Tuntuuko missään?

elluna1

Sattui tässä eilen tapaus, jossa istuin lentokoneessa ihan mukavannäköisen nelikymppisen miehen vieressä ja vaihdettiin muutama sana. Välillä molemmat torkuttiin. Oli suht ahdasta ja tietysti siinä sitten reidet, polvet ja kädet koski toista. Tuntui todella hyvältä se kosketus ja oltiin siinä sitten pidemmän aikaa kiinni toisissamme jostain kohtaa.

Miehellä oli sormus ja itse olin työporukalla reissussa, joten eipä siinä voinut pahemmin asiaa edistää... Jäin vaan miettimään, että olenko vaan jotenkin todella puutteessa ja siksi nautin olostani vai tunsikohan mieskin jotain?

Mikä arvio, olenko ainoa joka voi kokea tuollaisen tilanteen himottavana? Ja jos tilanne olisi toinen, mitä ajattelette miehinä jos nainen yrittäisi viedä asiaa vähän eteenpäin? Siis koskettaisi selvemmin tahallaan jne.

7

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on helppo

Riippuu ihan naisen naamasta.

• Varatut on varattuja

Itse kunnollisena miehenä (jos olisin varattu) oksentaisin pelkästä ajatuksesta, että naista kiinnostaa varattu mies.

• Äijä60

Itsekkin olen jumissa. Mutta varmaan tuntuis ihanalta sun läheisyys. Olisin tosi otettu sun aloitteesta.

• sitä saa mitä.

Aika epätoivoista naiselta alkaa hinkkaamaan jalkojaan lentokoneessa istuvan varatun miehen vieressä. Hanki itsellesi eräältä sivustolta salauhde mutta jätä varatut työmatklaiset rauhaan.Entäs jos olisi toisnpäin? miestäsi joku nainen hinkkais ja yrittäsi vokotella? mitäs sitten?

• Aloittaja111

En mä mitään hinkannut tai vokotellut, nautin vaan tilanteesta. Ei tuntunut kaveria haittaavan. Ja pointti oli nimen omaan se, että tässä tilanteessa ei voinut mitään tehdä, ehkä jossain muussa. Ja aika epärealistisissa maailmoissa taidatte elää jos kuvittelette, että sormus tarkoittaa että kaikki on hyvin. Eikä mua hirveästi haittaisi jos mun mieheen joku koskisi, en mä sitä omista.

• ehe heh

Höpsis..vai ei muka haittaisi jos joku sun ukkoas hipelöisi..

• fly with me

Kyllä sitä aika kivipatsas pitää olla, jos toisen sukupuolen läheisyys ei lämmitä!
      Varsinkin jos jonkinlaista kemiaa löytyy.
      Mutta se kyllä saa jäädä siihen, piste. Tosiaan jos minun vieressä nainen alkaisi reisiäni hinkkailemaan yms. vaihtaisin paikkaa tai sanoisin tylyn sanan!
      Se on suoraan sanottuna halpaa, ja halpa nainen ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe