Mitä tehdä?

Mies

Olen seurustellut vuoden verran ja rakastan todella tyttöystävääni. Jätin hänet pariksi viikoksi muutama kuukausi siiten ja menin toisen naisen luokse, koska olin kyllästynyt hänen valittamiseen ja masentavaan ilmapiiriin. Harrastin tämän naisen kanssa seksiä. Nainen ihastui minuun, mutta minä en voinut tuntea häntä kohtaan samoin, koska rakastin kuitenkin entistä tyttöystävääni. Sain hänet takaisin mistä olin ikionnellinen. En kertonut hänelle naisesta, koska ajattelin että mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. Hän sai kuitenkin kuulla, että olin ollut naisen luona yötä. Sitten minun oli pakko myöhemmin kertoa myös seksistä, koska tyttöystävälleni ilmaantui virtsaputken tulehduksia ja pelkäsin, että olimme saaneet sukupuolitaudin. Tyttöystäväni jätti minut samantien, mutta myöhemmin pyyteli minut takaisin. Sen jälkeen riitelimme ainakin pari kuukautta ja hän halusi tietää yksityiskohtaisesti mitä olen tehnyt yms.
Sitten eräänä päivänä tämä nainen soitti minulle, että minun kännykästäni oli lähetetty loukkaava viesti hänelle. Tiesin sen olevan tyttöystäväni tekosia. Suutuin kieroilusta niin kovaa, että jätin hänet taas.
Tyttöystäväni ei enää pyydellyt minua takaisin, ajattelin, että hänellä oli toinen mies jo tiedossa. Joten päätin itsekkin olla jonkun kanssa. Menin muutaman päivän kuluttua toisen naisen luo yöksi.
Entinen lähetti minulle kuitenkin jo seuraavana päivänä, että haluaisi minut takaisin ja että antaisin anteeksi, että oli lähettänyt salaa viestin minun kännykästä. Annoin anteeksi, koska halusin hänet myös kun olen niin rakastunut.
Jouduin taas sitten kertomaan, että olin ollut taas uuden naisen luona yötä, mutta mitään ei tapahtunut. Hän ei usko minua, koska valehtelinhan aiemminkin ja sama oravapyörä jatkuu taas. Hän jätti->minä pyytelen. Tiedän että hän rakastaa ja minä rakastan häntä. Tuntuu, että hän haluaa palata luokseni.
mitä mieltä olette? Mitä minun pitäisi tehdä? Teinkö väärin taas?

12

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Art

Eikö tuo nyt vähän vaikuta siltä että olet ajatellut enemmän oman munan päälle kun ex-tyttöystäsi tunteita silloin kun ekan kerran kävit panemassa. mä en uskokkaan että sinä oikeasti rakastat naistasi kun näin välittömästi lahdet panemaan ensimmäistä kaksjälkaista mikä tulee vastaan.

• Milla.M

Et sinä tyttöystävääsi oikeasti rakasta vaikka väität niin. Jos jätät hänet heti kun ongelmia tai vastoinkäymisiä ilmenee, ja kaikenkukkuraksi säntäät suinpäin toisen naisen sänkyyn, niin ei siinä rakkaudesta voi puhua!

Järkevä mies olisi yrittänyt selvittää ensin tilanteen ja sitten vasta lopputuloksesta riippuen katsellut muita naisia sillä silmällä, mutta sinä hait heti välittömästi lohtua vieraista, ja vielä kysyt teitkö väärin?

Ymmärrän tyttöystävääsi että hän tekstaili tuolle naiselle, kukapa ei olisi sitä tehnyt joutuessaan petetyksi. Ja tämä toinen nainen kehtaa vielä valittaa että HÄNTÄ on loukattu! Ja sinä puolustat häntä ja hyökkäät syyttämään KIEROILUSTA tyttöystävääsi..!Kyllä tässä eniten on loukattu juuri häntä eikä ketään muuta.

Ilmiselvästi hän todella välittää sinusta, mutta viisas olisi jos antaisi sinulle lopullisesti kengänkuvan takapuoleen. Mieti miltä sinusta itsestäsi tuntuisi olla tyttöystäväsi tilanteessa? Koskaan hän ei tule sinuun luottamaan temppujesi jälkeen, siitä syntyy riitaa ja sinä lähdet taas uittelemaan vehkeitäsi vieraisiin ja oravanpyörä jatkuu ja jatkuu...

Lopuksi haluaisin vielä kysyä...paljonkos miehellä on muuten sitä ikää? Ei kovin kypsältä touhulta kyllä vaikuta tuo teidän "seurustelunne"

• Mies

Olen 24vuotias... Tiedän tehneeni väärin ja kadun todella kovasti! Tuntuu, että sitten sen vasta tajuaa, kun sen menettää... tyttöystäväni oli minulle suuttunut kauan aikaa ja sanoi ettei enää ikinä halua nähdä minua,mutta en halunnut päästää irti, koska todella rakastan häntä ja tiedän että hänkin rakastaa minua. Haluan tehdä hänestä onnellisen, koska hän on kaikkeni minulle! Haluan parantaa ne haavat, koska minä ne teinkin! En halua ketään muita kuin hänet! Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut:´( eikö ihminen saa uutta mahdollisuutta....

• Milla.M
        Mies kirjoitti:

Olen 24vuotias... Tiedän tehneeni väärin ja kadun todella kovasti! Tuntuu, että sitten sen vasta tajuaa, kun sen menettää... tyttöystäväni oli minulle suuttunut kauan aikaa ja sanoi ettei enää ikinä halua nähdä minua,mutta en halunnut päästää irti, koska todella rakastan häntä ja tiedän että hänkin rakastaa minua. Haluan tehdä hänestä onnellisen, koska hän on kaikkeni minulle! Haluan parantaa ne haavat, koska minä ne teinkin! En halua ketään muita kuin hänet! Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut:´( eikö ihminen saa uutta mahdollisuutta....

Etkös sinä saanut jo uuden mahdollisuuden ekan hairahduksesi jälkeen? Kadut todella kovasti mutta et nähtävästi tarpeeksi koska teit saman virheen uudelleen!

Tuossa tilanteessa on todella vaikea saada luottamus takaisin, koska tyttöystäväsi saa pelätä koko ajan milloin taas sotkeudut "lillukanvarsiin" uudestaan, varsinkin heti jos teille tulee riita ja jompikumpi teistä lähtee suuttuneena ovet paukkuen.

Ei voi muuta neuvoa antaa kuin että nyt puhutte asiat selviksi niinkuin ne on olleet ja tapahtuneet, sinä kerrot tyttöystävällesi kaiken juurta jaksain ja mietitte kuinka siitä eteenpäin. Jos päätätte vielä yrittää uudelleen, OPETTELETTE PUHUMAAN ongelmistanne, ettekä pakene niitä.

Nähtäväksi jää, onnistutteko kasaamaan suhteenne rippeistä enää ehjää kokonaisuutta, mutta onnea matkaan...

• Aika
        Milla.M kirjoitti:

Etkös sinä saanut jo uuden mahdollisuuden ekan hairahduksesi jälkeen? Kadut todella kovasti mutta et nähtävästi tarpeeksi koska teit saman virheen uudelleen!

Tuossa tilanteessa on todella vaikea saada luottamus takaisin, koska tyttöystäväsi saa pelätä koko ajan milloin taas sotkeudut "lillukanvarsiin" uudestaan, varsinkin heti jos teille tulee riita ja jompikumpi teistä lähtee suuttuneena ovet paukkuen.

Ei voi muuta neuvoa antaa kuin että nyt puhutte asiat selviksi niinkuin ne on olleet ja tapahtuneet, sinä kerrot tyttöystävällesi kaiken juurta jaksain ja mietitte kuinka siitä eteenpäin. Jos päätätte vielä yrittää uudelleen, OPETTELETTE PUHUMAAN ongelmistanne, ettekä pakene niitä.

Nähtäväksi jää, onnistutteko kasaamaan suhteenne rippeistä enää ehjää kokonaisuutta, mutta onnea matkaan...

Jotenkin tuntuu, että sun tosiaankin pitäisi tehdä (siis alkuperäisen) itsesi kanssa hieman töitä. Et sinä muutu itseksesi, jos tämä on ollut tällaista pelehtimistä jo ennenkin.

• yök!

No, mitä ihmettä teit sen toisen naisen luona? Ja heti, kun oli vähän riidan tynkää oman kullan kanssa..Nautitko edes seksistä sen toisen kanssa, jos kerran rakastit toista? olet kuin entinen HUOM entinen ja nimeen omaan juuri tuollaisen käytöksen vuoksi....toivottavasti tyttöystäväsi ei ota sinua takaisin ja opit jotain..

• Mies

En todellakaan tiedä:´( ehkä halusin siinä vaiheessa todella unohtaa hänet, koska olin niin vihainen. Minuakin on aiemmassa suhteessa petetty ja tiedän todella miltä se tuntuu... En olisi halunnut rikkoa hänen sydäntä...

• yök!
        Mies kirjoitti:

En todellakaan tiedä:´( ehkä halusin siinä vaiheessa todella unohtaa hänet, koska olin niin vihainen. Minuakin on aiemmassa suhteessa petetty ja tiedän todella miltä se tuntuu... En olisi halunnut rikkoa hänen sydäntä...

Niin, toisaalta, ethän pettänyt häntä missään vaiheessa, olitte eronneet aina, kun löysit itsesi toisen naisen sängystä, samoin omassa edellisessä suhteessani, MUTTA, minua loukkasi vastaavanlaisessa tilanteessa ja niin varmaan tyttöystävääsikin se, että olemme niin helposti korvattavissa ja asenteenne(sinun ja ex-mieheni) on sellainen, että seksi on ihanaa kaikkien kanssa, se tekee meistä arvottoman tuntuisen. Tuntuu, ettei ole mitään arvoa, jos on noin helposti korvattavissa ja toisaalta, mies joka näin tekee, on aika naisiin menevä, ja sekään ei innosta pidemmän päälle, koska tämäntyyppisestä miehestä ei ole uskolliseksi kumppaniksi. Jos rakastaa, siis todella rakastaa eivarmasti juokse heti toiseen suuntaa, kun vapaus koittaa, ei toinen ihminen voi kiinnostaa vielä niin paljoa, jos tunteet on muualla(lue viikkon kuluttua)

• Mies
        yök! kirjoitti:

Niin, toisaalta, ethän pettänyt häntä missään vaiheessa, olitte eronneet aina, kun löysit itsesi toisen naisen sängystä, samoin omassa edellisessä suhteessani, MUTTA, minua loukkasi vastaavanlaisessa tilanteessa ja niin varmaan tyttöystävääsikin se, että olemme niin helposti korvattavissa ja asenteenne(sinun ja ex-mieheni) on sellainen, että seksi on ihanaa kaikkien kanssa, se tekee meistä arvottoman tuntuisen. Tuntuu, ettei ole mitään arvoa, jos on noin helposti korvattavissa ja toisaalta, mies joka näin tekee, on aika naisiin menevä, ja sekään ei innosta pidemmän päälle, koska tämäntyyppisestä miehestä ei ole uskolliseksi kumppaniksi. Jos rakastaa, siis todella rakastaa eivarmasti juokse heti toiseen suuntaa, kun vapaus koittaa, ei toinen ihminen voi kiinnostaa vielä niin paljoa, jos tunteet on muualla(lue viikkon kuluttua)

En pitänyt seksistä sen toisen naisen kanssa eikä se meinannut edes onnistua. Enkä mennyt sänkyyn samantien vaan tapailin tätä naista jonkun verran. Parasta seksiä saan tyttöystävältäni!
        Tiedän, että olen uskollinen, kun olen seurustelusuhteessa. Ehkä minua pelotti ajatus, että tyttöystäväni löytää heti jonkun ja typerää kyllä, ajattelin itse olla eka...
        Kuinka saisin hänet takaisin? Minä en halua elää ilman häntä:´( Vihaan itseäni ja tekoani...
        Millainen sinun tapauksesi oli?

• Yök
        Mies kirjoitti:

En pitänyt seksistä sen toisen naisen kanssa eikä se meinannut edes onnistua. Enkä mennyt sänkyyn samantien vaan tapailin tätä naista jonkun verran. Parasta seksiä saan tyttöystävältäni!
        Tiedän, että olen uskollinen, kun olen seurustelusuhteessa. Ehkä minua pelotti ajatus, että tyttöystäväni löytää heti jonkun ja typerää kyllä, ajattelin itse olla eka...
        Kuinka saisin hänet takaisin? Minä en halua elää ilman häntä:´( Vihaan itseäni ja tekoani...
        Millainen sinun tapauksesi oli?

No, tosi paljon kyllä vastaavanlainen. Mutta kun suoranaisesta pettämisestähän tässä ei ole kyse, vaan siitä, mitä teki sillä aikaa, kun ei olla yhdessä..otin kyllä miehen takaisin, hyvin meni monta vuotta sen jälkeen, vaikka vaikeaa aina välillä oli, seksiongelmiakin ilmaantui ainakin minulle, koska tunsin itseni arvottomaksi. Suhde ei tähänkaadu, jos toista rakastaa iham oikeasti. Puhukaa tyttöystävänne kanssa asia kunnolla, ja jos riitoja taas tulee, niin maltti on valttia. Vaikka suhde meneekin tauolle, niin tunteet ei valitettavasti mene. Tee töitä suhteen eteen ja näytä tyttöystävällesi hänen ainut laatuisuutensa, me naiset kun tarvitaan sitä muistutusta tällaisten jälkeen koko aika, tsemppiä, kyllä se siitä.

• Mies
        Yök kirjoitti:

No, tosi paljon kyllä vastaavanlainen. Mutta kun suoranaisesta pettämisestähän tässä ei ole kyse, vaan siitä, mitä teki sillä aikaa, kun ei olla yhdessä..otin kyllä miehen takaisin, hyvin meni monta vuotta sen jälkeen, vaikka vaikeaa aina välillä oli, seksiongelmiakin ilmaantui ainakin minulle, koska tunsin itseni arvottomaksi. Suhde ei tähänkaadu, jos toista rakastaa iham oikeasti. Puhukaa tyttöystävänne kanssa asia kunnolla, ja jos riitoja taas tulee, niin maltti on valttia. Vaikka suhde meneekin tauolle, niin tunteet ei valitettavasti mene. Tee töitä suhteen eteen ja näytä tyttöystävällesi hänen ainut laatuisuutensa, me naiset kun tarvitaan sitä muistutusta tällaisten jälkeen koko aika, tsemppiä, kyllä se siitä.

Mitä minun pitäisi tehdä, kun hän haluaa yksityiskohtaisesti saada tietää kaiken mitä olen tehnyt? ja sitten tulee aina riitaa, hän kiusaa itseään tällä tavoin... En haluaisi satuttaa häntä enää.. enkä saa tekemisiäni tekemättömiksi.. välillä hän on aivan ihana enkeli ja sitten yhtäkkiä hän skitsoo, huutaa ja raivoaa... ymmärrän toki, että hänellä on tunteet ihan sekaisin minun takiani, mutta pystyykö hän unohtaa...

• Aika
        Mies kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, kun hän haluaa yksityiskohtaisesti saada tietää kaiken mitä olen tehnyt? ja sitten tulee aina riitaa, hän kiusaa itseään tällä tavoin... En haluaisi satuttaa häntä enää.. enkä saa tekemisiäni tekemättömiksi.. välillä hän on aivan ihana enkeli ja sitten yhtäkkiä hän skitsoo, huutaa ja raivoaa... ymmärrän toki, että hänellä on tunteet ihan sekaisin minun takiani, mutta pystyykö hän unohtaa...

Älä ainakaan kerro tyttöystävällesi kaikkea mitä teitte. Hän haluaa tietyssä vaiheessa tietää sen, mutta todellisuudessa se kyllä tulee satuttamaan häntä ihan liikaa.

Itseäni petettiin vuosia. Mieheni oli tulossa takaisin ja siinä vaiheessa olisin halunnut tietää joka ainoan yksityiskohdan. Onneksi mieheni ei niitä paljastanut. Valehteli kyllä, miten mikään ei tuntunut miltään. Sekään ei ole reilua. Meidän tarinamme yhdessä ei kuitenkaan jatkunut.

Anna tyttöystävällesi ja itsellesikin aikaa. Älkää kiirehtikö. Vaikutat itsekin aika "rikkinäiseltä". Mieti mitkä asiat sinulle elämässä ovat tärkeitä ja miksi sinä olet tärkeä? Siten voit minusta entistä paremmin antaa rakkautta ja kunnioitusta myös naisellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe