Sattui tässä eilen tapaus, jossa istuin lentokoneessa ihan mukavannäköisen nelikymppisen miehen vieressä ja vaihdettiin muutama sana. Välillä molemmat torkuttiin. Oli suht ahdasta ja tietysti siinä sitten reidet, polvet ja kädet koski toista. Tuntui todella hyvältä se kosketus ja oltiin siinä sitten pidemmän aikaa kiinni toisissamme jostain kohtaa.
Miehellä oli sormus ja itse olin työporukalla reissussa, joten eipä siinä voinut pahemmin asiaa edistää... Jäin vaan miettimään, että olenko vaan jotenkin todella puutteessa ja siksi nautin olostani vai tunsikohan mieskin jotain?
Mikä arvio, olenko ainoa joka voi kokea tuollaisen tilanteen himottavana? Ja jos tilanne olisi toinen, mitä ajattelette miehinä jos nainen yrittäisi viedä asiaa vähän eteenpäin? Siis koskettaisi selvemmin tahallaan jne.
Tuntuuko missään?
7
366
Vastaukset
- Tää on helppo
Riippuu ihan naisen naamasta.
- Varatut on varattuja
Itse kunnollisena miehenä (jos olisin varattu) oksentaisin pelkästä ajatuksesta, että naista kiinnostaa varattu mies.
- Äijä60
Itsekkin olen jumissa. Mutta varmaan tuntuis ihanalta sun läheisyys. Olisin tosi otettu sun aloitteesta.
- sitä saa mitä.
Aika epätoivoista naiselta alkaa hinkkaamaan jalkojaan lentokoneessa istuvan varatun miehen vieressä. Hanki itsellesi eräältä sivustolta salauhde mutta jätä varatut työmatklaiset rauhaan.Entäs jos olisi toisnpäin? miestäsi joku nainen hinkkais ja yrittäsi vokotella? mitäs sitten?
- Aloittaja111
En mä mitään hinkannut tai vokotellut, nautin vaan tilanteesta. Ei tuntunut kaveria haittaavan. Ja pointti oli nimen omaan se, että tässä tilanteessa ei voinut mitään tehdä, ehkä jossain muussa. Ja aika epärealistisissa maailmoissa taidatte elää jos kuvittelette, että sormus tarkoittaa että kaikki on hyvin. Eikä mua hirveästi haittaisi jos mun mieheen joku koskisi, en mä sitä omista.
- ehe heh
Höpsis..vai ei muka haittaisi jos joku sun ukkoas hipelöisi..
- fly with me
Kyllä sitä aika kivipatsas pitää olla, jos toisen sukupuolen läheisyys ei lämmitä!
Varsinkin jos jonkinlaista kemiaa löytyy.
Mutta se kyllä saa jäädä siihen, piste. Tosiaan jos minun vieressä nainen alkaisi reisiäni hinkkailemaan yms. vaihtaisin paikkaa tai sanoisin tylyn sanan!
Se on suoraan sanottuna halpaa, ja halpa nainen ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3112814Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081271
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481095
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi761007Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817