2v. erosta, rakastan yhä

katuva

N. 2 vuotta sitten erosin avomiehestäni. Olimme yhdessä yli 10 vuotta, molemmat nytnoin kolmikymppisiä. Jätin hänet itse, olin ihastunut typerästi toiseen joka lupaili kaikenlaista ja koin saavani aivan erilaista huomiota häneltä. Hän painosti eroamaan miehestäni. Epäröin mutta uskaltauduin eroamaan. Suhdetta ihastukseeni ei kuitenkaan koskaan tullut, koko juttu kaatu ennen alkuaan. Ahdistuin, masennuin ja söin masennus-ym. lääkkeitä sekä join alkoholia, jota en ennen ollut juurikaan käyttänyt. Kaipasin toiselle paikkakunnalle muuttanutta entistä miestäni suunnattomasti, mutta jatkoin lääkkeiden ja alkoholin käyttöä ja meni eteenpäin kun exäkin oli niin sanonut tekevänsä.

Vuosi sitten kuulin exäni ryhtyneen uuteen suhteeseen. Lopetin lääkkeet ja muutin tapailemani miehen kanssa yhteen. Nyt ahdistus ja masentuneisuus ovat palanneet. Itken usein yksin ollesani ja jopa julkisilla paikoilla joudun kuivailemaan silmiäni. Exä tulee mieleen kaikesta ja kaikkialla. Kadun eroa, kaduin sitä kokoajan mutta lääkkeet auttoivat pitämään itseni koossa.

Nyt entiseni on mennyt kihloihin ja tunnen menettäneeni itsestäni palasen. Olimme yhdessä teinistä asti ja molemmat hyvin herkkiä ihmisiä, samanluonteisia. Miten pääsen eteenpäin? Tuhoan nykyisen suhteeni, olemme liian erilaisia nykyisen miehen kanssa ja todella erilaiset taustat. Tunnen nyt menettäneeni sielunkumppanini lopullisesti, koska en uskaltanut enää häneen ottaa yhteyttä kuultuani uudesta suhteestaan. En kaipaa tuttuutta ja turvallisuutta, vaan aidosti entistäni takaisin. Tulen hulluksi, ellen ole jo..

1

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän niiku samaa

Tulee vain tehtyä virheitä ja niiden kanssa on elettävä. Mutta usko tai älä. Kun itse katson niitä virheitäni jälkeenpäin, ne eivät sitten virheitä olleetkaan. Jotakin uutta on tullut tilalle, sellaista jota ilman tätä virhettä en olisi koskaan saavuttanut.

Sanotaan että det är best som sker. Voimia sinulle toivon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe