Moi kaikki!
kertokaapas onko totta et kun nainen laittaa alaselkään tatuoinnin niin ei saa synnytyksen aikana jotain tiettyä puudutusta? Kaverini kertoi että se riippuu minkä kokoinen kuva on jne..? Itse aion laittaa pian alaselkään tatuoinnin ja olisi kiva tietää sen haitat..(Mieluiten nopeita vastauksia koska minulla on aika viikonloppuna :) Kiitos..
Alaselässä tatuointi?
8
1944
Vastaukset
- ...
ettei saa epiduraalia jos on tatuointi.
- qwerty
Tästä tuntuu olevan hieman ristiriitaista tietoa liikenteessä ja vaihtelee jopa synnäri kohtaisesti. Epiduraalipuudutus annetaan just tiettyyn paikkaan selkärangassa ja jotkut synnärit kieltäytyvät kyseistä puudutusta antamasta, jos tatuointi on juuri tuolla kohdalla. Kaveripiiristä toinen synnyttäjä sai ja toinen ei. Tietty niitä on myös muita korvaavia puudutuksia ja välttämättä epiduraalia ei muutenkaan annettaisi, riippuen synnytyksestä.
Mutta, kannattaa varmaankin varmistaa esm. perheneuvolasta tai sairaalasta.- LurtzinOrja
se on tapauskohtaista.
- LurtzinOrja
alaselässä oli tatska. Nyt ajat muuttumassa MUTTA edelleenkään KAIKKI lääkärit eivät suostu pistämään. Eli sen näkee sitten kun aika tulee että millainen lekuri sattuu kohdalle.
Ite haaveilin samasta paikasta vuosia mutta en sitten ottanut sinne kun ajattelin samaa asiaa. - ....
kyllä asia on näin..olen lukenut lääkärin kirjasta ja se riippuu tatuoinnin koosta ja väristä
- mä...
värillä ei tod oo merkitystä koska epiduraalia ei laiteta KOSKAAN tatskan läpi vaan vierestä, koolla on tosin merkitystä; jos on hirveen peittävä nii on mahoton laittaa vierestä..
- miä
mä... kirjoitti:
värillä ei tod oo merkitystä koska epiduraalia ei laiteta KOSKAAN tatskan läpi vaan vierestä, koolla on tosin merkitystä; jos on hirveen peittävä nii on mahoton laittaa vierestä..
sen takia lääkärit eivät laita epiduraalia koska värit sisältävät lyijyä ym. "haitallisia" aineita jotka eivät saa päästä selkäydinkanavaan. riippuu siis kuitenkin koosta ja paikasta mutta kuvan läpi ei kukaan lääkäri pistä!!!!!!!!!!!
- Mari-86
miä kirjoitti:
sen takia lääkärit eivät laita epiduraalia koska värit sisältävät lyijyä ym. "haitallisia" aineita jotka eivät saa päästä selkäydinkanavaan. riippuu siis kuitenkin koosta ja paikasta mutta kuvan läpi ei kukaan lääkäri pistä!!!!!!!!!!!
Jos tatuoinnissa on ihoa mahdollisesti paljaana, piikki laitetaan siitä. Jos ei niin sitten ei pistetä. Mutta onhan olemassa muitakin tapoja kuten esim. ilokaasu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349