Minulla on luonnostaan aikas ohuet hiukset, otan niihin aikaajoin permiksen kohottaakseni niitä edes våhän, minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys on kohdallaan. Vajaatoiminta ja lääkitys ollut n.20v. Hiukse siis ohuet ja rasvoittuvat, pesen joka toinen päivä. Hermot menee kun on aina hiuongelmia. Näyttää että kaikilla on kauniit hiukset aina. Kehtaan lähteä ulos vaan tukanpeaun ja laiton jälkeen, seuraavana päivänä pysyttelen kotona.
kilpirauhasen vajaatoiminta ja hiukset
4
547
Vastaukset
- tuuhea tukka
permis tuhoaa sun hiukset
laita ruokavalio kuntoon, niin hiuksetkin kasvaa ja vahvistuu
eli viljaton
viljat pois ehdottomasti aina, kun kilppari vaivaa
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kilpirauhanen.htm - vooooooooooooooooi
Voi voi ihan kamalaa.....
- samassa jamassa
Samassa jamassa.En ole ottanut pitkään aikaan permanenttia,mutta nyt ajattelin talvea vasten ottaa.Oletko kokeillut ohuille hiuksille tarkoitettuja permanenttia?Eiks niitä jotain ole olemassa.Vai mikä olis hyvä permanentti?
- rssssss
Minulla myös on sama ongelma. KIlpirauhasen vajaatoiminta ja ei vielä lääkitys ole
kohdallaan.Vaadin lääkäriltä, että otetaan ultraäänikoe ja se on 16.9.2014
Hiuksiin minulla on oma resepti. Teen öljyhoitoja 2 kertaa/kk ja huomaan, että ei tarvitse joka päivä pestä hiuksia. 2-3 kertaa viikossa.
Myös otan kaikki kemikaalit hiuksista ...... syväpuhdistavalla shamppoolla.
Huomaan myös, että loivat kiharat pysyvät parempana ja hiukset eivät rasvotu ja ole lättänät.
Permanentti 2 kertaa vuodessa.Teen sen itse en käy kampaajalla.
Leikkaan myös itse hiukseni ja ....ehdottaisin sullekin porrastettua mallia.
Minulla on leuan alapuolelle olevat hiukset ja edestä lyhyet ja sivulle hieman
jakausta. Värjään n. 1 1/2 kk.
Öljyhoito tavallisesta marketista Xz
Syväpuhdistava shampoo saat kampaajilta
Shampoo ja hoitoaine (älä laita liikaa ) kampaajilta
Tässä näitä vinkkejä sulle ja toivottavasti saat apua. Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628