Tää on ongelma!

siika2

Moroh, eli oon 12v poika, ja olen kärsinyt mm. vuoden tälläisestä: Eli vuosi sitten kävin ruokahaluttomuuteni kanssa terkkarilla ja sanottiin että koitat vaan syödä auttoshan se :D
Sitten n. 4kk päästä sain vatsataudin? Eli normaalia Nyt kuitenkin kesälomalla kun oltiin mökillä sain pahaaoloa/kuvotusta. Nyt oli päivän tuo pahaongelma homma. Ja nyt oli tälleen! Että pissattaa ja käyn kusella mutta tulee kirvelevä liru. Se loppus muutaman päivän päästä ja nyt on tolkuton kusella käynti muttei jano.. Huoh mikä mulla on :D?
Äiti sanos että mennään päivystykseen jos pahenee. Mut kiitän jo etukäteen vastaukista! :)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee siis huomattavasti :O Oli aikasemminikin mut meni ohi aikas nopeest

    • lyydi

      Ensimmäisenä tulee mieleen diabetes tai ruoka-aineallergia. Asiantuntija en ole, mutta googlaa oireet :)

    • siika2

      Niin mutta eikö diabeteksessä ole myös jano? Ja mulla nää hävii kyl aina päivän parin sisällä. Oon myös huomannu et jos en käy kusella kokoaikaa niin ei silleen tuu/tunnu? Ja Pelottaa tuo diabetes mutta tähän ei kuulu jano ollenkaan eikä taas muuta oireet hävis?! Tää on niin kummajainen taas. :D

      • Lisäyksenä että juon päivässä maks litran jossen vähemmänkin :/
        Ja voihan toki johtuu et muo nyt jännittää et onks diabetes tai jotain, Mut haluisin viel jotain vastauksii :(


      • huuhuuja kirjoitti:

        Lisäyksenä että juon päivässä maks litran jossen vähemmänkin :/
        Ja voihan toki johtuu et muo nyt jännittää et onks diabetes tai jotain, Mut haluisin viel jotain vastauksii :(

        Ja anteeks et nyt spammin kun. Niih kaipa se on ahdistusta/jännitystä asiasta kun teen jotain kivaa esim?! Olin yökoulussa niin en edes ajatellut asiaa eikä ollut oireitakaan. Mut sit monesti alan ajatteleen et onkohan ja siit taas alkaa hirvee plaa plaa 2tunnin googlettaminen. Ja sit oon ihan tokkona ja vapisen pelosta. Nyt taas niinku huhheijaa ei oo mitään. leuassa vaan semmonen paineen tunne mutta kaipa johtuu siitä että poskihampaat on tulossa tuolt ja niil ei riitä tila


    • EnOleLääkäri

      Kirvelevä liru johtuu todennäköisesti virtsatietulehduksesta, eikä todennäköisesti liity muihin oireisiin. Istuitko mökillä kalliolla tai kiven päällä? Kylmä istuma-alusta aiheuttaa virtsatietulehduksia.

      Vatsatauteja on välillä liikkeellä. Ei todennäköisesti liity muihin oireisiin. Mökillä käytetty juomavesi saattoi sisältää tavallista enemmän mikrobeja ja aiheuttaa oireita, vaikka niitä ei muille olisi tullut.

      Painon suhteen kannattaa käydä terkkarilla jos ruokahaluttomuus jatkuu ja kysyä, onko tarvetta lääkärillä käyntiin tai verikokeisiin. Oliko ruokahalusi sitten aiemmin erilaista?

      • Ei ollut diabetes. Onneksi :) Sokeriarvot olivat 5.1 ja hemoglobiini 135


      • EnOleLääkäri
        huuhuuja kirjoitti:

        Ei ollut diabetes. Onneksi :) Sokeriarvot olivat 5.1 ja hemoglobiini 135

        Sinulla ei ollut yhtään diabeteksen oiretta alunperinkään


    • huuhuuj

      Uuh nut on karhean tuntuinen kurkku mutta ei kipeä :DD
      Välil kun nielasee nii tuntuu semmonen et siel ois joku paperi ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe