Miulla on pieni ongelma! Seurustelen ja olen tällähetkellä kihloissa! Mutta kun minä ihastun helposti uusiin ihmisii! Enkä voi olla käyttämättä tilaisuutta jos vastapuoli vastaa flirttailuun! Siitä se on ennenkin lähteny ja petikumppaneita on kuukaudessa useita! Ja noita vakioita aika paljon! Sellainen pikku haaremi! Jotta oonhan mie terve nuori mies! Kysyn vaan! Eikös nuorena pidäkkin niitä kokemuksia kerätä!
Pettäjä(kö)
6
1244
Vastaukset
- JSN
Uusien ihmisten lisäksi taidat olla myös ihastunut huutomerkkeihin.
- ihmettelijä
Kolkuttaako sun omatunto koskaan, ei ainakaan kirjoituksesi mukaan näyttäisi kolkuttavan? Ethän sinä naimisissa ole mutta onhan se kihlauskin sitoumus.
- jarkko
kuinka tuo tekstisi satuttaa minua...oon kohta kaksi kuukautta vaan itkenyt puolisoni tekoa ja loppua ei tunnu tulevan. Vituttaa tollaset kusipäät.
- Milla.M
että olet täysin keskenkasvuinen kakara, joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa parisuhde ja siinä eläminen sekä uskollisuus ja luottamuksen arvoisena oleminen.
Pura kihlauksesi ja päästä tyttöystäväsi vapaaksi, hän ei ole ansainnut sinunlaistasi munanheiluttajaa joka ei välitä muusta kuin itsestään. Ole sinkku ja kerää kokemuksia, mutta älä petä tyttöystävääsi! Se kokemus ei ole kehumisen arvoinen asia. - Nainen...
Voi vittu on pokkaa!!! Mä voin kertoa sulle rehellisesti, että sä oot kusipää. Pahinta sorttia... Tietääkö sun haaremi toisistaan? Jos tietää, nii ei voi muuta sanoa ku että maailma on täynnä tyhmiä ihmisiä! Missä sun aivot on...?!
Todella törkeää pettää toista
etenki jos olet kihloissa
Miltä itsestäsi tuntuisi jos naisesi juoksisi vieraissa!
Törkeää vielä kysyä täällä pettäjä(kö)
Tietysti olet pettäjä vaikka olet miten terve nuorimies ja haluat kokemuksia mutta seurustelu on sellaista että ollaan yhdessä ja koetaan yhdessä asioita jos vielä kihloissa olet se on merkki siitä että haluu naimisiin joku päivä vai onko se pelkkä sana nykyään "kihloissa"
nykyään sana seurustelukin on saanut väärän käsitteen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860