Tuntuuko missään?

elluna1

Sattui tässä eilen tapaus, jossa istuin lentokoneessa ihan mukavannäköisen nelikymppisen miehen vieressä ja vaihdettiin muutama sana. Välillä molemmat torkuttiin. Oli suht ahdasta ja tietysti siinä sitten reidet, polvet ja kädet koski toista. Tuntui todella hyvältä se kosketus ja oltiin siinä sitten pidemmän aikaa kiinni toisissamme jostain kohtaa.

Miehellä oli sormus ja itse olin työporukalla reissussa, joten eipä siinä voinut pahemmin asiaa edistää... Jäin vaan miettimään, että olenko vaan jotenkin todella puutteessa ja siksi nautin olostani vai tunsikohan mieskin jotain?

Mikä arvio, olenko ainoa joka voi kokea tuollaisen tilanteen himottavana? Ja jos tilanne olisi toinen, mitä ajattelette miehinä jos nainen yrittäisi viedä asiaa vähän eteenpäin? Siis koskettaisi selvemmin tahallaan jne.

7

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on helppo

Riippuu ihan naisen naamasta.

• Varatut on varattuja

Itse kunnollisena miehenä (jos olisin varattu) oksentaisin pelkästä ajatuksesta, että naista kiinnostaa varattu mies.

• Äijä60

Itsekkin olen jumissa. Mutta varmaan tuntuis ihanalta sun läheisyys. Olisin tosi otettu sun aloitteesta.

• sitä saa mitä.

Aika epätoivoista naiselta alkaa hinkkaamaan jalkojaan lentokoneessa istuvan varatun miehen vieressä. Hanki itsellesi eräältä sivustolta salauhde mutta jätä varatut työmatklaiset rauhaan.Entäs jos olisi toisnpäin? miestäsi joku nainen hinkkais ja yrittäsi vokotella? mitäs sitten?

• Aloittaja111

En mä mitään hinkannut tai vokotellut, nautin vaan tilanteesta. Ei tuntunut kaveria haittaavan. Ja pointti oli nimen omaan se, että tässä tilanteessa ei voinut mitään tehdä, ehkä jossain muussa. Ja aika epärealistisissa maailmoissa taidatte elää jos kuvittelette, että sormus tarkoittaa että kaikki on hyvin. Eikä mua hirveästi haittaisi jos mun mieheen joku koskisi, en mä sitä omista.

• ehe heh

Höpsis..vai ei muka haittaisi jos joku sun ukkoas hipelöisi..

• fly with me

Kyllä sitä aika kivipatsas pitää olla, jos toisen sukupuolen läheisyys ei lämmitä!
      Varsinkin jos jonkinlaista kemiaa löytyy.
      Mutta se kyllä saa jäädä siihen, piste. Tosiaan jos minun vieressä nainen alkaisi reisiäni hinkkailemaan yms. vaihtaisin paikkaa tai sanoisin tylyn sanan!
      Se on suoraan sanottuna halpaa, ja halpa nainen ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2317
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe