Olen nyt jo toisen kerran silmätulehduksessa ja välissä oli vain muutama päivä. Olen aloittanut edellisten silmätippojen käytön ja olen alkanut miettimään että missä vaiheessa voi heittää bakteerisen ripsarin menemään? Nyt heti vaiko silmän parannuttua? Entä jos ripsari täytyy heittää tässä vaiheessa pois niin voiko aloittaa uuden käytön? Onko teillä kokemuksia tästä?
silmätulehdus ja ripsiväri
2
184
Vastaukset
- 496815
Heität heti pois ja käytät uutta vasta, kun tulehdus on ohi. Muussa tapauksessa aktivoit koko ajan bakteereja. Se on nyt joku aika vaan kyettävä olemaan ilman ripsiväriä.
- Turbosilmä
Oletko täysin varma että kyse on tulehduksesta? Kyseessä voi olla voimakas allerginen reaktio. Olet voinut herkistyä jollekin aineosalle ripsivärissä. Oireet voivat olla samat: punoitusta, rähmintää, turvotusta jne.
Minulle voi tulla joistakin ripsiväreistä n. vuorokauden viiveellä todella voimakkaat reaktiot. Silmät muurautuvat jopa umpeen. En tiedä mille aineelle olen herkistynyt, mutta useimmiten reaktion on aiheuttanut jokin pidentävä/tuuheuttava tms. ripsiväri. Jokin kuituko reaktion aiheuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221