2v. erosta, rakastan yhä

katuva

N. 2 vuotta sitten erosin avomiehestäni. Olimme yhdessä yli 10 vuotta, molemmat nytnoin kolmikymppisiä. Jätin hänet itse, olin ihastunut typerästi toiseen joka lupaili kaikenlaista ja koin saavani aivan erilaista huomiota häneltä. Hän painosti eroamaan miehestäni. Epäröin mutta uskaltauduin eroamaan. Suhdetta ihastukseeni ei kuitenkaan koskaan tullut, koko juttu kaatu ennen alkuaan. Ahdistuin, masennuin ja söin masennus-ym. lääkkeitä sekä join alkoholia, jota en ennen ollut juurikaan käyttänyt. Kaipasin toiselle paikkakunnalle muuttanutta entistä miestäni suunnattomasti, mutta jatkoin lääkkeiden ja alkoholin käyttöä ja meni eteenpäin kun exäkin oli niin sanonut tekevänsä.

Vuosi sitten kuulin exäni ryhtyneen uuteen suhteeseen. Lopetin lääkkeet ja muutin tapailemani miehen kanssa yhteen. Nyt ahdistus ja masentuneisuus ovat palanneet. Itken usein yksin ollesani ja jopa julkisilla paikoilla joudun kuivailemaan silmiäni. Exä tulee mieleen kaikesta ja kaikkialla. Kadun eroa, kaduin sitä kokoajan mutta lääkkeet auttoivat pitämään itseni koossa.

Nyt entiseni on mennyt kihloihin ja tunnen menettäneeni itsestäni palasen. Olimme yhdessä teinistä asti ja molemmat hyvin herkkiä ihmisiä, samanluonteisia. Miten pääsen eteenpäin? Tuhoan nykyisen suhteeni, olemme liian erilaisia nykyisen miehen kanssa ja todella erilaiset taustat. Tunnen nyt menettäneeni sielunkumppanini lopullisesti, koska en uskaltanut enää häneen ottaa yhteyttä kuultuani uudesta suhteestaan. En kaipaa tuttuutta ja turvallisuutta, vaan aidosti entistäni takaisin. Tulen hulluksi, ellen ole jo..

1

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän niiku samaa

Tulee vain tehtyä virheitä ja niiden kanssa on elettävä. Mutta usko tai älä. Kun itse katson niitä virheitäni jälkeenpäin, ne eivät sitten virheitä olleetkaan. Jotakin uutta on tullut tilalle, sellaista jota ilman tätä virhettä en olisi koskaan saavuttanut.

Sanotaan että det är best som sker. Voimia sinulle toivon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2413
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe