akne miehellä...

minä ap

Voiko aknea sairastava mies olla komea? Miten paljon miehen iho vaikuttaa teihin kun tapaatte miehen? Tuleeko heti ajatus että mies ei huolehdi ihostaan ja hygieniastaan? Itse aknesta kärsivänä tämä asia vaivaa paljon. En kehtaa tavata naisia koska kärsin aknesta. Olen muuten urheilullinen ja pidän kunnostani huolta ja elän terveellisesti mutta tuo akne pilaa kaiken. Olen vaikka mitä lääkkeitä siihen syönyt mutta turhaan. Itsetunto on laskenut aknen takia erittäin paljon. Koitan pitää itsestäsi huolta että edes joten kuten kehtaisin olla ihmisten ilmoilla tämän aknen kanssa. Mutta naiset jos tapaatte muuten mukavan miehen mikä miellyttää silmää ja on muutenkin oikealta tuntuva niin onko se heti turn off jos miehellä on akne?

15

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+9

      ei haittaa.
      akneen saa apua.
      roaccutan tuhoaa ihoa.
      maitotuotteet ja prosessoitu ruoka aiheuttaa jonkin verran aknea...
      olet varmaan tietoinen kaikesta mahdollisesta... raakaruokakuureista ym....

    • -N-

      Ei ole turn off, jos miehellä on akne. Se, minkälainen mies on ihmisenä on paljon tärkeämpää kuin ulkoiset seikat enkä takuulla kävelisi onneni ohi sen takia, ettei miehellä ole täydellisen tasaista ihoa.

      Itsekin aknesta kärsineenä tiedän hyvin miten akne saattaa vaikuttaa itsetuntoon ja ylipäätään koko elämään. Olen häpeillyt pukuhuoneissa riisuutumista, uimarannalla oloa jne kun pahimpina aikoina selän akne oli todella ikävän näköinen. Itse sain kuitenkin avun lääkkeistä ja paikallishoidoista.

      Saako kysyä uteliaisuudesta mitä lääkkeitä/voiteita olet kokeillut?

      • Anonyymi

        Aknelääke ilman reseptiä - http://derminax.lv Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.


    • ………...

      Mulla on psoriasis, joka on välillä aika pahanakin. Vaikea pitää miehen aknea turn offina, kun on itse yrittänyt pärjäillä ihon kanssa - vaihtelevalla menestyksellä.

    • terveyspalstalle

      Jos mies on oikea, tuskin se on aknesta kiinni. Kannattaisi kokeilla mitä vaihtoehtoja ihotautilääkärillä on.

    • jilo

      Brevolux voidetta apteekista, käytetään öisin. Kyllä alkaa aknet hellitämään. Puhdistus jollain kuorivalla putsarilla tai Lactolinellä.

    • Jenna -88

      Ei akne sinänsä ole mikään este mutta huuliherpes on ehdoton no!

    • neiti elokuu

      Akne ei ole turn off.
      Huono itsetunto kylläkin on.
      Minusta on kiva olla kauniinpi osapuoli. Kyllä ihmisestä näkee, huolehtiiko hygieniasta ja on siisti. Aknet nyt vaan voi olla aika pahoja.
      Olen sillälailla pikkusen kieroutunut, että tykkään puristella finnejä, esim selästä.

      Jos olet muuten freessi ja huoliteltu, niin tokkopa akne on esteenä.

      • Elinan oma Akseli

        Neiti elokuu. Tavattiin Sodankylässä ja sitten kadotin Sinut! Oletko vielä pohjanmaalla?


    • 55555555544545

      Oletko käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä aknen kanssa?

      Oudolta kuulostaa, ettei mukamas mitkään lääkkeet auttaisi. Oletko varma, että kyseessä on akne, vai sittenkin ruusufinni/allergia?

      Kannattaa tutkituttaa ihan kunnolla, kyllä ne vaikeimmatkin aknet lähtevät oikeanlaisilla lääkkeillä/ihotuotteilla.

    • ...

      Ei ole ehdoton turn-off, mutta tietysti hyvä iho on aika oleellinen seikka komeudessa/kauneudessa. Mutta jos muuten kaikki olisi ok, niin ei se mikään deal-breaker olisi.

    • Anonyymi

      Akne ei ole ongelma. Olen itsekin kärsinyt aknesta. Akne ei ole hygienista kiinni. Huonon hygienian huomaa kyllä. Runsas ihon peseminen voi myös pahentaa ongelmaa. Itse aikanaan pesin ja pesin. Käytin toinen toistaan vahvempia puhdistusaineita ja söin lääkärien määräämiä lääkkeitä. Mikään noista ei tehonnut. Ihoni on rasvoittuva, mutta pintakuiva. Itselleni vasta runsas kosteuttaminen ja hyvien rasvojen lisääminen alkoi tehota akneen. Aiemmin olin toiminut ihan vastakohtaisesti ja yrittänyt karsia kaiken rasvan, niin iholta kuin ruoastakin. Nykyäänkin tulee joskus yksittäisiä aknenäppyjä ja kun niitä tulee, niin paranemiseen ei auta kuin aika. Yksikään vippaskonsti ei minulla auta, ne vaan pahentavat. Onneksi osaan jo hyvin ennaltaehkäistä ja se onki minulla ainoa toimiva juttu.

      Mutta alkuperäiseen kysymykseesi ... akne ei ole ongelma. Eivätkä ole muutkaan tartuttamattomat ihosairaudet. Tarttuvia en kyllä itselleni halua, joten ne pitää hoitaa ennen kun pyrkii toisen lähelle. Ihojutut ovat ehkä ongelma ihmisille, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Positiivisena loppukaneettina, rasvainen akneiho vanhenee yleensä hitaammin. Ei ehkä lohduta sinua vielä, mutta nyt yli nelikymppisenä eron todella näkee. Itseltäni ei vielä löydy oikeastaan edes ilmeryppyjä silmäkulmista.

    • Anonyymi

      Miehen akne on todellakin ongelma, vaikka naiset muuta väittää!

    • Anonyymi

      Naisilla on paha tapa peitellä selviä asioita. Minkä takia ette voi sanoa, että akne on ongelma numero yksi kun se on ongelma numero yksi?

      En minä finninaamaisena saanut naisia. Nyt menee hyvin.

    • Anonyymi

      Ei haittaa, 17 v onnellista liittoa takana. Isompi ongelma miehelle itselleen kuin mulle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe