Pallopää

Painoinen

Oon 186cm. Olen ollut koko ikäni hieman ylipainoinen. Nyt vaimo lähti, työt loppui, olen lomautettu noin 50 vuotias mies. Havahduin siihen että olen 170kg mies. Nuorena pelasin jääkiekkoa, jalkapalloa, lentopalloa, sählyä ja tein 120km pyöräilylenkkejä. Ruoka maistuu vaikka saan noin 1500 kaloria päivittäin. Siltikään paino ei putoa. Lääkäri kertoi että helevitisti nestettä on elimistössä. Joudun syömään sertraliinia ja risperdaalia. Ilmeisesti nestettä kertyy elimistöön. Siis todella elän noin 1500 kaloria per päivä mutta silti olen ylipainoinen. Neste pysyy elimistössä. Saa nähä kauanko tätä jatkuu.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      Sun kokosen kuuluis syödä ainakin 2000.kaloria päivässä ja paljon vettä lähtee nesteet liikkeelle ja ne turhat hiilarit pois varmasti laihtuu

    • Iso projekti

      Ota vesijuoksu mukaan projektiin. Tunti 3-4 kertaa viikossa. Saat aineenvaihduntaan vauhtia. Vesijuoksu ei rasita niveliä ja on tosi tehokas rasvanpolttaja. Kuntokin nousee ihan salaa! Ei se aineenvaihdunta lähde välttämättä heti käyntiin, mutta parissa kuukaudessa pitäisi alkaa jo vähän suuntaa näkymään.

      Laihduttaminen on hidasta hommaa. Syöt ehkä liian vähän, varmasti 2000-2500 kcal olisi parempi jos liikut samalla. Älä odota mitään pikavoittoja, niitä ei ole.

      Tsemppiä!

    • cuba libre

      Minä saisin 2000kcal kuurilla painoni pudotettua jonnekin 70kg tietämille jos en sen allekin. Menisi todella riuduttavaksi. Alkuun kyllä tuollakin pärjäili kun kehossa oli enemmän rasvaa poltettavana.

      Liika on liikaa. Näkisin ettei ole mitään syytä mennä alle 2500 kalorin. Ei sitten mitään.

    • lkjöoiuy

      Mä painan 67 kg, normaalipainoinen nainen. Mulle työterveyslääkäri sanoi, että mun pitää syödä 1200 kcl/pv. Kysyin miksi. Sanoi, että tämä on ainoa keino välttää lihominen ja että joudun noudattamaan loppuelämäni tuollaista kuuria. Liikun päivittäin ja rankasti useita kertoja viikossa enkä ole lihonut vuosikausiin. Vähän ihmettelin...

      • kintee

        Höpö höpö, jompi kumpi satuilee, sinä tai lääkärisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe