SUUSEKSIÄ?

nainen

Elän kaukosuhteessa. Nyt näämme vihdoin pitkän ajan jälkeen. Se tahtoo ottaa multa suihin ja hyväillä mua. Kyl se on aikaisemminkin hyväilly muttei ottanu suihin. Ei mulla ole mitään sitä vastaan mut ujostuttaa vaan. Mä en ole koskaan harrastanut seksiä. eNtÄSTÄ SAA IHAN VÄÄRÄN KUVAN. Minkä takia miehet edes haluavat? En ymmärrä mikä siinä on niin erikoista!!! Minkä takia se nyt yhtäkkiä noin?!

6

3877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munaton koiso

KYL SE SIT VARMAA TYKKÄÄ SUST TAI SIT SE ON KAUHEE SUIHIN OTTO HULLU EIKÄ SIINÄ OO MITÄÄN UJOSTUTTAVAA JA SE HALUAA ET SUST TUNTUU HYVÄLTÄ JA JOS SE JOSSAIN VAIHEESSA HEITTÄÄ MÄLLIT NII SANO LOL LOL...

• ...

Kyllä se niin on, että itse se on päätettävä mihin on valmis. Jos et halua, niin sanot vaan. Jos se siitä suuttuu tai kaikkoaa, niin oliko tuon nyt väliä. Kertois muuten aika paljon jätkän luonteesta. Syy miksi se on noin ehdotellut, on yksinkertainen. Sähköpostilla (?) on helppoa tehdä ehdotuksia, kun ei tarvi katsoa toista silmästä silmään. (jos se on nuori, niin tuskin se sitä ennen on päässyt edes tekemään?)

Itse kyllä miettisin tarkkaan, varsinkin jos eka kertaa olisin liikenteessä. Kerkeäähän sitä kokeilemaan niitä erilaisempia juttuja sitten myöhemminkin (jos siltä tuntuu). Tarpeeksi painetta eka kerrassa varmaan muutenkin, eikö vaan? Käännä asia vaan leikiksi jutellessasi jätkän kanssa, se on helpompaa, mutta kerro tosiasiat ja miltä sinusta tuntuu.

• OOTKO EXPERTTI

Jos tykkää et se on ok. niin on OK. Jos haluu kokeilla vähän niin voi vähän nuolla peniksen päätä.. sitten jatkaa ottaa pikkusen suuhun. Sit jos tuntuu hyvältä voi mennä vähän pitemmälle.
      Jos tuntuu hyvältä jatkaa.. Jos ei tunnu LOPETA!!!!

• Namipäivä

jos säästelet ne suuseksit ja muut seksit miehellesi ja paneudut asiaan hänen kanssaan.

Täällä suuseksistä vatkaavat vain sen puutteessa olevat :)

• ..... ;o) ..

Se minkä takia, piilee kai siinä että on ilo nähdä kuin se hyväilyn kohde on kuitenkin tuossa tilanteessa, vaikka haluamattaankin, niin valtavan
      hyvilään siitä tunteesta jonka hänelle saa aikaan vain sillä että tuolla tavalla hyvä... Älä itse
      sitoudu sen takia mihinkään mihin itse et halua, teet vain sen mikä sinusta on hauskaa, mutta anna toisen olla sinulle hyvä silleen kuin hän haluaa.

Jos se sitten tuntuu huonolle, sano seuraavalla kerralla että et sinä niin halua. Ja älä anna mennä asian pitemmälle kuin mitä itse mielelläsi
      teet...ei vaikka toinen ehdottaa mitä.

• ..... ;o)...

Ymmärsinkö minä nyt oikein, että poika haluaa sinulta ottaa suullaan...

Jos taas niin että sun otettava poikaa, ei sitä pojan tahdosta pidä tehdä ellet itse halua
      imeä tikkaria, ja jos senkin teet, pistä toki makukumi päälle ennen imutuksia, silloin et saa
      tauteja eitä saa siemensyöksyä kurkkuus...
      Siinä hommassa melkoisella varmuudella käy niin
      ja ekakertalaiselle se ensitapaamisella voi olla
      liikaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe