napakoru:)!!!

onnellinen

Mä hain tunti sitten napakorun ja se on niiiiiin ihana! Tuijottelen sitä koko ajan:)
Kyllä jännitti mennä sitä ottamaan ja jalat oli ihan velttoina. Ei se ihan kivuton lävistys ollut ja sattui mutta kyllä sen kesti:)

26

3394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullo

No onnee vaan sullekki..Luulitko että jotain oikeesti kiinnostais?
      Nyt sitten näpläät sitä koko ajan räkäsillä näpeilläs ja esittelet jokaiselle vastaan tulijalle..Sitten tuut viikon päästä meille valittamaan ku napa on tulehtunut. Ei se enää sen jälkeen oo nii hienoo
      Nm. Kokemusta on

• kin

Ja katsoa saa, muttei koskea. :)

• darkkis-91

no oi oi,nytkö on niin hienoa,ko on napakoru??mullaki on ja monilla muilla,että tuskinpä kethän kiinnostaa tuommonen,"oi,ku se on söpö koru" jutska

• .....

Hei, jos joku on innoissaan napakorustaan niin mitä sitten, so what? Varmasti itsekin, arvoisa napero, olet ollut tohkeissasi uudesta napakorustasi ja esitellyt sitä kaikille vastaantuleville...ja nyt sitä ollaan niin aikuista ja kokenutta 13 -vuotiasta...

• darkkis-91
        ..... kirjoitti:

Hei, jos joku on innoissaan napakorustaan niin mitä sitten, so what? Varmasti itsekin, arvoisa napero, olet ollut tohkeissasi uudesta napakorustasi ja esitellyt sitä kaikille vastaantuleville...ja nyt sitä ollaan niin aikuista ja kokenutta 13 -vuotiasta...

no en kyllä niin sanonukkaan etten olis ollu innoissaan napakorusta,mutta varmaan jotaki kiinnostaaki....enkä ees oole aikunen,enkä niin ole sanonukkaan!!että näin on näreet!!

• make

napakoru on erittäin ihana ja seksikäs!!!!!
      mun vaimolla on ollut vuosia!!!

• Cr1ss3

en haluu kommentoida nyt toho..
        Mut anyway, mul on napakoru sain sen kai 7.11.2004.. Ei sattunut nippas vähä.. c(:
        Eli eka sun pitää valita ensikoru joka on vaa semmone tavalline eli siin ei oo mitää koristeit. sit sun pitää mennä semmoselle "hammaslääkäri" tuolille makaa. Ensin se merkitsee kohdan minne se tulee sit, se työntää piikin sun navan läpi, sen jälkee se työntää semmosen muovi pyörylän siihe ja sen jälkee se laittaa sen napakorun siit läpi.

• Jjennii
        Cr1ss3 kirjoitti:

en haluu kommentoida nyt toho..
        Mut anyway, mul on napakoru sain sen kai 7.11.2004.. Ei sattunut nippas vähä.. c(:
        Eli eka sun pitää valita ensikoru joka on vaa semmone tavalline eli siin ei oo mitää koristeit. sit sun pitää mennä semmoselle "hammaslääkäri" tuolille makaa. Ensin se merkitsee kohdan minne se tulee sit, se työntää piikin sun navan läpi, sen jälkee se työntää semmosen muovi pyörylän siihe ja sen jälkee se laittaa sen napakorun siit läpi.

noh.. Mul ei oo napakoruu mut haluaisin mut äite ei anna :/ voitteko kertoo miten saitte vanhempanna suostuu lävistyksn hankintaan ? ois kiva kun kertoisitte :))

• Tyttö_94

*Oi ku se on niin ihana!!!* voi vitsit,ei sun sitä silti tartte jokaselle näyttää,saan mäki kohta eikä se oo mun maailman tärkein asia!!!Et pidä se asia vaan omana tietonas äläkä näytä jokaselle ventovieraalle!!!

vau vau.....

• bubble

Siis mikä teitä lapset oikein vaivaa? Eikö joku toinen ihminen saisi olla innoissaan ja onnellinen uudesta napakorustaan?? Nykyään jos ihminen on iloinen, niin sitä ei saa kyllä muille näyttää...niin se vaan menee, että suomi on kateellisten ja katkerien ihmisten maa...perkele...

• Tiitu
        bubble kirjoitti:

Siis mikä teitä lapset oikein vaivaa? Eikö joku toinen ihminen saisi olla innoissaan ja onnellinen uudesta napakorustaan?? Nykyään jos ihminen on iloinen, niin sitä ei saa kyllä muille näyttää...niin se vaan menee, että suomi on kateellisten ja katkerien ihmisten maa...perkele...

"Kell' onni on, se onnen kätkeköön", sanotaan ja hyvinhän tuo paikkansa näyttäisi pitävän.

• kin

Ja jos ensimmäinen viesti olisikin ollut turha, nuo maahanpolkevat vastaukset aina sitäkin turhempia.

Näin vaihtelun vuoksi _esimerkiksi minua kiinnosti_. Mukavaa lukea välillä niitä lävistyksenoton jälkeisiäkin tunnelmia, kun tällä palstalla on noita (napa)lävistyksen ottoa edeltäviä hermostuneita toisiaan toistavia kyselyviestejä melkoisen paljon.

(Ja jos nyt viimeisimpään tuollaiseen viestiin puutun, niin alkuperäinen kirjoittaja ei missään vaiheessa sanonut esittelevänsä sitä jokaiselle ventovieraalle, tai että napalävistys olisi hänen elämänsä tärkein asia. Keskusteluissa, niin Internetin palstoilla kuin IRL, on melkoisen epärakentavaa laittaa sanoja toisten suuhun.)

• @ur@
        bubble kirjoitti:

miksei sitä saisi sitten hehkuttaa??? mä ainakin hehkutin jokaiselle tutulle, ja vaik osa olikin, että; "niinkuin meitä kiinnostais" ni enpä sen enempää välittäny vaa toitotin sit seuraavalle.. :D:D ja sitäpaitsi, napalävistys ei oo ihan mikään pikkujuttu; siinä pistetään vatsan alueelle reikä, jos jostakin sitten on ylpeä, ni olkoot siitä, että on sen uskaltanut laittaa...!! (mä ainakin olin, mun kipukynnys on suhteellisen matala, enkä ees inahtanu.. xD)

• @jonzku@
        bubble kirjoitti:

mun mielest sä bubble olit oikees suomalaisist vaikka oon itekki suomalainen.

• mjurrö

Onpa kauheeta jos joku hehkuttaa omasta napakorusta. Hankkikaa nyt elämä. Miten te jaksatte vaivautua edes laittamaan tommosesta jotain negatiivista kommenttia?? Eikö teillä todellakaan oo parempaa tekemistä. Sääliksi käy. Onnee sulle napakorun onnellinen omistaja, joku täälä sentäs vielä saa kunnon ilon pienestä asiasta:D!

• Nti

niin on mullakin:) ja se on nätti:) kiva et joku osaa ottaa pirtsakkaasti:)
      hyvää syksyä!

• jännää

hmmh.. mää en oikee tajunnu tota, että miks toine ei sais olla ilonen siitä, että on uskaltanu ottaa napa lävän. noh, eipä oo mun ongelma jos se hehkuttaminen joitaki haittaa!
      mutta siis..
      kiva, että oot ottanu. napa lävä on ihan nätti. mäkin haluaisin, mutta ku mulla sattuu oleen tuota uimarengasta tuosa mahassa, nii oon päättäny jättää sen haaveen niin pitkäks aikaa että sitte ku saan laihutettua, nii otan sitte palkkioksi onnistuneesta urakasta napakorun. :)
      mutta tsemppiä sulle sen hoitamiseen! :)

• Jeah

joo mäkin laitan mutta vasta kun saan masua hiukan timmimpään kuntoon..OOn meinaan jus laihiksella ja on jo muutama kilo lähteny.. Pian itse hehkuttelen uutta napakoruani, hih :)

• tyttö

Onnea munkin puolesta tosi paljon !

• mie vaan!!!

mieki olen käynyt monet sairaala reissut kun mulle todettiin sairaus... kun syön kortisonia (turvottaa) olen sanonut itselleni että olen läski.. mulla on syömis häiriötä pelkään että lihon.. kysyin äitiltä että saisinko napakorun mut se ei oo vielä vastannu=(

• buffalo1
        mie vaan!!! kirjoitti:

mieki olen käynyt monet sairaala reissut kun mulle todettiin sairaus... kun syön kortisonia (turvottaa) olen sanonut itselleni että olen läski.. mulla on syömis häiriötä pelkään että lihon.. kysyin äitiltä että saisinko napakorun mut se ei oo vielä vastannu=(

joo, mä haluisin laittaa napakorun mut äiti ei vielä anna.
        Kyl mä viel joskus sellasen saan =0.
        no
        mua sattuu verikokeetkin niin voiskohan napakoru sattuu. eihän verikokeet satu niin paljon mut jonkin verran. Mä oon vähän liian laiha (alipainonen). no mut sattuuko ne pihdi? vastatkaa....

• zirppana

mua niin ärsyttää kun kaikkien pitää heti ruveta haukkumaan että "ei sitä kaikille ventovieraille tarvii näytellä" kuka sellasesta on puhunukaan??
      musta oli ainakin kiva lukee että sattuko se paljoo tai muuta ku oon itte ottamassa sellasen ku saan kerättyä rahaa... kai sitä oman onnensa saa muitten kaa jakaa??? jos jonkun mielestä ei saa niin täytyy olla kyllä aika tiukkis!!! =/
      mut onnee vaan sulle et uskalsit ottaa sen napakorun! :D kyl mua ainakin vähän se pelottaa... :)

• ple

No ei ne pihdit nyt satu! :'DD Vähä nippasee ku lävästään, eikä sitä tarvi pelätä.. mutta mitä, verikokeen ottaminen sattuu?!?! jotain rajaa. ei sitä ees huomaa.

• voi juma
        ple kirjoitti:

No ei ne pihdit nyt satu! :'DD Vähä nippasee ku lävästään, eikä sitä tarvi pelätä.. mutta mitä, verikokeen ottaminen sattuu?!?! jotain rajaa. ei sitä ees huomaa.

-94 GUUMAT GIMMAT esittelee napalävistyksiään kaupungilla, ja vielä talvella!! pistäkää nyt ne pötsit piiloo!

• inhoon noita ilonpilaajii.
        voi juma kirjoitti:

-94 GUUMAT GIMMAT esittelee napalävistyksiään kaupungilla, ja vielä talvella!! pistäkää nyt ne pötsit piiloo!

tiiättekö, on aika inhottavaa toisii kohtaan, jos on iloinen omasta napakorusta,ja sitten tullaan ja sanotaan et; "joo turpa kii ei voiis vähempää kiinnostaa", arvaatteko kui siin menee mieli matalaks, ja sit jotku ei saata ees enään ollakkaan niin innoissaan siitä napakorusta. ootteko onnellisii ko meette pilaan toisten ilon?! itekkin oon ajatellu hankkii, ja oon innoissani siitä jo nyt ! ja tuun varmasti oleen ylpee siitä ! aivan sama mitä muut sanoo, omapa on päätökseni ! TERVEISII VAA NIILLE IDIOOTEILLE JOTKA ON VAAA KATEELLISII KO EI OO OMAA LÄVISTYSTÄ! hah! NAURAN TEILLLE.

• apuu tarviva:)

nii olin ottanut napakorun noin 3 viikkoo sitte ja toho ylemmän pallon ympärille tai siihe alle on tullu rupeee, nii saanko repii ne pois vai annanko olla? ;o tai käytänkö jotaa rasvaa että se pehmentyis;OOO

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe