Aina ku äitini tulee illalla töistä kotia, alkaa nalkutus.Oikeen pitää keksiä joku aihe mistä saa nalkuttaa.Eihän mieskään nalkuta jatkuvasti,vaikka oliskin väsynyt!
Miksi naisten pitää joka ilta nalkuttaa?
5
207
Vastaukset
- ........
Väärä palsta. Mene Naisen logiikkaan ja kysy sieltä.
- huh huh
Jos nimimerkkisi on ikäsi, niin kyllä nalkuttaisin minäkin, jos aikuinen poikani asuisi vielä nurkissani.
- mars hommiin.
Tekisit sinkin laiskamato jotain kotihommia, ettei kaikki kaatuisi äitisi niskaan.
Siivoat, tiskaat ja laitat ruuan valmiiksi. Se yllätyy, eikä saa sanaa sustaan. - Loppuu se kälätys.
Sun pitää vähän "ohjata" mutsia käyttäytymään siivosti.
Mitä jos muuttaisin pois äitisi helmoista? Saisit omaa rauhaa ja säästyisit nalkutukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604866Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581969- 1981938
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2961515Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881209
- 2071182
- 651154