Mitä olen oppinut tältä palstalta

että näin

No, śen pelottavan tosiseikan, että Suomessa ilmeisesti on miehiä, jotka vihaavat minua vain siksi, että olen kieltäytynyt joskus harrastamasta seksiä hänen/heidän kanssaan.

7

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus

      Muttet jännämiehen kanssa.

      Ja nyt se tärkein kysymys: ikä ja monenko kanssa harrastanut jo seksiä?

    • Maaseudun Imppa.

      Teet ihan oikein.
      Yöelämän tunarien kanssa ei kannata harrastaa mitään.
      Harmittaa vaan jälkeenpäin.

      Saatat löytää jostain muualta arvoistasi seuraa.

      • imppa ryynänen.

        "Muttet jännämiehen kanssa.

        Ja nyt se tärkein kysymys: ikä ja monenko kanssa harrastanut jo seksiä? "


        Vastauksenhan sait jo, vaikken olekaan AP.
        Jännämies, mikä se on? samanlainen luuseri mikä sinäkin, mutta menestynyt julkisuudessa, mutta mitä sitten? seksi on eri asia.


    • entäs koirat

      mitäs mieltä ne ovat seksistä kanssasi?

    • kallionkolo1

      Kuule, se on heidän ongelmansa. Jokaisella on oikeus valita kenen kanssa menee sängyyn. Minä olen hyvin tarkka siitä, kenen kanssa menen ja kenen kanssa en. Jos en saa sitä kenen kanssa haluan mennä niin ainoa vaihtoehto tälle on olla yksin.

    • Pilluolento

      Sen että palstalla on paljon pilllunhimoisia miehiä, jotka eivät ole saanneet pilllua.
      Ja kaikki kommentit pyörivät enemmän tai vähemmän tämän teeman ympärillä.

    • ht ...

      Olen oppinut varmaan vähän kaikenlaista.

      En ehkä niinkään mistään palstan hokemista suoraan, koska en ole sentään niin tyhmä että ottaisin niitä absoluuttisina totuuksina.

      Mutta olen poiminut sieltä kaiken kärjistävän roskakeskustelun seasta niitä pieniä totuuden siemeniä ja myös tullut pohtineeksi useita asioita palstan keskustelujen pohjalta.

      Ehkä olen oppinut jotain myös itsestäni. Kirjoittaessani näitä kaikenlaisia mielipiteitä olen joutunut myös niitä omia ajatuksiani pohtimaan.

      Olen siis oppinut kaikenlaista. Toki olen oppinut myös AP:n tavoin sen, että Suomesta löytyy varmaankin henkilöitä, joilla olisi jotain naisiin tai miehiin liittyviä ajatusmaailman probleemia käsiteltäväksi. Senkään nyt ei olisi pitänyt olla tosin mikään yllätys. Ainahan ongelmaisia ihmisiä maailmasta löytyy. Ongelmat vain ovat erilaisia ja eri tasoisia eri ihmisillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe