Miten saada edes yksi ystävä

ystävän tarve

Kertokaa ihmeessä kuinka saisin edes yhden ystävän, mulla on mies muttei yhtään naispuolista ystävää. Onko minussa joku vika? Mitä voisin tehdä?

24

712

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä!

      ....Itse olen miettinyt samaa asiaa. Mistä löytäisin ystävän/kaverin. Olen kummiskin "tavallinen perheellinen mies" mutta ei ole ystäviä eikä juuri kavereita!!! Tunne on ahdistava. Kun ei ole niitä "hyviä juttuja" kerrottavana, porukoille niin minusta on tullut hieman syrjäänvetäytyvä ja hiljainen. Muut ehkä luulee että en halua muitten seuraa, mutta on myös ahdistavaa vaan istua tuppisuuna kun ei ole niitä "hyviä juttuja"!!! Tätä tarinaa vois jatkaa vaikka kuinka.....

    • pölöpölö77

      Valehtele siis kerro vaikka kalajuttu niin jo riittää puhumista!! Kaikki lähtee itsestä!!

    • ....................

      Ootko mistäpäin? :)

    • Kaveria vailla

      Itsellä vähän samankaltainen tilanne.. Olen mielestäni todella sosiaalinen ja positiivinen nuori nainen, muttei kuitenkaan koskaan ihmissuhteeni etene ystävyystasolle. Työpaikalla heitetään porukan kanssa läppää ja viihdymme toistemme parissa.. En voi vain käsittää miksi aina juttu kuitenkin jää niin alkeelliselle tasolle. Olen itsekin parisuhteessa, enkä koe olevani mitenkään omituinen.
      Ajoittain on todella vaikea nousta aamulla ylös sängystä, tietäen ettei päivä tuo tullessaan mitään uutta, eikä elämääni kuulu ketään naispuolista ystävää jolle voisi avautua asiasta kuin asiasta.
      Elämä ilman ystävää on vajaa.. :/

      • Lilli22

        Minulla sama tilanne. Laita maili osoitteesi niin tutustutaan. Itse olen myös parisuhteessa ja yksinäinen. Jos ei mieheni tee asioita kanssani niin sitten joudun tekemään kaiken yksin. Omasta mielestäni olen tavallinen keski-ikäinen nainen. Harrastan paljon ja uhraan siihen kaikki aikani niin ompa ainakin jotain tekemistä. Ei ole ketään jolle voisi puhua ja jutella.
        Olen sosiaalinen, silti kaikki ihmisuhteet jäävät kaveritasolle. Yhtään ystävää en omista :(


    • bubba04

      Olen keski-ikäinen perheellinen nainen. Minulla on vuosien varrelta jäänyt muutamia hyviä ystäviä, joihin pidän yhteyttä, mutta näen harvakseltaan elämäntilanteista ja eri asuinpaikkakunnista johtuen. Minäkin harrastan aktiiivisesti ja siellä tapaan säännöllisesti ihan mukavia ihmisiä, mutta viime vuosina olen kaivannut uutta läheistä ystävää. Jos on halua kokeilla toimiiko kemiat, niin laita mailia osoitteeseen [email protected].

      • mistä päin bubba olet?


      • yksin lokakuussa

        Hei!

        Sama tunne, kuin muillakin tänne kirjoitelleilla. Olen jo 50 ja perheellinen. Lasten muutettua pois on liian yksinäistä. Harrastuksissa on kiva käydä, mutta ei niistä ole löytynyt todellista ystävyyttä. Sama tilanne työporukoiden kanssa: kivaa on yhdessä työskennellä, mutta siihen se sitten jää. Kahvila, teatteri ulkoilu ym. muuta seuraa olisi kiva saada Pirkanmaalta.


      • yksin lokakuussa kirjoitti:

        Hei!

        Sama tunne, kuin muillakin tänne kirjoitelleilla. Olen jo 50 ja perheellinen. Lasten muutettua pois on liian yksinäistä. Harrastuksissa on kiva käydä, mutta ei niistä ole löytynyt todellista ystävyyttä. Sama tilanne työporukoiden kanssa: kivaa on yhdessä työskennellä, mutta siihen se sitten jää. Kahvila, teatteri ulkoilu ym. muuta seuraa olisi kiva saada Pirkanmaalta.

        Hei yksin lokakuussa ja muutkin!

        Olen tamperelainen 49-vuotias nainen, josta saisi seuraa esim leffaan, kahville ja ihan juttelemaan kaikenmoisia mukavia ja syviäkin elämänasioita...

        Kirjoittele: [email protected]


      • yksin lokakuussa kirjoitti:

        Hei!

        Sama tunne, kuin muillakin tänne kirjoitelleilla. Olen jo 50 ja perheellinen. Lasten muutettua pois on liian yksinäistä. Harrastuksissa on kiva käydä, mutta ei niistä ole löytynyt todellista ystävyyttä. Sama tilanne työporukoiden kanssa: kivaa on yhdessä työskennellä, mutta siihen se sitten jää. Kahvila, teatteri ulkoilu ym. muuta seuraa olisi kiva saada Pirkanmaalta.

        Hei
        Täällä 60 v vielä terve nainen, perhe maailmalla. Harmi vain, että olet Pirkanmaalta, koska olisi kiva tavatakin, mutta joskohan näinkin voisi aloittaa? Kirjoita osoitteeseen [email protected] kiitos. terveisin tavallinen suomalainen nainen, jolle ystävyys olisi nyt kullan kallista, josko se täältä löytyisi se hengenheimolainen. Asun Hämeenlinnassa ja käyn vielä töissä ensi vuoden, joten muutoksia on vain roppakaupalla vielä tulossa.


      • mokatuli
        yksin lokakuussa kirjoitti:

        Hei!

        Sama tunne, kuin muillakin tänne kirjoitelleilla. Olen jo 50 ja perheellinen. Lasten muutettua pois on liian yksinäistä. Harrastuksissa on kiva käydä, mutta ei niistä ole löytynyt todellista ystävyyttä. Sama tilanne työporukoiden kanssa: kivaa on yhdessä työskennellä, mutta siihen se sitten jää. Kahvila, teatteri ulkoilu ym. muuta seuraa olisi kiva saada Pirkanmaalta.

        HEI YKSIN LOKAKUUSSA. ARGH092014 KS ALLA YRITTI VASTATA SINULLE


    • kalat86

      Itse olen myös melko sosiaalinen ja minulle on käynyt niin että kaikki ystäväni ovat alkaneet seurustelemaan eikä heitä enää juuri näy. Itse seurustelen myös, mutta toisin kuin ilmeisesti ystäväni, minä kaipaan myös muita ihmisiä elämääni kuin tämän yhden.
      Mistä päin olette? Olisi kiva jos löytyisi samalta paikkakunnalta niin voisi nähdä ja harrastaa yhdessä.

    • Minulla on sellanen juttu kun melkein kaikki minun ystävistäni on täysi-ikäisiä ja minusta tuntuu siltä että he eivät haluaisi olla minun kanssani koulussa kun minä olen vasta 17 vanha niin tuntuu kiusaalliselta olla melko ainoa siitä porukasta kuka ei ole täysi-ikäinen. Mitä minun pitäsi tehdä etten joutuisi olemaan niin nuoren näköinen kaikkien silmien alaisena?

    • peppermint52

      Olen lievästi liikunta vammainen . Nainen. Minulla ei ole ystävää. Kun on vammainen. Niin minua syrjitään . Olisi ystävä.

      • laita viestiä peppermint


    • Hei tytöt,
      laittakaa viestiä [email protected] niin tutustutaan
      Ystäviä ei ole koskaan liikaa!!!

    • Paperilennokki

      Mä samaistuin kyllä niin paljon osaan näistä että mullekin saa lähettä vapaasti viestiä, [email protected] Oon tosiaan 29 v. miespuolinen satakuntalainen, olis mukava tutustua uusiin ihmisiin =)

    • Niin. Ystäviä ja kahvila/ulkoilu ym. harrastusseuraa aikuisista kaipaa tämäkin onnellisesti naimisissa oleva perheellinen nainen.

    • turhautunutttt

      Yksinäinen täälläkin. Olen koittanut etsiä kavereita netin kautta laittamalla ilmoituksia ja vastaamalla toisten kaveri-ilmoituksiin. Monesti se jää vaan siihen, etteivät he edes vastaa takaisin tai laittavat pari viestiä eikä enää koskaan kuulu mitään. Miksi ihmiset hakevat edes kavereita jos sitten ei jakseta edes vastata omiin aloituksiin?

      • Hei hyvä pointti. Välinpitämättömyys ei kanna pitkälle. Mutta minkä ikäinen olet ja mistä päin?


    • peikkotyttä

      Täälläkin olisi 25 vuotias nainen savosta vailla ystävää.. mies on, mutta kaipaisin elämään myös naispuolista seuraa...joko ihan vaan viestittelyyn tai/ja muutenkin jos suht lähellä joku asuisi.

      Minulle saa laittaa s-postia osoitteeseen [email protected]

      Odottelen innolla jos joku rohkaistuisi ottamaan yhteyttä...

      • Janzu80

        Vähän sama tilanne. Joskus ystäviä oli,oli seuraa ja yhdessä tekemisen iloa. Nyt kun kaikilla on perheet tai poika/tyttöystävät, nii kukaan ei pidä edes mitään yhteyttä. Olen kaikki illat kotona yksin,kukaan ei koskaan kysy kuulumisia, tai pyydä minnekään. En edes muista milloin olisin viimeksi ollut jossain liikenteessä jonkun kanssa... töissä tietenkin tulee juttua heitettyä,mutta olen ainoa jota työn ulkopuolella ei pyydetä mukaan minnekään,muut kyllä viettävät yhdessä aikaa myös työn ulkopuolella. Mä oon unohtunut jo ajat sitten, tuntuu ettei mua ees oo :( Välillä itkettää,ahdistaa ja sattuu. Olo on käsittämättömän huono... oon miettinyt muuttoa,mutta muuttaako sekään mitään. Oon vielä tosi iloinen ja hauska persoona, silti oon jäänyt ihan yksin :(


    • seuraa vaiiilllaa

      Itsellä ei ole yhtään naispuolista ystävää, Olisi mukava saada naisenkin kommentteja minua mietityttäviin asioihin, Toivottavasti asut lähellä Alajärveä sillä haluaisin joskus tavatakki. Sillä ei ole väliä oletko varattu vai vapaa.

      Käydään vaikka shoppailee ja katsellaa leffoja. :)

      [email protected]

      Itse olen 28v mies.

    • jep!

      olisin kanssa iloinen että olisi edes joku naispuolinen kaveri. Mieheni kun ei kovin innoissaan aina shoppailemaan ym. lähde :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe