e:lle

anteeks pyytävä

Ns. Narsisti pyytäis anteeksi. Voisin soittaa mutta ei oo numeroa. Vois keskustella asiallisesti. Selvittäisin tämän sopan puhelimessa jos sopii ? En oo mitää seurustelua ehdottelemassa. Ois voinu hoitaa asian ilman tälläista showta. Tee häläri niin soitan takaisin.

6

129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OleIhminen!

      Täällä palstallahan sitä kannataa anteeksipyyntöä miettiä. Joopa joo.

      • tiedät kyllä

        Voisin soittaa mut ei oo numeroo. En haluaiskaan selvittää täällä mitään.


      • kuka?
        tiedät kyllä kirjoitti:

        Voisin soittaa mut ei oo numeroo. En haluaiskaan selvittää täällä mitään.

        Paremmat tunnisteet vois toimia?


      • joku mies
        kuka? kirjoitti:

        Paremmat tunnisteet vois toimia?

        mieheltä naiselle oli se viesti. ja e:n pitäs olla etelä suomesta kotoisin. ne viestit mitä fb lähetin oli minuun liittyviä asioita ja niistä on keskusteltu kotonakin. ei ollu tarkoitus loukata sua. oisin ehkä halunnut keskustella omista asioistani mut oli vaan paska olo ja paska tuli näin ulos. oletin että tuntemattomalle olisi voinut puhua. oletin väärin. se loppu paska ois pitänyt kirjoittaa ruutupaperille ja polttaa tai vähemmillä tunnisteilla bitti avaruuteen. ois kiva nähdä se mitä kirjoitin? onko tässä tapahtunu jotain sellaista mikä haittaa sun elämää? laittaisitko linkin niin saan lukea niitä. jos ois numero niin voisin soittaa niin ehkä tää asia selviäis paremmin. en ollut oma itseni jos oon koskaan ollutkaan.


      • virheen tein
        joku mies kirjoitti:

        mieheltä naiselle oli se viesti. ja e:n pitäs olla etelä suomesta kotoisin. ne viestit mitä fb lähetin oli minuun liittyviä asioita ja niistä on keskusteltu kotonakin. ei ollu tarkoitus loukata sua. oisin ehkä halunnut keskustella omista asioistani mut oli vaan paska olo ja paska tuli näin ulos. oletin että tuntemattomalle olisi voinut puhua. oletin väärin. se loppu paska ois pitänyt kirjoittaa ruutupaperille ja polttaa tai vähemmillä tunnisteilla bitti avaruuteen. ois kiva nähdä se mitä kirjoitin? onko tässä tapahtunu jotain sellaista mikä haittaa sun elämää? laittaisitko linkin niin saan lukea niitä. jos ois numero niin voisin soittaa niin ehkä tää asia selviäis paremmin. en ollut oma itseni jos oon koskaan ollutkaan.

        Se ihastus oli vain yksi niistä syistä miksi tässä kävi näin. Ja mulla tuli oikeesti huono omatunto siitä että ihastuu johonkin muuhun kuin omaan puolisoon. Jos anteeksi pyyntö ei käy niin saatte sotia keskenänne. Mun on elettävä tämän kanssa ja täytyy varmaan puhua puolison kans asia läpi. Tapahtu sitte mitä tahansa. Pitää muutenkin saada omaa elämää mielekkäämmäksi ja yks askel sitä kohti on jo otettu. Jos et halua puhelimessa asioita selvittää niin tsemppiä. En oo kovin kauan tänne kirjoitellu ja jäi paskan maku suuhun molemmin puolin niin tämä palsta jää unholaan ainakin mun osalta.


      • narsisminuhri
        virheen tein kirjoitti:

        Se ihastus oli vain yksi niistä syistä miksi tässä kävi näin. Ja mulla tuli oikeesti huono omatunto siitä että ihastuu johonkin muuhun kuin omaan puolisoon. Jos anteeksi pyyntö ei käy niin saatte sotia keskenänne. Mun on elettävä tämän kanssa ja täytyy varmaan puhua puolison kans asia läpi. Tapahtu sitte mitä tahansa. Pitää muutenkin saada omaa elämää mielekkäämmäksi ja yks askel sitä kohti on jo otettu. Jos et halua puhelimessa asioita selvittää niin tsemppiä. En oo kovin kauan tänne kirjoitellu ja jäi paskan maku suuhun molemmin puolin niin tämä palsta jää unholaan ainakin mun osalta.

        Ei narsisti pyydä anteeksi. Eikä ymmärrä, mikä on väärin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe