Ajatus viehättänee niitä, joilla ei ole perintöveroja enää odotettavissa.
AUTOVERO PIENEMMÄKSI JA PERINTÖVERO KORKEAMMAKSI.
5
1199
Vastaukset
- tulee
poistumaan kuten Ruotsissakin.
- jarkama
Niin ja jepulis!
- lösö
Tuossa alempana ketjussa juuri mulle todistettiin, että autoverot on ihan kiva juttu.
Lisäksi vaadittiin maksamaan lisää veroja valtiolle, kun olen kuulemma taakka...
Näin suuri yksimielisyys siis todistaa, että autoverot on ihan oikein !
Terkut kaikille ilman nimimerkkiä asian minulle todistaneille. Autoverot on siis okei. Verot on okei.Valittaminen on typerää. Jne... - asiaako
Tuohan sopii vallan mainiosti. Perintöveron kun voi kiertää niin helposti kokonaan, joten nopeesti se autovero pois!
Holding-yhtiö pystyyn veroparatiisiin, omaisuus sen nimiin ja käyttöoikeus firman tiliin jälkipolville. Se on siinä. Ai niin - eihän köyhät saa tehdä niin.- Topias
Paras ratkausu (Britannian tyyliin) on se, että perintöverotus poistetaan vain TAVANOMAISELTA omaisuudelta (luokkaa miljoona puntaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843412
- 771357
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821339Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051000Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835