Otin geelikynnet viikko sitten ja tänään mattoja tampatessa oikeasta keskisormesta halkesi kynsi suunnilleen puolestavälistä. Taisi omakin kynsi haljeta sillä tuosta halkeama kohdasta tuli vähän verta näkyviin. Mitä on nyt tehtävissä? En näitä vielä haluaisi pois ottaa. Saisiko tämän korjattua niin, että vilaan vähän päältä ja laitan läpinäkyvää kynsilakkaa, vai olisiko ihan turhaa? Pelkään että lähtee kokonaan irti... VOI RUTTO ETTÄ ÄRSYTTÄÄ KUN KÄVI NÄIN !! Vähän tuntuu kun työntelen kynttä yläs alas, muuten ei haittaa kun etttä tuo verinen viiva on ruman näköinen.. mitä siis tehtävissä?
Geelikynsi halki
kynsinen
2
1148
Vastaukset
- PiaSusanne
Laita siihen silkkinauhasta tuki, jos itsellesi hankalaa niin ota selvää osaako joku auttaa sinua. Esim siellä missä olet kynnet laittanut. Olen itse useamman kerran omalle asiakkaalle korjannut näin
- jpdi
Läpinäkyvää kynsilakkaa kynnen alle ja päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648