Talvitakki

Koko ehkä 46

Mistä te löydätte hyviä talvitakkeja? Viime talvena ostin Seppälästä toppatakin, joka ei paljon lämmitä ja liikkuessa hiostaa niin perhanasti. Mitä siellä pitäisi olla sisällä, ja minkälaista materiaalia pitäisi vuoren olla?

9

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääpuikko22

Takkitalo.fi

• lambit on parasta :)

Katoppa suomalaisen R-collectionin verkkokaupan valikoimaa. Siellon irrotettavalla lampaankarvavuorella olevia takkeja. Yleensä tekokuidut hiostaa ja luonnonkuidut hengittää. Esim. lampaankarvaiset kengät ei hiosta kesäkuumallakaan, kun ei jalkaan tunge tekokuitusukkaa.

• mmmmm..

Ei ole kuin vain karvareunus hupussa että virheellinen tieto.

• Vaihtoehtoja

"Toppatakit" on muotia ja sen vuoksi muotitalot tekee huonosti lämmittäviä toppatakkeja jotta niitä voidaan pitää muodinmukaisesti sisätiloissakin.

Oma lämmin talvitakkini on ostettu Tallinnasta sataman halpakaupasta. Koko on riittävä isollekin ihmiselle (huomattavasti isompi kuin kaipaamasi) ja lämmin vuori on irroitettava. Vähän lämpimämmille ilmoille on villakangastakki ja kylmille ilmoille puolipitkä paksu ja lämmin toppatakki (molemmat Elloksen Plus-kokoja). Todella koville pakkasille on kaksi karvavuoritakkia, pitkä malli ostettu Haloselta ja lyhyt Tallinnasta.

• .........

Olen ostanut Erätukusta, eivät ole ehkä juhlavaan käyttöön mutta lämpöisiä.

• 6+7
    • MIA ANNABELLA

Minä tilaan aina postimyynnistä,cellebsiltä tai ellokselta löytyy isompiakin kokoja,lisäksi istuvat hyvin!

• takkitakki

Riippuu tietysti minkälaiseen käyttöön tarvitset talvitakkia. Reippaampaan ulkoiluun ehkä riittää vähän ohuempi kuin paukkupakkasilla bussipysäkillä seisoskeluun. Hobby Hallissa on takkeja myös isoja kokoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      131
      1676
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1421
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1234
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      54
      1154
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      25
      1120
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      914
    Aihe