Ystäväni omii tavarani

Lainan takaaja

Minulla on ongelma. Lainasin ystävälleni takkia ja hän on kiintynyt siihen eikä haluaisi palauttaa takkia. Aina kun asiasta kysyn, hän sanoo vain palauttavansa sen kyllä pian. Se oli äitini viimeinen kudonta eli takilla on tunnearvoa, mitä näköjään ystävänikin arvostaa kun takki on niin tärkeäksi tullut.

Aiemmin hän lainasi myös autoani ja tablettiani ja kiintyi niihinkin. Auto hajosi ja hän maksoi korvausta 10 e, mutta tablettiakaan ei ole näkynyt vielä tähän päivään mennessä. Olisiko teillä vinkkejä? En haluaisi ystävääni loukata

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MITÄ???

      Miksi annat ystäväsi käyttää sua hyväkseen ja vielä pelkäät että jos pidät puolesi, hän loukkaantuu. Onko tää aloitus ees tottakaan.. :/

      • ystävyyson

        Me e hänen luokseen ja sano, että tarvitset tavarasi heti nyt. Pdotat, että antaa ne. Jos suuttuu, niin ei ollut muu kuin hyväksi käyttäjä.


    • ei oo totta

      joku trolli

    • hhgghgggh

      Voi olla tietoista ja tahallista kiusantekoa myös. On huomannut, että olet liian kiltti ja kiusaa sinua näin. Ties vaikka autokin olisi ollut tahallaan rikottu. Ties missä kunnossa saat takkisi ja tabusi takaisin, jos saat. Minulla oli kaveri, joka lainaili kirjoja ja kun niitä karhusi takaisin väitti, ettei hänellä ole niitä. Ei ainakaan löydä mistään. Enkä ollut ainut jolle näin teki...

    • oppeliini1

      Miksi et menisi tänään "ystäväsi" luokse ja vain yksinkertaisesti ottaisi omasi pois? Se ei ole loukkaavaa!

      Itse en anna, en lainaa enkä vippaa kenellekään mitään mitä koskaan odottaisin takaisin.
      Rahaa anna pyydettäessä jos minulla on ylimääräistä - en edes odota saavani sitä takaisin (vaikka pyytäessä on niin helppo luvata!)
      Vaatteita, autoa, elektroniikkaa silloin tälloin pyydetään, vastauksesni on aina kieltävä.

      Täten minulla on vain hyviä ystäviä, ei hyväksikäyttäväystäviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe