Epilaattori

Käyttäjä

Mitä mieltä olette epilaattorista pitkällä ajalla? Loppuuko karvojen kasvu todellakin kokonaan? Itse olen käyttänyt epilaattoria nyt reilut puoli vuotta ja kyllä mulle säärikarvat vielä kasvaa. Karva on kyllä eri laatuista ja ehkä pikkasen vähentynyt mutta ei kokonaan.
Onko kenelläkään muuten mitään vinkkiä miten siihen kipuun tottuisi? :)

7

2029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiinnnu

Tyhmänä haluisin kysellä vähän epilaattorista...
      Eli millanen se on, paljonkos sellanen maksaa, miten se toimii jos se sattuu, onko sitä helppo käyttää?

Ja vielä samalla voisin kysästä onko se hyvä posliinin pitoon?

Tänks..

• Käyttäjä

No mä omani ostin joulun alennusmyynneistä n. 40-50 eurolla.
        Epilaattori nyppii ihokarvat juurineen ja sanotaan että karvan ei enää jossain vaiheessa pitäs kasvaa ollenkaan takaisin! Ja jos kasvaa niin tulee pehmeämpänä, jonka mäkin olen huomannut.
        Helppokäyttöinen on mun mielestä, mut haittana just toi kipu :(
        Hmm... posliinin pitoon... Mä en uskaltais kainaloita tai bikinirajoja tolla vedellä kun kyllä se niin paljon sattuu!

• ninnu_

Hei!

Itselläni on ollut epilaattori käytössä jo vuosia. Kipuun tottumiseenkin meni vuosia ;) Eli ei pidä lannistua, vaikka ekan vuoden jälkeenkin SATTUU. Paras tapa oli aluksi ajella vähän kerrallaan, eikä koko säärtä päivässä. Ja ajella jatkuvasti, eli kun ekat hennot karvat kasvaa takasin, niin sitten jo ajelee ne pois.

Nyt kun kipuun on turtunut, niin menee molemmat jalat reisiä myöten hetkessä.

Itse olen naiseksi sen verran karvainen (no onneksi on sitten myös hiukset paksut ja vahvat), että ilman epilaattoria en pärjää. Ei se epilaattori juuri karvankasvua vähennä, ainakaan pysyvästi. Ole käyttämättä pari kuukautta, ja kas kun on taas niin karvaiset sääret.

• monkey_2

no niin. kuten nimimerkistä näkyy, tunnen olevani enemmän apina kuin ihminen karvoituksen johdosta. Kosmetologilla tehty kuumavahaus ei toiminut, karvat kasvoivat sänkenä takaisin alle viikossa. Enkä ole ainoa, jolle näin on käynyt. (vaikkakin ammattitaitoisella kosmetologilla olinkin) ja epilaattori ei tunnu toimivan. Olenko tosiaan täysi mutantti, vai onko epilaattorin käyttöön joitain erityisvinkkejä? Vaikkakin ohjeita olenkin noudattanut, karvat kasvavat muutamassa päivässä sänkenä. Niin että mitäs teen? Rahaa ei ole laser tai derma-care hoitoihin..

• Edfer

Hankin epilaattorin kesällä mutta en viitsinyt kasvattaa tarpeeksi pitkää sänkeä, koska käytän paljon hametta. Nyt housuajan tultua testasin konetta ja olen hieman pettynyt koska en saa kaikkia karvoja kokonaan poistettua. Laite ikäänkuin katkaisee karvan ja jäljelle jää sänki. Ei tunnu kivalta. Saatteko muut silkkiset sääret, kuten terän avulla tulee?

Kivusta sen verran että jostain kumman syystä jotkut päivät on helpompia. Kosmetologi puhui joskus että kipukynnys vaihtelee kierron mukaan.. en tiedä pitääkö mitenkään paikkaansa, mutta ainakin joskus ei pysty yhtä säärtä ajelemaan kun taas toisena ei tarvi ees kylmäkäsinettä. (Mulla on siis Braunin Silk-epil)

• kikero

että kipukynnys vaihtelee kierron mukaan.

• Satu

Mulla ainakin laite toimii (Phillips Beauty Satinelle, Hobby Hall 50€), mutta siinä on niksinsä, eli ihoa tulee kiristää, ja terän tulee olla oikeassa suunnassa karvoihin nähden. Koskee joo, mutta jumankauta, ennemmin tämä kipu kuin 'henkinen tuska'. Toinen mitä teen on ihokarvojen vaalennus (kasvot). Käytän tähän Jolen-nimistä tuotetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5230
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1686
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1650
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1609
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1305
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1120
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe