Haluaisin ottaa täyteaineita Jyväskylässä, mutta en löytänyt nopealla haulla kuin Leena Reinikaisen. Millaista jälkeä tekee, onko kokemusta? Keitä itse suosittelisitte?
Missä täyteaineita Jyväskylässä
4
5078
Vastaukset
- Älä ihmeessä mene
Kannattaa varoa Leena Reinikaista. Leena Reinikainen pilasi huuleni. Myi 400 eurolla 1ml täyteainetta näköjään ilman takuuta lopputuloksesta. Kun valitin heti toimeenpiteen päätyttyä huonosta työstä, hän sanoi, että turha valittaa ja ettei kaikkien mielestä yleisen kauneusihanteen mukainen ole kaunis. Hänen mukaansa lopputulos ei ollut edes paha. Jouduin korjaamaan lopputulosta muualla Jyväskylässä enkä edes kehdannut puhua tästä koettelemuksesta. No tämä toinen täyteaineiden pistäjä sitten huomasi kuitenkin itse epäonnistuneen täyteainehoidon ja ihmetteli, että miksihän täyteaineet on pistetty ihan epäsymmetrisesti ja niin, että huulet ovat kuin perunapeltoa...
- roti oltava
En suosittele..eläkeläinen,,
- hei kikka
Salon Glow, Voionmaankatu 30, 40660 Jyväskylä
www.glowjkl.fi :) - EiMitäänVastuuta
Jyväskylässä Salon GLowssa ne huulet vasta pilataankin!!! Nimerkillä: sieltä ne perunapeltohuulet vasta saakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516530- 685216
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1004779Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273555- 2043174
- 412975
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242844mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132789- 1561641
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3441592