mies kykenee jättämään väkivallan piiskaukseen"

        Se ei ole enää luulon asia siinä vaiheessa kun leuka on olkapäällä ja leegot on kurkussa. Sen verran olen tehnyt työtä väkivaltaa kohdanneiden naisten kanssa, että niinhän sitä aina LUULLAAN, että kyllä se mua rakastaa ja ei tässä pitänyt näin käydä...

        "Sain sen käsityksen että mies ei oikein tiedä mitään muuta ratkaisua tilanteeseen kuin piiskaus ja toivoo näin saavansa rouvansa huolimattomuutta kuriin. "

        Kenelläkään ei ole oikeutta fyysisesti kurittaa toista. EI KENELLÄKÄÄN!

        "Ymmärsin ettei mies tunne vihaa tai silmitöntä raivoa vaan hallitsee normaalin ihmisen tavoin tunteensa."

        Väkisin piiskaaminen mikä ei tunnu toisesta hyvältä ei ole normaalia toimintaa tai jos se sinusta on, kannattaa todellakin tarkistaa päivittäinen lääkeannostus!

        Kukaan ei saa kurittaa toista fyysisesti, kenenkään ei tarvitse alistua toiselle!! Pitäkää puolianne ihmiset hyvät!


      • krrrrr

        oletteko kokeilleet keskustella keinoist, joilla tulisit huolellisemmaksi? Vaikka sunnuntaisin voisi täyttää kalenterin kaikista ensi viikon asioista, tms? Eiköhän tuohon löydy ihan psykan kirjojakin avuksi.

        Jos kuusi vuotta on tuota peliä jatkunut, se tuskin sinua siihen suuntaan muuttaa, mihin miehesi haluaisi.

        ...Kannattaa myös tutustua MBTI-persoonallisuuksiin, siinä on juttua järjestelmällissitä ja huolimattomista tyypeistä, joita on suunnilleen puolet ja puolet ihmisistä, kyse on aivolohkojen toiminnasta.


      • YRJÄNÄ14

        Vaimo tyydyttää mua käsillään ja kun vaistoaa että multa on tulossa lopettaa, sama toistuu melkein joka päivä. olemme kumpikin työttömiä ja hän pääsee kontrolloimaan tekemisiäni, ei ole tilaisuutta runkata itse ja jos laukean vaimoni on hyvin väkivaltainen, rottinkipiiskasta tulee takamukselle oikein kunnolla, kaiken lisäksi hän kertoo noista asioista tuttavillemme. itsensä tyydyttää vibraattorilla usein, oloni on kamala, en uskalla vastustaa koska hän on voimakkaampi kuin minä ja saisin selkääni. pari kertaa olen saanut ja se on kyllä sellainen löylytys että ikäni ne muistan.


    • huh

      Jos tää juttu on totta (epäilen kyllä suuresti), niin älkää ihmeessä hankkiko lapsia! Mies todennäköisesti piiskaisi lapsiakin, joten näillä olisi melkoisen traumaattinen lapsuus. Lisäksi joutuisivat näkemään äitiänsä piiskattavan, huh huh.

      En ymmärrä, miksi edes suostut piiskattavaksi, kun et sitä selvästikään itse tahdo. Sano miehellesi, että piiskaus loppuu nyt, ja jos vielä jatkaa, niin teet pahoinpitelyilmoituksen poliisille. Ja myös teet sen ilmoituksen, jos miehesi sinua vielä lyö. Tuollainen ei ole normaalia!

      • Tätimonica

        Mieheni antaa minulle piiskaa pyllylleni aika usein. Osaan olla aika paha suustani ja ilkeäkin joskus.
        Saatuani mieheltäni kunnolla selkääni muistan sen jonkin aikaa, mutta välillä hiipii pikku piru mieleeni ja teen jotain mistä hän suuttuu. No housut kinttuihin vaan ja vaikeroimaan mieheni polvien päälle kun iso mies läksyttää mua nahkavyöllä. Sattuu niin saamaristi, mutta jotenkin tunnen ansaitsevani selkäsaunan mieheni ärsyttämisestä.
        Sen jälkeen mun on turha ainakin viikkoon odottaa mieheni ottavan minut, en siis saa sitä kookasta "moloa", sekin on tosi paha rangaistus, mutta en vaan aina oltua hiljaa silloin kun pitäisi.


    • Kansanparantaja

      Miehelläsi on perin kummallinen tapa hoitaa esileikit, mutta jos homma teillä toimii, niin se on aivan OK. Eivät nämä välivaiheet ole ratkaisevia, vaan kunnollinen lopputulos vasta ratkaisee seksisession todellisen laadun.

    • Rva punapylly

      ..korostan ettei tähän liity seksiä. Emme ole muistini mukaan saman päivän aikana koskaan rakastelleet kun olen pyllylleni saanut. Lapsista minulla ei ole mielipidettä koska asia ei ole meillä ajankohtainen. Mieheni tyylin kuitenkin tuntien en saata uskoa, että hän piiskaisi mua kenekään muun läsnäollessa. Pari kertaa on nimittäin käynyt niinkin, että olen vieraiden / tuttavien läsnäollessa huomannut mieheni katseesta mitä tuleman pitää. Täytäntäänpano on kuitenkin aina tapahtunut niin, että olemme varmasti ainoastaan kaksin omassa kotona. Tähän foorumiin asti tämä juttu on ollut täysin meidän välinen ja anonyymiä nettikeskustelua lukuunottamatta sellaisena ainakin toistaiseksi pysyykin. Piristävää on kuitenkin huomata ja lukea täältä, että ihmiset jaksaa miettiä asioita monelta kannalta. Olisikohan kellään missään mitään vastaavia kokemuksia jakaa?

      • kklöklökäölk

        Itse pidän naiseni piiskaamisesta. Kuitenkaan en nauttisi siitä jos hänelle se ei olisi myös merkityksellistä nöyrtymisen muodossa. Tiedän että silloin hän voi hetken aikaa olla toisen armoilla, kuitenkin luottaen että toinen huolehtii. Koen että se on rakkautta, huolehtimista vaikka joutuukin toista kurittamaan. Samalla joutuu olemaan avoin ja mieltäkihertavat asiat saadaan pois päiväjärjestyksestä.
        Vaikka meillä asiaan liittyy myös hellyyspuoli niin pelkkä seksi ja parisuhde ilman tuota puhdistavaa riittiä olisi riittämätön ja johtaisi siihen että jompikumpi yrittäisi ottaa valtaa ja vastuuta arjessa enemmän kuin toinen antaisi, tai mitä tosiasiassa haluaisi edes kantaa.


      • niinuli
        kklöklökäölk kirjoitti:

        Itse pidän naiseni piiskaamisesta. Kuitenkaan en nauttisi siitä jos hänelle se ei olisi myös merkityksellistä nöyrtymisen muodossa. Tiedän että silloin hän voi hetken aikaa olla toisen armoilla, kuitenkin luottaen että toinen huolehtii. Koen että se on rakkautta, huolehtimista vaikka joutuukin toista kurittamaan. Samalla joutuu olemaan avoin ja mieltäkihertavat asiat saadaan pois päiväjärjestyksestä.
        Vaikka meillä asiaan liittyy myös hellyyspuoli niin pelkkä seksi ja parisuhde ilman tuota puhdistavaa riittiä olisi riittämätön ja johtaisi siihen että jompikumpi yrittäisi ottaa valtaa ja vastuuta arjessa enemmän kuin toinen antaisi, tai mitä tosiasiassa haluaisi edes kantaa.

        Saisimpa tuommoisen miehen...

        Muutenkin mun mielestä tasa-arvo on täyttä humpuukia.

        Ihminen on "laumaeläin" ja tarvitsee laumanjohtajan ja miksei se olisi perheessä jossa joku on määrätietoisin ja johdonmukaisin henkilö.

        Siitä tasa-arvosta vielä, mitä ihme tasa-arvoo siinäkin on, että esim. vanhempia ihmisiä "kuuluisi" teititellä, korkeammassa virka-asemassa samaten tai lapsia vanhempi saa komentaa tai mahdollisesti rankaista, tms.


      • kookaa

        Onkohan miehesi unohtanut, että hän ei omista sinua? Sinä olet yksilö ja sinulla on oikeus tehdä virheitä, unohtaa ja olla huolimaton.
        Kukaan ei voi vaatia toiselta täydellisyyttä. Ja mikä on on tuon piiskaamisen tarkoitus? Rangaistus vai se, että sinua koulitaan robotti-ihmiseksi, joka ei tee koskaan väärin??
        Minusta tuo miehesi käytös on sinua kohtaan alistamista ja tyrannisointia. Eniten ihmetyttää oma suhtautumisesi, kuinka voit suostua tuollaiseen? Jotain on suhteessanne kyllä pahasti pielessä, mutta tietysti hyvä, kun itse et siitä perusta.


      • kysyvä ei tieltä....

        Ihan uteliaisuuttani kyselen, että miten tämä piiskaaminen sitten käytännössä tapahtuu. Miehesi vaan antaa katseen puhua, ja sinä siinä sitten kiltisti lasket housut nilkkoihin ja pyllistät?


      • Remonttireiskanen

        Piiskaan vaimoani aika usein, hän on ilkeä, vaikka tietää että otan vyön ja käsken laskea housunsa niin että saa vyöstä oikein kunnolla perseelleen.
        Avioliittomme ei olisi kestänyt 21 vuotta jos tätä käytäntöä ei olisi.
        Seksillä ei ole mitään tekemistä hänen saamiensa selkäsaunojen kanssa.
        Harrastimme ensimmäiset 10 vuotta seksiä lähes päivittäin. Nyt otan hänet noin pari kertaa viikossa. Aina samalla tavoin, komennan hänet selälleen ja hän voitelee kaluni luikkarilla. Joskus pidennän yhdyntää niin kauan että hän saa orkun mutta en kuintenkaan enempää kuin kerran pari kuukaudessa.


      • Rahtunen

        Meillä taas vaimo kiihottuu seksuaalisesti kun annan vyöstä reippaasti takalistolleen. Minusta se ei ole väkivaltaa koska hän tuntuu nauttivan siitä. Vaginansa on aivan märkä jo kun hän alkaa riisua itseään. Piiskaan häntä n. 15 - 20 minuuttia, sen jälkeen rakastelemme. Se on vaan yksi seksiin liittyvä lisä. Hän kertoo että se on tuntunut hyvältä jo nuoresta pitäen. Meille se sopii, en tiedä miten yleistä sellainen on?


      • Nbm
        kklöklökäölk kirjoitti:

        Itse pidän naiseni piiskaamisesta. Kuitenkaan en nauttisi siitä jos hänelle se ei olisi myös merkityksellistä nöyrtymisen muodossa. Tiedän että silloin hän voi hetken aikaa olla toisen armoilla, kuitenkin luottaen että toinen huolehtii. Koen että se on rakkautta, huolehtimista vaikka joutuukin toista kurittamaan. Samalla joutuu olemaan avoin ja mieltäkihertavat asiat saadaan pois päiväjärjestyksestä.
        Vaikka meillä asiaan liittyy myös hellyyspuoli niin pelkkä seksi ja parisuhde ilman tuota puhdistavaa riittiä olisi riittämätön ja johtaisi siihen että jompikumpi yrittäisi ottaa valtaa ja vastuuta arjessa enemmän kuin toinen antaisi, tai mitä tosiasiassa haluaisi edes kantaa.

        "Koen että se on rakkautta, huolehtimista vaikka joutuukin toista kurittamaan. Samalla joutuu olemaan avoin ja mieltäkihertavat asiat saadaan pois päiväjärjestyksestä.
        Vaikka meillä asiaan liittyy myös hellyyspuoli niin pelkkä seksi ja parisuhde ilman tuota puhdistavaa riittiä olisi riittämätön ja johtaisi siihen että jompikumpi yrittäisi ottaa valtaa ja vastuuta arjessa enemmän kuin toinen antaisi, tai mitä tosiasiassa haluaisi edes kantaa."
        Täytyy sanoa, että kuulostaa puhdistavine riitteineen ja asiat pois päiväjärjestyksestä-kommentteineen niin kummalliselta, etten usko alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Rahtunen kirjoitti:

        Meillä taas vaimo kiihottuu seksuaalisesti kun annan vyöstä reippaasti takalistolleen. Minusta se ei ole väkivaltaa koska hän tuntuu nauttivan siitä. Vaginansa on aivan märkä jo kun hän alkaa riisua itseään. Piiskaan häntä n. 15 - 20 minuuttia, sen jälkeen rakastelemme. Se on vaan yksi seksiin liittyvä lisä. Hän kertoo että se on tuntunut hyvältä jo nuoresta pitäen. Meille se sopii, en tiedä miten yleistä sellainen on?

        Nimim rahtunen, haet väkivallasta itsellesi seksuaalista tyydytystä. Olet opettanut vaimosi tuohon, hän on vain väline jonka kautta haet kieroutunutta nautintoa, siinä kaikki.
        Ja todennäköisesti vaimosi on kokenut väkivaltaa lapsena koska sanoo lyömisen tuoneen hänelle nautintoa nuoresta pitäen.
        Sinä vain hyödynnät hänen lapsena kokemaansa väkivaltaa saadaksesi seksuaalista nautintoa.


    • lödoc

      meistä on jonkinlainen perversio. Teillä se on vaan miehesi sairaalloinen halu nähdä paljas pylly ja antaa sille kyytiä. Et voi olla hänelle tarpeeksi huolellinen ja kiltti. Kyllä hän aina jotain keksii saadakseen perversionsa taas toteutettua. Mutta mitä siitä. Toivottavasti ei pahempaa satu.

      • Rva punapylly

        ..en edelleenkään usko tohon perversioteoriaan. Olisi se aika kumma jos mieheni toteuttaisi perversiotaan harvemmin kuin kerran kuussa. Ja ollaan me seksifantasioista keskusteltu ihan avoimesti eikä tämä asia ole niissä yhteyksissä koskaan noussut esille. Omasta mielestäni elän itsenäistä ja rajoittamatonta elämää parisuhdettamme kunnioittaen. Tää rangaistuspolitiikka on tietysti oma luku sinänsä, mutta olen kai vaan jo sisäistänyt osani siinä.
        Mukava on täällä vaihtaa mielipiteitä kuitenkin, vaikkei mulla siis mielestäni mikään hätätilanne olekaan.


      • Kalevi
        Rva punapylly kirjoitti:

        ..en edelleenkään usko tohon perversioteoriaan. Olisi se aika kumma jos mieheni toteuttaisi perversiotaan harvemmin kuin kerran kuussa. Ja ollaan me seksifantasioista keskusteltu ihan avoimesti eikä tämä asia ole niissä yhteyksissä koskaan noussut esille. Omasta mielestäni elän itsenäistä ja rajoittamatonta elämää parisuhdettamme kunnioittaen. Tää rangaistuspolitiikka on tietysti oma luku sinänsä, mutta olen kai vaan jo sisäistänyt osani siinä.
        Mukava on täällä vaihtaa mielipiteitä kuitenkin, vaikkei mulla siis mielestäni mikään hätätilanne olekaan.

        viesteistä tehdä sen johtopäätöksen, ettei piiskarangaistus ole ainakaan vaimon kyseessä ollen enää normaalia, eikä kovin moni nainen suostuisi siihen.
        Minusta näyti vähä siltä, kuin olisit toivonut vastaavaa esiintyvän enemmänkin, jotta et tuntisi itseäsi ja miestäsi poikkeaviksi.
        Kun et itse kuitenkaan koe sitä kovin pahana asiana, niin johtuisiko se siitä syystä, että tiedät selviäväsi piiskalla, joistain asioista, joista tiedät miehesi suuttuvan ja katsot pääseväsi näin helpommalla, muutenhan se saattaisi aiheuttaa pitkiä riitoja/mökötyksiä.
        Piiskalla se on nopeasti hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
        Muistan lapsuudesta, jolloin kolttosista eräs opettaja antoi kaksi vaihtoehtoa, joko kolme luunappia tai tunti jälki-istuntoa, valitsin aina kolme luunappia, koska siten se oli nopeammin kärsitty.


      • Rva punapylly
        Kalevi kirjoitti:

        viesteistä tehdä sen johtopäätöksen, ettei piiskarangaistus ole ainakaan vaimon kyseessä ollen enää normaalia, eikä kovin moni nainen suostuisi siihen.
        Minusta näyti vähä siltä, kuin olisit toivonut vastaavaa esiintyvän enemmänkin, jotta et tuntisi itseäsi ja miestäsi poikkeaviksi.
        Kun et itse kuitenkaan koe sitä kovin pahana asiana, niin johtuisiko se siitä syystä, että tiedät selviäväsi piiskalla, joistain asioista, joista tiedät miehesi suuttuvan ja katsot pääseväsi näin helpommalla, muutenhan se saattaisi aiheuttaa pitkiä riitoja/mökötyksiä.
        Piiskalla se on nopeasti hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
        Muistan lapsuudesta, jolloin kolttosista eräs opettaja antoi kaksi vaihtoehtoa, joko kolme luunappia tai tunti jälki-istuntoa, valitsin aina kolme luunappia, koska siten se oli nopeammin kärsitty.

        ..hyvinkin lähellä totuutta tuossa. Tiedän kyllä, ettei tällainen kovin yleistä ole, mutta ehkä kuitenkin joku jossain kokee samaa. Ei sillä, että niin välittäisin johonkin suhteen normaalimuottiin sopimisesta, mutta kokemuksia ja tuntemuksia olisi mukava jakaa.


      • Kalevi
        Rva punapylly kirjoitti:

        ..hyvinkin lähellä totuutta tuossa. Tiedän kyllä, ettei tällainen kovin yleistä ole, mutta ehkä kuitenkin joku jossain kokee samaa. Ei sillä, että niin välittäisin johonkin suhteen normaalimuottiin sopimisesta, mutta kokemuksia ja tuntemuksia olisi mukava jakaa.

        näyttää kehittyneen teille jo arki rutiini. Koska et itse näytä siitä pahemmin kärsivän, niin ei siitä kannata turhaan huolta kantaa, mitä et tosin, näytä tekevänkään.
        Itselläni ei ole muita vastaavia kokemuksia, kuin se mitä kerroin lapsuudestani, mutta se sai kuitenkin ymmärtämään tilannettasi paremmin ja jotenkin myös hyväksymään myös sen.
        Aika paljon tilanteesi on kuitenkin keskustelua saanut aikaan, tosin aika yksipuolista, mutta keskustelua kuitenkin.
        Toivottavasti löydät itsellesi sopivan hengen heimolaisen, jotta voitte jakaa tuntemuksianne keskenänne.

        Sitä odotellessa voin minäkin yritää keskustella siitä lähemmin, jos katsot minun kykenevän siihen.


      • avulias
        Kalevi kirjoitti:

        viesteistä tehdä sen johtopäätöksen, ettei piiskarangaistus ole ainakaan vaimon kyseessä ollen enää normaalia, eikä kovin moni nainen suostuisi siihen.
        Minusta näyti vähä siltä, kuin olisit toivonut vastaavaa esiintyvän enemmänkin, jotta et tuntisi itseäsi ja miestäsi poikkeaviksi.
        Kun et itse kuitenkaan koe sitä kovin pahana asiana, niin johtuisiko se siitä syystä, että tiedät selviäväsi piiskalla, joistain asioista, joista tiedät miehesi suuttuvan ja katsot pääseväsi näin helpommalla, muutenhan se saattaisi aiheuttaa pitkiä riitoja/mökötyksiä.
        Piiskalla se on nopeasti hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
        Muistan lapsuudesta, jolloin kolttosista eräs opettaja antoi kaksi vaihtoehtoa, joko kolme luunappia tai tunti jälki-istuntoa, valitsin aina kolme luunappia, koska siten se oli nopeammin kärsitty.

        Käypäs huviksesi täällä:

        http://www.sunlimited.tk/home/board/index.php#6

        Sieltä löytyy sellaisia, jotka kokevat samaa.


      • kuka1

        VAIMO PIISKAA MINUT PARI KERTAA VIIKOSSA KUNNOLLA JA SEN JÄLKEEN TISKAAN ALASTOMANA, RUNKATA SAAN KERRAN VIIKOSSA, MUTTEN LAUETA ENNEN KUIN HÄN ANTAA LUVAN, MUUTEN JOUDUN NUKKUMAAN ALASTI SEURAAVAN YÖN LATTIALLA.
        JOTENKIN NAUTIN TÄSTÄ.


    • blondi

      olen uskomattoman huolimaton! Aikaisemmissa parisuhteissa miehet olivat raivoissaan. Unohdin tavarat, tapaamiset ja sopimukset. Sotken sokerit ja suolat,unohdan puolet muista aineista. Pullat unohtuvat uuniin, myöhästyn autosta jne.En muista hakea miestäni työmatkalla. En pysy päivämäärissä, en kellonajoissa.

      En kuitenkaan kärsi mistään aivohäiriöstä, sen olen selvittänyt, mutta todellista syytäkään ei ole löytynyt. Kärsin ongelmastani koska entiset mieystäväni eivät voineet sietää vikaani.Minua nöyryytettiin ja läksytettiin avoimesti vieraiden läsnäollessa. Syytin aina itseäni ja yritin parantaa tapani. En onnistunut kovinkaan hyvin sillä stressaannuin ja tein virheitä entistäkin enemmän. Elin henkisessä paineessa.

      Sitten tapasin nykyisen mieheni joka otti ongelman osana minua. Minun kanssa voi ollahelppoa, ei tarvitse muistaa orjallisesti joka merkkipäivänä. En vahdi hänen tekemisiään ja ajankäyttöään minuutin tarkkuudella. Annan hänen pitää huolta omista rahoistaan ja tavoistaan. Olen mukava "blondi" vaikka en erityisemmän käytännöllinen.

      Olen oppinut pitämään huolta tietyistä arkirutiineista ja niistä asioista joissa olen heikompi, mieheni muistuttaa minua... mutta lempeästi. Jos teen virheitä, olen pahoillani ja totean tavallisesti miehelleni "tunnethan minut". Saan aina rohkaisevan hymyn ja jaksan taas skarpata paremmin. Näin on mennyt hyvin jo viisitoista vuotta. GLAD ME!

      • Anonyymi

        Vaimo piiskaa pakaroitani usein ennen yhdyntää. Minua se kiihottaa, oudot väreet menevät kehoni läpi. Hän käskee minut selälleen ja asettuu päälleni työntäen penikseni vaginaansa. Toisin sanoen hän naisena dominoi sänkykamarihommiamme ja se on mulle mieluisa juttu. Muuhun elämään ei piiskaus kuulu, olemme ihan normaali pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo piiskaa pakaroitani usein ennen yhdyntää. Minua se kiihottaa, oudot väreet menevät kehoni läpi. Hän käskee minut selälleen ja asettuu päälleni työntäen penikseni vaginaansa. Toisin sanoen hän naisena dominoi sänkykamarihommiamme ja se on mulle mieluisa juttu. Muuhun elämään ei piiskaus kuulu, olemme ihan normaali pariskunta.

        Miten eikö haavaumat pakaroissa aiheuta kipua jälkeenpäin ja haittaa. Tykkäättekö peuhata verisillä lakanoilla piiskaamisen jälkeen? Kyl toisen ruoskiminen tuntuu niin alisteiselta, et en ymmärrä mikä siinä on se juttu. Ehkä ruokkii jotain sellaisia tuntemuksia, joita en osaa itse arvostaa?


    • Juma

      Normaali käyttäytyminen määritellään jotenkin niin, että suurin osa väestöstä toimii tiettyjen normien puitteissa. Se on sitten normaalia ja siitä poikkeava on tietenkin epänormaalia. Lisäksi voi tulla moraalisia ja eettisiä säännöksiä, jotka tuomisevat "epänormaalin" käytöksen. Ääritapauksissa puhutaan perverssistä, sairaasta tms. toiminnasta.

      Teidän touhunne on epänormaalia, se lienee selvää. Hyvin usein (lähes säännöllisesti) tämän tyyppiset toimet yhdistetään seksuaalisiin vääristymiin. Kun sanot, että teillä se ei niin ole, niin puhut tietenkin totta omalta osaltasi. Toisaalta miehesi on tässä se aktiivisempi puoli ja hän voi hyvinkin salata sinulta sellaisia asioita, joita olettaa sinun tuomitsevan. Miehet ovat taitavia salaamaan osia omasta maailmastaan kuten itsetyydytyksensä. Tarkoitan tällä sitä, että et voi tietenkään ikinä tietää mitä toinen oikeasti ajattelee.

      Ja vielä kerran... Tällainen toiminta on epänormaalia. Ettekös te ole salanneet sen kaikilta tuttaviltanne? Eikö sekin jo kerro, että te molemmat häpeätte kyseistä touhua. Kuitenkin pitää vain jatkaa... Miksi? Tuollainen laskun unohtaminen niin, että tulee maksukehoitus, kuulostaa ulkopuolisen mielestä typerältä tekosyyltä.

      • kookaa

        Minustakin on kyse todella sairaasta käyttäytymisestä. Eihän kukaan saa rangaistuksetta hakata toista. Miksi tuo punapylly suostuu moiseen? Toisaalta samaa voi kysyä sadoilta naisilta, jotka jostain syystä suostuvat vuodesta toiseen perheväkivallan uhriksi.
        Syy tuohon pieksämiseen ei todella ole tuo punapyllyn mainitsema, vaan miehen korvien välissä on jotain outoa.


    • jokujoo

      sen kun annat rangaistusten koventua. Kohta se on sit simmu mustana. vaikka mitäs silläkään väliä, siltikin sä vaan rakastat miestäsi.... Sehän on ihan normaalia. Jos teillä olisi lapsi (mitä en todellakaan teille toivoisi), niin olisiko sekin oikein, että hänkin jokaisesta housuun kakkimisesta saisi piiskaa? Huonoa huonompi provo. Vaikka en yhtään ihmettele, etteikö näin voisi vaikka tapahtua, sillä työssäni näen lähes päivittäin naisia, jotka antaa ukkojensa pahoinpidellä itteensä. Ja sit nää idiootit viel kerta toisensa jälkeen palaa niitten kainaloon. Miten naiset onkaan noin pässejä? Mää-ä-ää-ää

    • ukkeli

      Vaimoni antaa minulle piiskaa,jos teen asioita joita ei todellakaan tule tehdä.
      Olen persoona jonka mieltä ei saa taivutettua mihinkään suuntaan..paitsi ottamalla luulot pois.
      Saattaa tietysti kuulostaa sairaalta,mutta tiedän että vaimoni rakastaa minua todella paljon ja tunne on molemminpuolinen.
      Suhteemme olisi ollut ohi jo ajat sitten jos ei olisi näitä "pelisääntöjä" jotka kieltämättä poikkeavat normaalista.
      Kyse ei ole alistamisesta,vaan rangaistuksesta joka on ansaittu,eli suhteessamme eletään ns.normaalia arkea.
      Kenelläkään ei ole oikeutta meitä tuomita omien käsityksiensä perusteella..olemme onnellisia ja meidän perheessä ei turhista asioista kättä väännetä.

      • Rva punapylly

        Minkä ikäisiä olette? Miten kuvio teillä menee?


      • ukkeli
        Rva punapylly kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette? Miten kuvio teillä menee?

        Kohta joku "ärsyyntynyt" alkaa kirjottelemaan varmasti tuolla minun nikillä tänne,mutta tyylistä sitten ainakin minut tunnistaa.
        Mielenkiintoista lukea ihmisten "vastauksia" asian suhteen.
        Kaikki ovat niin kovasti auttamassa ja höpöttelevät sairaasta ilmiöstä ja terapian tarpeesta..sana alistaminen vilahtaa lauseissa todella usein.
        Yleensäkin elämässä on niin,että osa ihmisistä poikkeaa valtavirrasta,ja omassa pikku karsinassaan elävät tuomitsevat sitä pientä ihmisryhmää joka poikkeaa muista.
        Tässäkin asiassa on kysymys siitä.Ei edes yritetä ymmärtää..ei edes yritetä katsella asiaa laajemmin.

        Olen 33 vuotias mies,ja vaimoni on minua jonkin verran nuorempi.
        Niin kuin jo aikasemmin kirjoitin,niin minä saan tuntea virheeni piiskan iskuina.
        Yleensä rangaistus tulee tilanteissa joissa olen tehnyt jotain sellaista mitä ei todellakaan voi hyväksyä..esim.olen luvannut hänelle etten mene baariin ilman hänen lupaansa yms.
        Tähän joku vastaa että on siinä ja hiiri mieheksi kun ei edes baariin voi mennä ilman muijan lupaa.
        Minä olen komea,fiksu ja saan 95% naisista lankeamaan itseeni jos haluan,mutta rakastan omaa akkaani käsittämättömän paljon,joten hyväksyn em.rangaistuksen täysin tässä asiassa.
        Tiedän että välillä tuppaa se oma kulta unohtumaan kun mielen täyttää halu saada kuppilasta mahdollisimman moni nainen lankeamaan.
        Paras keino pitää minut kurissa tässä asiassa on pitää huolta siitä,että minä en baareissa kulje.
        Tiedän että vaimoni tekee sen meidän suhteemme takia,vaikka joku umpimieli sanoisi asiasta mitä tahansa.
        Tottakai herää kysymys että eiköhän aikuinen ihminen nyt itsekkin tajua,että ei parisuhteessa oleva voi toisia liehitellä..että ilman piiskaakin olisi tajuttava mitä voi tehdä ja mitä ei.Ikuinen tosiasia on kuitenkin se,että 90% prosenttia miehistä jotka kykenevät kaatamaan vastakkaisesta sukupuolesta itselleen seuraa lähes milloin vain myös käyttävät ominaisuuksiaan tuohon tarkoitukseen..varsinkin kun alkoholi hieman sumentaa ajattelua.
        Tunnustan että kuuluun ihmisryhmään joka saattaa langeta tilanteen tarjoutuessa asioihin jotka on parempi jättää tekemättä.
        Vaimoani en ole koskaan pettänyt,enkä halua koskaan niin tapahtuvan.
        Olen hänelle kertonut taipumuksistani ja meidän ratkaisu asiassa on hyvin yksinkertainen.
        Jotkut elävät suhteessaan opittujen mallien ja perinteiden mukaisesti,ja toiset tekevät niin kuin itselle on parasta.
        Yleensäkin on niin,että toisten ihmisten suhteisiin on hankala antaa mielipidettä.
        Jokaisella parisuhteella on oma pikku "atmosfäärinsä" joka ei yleensä ulkopuoliselle helposti aukene.
        Ulkopuolinen ei voisi ikipäivänä kuvitella että vaimoni piiskaa minua..päinvastoin.
        Yleensä ihmisillä on käsitys että minä olen se joka määrää,ja monessa asiassa näin onkin lukuunottamatta tilanteita joissa olen hölmöillyt.
        Suhteemme tulee olemaan tällainen niin pitkään kunnes minä osaan käyttäytyä ihmisiksi..

        Lopuksi on pakko sanoa että remmi viuhuu todella monen pariskunnan kotona ilman että on tarkoitus vahingoittaa toista,tai että kysymyksessä olisi alistaminen..s/m touhuista puhumattakaan.
        Ehkäpä kyseessä on hieman äärimmäisempi muoto toiselle omistautumisesta.
        Antaa toisen hallita itseään asioissa joissa siitä on itselle/suhteelle hyötyä.
        Lyöminen on pahoinpitelyä..remmi oikeaan suuntaan ohjaamista,kunhan suhteen molemmat osapuolet ovat asiassa samaa mieltä.
        Pyydän että jokainen joka kokee tarpeelliseksi kommentoida tekstiäni lukee tarkaan mitä olen kirjoittanut,ja miettii vastineensa monelta kantilta ennen kirjoittamista.


      • Robertti

        Olen 64 vuotias mies, olemme olleet avioliitossa 30 vuotta, vaimoni on 60 v. Hän on saanut lapsena ankaran kasvatuksen, eli piiskaa on tullut pyllylle jos on oli tehnyt tyhmyyksiä. Hänen kertomansa mukaan sitä jatkui 14 ikävuoteen saakka. Aloimme seurustella kun hän oli 16 v,
        Jo seurustelun alkuaikoina hän piti luonnollisena että annoin hänelle piiskaa jos teki jotain ilkeää.
        Sama on jatkunut koko avioliittomme ajan, siihen ei liity mitään seksuaalisuutta. Olemme usein puhuneet siitä ja hän sanoo että tietää koska on tehnyt tyhmyyksiä ja saatuaan koivuniemen herrasta takamukselleen tuntee saaneensa rangaistuksen.
        Koko liittomme ajan olen piiskannut häntä n. 2 - 4 kertaa vuodessa. Liittomme on vakaalla pohjalla ja onnellinen. Olemme ihan tavallinen pariskunta, lapsia 4 ja kumpikin vielä työelämässä.
        Tunsin aluksi itseni omituiseksi, mutta ajan myötä olen oppinut pitämään sitä luonnollisena kurinpalautuksena.
        Onko kirvelevä ja punoittava peppu pahempi kuin esim. musta silmä tai muut väkivallan ulkoiset merkit?


      • nönöjpkpkåkåkkå

        Mitäs jos pappaakin verdeltäis remmillä persiille välillä niin että vanhat silmämunat pullistuu päästä. Ei siinä ole mitään kummallista. Paha olo helpottaa, kun se hakataan pihalle. Tätä metodia käytettiin mielisairaaloissa joskus ammoisina aikoina. Hulluus hakattiin pihalle.


      • eienäähulluja
        nönöjpkpkåkåkkå kirjoitti:

        Mitäs jos pappaakin verdeltäis remmillä persiille välillä niin että vanhat silmämunat pullistuu päästä. Ei siinä ole mitään kummallista. Paha olo helpottaa, kun se hakataan pihalle. Tätä metodia käytettiin mielisairaaloissa joskus ammoisina aikoina. Hulluus hakattiin pihalle.

        Paraniko, ne hullut?


      • Vadelmamies

        Vaimoni piiskaa minut aina ennen yhdyntää, kiihotun siitä kovasti ja erektioni on sen mukainen, saamme kumpikin siitä tyydytystä joten en katso siitä olevan haittaa, tosin perslihaksissani tunnen kipua, mutta se on pieni hinta saamastami tyydytyksestä.


    • yksi mies vaan

      Meihin istutetaan jo lapsena syyllisyyden tunto jota kannamme mukana koko elämän. Kun vaimoni piiskaa minut jostakin tekemästäni tämä syyllisyys helpottaa. Silloin on helppo olla. Olet sovittanut tekosi,joten miksi kantaa syyllisyytä?

    • Mies Lähiöstä

      Saan piiskaa itseäni 20vuotta vanhemmalta naiselta on äitini tuttu kaikki sai alkunsa vahingossa mamma oli katkomassa koivun oksia kysyin mihin käyttöön tulevat pyllynpiiskaamiseen kului vastaus omaan,mieheni pyllyyn voin piiskata sinutkin sopivan tilaisuuden tullen meni muutama viikko mamma oli hakemassa piiskoja kysyin oliko tarjous voimassa vielä olen ollut kuukausittain mamman piiskattavani olen antanut mammalle pari kertaa .

    • Anu,Aki

      Olemme aloitteleva pariskunta piiskaamisessa olemme käyttänyyt koivuvitsaa,remmiä haluaisimme tietää rottingin käytöstä vilmeillä ne taipuvat mukavasti pyllylle annettaissa entä käytäntö onko kellään kokemusta 4-6mm rottingista sopiiko housujen,hameen päälle piiskaamiseen entä paljaspylly olisimme kiitollisia tietoista .

      • MastermanXXL

        Piiskaan vaimoani ainakin kerran viikossa rottinki piiskalla paljaalle takamukselle. Olimme sukulaisissa kylässä ja vaimo flirttaili eräälle miehelle. En ollut koskaan sitä tehnyt mitään sellaista.
        Vedin vaimon sivummalle ja sanoin että kun pääsemme kotiin hän tulee saamaan pienen opetuksen ja että juuri tapahtunut flirtti jäi kyllä viimeiseksi. Opetus oli paljon muuta kuin parituntia pitkä saarna. Vaimoni kyllä muuttui hivenen pelokkaaksi mutta ei osannut aavistaa mitä oli tulossa kotiin päästyämme.
        Sisälle tullessamme määräsin hänet paljastamaan takamuksensa, asettumaan vuoteen laidalle ja otin vyöni jolla annoin hänelle niin tuntuvan selkäsaunan, että flittailuhalut kyllä hävisivät.
        Hankin rottinkipiiskan ja ettei totuus unohtuisi annan siitä hänelle viikottain. En sillä mitään kunnon selkäsaunaa, mutta sen verran ettei sen jälkeen enää ole mitään flirttiä kenenkään kanssa harjoittanut.


      • Kärtty
        MastermanXXL kirjoitti:

        Piiskaan vaimoani ainakin kerran viikossa rottinki piiskalla paljaalle takamukselle. Olimme sukulaisissa kylässä ja vaimo flirttaili eräälle miehelle. En ollut koskaan sitä tehnyt mitään sellaista.
        Vedin vaimon sivummalle ja sanoin että kun pääsemme kotiin hän tulee saamaan pienen opetuksen ja että juuri tapahtunut flirtti jäi kyllä viimeiseksi. Opetus oli paljon muuta kuin parituntia pitkä saarna. Vaimoni kyllä muuttui hivenen pelokkaaksi mutta ei osannut aavistaa mitä oli tulossa kotiin päästyämme.
        Sisälle tullessamme määräsin hänet paljastamaan takamuksensa, asettumaan vuoteen laidalle ja otin vyöni jolla annoin hänelle niin tuntuvan selkäsaunan, että flittailuhalut kyllä hävisivät.
        Hankin rottinkipiiskan ja ettei totuus unohtuisi annan siitä hänelle viikottain. En sillä mitään kunnon selkäsaunaa, mutta sen verran ettei sen jälkeen enää ole mitään flirttiä kenenkään kanssa harjoittanut.

        Masterman, jos tuo on totta, niin tiedät itsekin varmaan että olet sairas..?
        Ota ero. Päästä vaimo vapaaksi.
        Itse hän ei uskalla väkivaltaisuutesi takia.


    • järkyttävää

      Ei vittu miten sekoa porukkaa maailmasta löytyy.

    • Pyrstölle

      Sain muutamatunti sitten remmiä olin kullan sylissä rintsikoissa,pikkarit polvissa lyhytleveä remminpätkä silitteli pyrtöäni sain pitkänkaavanmukaan vieläkin pyrtöäkuumottaa annamme toisillemme noin 4kertaa vuotessa hyvän remmityksen tykkäämme molemmat antaa,saata.

      • Pyrstölle2

        Olemme antaneet toisilemme Piiskaa/Remmiä 15vuotta Vaimoni ehtotti kun oli töppäillyt itselleen piiska rangaistusta keskustelujen tuloksena päätimme kokeilla meillä homma on toiminut hyvin annamme pitkiä piiskahoitoja toisillemme ohuella3haaraisella koivuvitsalla Remmiä käytämme noin parikertaa vuotessa pyrstöt punoittaa ,kuumottaa hoitonjäljiltä.


    • vihtorialamainen

      Kookas vaimoni piiskaa minua usein paljaalle takamukselleni. Olen 36 vuotias ja vaimo 59 v.
      Sitä on kestänyt jo niin kauvan etten enää edes oudoksu sitä, vaimo on fyysisesti minua voimakkaampi iso ja näyttävä nainen, joka sanoo perheessämme poikkeuksetta sen viimeisen sanan.
      Yhdyntää harjoitamme usein, aina kun vaimoni määrää, laukean helposti joten vaginansa käsittely suullani on tullut hyvinkin tutuksi.

    • pensionistaukko

      Seksipalstalla leikit ja fetissit osastolla käsitellään aihetta laajemminkin.

      Minä saan "rangaistuksen" viikoittain kahdesti.

    • Karmanlaki

      Seuraavan kerran kun piiiskaus toistuu, kerro asiasta nyyhkien jollekin tuttavamiehelle/ miespuoliselle sukulaiselle/ työkaverille. Joku menee varmasti antamaan miehelle ”isän kädestä”. Joka kerta kun piiskaus toistuu, toista tämä. Tai sitten maksat liivimiehille että ne käy vähän kouluttamassa miestäsi, silloin saattaa kertakin riittää. Lopullisena ratkaisun piiskaavan käden amputointi niin johan loppuu.

      • Koulutuskeinot

        Piiskaus kulkusille sopisi myös hyvin joulun teemaan


    • Urpojen

      Nautin kun vaimoni kurittaa ja alistaa minua, sitä tapahtuu säännöllisesti ja aina vyöllä tai rottinkipiiskalla paljaalle takapuolelle, saan heti erektion ja joskus jopa laukean kun olen poikittain polviensa päällä, usein hän kutsuu tyttäremme katsomaan sessiota, sanoo että otappa mallia kun tulet siihen ikään että pojat alkavat kiinnostaa. Piiskaamisen jälkeen hän työntää minut selälleen sängylle ja istuu naamani päälle kunnes saa orgasmin nuollessani hänen jalkovälijään, sen jälkeen työntää penikseni vaginaansa ja kun alan laueta hän ottaa sen pois ja siemennesteeni ryöpsähtää hänen rinnoilleen, vaginaansa hän ei anna laueta kun ei halua enää lapsia. Nuolen oman spermani rinnoiltaan ja todella nautin siitä, takamukseni on välillä kuin tulessa hänen antamansa selkäsaunan jälkeen. Laukeamisen nautinto yhdistettynä tapapuoleni kirvelyyn ja vaimolta saamani selkäsaunaan on mulle uskomaton nautinto ja vielä se että naapurit kuulevat valitukseni ja parahdukseni vaimoni kurittaessa minua. Uskomattoman hieno tunne.

      • Anonyymi

        Teistä pitäisi ilmoittaa lasten suojeluun olette sairaita lasten nähden.


    • Raphaeli

      Vaimoni oli pettänyt minua työkaverinsa kanssa pikkujoulujuhlissa. Sain seuraavan päivänä eräältä naiselta soiton jossa hän kertoi tapahtuneesta. Sain vaimoltani tivattua miehen nimen jä käskin soittaa hänelle. Vastentahtoisesti hän tekikin niin. Käskin riisutua alastomaksii ja sanoa miehelle että käry kävi. Sanoin että pyydä kuuntelemaan mitä uskottomuudesta seuraa. Annoin todella lujaa vaimolle vyöstä takapuolelleen, hän itki ja vääntelehti, pyysi armoa ja lopettamaan. Mies kuunteli mutta ei puhunut mitään. Vaimo sanoi ettei enää kehtaa mennä työpaikalleen ja irtisanoutui.
      Pari kuukautta sen jälkeen sai uuden työpaikan. Jälkeenpäin kertoi ettei koskaan enää tekisi niin, selkäsauna oli todella kova, mutta myös tehokas keino pistää vaimo kuriin.

      • Vierailija7

        helpompi vahtia kapallinen kirppuja kuin kiimainen Nainen? Vanha sananlasku.


      • Anonyymi

        Etkö kyennyt hoitamaan tilannetta niinkuin oikea aikuinen mies, puhumalla?
        Pitikö turvautua heikon miehen keinoon, väkivaltaan, hakkaamalla?

        Mitä todennäköisimmin sitten, kun tulee avioliitossanne seuraava ongelmatilanne , hoidat senkin lyömällä. Sillä se näyttäis olevan sinun keinosi selvittää ongelmat; oli ne ongelmat mitä vain.

        Ja entäs oletko itse virheetön? Millä tavalla vaimo rankaisee sinua virheistäsi?


    • Nakunaks

      Saan vaimoltani remmistä takamukselleni jos häntä risoo joku asia mitä minä en ole aiheuttanut.
      Eivätkä ne ole mitään pieniä näpäyksiä vaan oikein kunnon selkäsaunoja takapuoleeni.
      Yhtenä sunnuntaina sain remmistä todella kovan selkäsaunan, hän vei minut sen jälkeen porraskäytävään itkuisena ja takamus tumman punaisena. Oli todella noloa kun naapurimme kävelivät ohitseni. Jos tilanne olisi ollut toisin päin olisivat varmasti kutsuneet poliisit. Joku kävi tuomassa minulle peitteen, en kehdannut katsoa kuka. Ulos en kehtaa mennä kuin harvoin ja aina tarkistan ettei kukaan olisi näkemässä. Olen fyysisesti alistettu tohvelisankari, enkä useiden löylytysten jälkeen ole vaan saanut aikaiseksi lähteä suhteesta. Seksiä välillämme ei ole ja tarpeeni käyn vessassa tyydyttämässä kun hän on pois kotoa. Usein hän lukitsee lähtiessään yksin ulos kaikki housuni kaappiin, lähde siitä sitten munasillani ulos ja pois, kyllä naiset ovat ottaneet tukevan niskalenkin miehistä nykyaikana, ainakin meillä.

      • Anonyymi

        Ei tuommoista tarvitse kestää jätät mokoman.


    • Martta69

      Kun mieheni tekee typeryyksiä, häntä piiskataan ja väännetään munaskuista. Sen jälkeen tervataan pe#se ja kastetaan untuvaan ja höyheniin. Joskus myös kirjoitetaan otsaan tussilla että mulkku.

      • Kärtty

        Tämä oñ hyvä! Viikon naurut tuli tässä!
        Sopii hyvin herjaksi tähän sairaaseen ketjuun!


    • hyväämatkaa

      Mielummin olisin yksin, kuin väkivaltaisessa suhteessa. Sä olet ileisesti pahasti läheisriippuvainen. Eikö sulla ole yhtään itsekunnioitusta tai omanarvontuntoa? Etkö käsitä ettei ole oikein joutua pelkäämään omassa kodissaan tai omaa miestään. Kannattaisi vähintäänkin mennä pariterapiaan opettelemaan rakentavampia tapoja kommunikoida negatiivisia tunteita. Tasa-arvoisessa suhteessa säännöt ovat samat kummallekin, eli sen mukaan annat sitten saman käsittelyn ukollesi, kun hän on mokannut. Pylly punaiseksi vaan kummaltakin. Niinhän se meni vanhoina hyvinä aikoinakin. Turhaan puolustelet väkivaltaista miestä.

    • Kärtty

      Teìltä jotka saatte rangaistuksia parisuhteessanne kysyisin että entä sen piiskaajan rikkomukset? Eikö hän tee mitään virheitä? Onko rankaisija pyhimys joka on täydellinen ja näin oikeutettu lyömään?

      Psykologisesti - tai psykiatrisesti - katsottuna koska tuollainen ei ole tervettä, on kyse siitä että lyödyn on helpompi elää kun voi antaa kaiken vastuun omastakin elämästään sille piiskaajalle. Ei tarvitse miettiä mitään koska piiskaaja kantaa vastuun. Piiskattu taantuu vikisevän lapsen tasolle.
      Piiskaaja taas nauttii vallantunteesta. Paha juttu on se että vallankäyttö on sellaista että sen tarve saattaa kasvaa ja jonain päivänä niin suureksi ettei piiskatulla ole minkäänlaista sananvaltaa omaan elämäänsä.

      Täysin toinen juttu on piiskaaminen joka liittyy seksiin. Silloin se on kummankin suostumukseen perustuvaa. Se on leikkiä.
      Tosin jotkut on hakattu lapsena säännöllisesti ja pahastikin ja silloin on saattanut syntyä se että seksuaalinen nautinto sekoittuu lyömiseen. Näin tämä noidankehä jatkuu aikuisuuteen.

      Lyöjän täytyisi kysyä itseltään että olenko itse niin täydellinen ja virheetön että minä voin rangaista toista virheistä!
      Ja tällainen käytös usein muodostuu tavaksi: Lyöty tottuu lyömiseen ja rupeaa odottamaan rangaistusta, ja lyöjä käyttää valtaa lyömällä.

    • Anonyymi

      Vaimon piiskaaminen on meille tullut tutuksi jo parikymmentä vuotta. Se alkoi kun aikoja sitten ollessamme yhdynnässä läimäytin häntä takapuoleen, hän pyysi kovempaa ja kiihottui. Puhuimme asiasta ja hän kertoi kiihottuvansa kun saa persiilleen napakoita lyöntetä. Sen jälkeen olen ottanut tavakseni piiskata hänet välillä tuntuvastikin ennen yhdyntää. Se on lisännyt nautintoa seksielämäämme ja antanut siihen lisää puhtia. Hän todella nauttii siitä ja sängyn päädyssä on aina tukeva palmunoksa näkyvillä ja muistuttaa häntä miten kaipaa noita selkäsaunoja.
      Vieraamme ovat nähneet vitsan ja tietävät että käytän sitä häneen, kukaan ei ääneen ole oudoksunut, mutta paljon puhuvia katseita tuo vitsa on kyllä saanut. Alun jälkeen on minuakin alkanut kiihottaa hänen kurittamisensa joten nautinto on molemminpuoleinen Kerran sanoin että piiskaappas mua, se jäi lyhyeen, oli minusta vastenmielistä. Sen jälkeen annoin hänelle varmasti tuntuvimman selkäsauna mitä vaimoni on koskaan saanut.

      • Anonyymi

        Sinun täytyy varoa ettet mene liian pitkälle väkivaltaisuudessa. Mikset tajua että vaimo ei ehkä todellisuudessa pidä lyömisestä? Ethän itsekään pitänyt!
        Myös sinun täytyy kysyä häneltä että onko häntä lyöty lapsuudessa. Jotkut traumatisoituvat lapsuuden väkivallasta ja aikuisina he yhdistävät väkivallan seksiin.

        Onko sinua hakattu lapsena? Ehkä ei, koska et saanut lyömisestä nautintoa vaan pidit sitä vastenmielisenä. Sinulla siis on terve suhtautuminen väkivaltaan. Vaimollasi ei ole. Häntä on nöyryytetty lapsena tavalla tai toisella ja hän siksi nauttii alistumisesta.
        Juuri siitä on kyse: Alistuminen väkivaltaa käyttävän tahtoon tuo seksuaalista nautintoa.
        Sinä todennäkösesti olet hänelle lapsuusiän väkivallan käyttäjän korvike.


    • Anonyymi

      Kaikkein pahimpia olette te tässä ketjussa jotka oikeutatte oman väkivaltaisuuden selittämällä että annatte "rangaistuksen" vaimolle jostain möhlimisestä, tai flirttailusta toiselle miehelle.
      Te vain nautitte väkivallasta ja olette kouluttaneet vaimonkin tuntemaan syyllisyyttä jotta voisitte jatkaa hakkaamista. Tällaisessa tilanteessa vaimo tottuu kieroutuneeseen käytäntöön.
      Ehkä joittenkin kohdalla perimmäisenä syynä on lapsuusiän väkivalta, lyöminen ja kurittaminen.
      Sitten tulee aviomies joka jatkaa sairasta käytäntöä ja väkivallasta jo lapsena kärsinyt ei osaa kyseenalaistaa miehensä tekoja.

      Täysin eri asia on jos kumpikin tajuaa että kyse on vain seksistä, seksuaalisen nautinnon hakemisesta, ja sitten yhdessä sovitaan pelisäännöistä.
      Mutta jos toinen osapuoli hyödyntää toisen jo lapsuudesta peräisin olevia syyllisyydentuntoja jonka vuoksi potee ylimitoitettua syyllisyyttä "möhlimisestä" ja "tunaroinneista" joista sitten täytyy saada rangaistus, niin silloin lyöjä nauttii sairaalla tavalla vallantunteesta mutta oikeuttaa sen "koska näin täytyy tehdä koska sinä et muuten opi".
      Lyöty sitten joutuu kärsimään lapsuusiän väkivallasta vielä parisuhteessaankin aikuisena muttei ymmärrä että voisi puolustaa itseään. Hän näkee miehessään ehkä isän, auktoriteetin, jota vastaan ei mitenkään voi nousta.

    • Anonyymi

      Normaalissa parisuhteessa tapahtuva "rankaiseminen" missään muodossa tuntuu perin oudolle!
      Sen sijaan jonkin sortin BDSM leikit ovat ymmärrrettäviä niillä joille ne antavat seksuaalista kiihdytystä ja tyydytystä.

      Master roolissani käytän jotain kättä pitempää vallan välineenä tuottaen alistamalleni naiselle kipua sen verran, että hän tottelee. Alistettu itse määrää kivun asteen oman nautintonsa mukaan.
      Osana masterointia käytän teksittilihihnoilla ja köysillä sitomista.

      Ollessani subin roolissa toteuttaa vaimoni yhteisiä mielitekojamme toimien minun masterroolini kaltaisesti mutta turhan varovasti litteää lastaa käyttäen. Keskittyy enemmän sidotun ukon seksuaaliseen kiusoitteluun ja avuttoman ukon kutitteluun.

      Mutta emme julkisesti mainosta mieltymystämme.

    • Anonyymi

      Olen mies 55v.jäin kiinni kun toinen tunnusti kaiken että oltiin kesän aikana pari kertaa kuksittu eli naitu. Vaimon viikon kestänyt puhumattomuus loppui antoi kaksi vaihtoehtoa. Joko hän lähtee tai saat selkään.
      No paras oli valita selkäsauna. Pieni vaimoni antoi ehdot sitoi liinoilla käteni ja jalkani ja sitoi housuitta toisilla liinoilla pöytään.
      Silloin tajusin miten avuton olin.
      Sitten tuli melkein tunnin vyötä ja vitsaa.
      Nolo sano että itkin kivusta vitsa tuntui pahalta. Itkin ja pyysin sitten kun pissat tuli alle niin lopetti. Kasteli kylmällä vedellä ja laittoi märän pyyhkeen pakaroiden päälle joista tuli kahdesta kohdin verta.
      En oo käynä vieraissa eikä oo puhuttu asiasta. Vaimo tuumi että tästä ei enempää pukista. Pimppiä nyt oikeestaan useemmin antaa kuin ennen.
      Mut hommasssa ei ollut seksiä yhtään
      ..

    • Anonyymi

      Sain Rouvaltani Remmiä Otto hameestaan Vyön antoii olohuoneen sohvalla pyllylleni muutama minutin sitten riisui minut sain remmiä paljaallepyllylle tästä alkoi meitän remmin ja piiskan käyttö nykyisin annamme toisillemme piiskaa kuukausittain ja remmiä muutaman kerran vuotessa olin tänä aamuna Rouvani sylissä remmittävänä sainpotkia ja änkkyä pyllyllä tuntuu vieläkin kuumottaa kivasti on ihanaa olla Rouvan Sylissä saamassa Piiskaa Tai Remmiä.

    • Anonyymi

      Olemme käyttäneet Vitsaa,Remmiä viitisen vuotta Vaimoni aloitteesta Sexpiiskaus Rankaisemme yleensä vitsalla remmiä kätetään harvoin kerran vuotessa noin Vitsa on aika usein käytössä eli tarvittaissa lemme molemmat saaneet aika tasapuolisesti kuria itse olin tänäAamunaRakkaan isokokoisen rouvani sylissä pulskien reisien päällä saamassa vitsaa sain pitkään,kovasti pyrstö on hellä,reitet rantuiset tapamme mukaan istuimme sylikkäin suukotellen käytämme ohuvia koivuvitsoja ne sattuvat mutta eivät rikonahkaa pehmeä remmiä käytämme meille sopii tää.

    • Anonyymi

      Voi siinä peppu "punottaa". Meillä on vähän erilaiset leikit, toki joillekin nekin vähän liikaa jos alistetaan seksin aikana mut mitäs sitä kun molemmat haluaa ja nuorena sitä voi kokeilla.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Silloin kun teistä molemmat sitä haluavat ja sovitte säännöt.


    • Anonyymi

      Piiskaan vaimoani silloin tällöin, kun hänen käytöksensä on ylittänyt kohtuuden rajat raivopäisyydessä tai nalkuttamisessa, ovien paiskomisessa y.m. Periaattenani on, että aina kun hän käyttää fyysistä aggressiota, esimerkiksi läpsäisee minua rätillä, heittelee tavaroita t.m.s., niin tartun häneen kiinni ja läimäyttelen mieluiten paljaalle pyllyle joko avokämmenellä parikymmentä tuimaa läiskäisyä ja joskus olen käyttänyt myös remmiä. Näin tpahtui viimeeksi reilu kuukausi sitten. Olen itsekin ollut yllättynyt siitä, että tämä todellakin auttaa, ainakin sillä kerralla.

      Toisaalta olen ollut vaistoavinani, että hän joskus hyödyntää omaksumaani menetelmää saadakseen jnkinlaista huomiota ja ikäänkuin kokeillakseen tekee nalkuttamisen yhteydessä jonkinlaisen läpsäisyn, josta saa rangaistuksen. Aiemmin kun yleensä olen antanut kaiken moisen käyttäytymisen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen nimittäin äärimmäisen kärsivällinen ja rauhallinen persoona, täysin vaimoni vastakohta.

      • Anonyymi

        Teillä on väkivaltainen kamala suhde.


    • Anonyymi

      Rouvan sylissä olin tänään rouvani hoitossa joksihän nimittää piiskaamista oli hakenut vitsat valmiiksi oli korsetissa riisui minut otti hoitoonsa pyöritteli sylissään noin10minuttia alapää olipunainen,rantuinen sitten avattiin korsetin hakaset korsetti vyötärölle levitti pulskat reitensä suukottelin namua sylkinesteensä.

    • Anonyymi

      Provo.

    • Anonyymi

      Kyllä Mielestäni Piiskaus Sopii meillä käytetään Remmiä lisä mausteena piiskaus noin kerran kuukautessa Remmiä 2-3kertaa vuotessa saan pyrstölle,reisille piiskaa silittelen punaista pyllyäni mullon hyväolo piiskattuna .

    • Anonyymi

      Olin eilen Kullan sylissä saamassa Remmiä tarvitsin kurinpalautuksen olin nakuna olimme olohuoneen sohvalla sain pyrstölleni soikeaa remmilätkää pimppanikostui tuli hyvä olo vitsan ja remmin käyttö on meillä molemmille annamme ja saamme tarvittaissa annamme vitsaa toisillemme aika usein on tyttömäinen olo vitsanjälkeen

      • Anonyymi

        Pitän Vitsan Saannista Ihanaa potkia Ja Vikistä pyllypunaisena Pyrstössä tuntuuhyvälle pitkään.


    • Anonyymi

      Vaimo Piiskasi minutEilen Oli pikkareissa,Rntsikoissa Otti syliinsä antoi viisitoista minuttia vitsan heilua Sain Dildoa Päälle ihanaa.

    • Anonyymi

      Saahan sitä täysi-ikäset ja täysivaltaiset tehdä vapaaehtosesti keskenään mitä tahtovat, niin kauan kun ei yleisen syyttäjän alaisen rikoksen tunnusmerkit täyty. Eipä sitä voi ikinä tietää mikä itse kutakin kiehtoo. Omalla kohdallani en moista sietäis. En katselis moista miestä. En myöskään alkais itse ketään piiskaamaan. Tehköön keskenään he, jotka tykkäävät.

      • Tuo on nykyään yleisen syytteen alainen rikos ei enää asianomistajarikos, naapuri voi ilmiantaa. Olkaa varovaisia.


    • Anonyymi

      Moi. Kuulostaa siltä, että sulla on musta sukkainen mies. Toivottavasti ei ole muuttunut enemmän väkivaltaiseksi näinä vuosina.
      Itse pitäisin siitä jos minulla olisi nainen joka kiihottuisi leikistä ja ns. ärsyttäisi tahallaan ja haluaisi piiskaa. Olen myös aisuri luonne ja sekin voisi kuulua meidän suhteeseen. Mutta näistä asioista pitävää Naista on vaikea löytää.
      jos kiinnostaa niin [email protected] viestiä.
      Ok asiallinen 60 m sinkku tällä hetkellä..

    • Anonyymi

      Sait piiskaa ja remmiä lapsena... Fetissi aikuisena: Haluat oikein "isän kädestä" tai "koivuniemenherraa" kun olet ollut tuhmana. Prosessoit asiaa yhä aikuisenakin ja siksi mielestäsi sinusta välitetään ja rakastetaan kunnolla vasta kun se sattuu fyysisesti. Etsit puolisoa joka rankaisisi sinua? Piiskatessa pyllyssä pitää kihelmöidä, tai haluat joskus myös itse antaa piiskan viuhua?

    • Anonyymi

      Vaimoni on melkomoinen "brat" ja saa raivokohauksia ilman mitään syytä. Yleensä en reagoi niihin mitenkään, mutta jos tilanne jatkuu viikkotolkulla, niin jossain vaiheessa annan paljaalle pyllylle piiskaa vitsalla tai remmillä. Sellaista tapahuu muutaman kerran vuodessa.
      Eilen ruoskin hänet aika mojovasti ja hän on tänään rauhallisemmalla päällä. Valittaa vain hiukan, että istuminen on vielä kivuliasta.

    • Anonyymi

      Joskus kun vaimo kiukuttelee sanon et pitäis antaa piiskaa pyllylle, huumoria siis, meillä on kyllä ollut seksissä lievää alistamista mut se on eri juttu.

    • Anonyymi

      Olemme Käyttäneet Vitsaa noin 10 Vuotta alkuvuosina annoimme parin viikon välein nykyisin kerran kuukautessa annamme Vitsaa Toisillemme tämä on lähentänyt meidä annamme välillä pitkiäkin selkäsaunoja tykkään saata vaimoltani hyvästiVitsaa Suukottelemme,hyväilemme vitsan jälkeen pitkäänkin.

      • Anonyymi

        Minä en moisesta puuhasta haaveile.


    • Anonyymi

      Saan Pakaroilleni Piiskaa ihan kiva Minusta

    • Anonyymi

      Edelleen ajankohtaista...
      Meillä rouva saa päivittäin piiskaa, välillä kyvyesti, välillä kovaa että itku tulee...
      Mutta aina pidetään hyvänä piiskan jälkeen...

    • Anonyymi

      Kaksi Ja Kolmihaaraiset Koivuvitsat ovat meillä käytössä N kerrankuukautessa Mökillä ollessa Tuoretta vitsaa Viikottain .

    • Anonyymi

      Vajaat sata vuotta vanha trollialoitus kiinnostaa näemmä yhä....

    • Anonyymi

      Aika hurjalle kuulostaa. Onko laskun maksamatta jääminen omasta mielestäsi rangaistava asia? Jos sinulla olisi tapana piiskata miestäsi, niin olisitko antanut piiskaa hänelle tuosta syystä?

      Entä onko tuo asia, jota häpeät muille ihmisille, vai onko piiskaamisesta mielestäsi ok puhua muille? Ehdottaisin että juttelet siitä avoimesti muidenkin ihmisten kanssa, ja kuulostele samalla tunteitasi. Se voi antaa sinulle näkökulmaa.

      Mikäli edelleen päädyt siihen, että piiskaus on mielestäsi ok, niin tasapuolistalaa se. Molemmille samat säännöt?

      Mikäli taas koet, että piiskaus on jotain, mihin et halua enää joutua osalliseksi, hakekaa apua. Soita ensin esim. turvataloon tms, ihan vaan keskusteluapua tai ohjausta saadaksenne.

      Oma mielipiteeni on, että kuulostaa tosi huolestuttavalle, ja uskon, että tuo kuvio suhteessanne vaan yltyy, ja saat pelätä omassa kodissasi. Toivottavasti olen väärässä. Kenenkään ei pidä joutua pelkäämään läheistään! Tsempit sinulle, toivottavasti tilanne selviää parhain päin.

    • Anonyymi

      Alappa hoitaa ne asiat niin ei tarvi antaa piiskaa. Tämähän on selvästi otettu keinovalikoimassa käyttöön kun hommat eivät suju - asioista on varmasti pitkään muistutettu suullisesti ja jos on todettu että tämä ei toimi ja ollaan sovittu kovemman keinon käytöstä niin se on täysin asiallinen joskin ehkä modernissa maailmassa poikkeuksellinen tapa hoitaa asiat.

      Sinä olet kuin oletkin lapsellisen vastuuton ja piiskan tehtävä on kouluttaa sinua kohti aikuisempaa mallia - nyt kapinoit vastaan vaikka tiedät että pohjimmiltan sinun pitäisi ja varmasti tahdotkin muuttua selkärankaisemmaksi.

      Ala hoitaa ne asiat mitkä sinun pitää hoitaa, palaa maan pinnalle niin ei ole miehesi riesana palauttaa sinua maan pinnalle.

      Voit tietenkin purkaa sopimuksenne jonka jälkeen kurinpito-oikeutta ei ole enää, mutta mitä silloin tapahtuu sinulle jos et pysty hoitamaan asioita?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe