Hei, haluaisin ostaa UGGit netistä, sillä ne ovat paaaljon halvemmat siellä, mutta sitten minulle kerrottiin, että jos tilaan UGGit ulkomailta, joutuisin maksamaan jonkun tullimaksun?
Joten keksin suunnitelman, että entä jos tilaisin Amerikan UGG sivulta, maksaisin dollareissa (paljon halvempi kuin UGG EU sivusta euroina) ja lähettäisin ne isälleni, joka asuu Kaliforniassa, sitten hän lähettäisi ne minulle? Joutuisinko vielä maksamaan jotain tullin ihme lisämaksuja, jos paketti on yksityiseltä ihmiselt eikä jostain nettikaupasta? Koska, olen tehnyt näin ennen, mutta en vain UGGeilla. Isäni on onnistunut lähettämään iPadin ym. ilman, että meidän oli pakko maksaa mitään.
UGG kengät Suomeen
4
668
Vastaukset
- Ugg australia
Itse tilasin Australiasta ja jouduin maksamaan tullin 70 eur. Siinä otettiin huomioon se paljonko sitä lampaan karvaa siinä on jne, en oikein tarkkaan tiedä, mutta luulis, että ei ne tullimaksut siitä pois lähde.
- tiina makkara
ihan hirveet kengät.
- on terveysriski
Kyllä se tuntuu pahalta katsoa jotain teinityttöjä, joilla on läpimärät ja pahasti linttaan astutut UGGit. Nehän tuhoavat jalan, ja taatusti on jalat jääkylmät.
Mitä noiden teinien vanhemmat oikein ajattelevat, kun antavat käyttää noin karmeita kengän irvikuvia? Jostain tupakoinnista kyllä nalkutetaan, mutta paljon pahempia tuollaiset UGGit ovat terveydelle. - asssssssssss
on terveysriski kirjoitti:
Kyllä se tuntuu pahalta katsoa jotain teinityttöjä, joilla on läpimärät ja pahasti linttaan astutut UGGit. Nehän tuhoavat jalan, ja taatusti on jalat jääkylmät.
Mitä noiden teinien vanhemmat oikein ajattelevat, kun antavat käyttää noin karmeita kengän irvikuvia? Jostain tupakoinnista kyllä nalkutetaan, mutta paljon pahempia tuollaiset UGGit ovat terveydelle.Eikö ne ole huopikkaiden tapaiset. Eivät siis kestä vettä. (?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708