Mikä mättää?

kokematonnn

Olen 20 vuotias 190cm pitkä mies. Kuulemma ihan hyvän näköinenkin, mutta kaikki maailman naiset onnistun kyllä karkoittamaan tavalla tai toisella. Olen tässä viikon aikana tapaillut yhtä minua vuotta nuorempaa naista. Noh eilen menimme leffaan ja siellä sujui kaikki ihan hyvin.
Myöhemmin illalla päätimme sitten naisen aloitteesta lähteä baariin. Noh baarissa oli myös kivaa siihen asti, kun neiti ottaa puheeksi seksuaalisen kanssa käymisen. Olin siihen vain että no mennään vaan tekemään :D mutta nainempa vastasi että mä en kelpaa koska olen kokematon ja perusteli tämän sillä että ei haluaisi joutua pettymään. Samalla hän myös kertoi, että oli käynyt eräänä päivänä tapaamistemme välissä jossai yliopistobileissä panemassa jotain 30 v opiskelijaa. Voinen siis kysyä että mitä vittua? Ja että mitä ihmettä tämmöisen päässä liikkuu? Ja miten tästä nyt muka kannattaa jatkaa? Tänään kovasti väitti ettei ollut tarkoitus loukata....

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jättäisin

      Kyseinen narttu on kehittymätön, ei sinussa ole vika, jos toinen on ääliömäinen.

    • SekaSikiö

      Olet tekemisissä täysin tunteettoman, itsekkään, lapsellisen, miesten mulkkujen perässä juoksevan nartun kanssa, jos tuo pitää paikkansa.
      Sen päässä liikkuu "olen nuori, vapaa ja rakastan kokenutta munaa!"
      Älä mene enää sen lähellekään!
      Noin ei sanota toiselle, jos ei ole tarkoituksena loukata. Pöljempikin tajuaa että se loukkaa. Ja turha sen on kännin piikkiin pistää!

    • kokematonnn

      Niin, noh kyseisen lausahduksen jälkeen olenkin vain keskittynyt vittuilemaan hänelle kyseisestä asiasta.

      • täti

        Ei näin! Anna olla, älä tapaa enää ja jos jossain satut tapaamaan, ohita aihe muilla jutuilla. Ole sinä edes aikuinen!!


    • -N-

      Ei kannata jatkaa. Kyseinen nainen on ilmaissut toiminnallaan olevansa hyvin epäkypsä ja itsekäs, mitä tulee parisuhteeseen. Hän ei taida myöskään ymmärtää mitä toisen kunnioittaminen tarkoittaa.

      Sinuna siis antaisin naisen olla ja etsisin muuta seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe