kilpirauhasen vajaatoiminta ja hiukset

tukkarukka

Minulla on luonnostaan aikas ohuet hiukset, otan niihin aikaajoin permiksen kohottaakseni niitä edes våhän, minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys on kohdallaan. Vajaatoiminta ja lääkitys ollut n.20v. Hiukse siis ohuet ja rasvoittuvat, pesen joka toinen päivä. Hermot menee kun on aina hiuongelmia. Näyttää että kaikilla on kauniit hiukset aina. Kehtaan lähteä ulos vaan tukanpeaun ja laiton jälkeen, seuraavana päivänä pysyttelen kotona.

4

566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuhea tukka
    • vooooooooooooooooi

Voi voi ihan kamalaa.....

• samassa jamassa

Samassa jamassa.En ole ottanut pitkään aikaan permanenttia,mutta nyt ajattelin talvea vasten ottaa.Oletko kokeillut ohuille hiuksille tarkoitettuja permanenttia?Eiks niitä jotain ole olemassa.Vai mikä olis hyvä permanentti?

• rssssss

Minulla myös on sama ongelma. KIlpirauhasen vajaatoiminta ja ei vielä lääkitys ole
      kohdallaan.Vaadin lääkäriltä, että otetaan ultraäänikoe ja se on 16.9.2014
      Hiuksiin minulla on oma resepti. Teen öljyhoitoja 2 kertaa/kk ja huomaan, että ei tarvitse joka päivä pestä hiuksia. 2-3 kertaa viikossa.
      Myös otan kaikki kemikaalit hiuksista ...... syväpuhdistavalla shamppoolla.
      Huomaan myös, että loivat kiharat pysyvät parempana ja hiukset eivät rasvotu ja ole lättänät.
      Permanentti 2 kertaa vuodessa.Teen sen itse en käy kampaajalla.
      Leikkaan myös itse hiukseni ja ....ehdottaisin sullekin porrastettua mallia.
      Minulla on leuan alapuolelle olevat hiukset ja edestä lyhyet ja sivulle hieman
      jakausta. Värjään n. 1 1/2 kk.

Öljyhoito tavallisesta marketista Xz
      Syväpuhdistava shampoo saat kampaajilta
      Shampoo ja hoitoaine (älä laita liikaa ) kampaajilta

Tässä näitä vinkkejä sulle ja toivottavasti saat apua. Tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe