pitkäaikainen tyttöystäväni pisti suhteemme paussille pariksi viikoksi miettiäkseen asioita ja suhdettamme. alle viikko mennyt ja olen ihan hermoromahduksen partaalla. emme ole hirveästi puhuneet, joitain kuulumisia vaihdettu sillointällöin. yleensä siis olen tottunut siihen että puhumme lähes kokoajan, jos emme ole toistemme kanssa, whatsapp ja puhelut. tää odotus vituttaa ja se mitä odotan pelottaa ku saattaa olla se mahdollisuus et se oli siinä :/ ja pää räjähtää, viel ainakin viikko..
help me, ei pysy ees ajatukset kasas, mitä täs nyt voi tehä?
tauko suhteessa
fucked up
1
274
Vastaukset
- Eeriii
Hei,
Toivottavasti et ainakaan syyllistä tyttöystävääsi tästä tauon ottamisesta? Onko teillä kommunikaatiota tänä aikana? Tietysti olisi reilua, että voit myös kertoa ajatuksiasi jne., koska luulen että suhteessanne on paljon ristiriitoja joita tyttöystäväsi on miettinyt jo pitkään päässään.
Et voi tehdä nyt oikein mitään muuta, kuin mahdollisesti kirjoittaa hänelle ajatuksiasi mitä tämä sinussa herättää, ja pohtia suhdettanne mahdollisimman monelta kantilta ja mitä itse ajattelet siitä. Kerro kuinka paljon suhde merkitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124213
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042081Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.151871Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341772- 1811554
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261441Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2151201- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150