Otsake selittääkin jo paljon. Ukkoni haluaisi vaalia suhdettamme internetin välityksellä. Itse en oikein pidä ajatuksesta, sillä tuntuu kuin juttelisin koneen kanssa. Puhelimessa lätisemisestä hän ei perusta liiemmin, sillä se maksaa. Ei kyllä muutenkaan ole mikään sanaseppo, että sitä keskustelua nyt ylenmäärin syntyisi...
Mitä mitä??? Tuntuu, kuin minut olisi pistetty hattuhyllylle.
Mieheni on insinööri
5
1900
Vastaukset
- virkeä
Ja minun mieheni taas on sutenööri ja se kertookin paljon meistä kummastakin...
- turhautunut
amatööri ja se todella huomaa!
- Pettynyt
Minun rakas insinööri lopetti kokonaan puhumisen ja käänsi vain suupielet alaspäin kotiin tultuaan. en kestänyt tätä. Pisitin pellolle.
- uudelleen ihastunut
Miun insinööri on aika hiljainen poika ja puhelimessa se ei osaa kuin murahdella. Nyt asumme hetken aikaa eri paikkakunnilla ja sain siltä viime kuussa joka päivä kaksi meiliä, yhden aamuisin ja yhden iltaisin. Ihan niinkuin oikeita rakkauskirjeitä, mutta paljon nopeammassa tahdissa. Se kertoo niissä mitä se on tehnyt ja miettinyt ja miltä siitä tuntuu ja kaikkea. On kuin se olisi yhtäkkiä uskaltanut avata itsestään sellaisia puolia, joita se ei ole ennen avannut kellekään. En palaisi takaisin puheluaikoihin.
Vähän jännittää, näen sen ensi kertaa kuukauteen tänä viikonloppuna. Osaisikohan se avautua nykyään puheissaan myös? - insinöörit hus-hus
se tietysit valehteli ammattinsa ennekuin annoit sille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862