Kertokaapas miehet, jos mies lupaa soittaa eikä soittoa kuulu niin kauanko kannattaa odottaa?
Miten nopeasti mies soittaa jos on tosissaan kiinnostunut?
Soitellaan...
10
4729
Vastaukset
- aaakoo
Minulla on tapana parin päivän sisään soittaa,myöskin siinä tapauksessa etten halua jatkaa muuten.
- M-25
Kyllähän tuo on selvä peli. Jos ei pariin päivään kuulu mitään tai ei itse jaksa ottaa yhteyttä niin homma ei tule enää edistymään. Turha odottaa että yhtäkkiä kahden viikon kuluttua Hän ottaisi yhteyttä. Jos ottaa, niin Hänellä ovat operatiiviset suunnitelmat pettäneet ja Hän ottaa käyttöön suunnitelman B, eli sinut. Sorry...
- Mies
M-25 kirjoitti:
Kyllähän tuo on selvä peli. Jos ei pariin päivään kuulu mitään tai ei itse jaksa ottaa yhteyttä niin homma ei tule enää edistymään. Turha odottaa että yhtäkkiä kahden viikon kuluttua Hän ottaisi yhteyttä. Jos ottaa, niin Hänellä ovat operatiiviset suunnitelmat pettäneet ja Hän ottaa käyttöön suunnitelman B, eli sinut. Sorry...
Kerran lauantaiaamuna muija antoi numeronsa. Ajattelin, että josko seuraavana perjantaina soitas ja kysyn treffeille. Soitin sitten perjantai iltapäivänä. Muija ihmetteli, että kukahan sä olet? ja totes että, en mä taida jaksaa lähteä. Joo, sanoin, että ei voi sit mitään. Viskasin numeron pois...
Parin viikon päästä istuskelen baarissa parin kaverin kanssa oluella. Sitten tämä muija ilmestyy siihen vierelle. Pienen kuulumisen jälkeen sanoo, että soita. Sanoin että "hukkasin numeron". Hän kirjoittaa taas mulle numeronsa. Noh, enpä soittanut enään takaisin...
on se vaivalloista!
- Kaunottaren numeron hukannut
Vaikka harvoin tapahtuu, mutta kyllä sen numeron voi hukata, joten itsekin voi ottaa yhteyttä.
- Aamu
Kiitos viesteistä, aika turhaa siis enää odotela soittoa. Sitten kun vielä ymmärtäisi että miksi ihmeessä mies pyytää numeron ja lupaa soittaa jos ei ole aikomustakaan..
- Pekka
Totta... minulle näin kävi vähän toisessa asiayhteydessä. Koitin myydä asiaa X henkilölle Y ja olin sopinut tapaavani mainitun ihmisen paikassa Z, jotta voisi ikäänkuin ostaa tuon X:n minulta. No sitä henkilöä ei sitten näkynyt eikä kuulunut joten hiukka tuohtuneena ohareista soitin sille, että meinasko tulla paikalle vai ei. Onneksi koitin olla kuulostamatta kiukkuiselta, koska k.o. henkilö oli kadottanut sekä numeroni että osoitteeni ja oli sitten varsin tyytyväinen, kun soitin hänelle ja kerroin osoitteen uudestaan.
Eli kai näin voisi ihmissuhdekuvioissakin käydä... itse olen kerran koittanut arvuutella yhden baarissa tavatun tytön sähköpostiosoitetta, onneksi törmäsin siihen tyttöön vielä toisenkin kerran kaupungin yöelämässä koska sitä oikeaa sähköpostiosoitetta en ikinä arvannut.
Eli, jos miehestä ei kuulu mitään, niin kai sitä voi niellä ylpeytensä ja soittaa vaikka sille. Eipä tartte jäädä arvailemaan. - nanny
Aamu kirjoitti:
Kiitos viesteistä, aika turhaa siis enää odotela soittoa. Sitten kun vielä ymmärtäisi että miksi ihmeessä mies pyytää numeron ja lupaa soittaa jos ei ole aikomustakaan..
Mulle ainakin kavi niin, että otimpa sitten itse yhteyttä kun ei kuulunu mitään. Hän vastas, mut yli kolme viikkoa oli hiljasta. Sit yks kerta se vaan soitti, ja nyt ollaan nähty "jopa" neljä kertaa. Eihän se mitään tarkota, mutta nyt pidetään yhteyttä pari kertaa viikossa. Huom meillä on noin 420 km välimatkaa... Ei tästä varmaan sen vakavampaa tule mutta mistä sitä tietää. Että onnea vaan peliin!
- niin on!
Aamu kirjoitti:
Se on "helppo" tapa päästä eroon muijasta.
- jeesman
Aamu kirjoitti:
Siis voit kyllä itsekkin ottaa yhteyttä, miehet nyt kännissä tekee vaikka mitä mutta sit ku ne selviää illasta niin ne voi olla sen verta ujoi ettei kehtaa lähettää enää mitää
- MIÄS
Tässä on kaksi vaihtoehtoa: joko mies ei ole kiinnostunut sinusta - tai sitten on, ja hän yrittää herättää sinussa mielenkiintoa pihtaamalla soittoa (näin minäkin teen ;D). Itse soittelisin kyllä jo 1-2pv kuluttua lupauksesta. Ehdotus jos on kulunut yli 3 päivää (niinq nyt varmaan jo on) niin lähetä tekstari jossa kysyt mitä pelii se oikeen pelaa.
Jos tuli samaa settii kun aikaisemmilta kirjoittelijoilta niin voivoi en jaksanu lukee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241