Sattui tässä eilen tapaus, jossa istuin lentokoneessa ihan mukavannäköisen nelikymppisen miehen vieressä ja vaihdettiin muutama sana. Välillä molemmat torkuttiin. Oli suht ahdasta ja tietysti siinä sitten reidet, polvet ja kädet koski toista. Tuntui todella hyvältä se kosketus ja oltiin siinä sitten pidemmän aikaa kiinni toisissamme jostain kohtaa.
Miehellä oli sormus ja itse olin työporukalla reissussa, joten eipä siinä voinut pahemmin asiaa edistää... Jäin vaan miettimään, että olenko vaan jotenkin todella puutteessa ja siksi nautin olostani vai tunsikohan mieskin jotain?
Mikä arvio, olenko ainoa joka voi kokea tuollaisen tilanteen himottavana? Ja jos tilanne olisi toinen, mitä ajattelette miehinä jos nainen yrittäisi viedä asiaa vähän eteenpäin? Siis koskettaisi selvemmin tahallaan jne.
Tuntuuko missään?
7
386
Vastaukset
- Tää on helppo
Riippuu ihan naisen naamasta.
- Varatut on varattuja
Itse kunnollisena miehenä (jos olisin varattu) oksentaisin pelkästä ajatuksesta, että naista kiinnostaa varattu mies.
- Äijä60
Itsekkin olen jumissa. Mutta varmaan tuntuis ihanalta sun läheisyys. Olisin tosi otettu sun aloitteesta.
- sitä saa mitä.
Aika epätoivoista naiselta alkaa hinkkaamaan jalkojaan lentokoneessa istuvan varatun miehen vieressä. Hanki itsellesi eräältä sivustolta salauhde mutta jätä varatut työmatklaiset rauhaan.Entäs jos olisi toisnpäin? miestäsi joku nainen hinkkais ja yrittäsi vokotella? mitäs sitten?
- Aloittaja111
En mä mitään hinkannut tai vokotellut, nautin vaan tilanteesta. Ei tuntunut kaveria haittaavan. Ja pointti oli nimen omaan se, että tässä tilanteessa ei voinut mitään tehdä, ehkä jossain muussa. Ja aika epärealistisissa maailmoissa taidatte elää jos kuvittelette, että sormus tarkoittaa että kaikki on hyvin. Eikä mua hirveästi haittaisi jos mun mieheen joku koskisi, en mä sitä omista.
- ehe heh
Höpsis..vai ei muka haittaisi jos joku sun ukkoas hipelöisi..
- fly with me
Kyllä sitä aika kivipatsas pitää olla, jos toisen sukupuolen läheisyys ei lämmitä!
Varsinkin jos jonkinlaista kemiaa löytyy.
Mutta se kyllä saa jäädä siihen, piste. Tosiaan jos minun vieressä nainen alkaisi reisiäni hinkkailemaan yms. vaihtaisin paikkaa tai sanoisin tylyn sanan!
Se on suoraan sanottuna halpaa, ja halpa nainen ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,713515Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152664Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242247Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072063MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673