Kertokaa miehet

liselotte

Viekö mieheltä haluja, jos hän kokee seksitaitonsa vajaaksi. Eli on nopea tulemaan? Tekeekö mies aloitteensa muutenkin kuin selkeästi vihjaisemalla. Eli hellät koskettelut ja halailut. Niitä on hemmetin vaikea tulkita. Eilen mies tuli selän taakse hellästi hiveli ja sanoi ettei millään malttaisi lähteä pois. Kun hän on vielä arka tekemään niitä aloitteita tuli mieleen, että halusiko hän vain kokeilla mennäänkö pidemmälle. Itse teen aloitteen kahdesti viikossa. Mies ei yleensä torju. Olenkin kysynyt että vaivaako häntä jos teen aloitteita. Tullut vastauksia, kuinka se miehelle on imartelevaa. Eikä se häntä vaivaa. Seksiasiat ovat vähän vaikeita, kun hän kokee oman rittämättömyytensä, kun haluaisi minullekin sitä nautintoa suoda. Mulla napsahti joku halukkuusnappi päässä, ja huomaan haluavani miestä todella usein. kuitenkaan en sitä aloitetta kovin usein tee. Kun olen hänen tunteitaankin mennyt epäilemään. Mieskunnosta en ole koskaan arvostellut. Epäilen välistä, että mies miellyttääkseen innostuu mukaan sänkypuuhiin. Ja minkälaisen vihjeen voi sitten ymmärtää ehdotukseksi. Mies ei kuitenkaan tee mitään räikeitä ehdotuksia. Minusta on kiva kun illalla taputellaan paikkoja(alasti nukutaan). Mutta etten ymmärtäis väärin niitä signaaleja. Kertokaa miehet. Ja vaivaa, että jos ollaan lähekkäin, niin miehelle tulee erektio. Häpeääkö miehet ja eivät jatka pidemmälle. Onko se vain pelkkä refleksi, mies kuitenkin nolostuu jos huomautan asiasta.

2

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cal

Silloin kun minua haluttaa todella paljon, luultavasti kerron sen kyllä sanoin, mutta jos on vähän pienempi, sellainen ns. yleisempi haluttaminen, silloin kyllä hivelen ja silittelen ja niin edelleen kertoakseni sen...Hellyydellä halujen näyttäminen on mun mielestä ihanin tapa niiden viestimiseksi. Saisinpa minäkin sellaista kohtelua...

Miksi sinua vaivaa se että miehelläsi tulee erektio kun olette lähekkäin? Minulle käy kaiken aikaa kyllä niin (miehillä kun tuppaa seisomaan), varmaan joka ilta..Mutta nyt rupesin miettimään, vaivaakohan minunkin avovaimoa sama asia...että kun minulla tulee erektio niin helposti..olen kyllä sanonut että olen aika herkkä. Ja että en aina välttämättä halua seksiä vaikka minulla seisookin. Erektio on usein niin tahaton. Paljon minä itse kuitenkin haluan seksiä, ja minut on hyvin helppo saada haluamaan vaikkei seisoisikaan...

Vaikka ihmisiä on erilaisia, niin voin väittää, että jos miehesi silittelee sinua joka paikasta, päästä jalkoihin, hän luultavasti ehdottelee..vastakohtana että sivelee vain hiuksia esimerkiksi.

• rakastajatar

Kuulostaa siltä, että ette ole seurustelleet kovin kauan, kun ette voi olla luontevastai toistenne kanssa!!!

Seksin tai rakastelun aloittaminen on ainakin meidän parisuhteessamme maailman luonnollisin asia!

Miehelläni jöpöttää myös hyvin usein, kun nukumme alasti niin sen huomaa heti, enkä käsitä, miksi se olisi noloa!

Minusta se on imartelevaa, vaikka se ei hyvästä takapuolestani johtuisikaan =)

Jos mielesi tekee, niin käy päälle vaan... Seksuaalisesti kylmät naiset jotka eivät tee aloitetta tekevät miehille erektio vaikeutta!

Se, että tulee nopeesti voi olla kova pala itse tunnolle äijien keskuudessa, mutta ei se ainakaan minua haittaa... liittyyhän siihen niin paljon muutakin kun itse akti. Voisit ottaa mieheltäsi suihin ensin oikein kunnolla ja herätellä pikkukaverin hetken päästä uudestaan, niin eikön jo hetken kauemmin kestä...

Tsemppiä teille ja teidän seksielämään!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe