Jos mies ei enää yritä pakkien jälkeen

Naisellinen nainen

Jos mies ei enää yritä kun olen antanut hänelle pakit, niin hän ei ollut oikeasti kiinnostunut. Minulla on tapana antaa miehelle kuudet pakit ennen kuin suostun mihinkään. Tällä tavalla saan karsittua kaikki tunnevammaiset nössöt ja perässä vedettävät hissukat pois.

45

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+7

Mulla on tapana tehdä 0 aloitetta, jos nainen odottaa jotain alotteita niin sellainen nainen on liian nössö mulle, tällä tavoin karsin pois teini prinsessat.

• miehinen mies

Rautakangen perseesees sinä tarvitse huora!!

• nainennnnn

Jos mies todella tuntee sielunsympatiaa hän tulee vaikka 100 kertaa takaisin. Pillunvonkaajat voi jättää omaa arvoonsa. Niiden arvo on -1.

• perssielu

Tunnen sielujen sympatiaa aina kun näen hyväperseisen naisen.

• Mies31v.

Itse tienasin viime vuonna käteen melkein 40 000 euroa.

Tänä vuonnakin olen tienannut, iun olen jaksanut. Viimeisin palkkani yli kuukauden takaa 3800 euroa käteen.

Silti olen ollut kaikille "työtön" elämäntapaluuseri.

Olen nytkin taas työtön.

Jos nainen on sanonut ettei kaltaisellani luuserilla tee mitään, niin minä en ole tehnyt sellaisella ali-ihmisellä mitään muuta kuin lihallista nautintoa.

Viime vuonna ja tänä vuonna yhteensä noin 70 naiseen yhtynyt. Kiitos teille surkeat naiset paskasta seksistä.

Minä voitan aina. Olen sen jo vuosia sanonut.

Jos nainen sanoisi että työtömällä luuserilla tekee sen verran, että hänkin voi osata, antaa ja ansaita rakkautta voisin yhtyä myös ajatuksella ja sydämelläni. Näin ei ole ollut.

Ensi vuonna pyrin saamaan naisen rakastumaan itseeni. Sen jälkeen vedän maton jalkojen alta ja jätän siihen yksin itkemään. (en ehkä kuitenkaan pysty siihen, koska olen liian ihana) Miksi itkisi koska olen työtön elämäntapaluuseri. Suosta noustessaan hän voi sysätä kaiken syyn minuun.

Parasta ikinä olla tämän palstan ns. luuserein ja hierarkian alimpana. Ja myös samaa ihan tuolla elämässä.

Jatkakaa. Itseäni ei nimittäin jaksa kiinnostaa enää edes naiseen yhtyminen. :,(

Yleisarvosana naisille= 5 (asteikolla 4-10)

• nainenmmmmmm

En nyt sinuna kauheasti reteilisi noilla tuloilla, aika olemattomat.
        Eikä kaikkien nussimisesta jää kuin kuu käteen. Kukaan ei arvosta sinua ja jäät yksin. Onnea elämääsi kuitenkin!

• Vaikka aloituksesi on provo, aihe on mielenkiintoinen.

Olen muutaman kerran törmännyt naisiin, joilta olen saanut pakit. Kun olen sitten siirtynyt seuraavaan kohteeseen, on nämä pakit antaneet naiset olleet loukkaantuneita. En ole kuulemma ole ollut tarpeeksi kiinnostunut ja kun olen kysynyt, mitä väliä asialla on, koska en kuitenkaan kelvannut, on vastaksena ollut hiljaisuus. Luulen asian johtuneen siitä, että pikainen ylipääsy asiasta on kolauttanut naisten itsetuntoa.

• nainennnnnnmm

Nimenomaan. Jos siirryt naisesta toiseen nopeasti se tarkottaa ettet ole pätkääkään arvostanut ja kunnioittanut tätä ensimmäistä naista eli se on ollu yks hailee sulle. Ja kyl sellasesta paskasta toki loukkaantuu.

• nainennnnnnmm kirjoitti:

Nimenomaan. Jos siirryt naisesta toiseen nopeasti se tarkottaa ettet ole pätkääkään arvostanut ja kunnioittanut tätä ensimmäistä naista eli se on ollu yks hailee sulle. Ja kyl sellasesta paskasta toki loukkaantuu.

Mistä mies voisi tietää mitään naisen ainutkertaisuudesta pokausvaiheessa? Ymmärrän, että joku on loukkaantunut, jos pitkän suhteen jälkeen jätetyksi tullut etsii heti uuden. Mutta eihän siihen aloitteellisuuteen patistaneeseen nättiin hymyyn vielä mitään tunnesidettä ole syntynyt. Sehän on vain yksi potentiaalinen naisystäväehdokas muiden joukossa.

Noin muuten olen aina ihmetellyt naisten toiveita arvostuksesta ja kunnioituksesta. Minulle ei ole reilussa 40 vuodessa vielä selvinnyt, mitä naiset noilla sanoilla tarkoittavat. Minä kunnioitan vaikkapa sotaveteraania tai elämässään jotain merkityksellistä saavuttanutta. En jotenkin osaa liittää arvostusta ja kunnioitusta pelkkään ihmisenä olemiseen.

• nainenmnnmnmmn
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mistä mies voisi tietää mitään naisen ainutkertaisuudesta pokausvaiheessa? Ymmärrän, että joku on loukkaantunut, jos pitkän suhteen jälkeen jätetyksi tullut etsii heti uuden. Mutta eihän siihen aloitteellisuuteen patistaneeseen nättiin hymyyn vielä mitään tunnesidettä ole syntynyt. Sehän on vain yksi potentiaalinen naisystäväehdokas muiden joukossa.

Noin muuten olen aina ihmetellyt naisten toiveita arvostuksesta ja kunnioituksesta. Minulle ei ole reilussa 40 vuodessa vielä selvinnyt, mitä naiset noilla sanoilla tarkoittavat. Minä kunnioitan vaikkapa sotaveteraania tai elämässään jotain merkityksellistä saavuttanutta. En jotenkin osaa liittää arvostusta ja kunnioitusta pelkkään ihmisenä olemiseen.

Arvostus ja kunnioitus = älä naisen läsnäollessa puhu muille naisille, koske muihiin naisiin, kerro muiden naisten olemassaolosta. Se on sellainen harha että naisen pitää saada elää käsityksessä että hän on ainoa ihana nainen maailmassa. Muuten satttuuuuuuu....
        Ja tietysti lievemmin loukkaantuu jos ei ole vielä esim halaillut miestä...eli mitä vähemmän on ollut kontaktia sen lievemmin pahastuu.

• raitsikkakuskille^
        Ratikkakuski kirjoitti:

Omissa parisuhteissani on käynyt usein niin, että en saa arvostusta ja kunnioitusta parisuhteessa. Otetaanpa pari selventävää esimerkkiä:

- Tulen ylitöistä kotiin rättiväsyneenä ja kerron, että on ollut stressaava päivä. Mies alkaa pistää paremmaksi ja kertoo, että miten paljon enemmän rankkaa hänellä on ollut ja että eihän naisen kevyt toimistotyö voi olla raskasta, kun hän on sentään tehnyt fyysisesti rankkaa duunia koko päivän. Myös muista sanomisista käy ilmi, että mies ei pidä juuri minään ajatustyötä, jota teen.

- Odotin ensimmäistä lastani. Kerroin, että monella parilla on ollut sellainen tapa, että mies ostaa vaimolleen lapsen syntymän kunniaksi esim. jonkun korun. Mies tuhahtaa siihen, että mitä ihmeen mitaleja kaipaat, koska kautta vuosituhansien naiset ovat synnyttäneet lapsia tusinoittain ilman mitään palkintoja

- Kun lapsi syntyi, mies oli innoissaan, mutta ei alkoi puhua päälle, jos yritin kertoa kaveripiirissä synnytyksen raskaudesta. Mies kehuskeli kyllä ,miten lapsi on hänen itsensä näköinen, mutta vähätteli sitä, mikä oli minun aikaansaannosta

- Miehen haluamiset tuntuivat olevan tärkeämpiä. Jos mies halusi vaihtaa autoa, niin piti vaihtaa autoa ehdottomasti (minä siis maksoin puolet autosta), mutta jos minä olisin halunnut esim. uudet verhot, ne olivat miehen mielestä ihan turhat. Kyse ei ollut siitä, että mies olisi joutunut elättämään minua, vaan hän halusi kontrolloida myös minun rahojani eikä hän arvostanut sitä, jos halusin investoida omiin harrastuksiini tai ulkonäkööni.

Tässä siis oli pari esimerkkiä elävästä elämästä. Kunnioitus ja arvostus eivät tarkoita mitään jalustalle nostamista, vaan sitä, että antaa respektiä naiselle ja hänen tekemisilleen. Oman huomioni mukaan jos miehellä on hyvä itsetunto, hän kykenee antamaan arvostusta ja kunnioitusta parisuhteessa, mutta jos miehellä on huono itsetunto, hän itse pyrkii latistamaan ja pääsemään ns. niskan päälle.

• sinulla on
        raitsikkakuskille^ kirjoitti:

Omissa parisuhteissani on käynyt usein niin, että en saa arvostusta ja kunnioitusta parisuhteessa. Otetaanpa pari selventävää esimerkkiä:

- Tulen ylitöistä kotiin rättiväsyneenä ja kerron, että on ollut stressaava päivä. Mies alkaa pistää paremmaksi ja kertoo, että miten paljon enemmän rankkaa hänellä on ollut ja että eihän naisen kevyt toimistotyö voi olla raskasta, kun hän on sentään tehnyt fyysisesti rankkaa duunia koko päivän. Myös muista sanomisista käy ilmi, että mies ei pidä juuri minään ajatustyötä, jota teen.

- Odotin ensimmäistä lastani. Kerroin, että monella parilla on ollut sellainen tapa, että mies ostaa vaimolleen lapsen syntymän kunniaksi esim. jonkun korun. Mies tuhahtaa siihen, että mitä ihmeen mitaleja kaipaat, koska kautta vuosituhansien naiset ovat synnyttäneet lapsia tusinoittain ilman mitään palkintoja

- Kun lapsi syntyi, mies oli innoissaan, mutta ei alkoi puhua päälle, jos yritin kertoa kaveripiirissä synnytyksen raskaudesta. Mies kehuskeli kyllä ,miten lapsi on hänen itsensä näköinen, mutta vähätteli sitä, mikä oli minun aikaansaannosta

- Miehen haluamiset tuntuivat olevan tärkeämpiä. Jos mies halusi vaihtaa autoa, niin piti vaihtaa autoa ehdottomasti (minä siis maksoin puolet autosta), mutta jos minä olisin halunnut esim. uudet verhot, ne olivat miehen mielestä ihan turhat. Kyse ei ollut siitä, että mies olisi joutunut elättämään minua, vaan hän halusi kontrolloida myös minun rahojani eikä hän arvostanut sitä, jos halusin investoida omiin harrastuksiini tai ulkonäkööni.

Tässä siis oli pari esimerkkiä elävästä elämästä. Kunnioitus ja arvostus eivät tarkoita mitään jalustalle nostamista, vaan sitä, että antaa respektiä naiselle ja hänen tekemisilleen. Oman huomioni mukaan jos miehellä on hyvä itsetunto, hän kykenee antamaan arvostusta ja kunnioitusta parisuhteessa, mutta jos miehellä on huono itsetunto, hän itse pyrkii latistamaan ja pääsemään ns. niskan päälle.

tasoisesi mies.

• raitsikkakuskille^ kirjoitti:

"Oman huomioni mukaan jos miehellä on hyvä itsetunto, hän kykenee antamaan arvostusta ja kunnioitusta parisuhteessa, mutta jos miehellä on huono itsetunto, hän itse pyrkii latistamaan ja pääsemään ns. niskan päälle."

Minä olen aina ihmetellyt, kun puolisot kilpailevat keskenään. Minusta ainakin on kerrassaan upeaa, että vaimo monessa asiassa parempi kuin minä. Sehän täydentää minua mitä parhaimmin.

• Ex PUA

Tyypillinen naisten lapsellinen peli, ja asenne.

Jos nainen ei tee aloitteita, saati sitten jos antaa pakit mutta tarkoittaa niillä muita kuin pakkeja, ei ole nainen joka olisi vakavissaan. Se etsii leikkikalua ja omaa vakavia ongelmia kypsyyden kanssa. (Ja talking about tunnevammainen, sehän nimenomaan on sellainen).

Sitä en tiedä oliko tämä trollaus, todennäköisesti oli ja monen mielestä voisikin olla, mutta kun olen ihan oikeasti törmännyt noin ajatteleviin naisiin/naiseen.

Kerran baarissa olin juuri tavannut tämän naisen, ja se oli kutsumansa mukaan feministi joka siitä huolimatta kannatti juuri tätä feministien tekopyhää "miehille kuuluvat miesten velvollisuudet, me naiset voidaan tehdä mitä lystää".

Olin pakotettu sanomaan sille miten naurettavalta tuo kuulosti, niin sehän otti siitä nokkiinsa ja lähti tupakkakoppiin. Minä muualle.

Näimme vielä saman illan aikana jolloin sillä oli otsaa kysyä: Mihin sinä oikein häivyit? yms. :D

Sanoin että sitä samaa sulle, sinähän tässä lähdit litomaan.

Se sanoi: Niin mutta sun olisi pitänyt lähteä mun perään!

Hahahaha!

"Se kuule ei tule tapahtumaan koskaan, minä en juokse naisten perässä". sanoin, ja lähdin jatkamaan matkaani.

• Ex PUA

Olen myös törmännyt tapauksiin, joissa on tullut pakit mutta nainen on tullut katumapäälle.

Silloin kyllä myönnän panneeni, mutta sitoutunut en ole.

Jos nainen on vakavissaan, se on vakavissaan, vain joko tunnevammaiset narsistit odottaa palvontaa tai sitten hakevat leikkikalua.

Tiedän kyllä miltä aidosti kiinnostunut nainennäyttää ja miten se toimii, ja silloin se ei halua jättää asioita sattuman varaan. Päinvastoin rupeaakin löytymään aikaa ja tilaisuuksia vaikka millä mitalla.

• timantinkova atm

Naisellinen nainen on miestrolli ja minäkin olen sillä nimikerkillä kirjoittanut pari viestiä.

• Ex PUA
        timantinkova atm kirjoitti:

Naisellinen nainen on miestrolli ja minäkin olen sillä nimikerkillä kirjoittanut pari viestiä.

Epäilemättä joo.

Itse aihe on kyllä sikäli kiintoista, että tuollainen ajatusmaailma on oikeastikin joillakin naisilla.

Ja ne naiset rakastavat ätmejä, koska niiltä on kaikkein helpointa saada tottelevaista narsistisena lähteenä olemista. Se näiden ätmien olisi täällä syytä tietää jo nyt.

• Rantamies.

"Jos mies ei enää yritä kun olen antanut hänelle pakit, niin hän ei ollut oikeasti kiinnostunut. Minulla on tapana antaa miehelle kuudet pakit ennen kuin suostun mihinkään. Tällä tavalla saan karsittua kaikki tunnevammaiset nössöt ja perässä vedettävät hissukat pois. "

Hyvin provoat.
      Sekopäillä halvat huvit.

• ExPUA

Ja sitten vielä tietty pelimiespelleily, niin niiltä joissain määrin voi odottaa tuollaista vässykkäkäytöstä.

(Ne itse tietysti voi puhua, että kultin ulkopuoliset miehet ovat vässyköitä, jotka eivät tule toimeen naisten kanssa, mutta todellisuudessa keskimääräinen mies harrastaa varmasti enemmän seksikä ja useamman naisen kanssa kuin nämä pupet.)

Vaikka ne ehkä eivät ala niin ilmeisellä tavalla kerjäämään, ne tekee sen vain kiertoteitse, sillä niillä on pakkomielle saada jollain teknisellä suorituksella kohde (nainen, joka siis on vain yksi luku panomittarissa, ei useinkaan ihminen) itselleen.

Silloin tuon luontoinen nainen, ja pupen luontoinen mies sopii kuin nyrkki silmään yhteen. Molemmille niille ihmissuhteet ovat jotain sairasta peliä ja epätoivoa.

• Opettele parempaa

Miten te jaksatte noin huonoon provoon tarttua?

• .................

Niinpä.

Ei tällä palstalla juuri muuta olekaan kuin kitisevien teinien tekemiä provoja.
      Loput on katkeria yh-akkoja tai muuten vaan sitoutumiskammoisia.

• kiltti atm

Jos en saa heti puh numeroa tai en pääse heti treffeille niin en pyydä toista kertaa.

• naimemnmm

Kerrot toisin sanoen itsestäsi että et ole yritteliäs mies.

• Janne36.

Minua ei ainakaan kiinnosta vaikeasti tavoiteltavat muijat.
      Hankkisivat koiran jota juoksuttaa.

• comeandgetit

Mua on ainakin tosi vaikea tavotella kun aina ollu varattuna ja pyöritän paria miestä niin on vaikea saada mua.

• J36.

Onneksi miehesi ei tiedä sitä.
      Säälittävää käytöstä sinulta. Idiootit juoksee naisten perässä eivätkä ymmärrä ajoissa vaihtaa kohdetta... huh huh.

Mutta se vaatisikin munaa.

• J36.

Tahallinen tiukkapipoisuus ja esittäminen on säälittävää naiselta.
        Ei siinä ole mitään lutkamaista jos asiat vain oikeasti synkkaa, niin on ihan turhaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

• Nainen isolla N:llä

Jos mies lannistuu pakeista, eikä piiritä naista, niin hän on munaton vätys, jollaisella ei Nainen isolla N:llä tee mitään.

• Janne.

Pakeista ja tahallisesta kiusaamisesta lannistunut mies on täysin normaali ja inhimillinen. Ethän sinäkään siedä miestä joka piruilee tahallaan sinulle kun olet itse miehestä kiinnostunut.

Jos susta on hauskaa kiusata ja lannistaa niin parempi varmaan että jäät yksin.

Samalla energialla ehtii hankkimaan mukavampaakin naisseuraa nimittäin.
      Tätä ei nuoremmat aina hoksaa..... koska eivät osaa luovuttaa.

Maailmassa eivät naiset lopu.

• Janne.

Toki tuo "munakkuus" nyt voidaan käsittää monella eri tavalla.

Kyse onkin lähinnä siitä että onko miestä jatkaa vai miestä luovuttaa.

Kummatkin vaatii siis "munaa".

Miehen ei kuulu lannistua pakeista. Juuri tällä tavalla karsitaan joukosta tunnevammaiset ja assburgerit, jotka eivät osaa käsitellä naista.

• Jii007

Vittu, että naiset on ihan perseestä!!

Ensin sanotaan, että ei on ei. Sitten kuitenkin halutaan, että mies yrittää uudestaan, mutta sitten jos ei oikeasti kiinnosta niin tehdään kamala numero ja aletaan huutamaan ja haukkumaan sitä miestä. Eihän tuosta touhusta ota selvää enää Erkki Tuomiojakaan.

Kuolkaa pois.

• Ikisinkku M

"Jos mies ei enää yritä kun olen antanut hänelle pakit, niin hän ei ollut oikeasti kiinnostunut."

Jos oletetaan että yrittäisin jonkun naisen iskeä niin kyllä kai minä sen verran puhetta uskon ja jätän jatkossa ahdistelematta jos tulee pakit, se on siis maksimissaan se yksi kerta vaikka miten prkleesti kiinnostaisi ko. nainen.

Siksi et saa Naista, koska et tiedä mitä Nainen haluaa. Vika on sinussa, ei meissä naisissa.

• Ikisinkku M
        Nainen isolla N:llä kirjoitti:

Siksi et saa Naista, koska et tiedä mitä Nainen haluaa. Vika on sinussa, ei meissä naisissa.

Ai ei ole teissä vai vika? Kyllä minä tiedän että te haluaisitte että ryömisin edessänne ja kerjäisin suosiotanne, ahnaasti ottaisin vastaan kaiken halveksuntanne ja ylenkatseen kun aina uudelleen palaisin yrittämään josjko nyt tällä kertaa...joopa joo, pitäkää tunkkinne niin minä pidän itsekunnioitukseni.

• Sexual Jihad

Nainen on seksuaalisten halujen ohjaama elukka.

• Gammaromeo

Eri naiset haluavat eri asioita. Ei miehessä sinänsä yleisesti ottaen ole välttämättä mitään ns. vikaa, jos nainen ei jostain syystä hänestä kiinnostu suhteeseen johtavalla tavalla. Olen yleensä sen verran yksinkertainen ainakin itse, että jos jostain käy ilmi ettei nainen ole kiinnostunut, niin jätän asian siihen. Lopputulos olisi todennäköisesti sama, vaikka miten monta kertaa yrittäisi vängätä. Ainakaan tähän päivään mennessä kukaan nainen ei ole tullut minulle kertomaan, että katuu kun on antanut minulle pakit ja haluaisi katsoa että voisiko meistä kahdesta tulla jotain.

Hyvin usein naisten kertoma asia, mitä olen lukenut, on että "EI" myös tarkoittaa ei. Itsekin sanon ei, jos joku nainen tekisi minun suhteeni aloitteen ja olisi kiinnostunut, mutta minä en. Näin olen joitakin kertoja myös käytännössä joutunut toimimaan. Eräs nainen vaan hieman kerran suuttui minulle, kun ei uskonut että eini myös tarkoittaa ei.

Yleisesti olen nimenomaisesti provoiksi uskotuista aloituksista sitä mieltä, että itsessään mielenkiintoisista ja myös todellisuudessa jollain tapaa mahdollisista asioista on mielenkiintoista keskustella.

• öhh....

"Miehen ei kuulu lannistua pakeista. Juuri tällä tavalla karsitaan joukosta tunnevammaiset ja assburgerit, jotka eivät osaa käsitellä naista. "

Ja itse et ole tunnevammainen?
      Millä oikeudella pyörität miestä?

• Janne.

Lienee syytä mainita, että tuo mainitsemasi "Miehen ei kuulu lannistua pakeista." juttu pätee sellaiseen suhteeseen, jossa ollaan oltu jo pitkään rakastuneita ja toinen heittääkin pyyhkeen kehään.......silloin ymmärtää ettei hevillä pidä lannistua jos oikeasti välittää ja toinen pitäisi saada tajuamaan tai uskomaan, että suhteesta tulee vielä hyvä... eli se vaatii sitä munaa oikeasti kun on menettämässä rakkaansa ja joutuu taistelemaan sen edestä .. monilla meinaan tossa hommassa oikeasti tosi kyseessä.. jopa koko elämä.

jotkut "yhdenillan" pakit on ihan eri juttu.
      Ei se katso mitään muuta kuin että mies osaa hallita himonsa...

• J36.

"Siksi et saa Naista, koska et tiedä mitä Nainen haluaa. Vika on sinussa, ei meissä naisissa. "

Itseasiassa hän tietää mitä nainen haluaa.
      Siksi antaa mennä.

• Hmmm...

Aloitus on provo.

Jos nainen antaa pakit, hän ei juuri perään kysele eikä kaipaile. Miehiähän riittää. Eikä etenkään miehen kannata jäädä roikkumaan. Se on häpeällistä.

On molempien aika siirtyä seuraavalle rastille.

• Jii007

Aloitus on provo, mutta valitettavasti on olemassa sellaisiakin naisia, jotka tykkää leikkiä miesten kanssa juuri tuolla tavalla. Ovat kyllä yleensä pahemman laatuisia lutkia, ja saava kyllä seuraa vaikka se mies ei uudestaan tulisikaan yrittämään. Hakevat monesti vain panoa ja tietävät saavansa vaikka käyttäytyisivät kuinka.

• Miten nykyisin enää uskaltaa yrittää uudelleen ja uudelleen sellaista joka torjuu kaikki lähestymisyritykset, kun se tulkitaan kuitenkin vainoamiseksi ja joutuu syytteeseen?

• nmcnmbc

Onko täällä enää mitään muuta kuin provoja

• Näin on marjat

Jos provo on osuva, se saattaa herättää ajatuksia ja keskustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe