Otin geelikynnet viikko sitten ja tänään mattoja tampatessa oikeasta keskisormesta halkesi kynsi suunnilleen puolestavälistä. Taisi omakin kynsi haljeta sillä tuosta halkeama kohdasta tuli vähän verta näkyviin. Mitä on nyt tehtävissä? En näitä vielä haluaisi pois ottaa. Saisiko tämän korjattua niin, että vilaan vähän päältä ja laitan läpinäkyvää kynsilakkaa, vai olisiko ihan turhaa? Pelkään että lähtee kokonaan irti... VOI RUTTO ETTÄ ÄRSYTTÄÄ KUN KÄVI NÄIN !! Vähän tuntuu kun työntelen kynttä yläs alas, muuten ei haittaa kun etttä tuo verinen viiva on ruman näköinen.. mitä siis tehtävissä?
Geelikynsi halki
kynsinen
2
998
Vastaukset
- PiaSusanne
Laita siihen silkkinauhasta tuki, jos itsellesi hankalaa niin ota selvää osaako joku auttaa sinua. Esim siellä missä olet kynnet laittanut. Olen itse useamman kerran omalle asiakkaalle korjannut näin
- jpdi
Läpinäkyvää kynsilakkaa kynnen alle ja päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472