Gootit on täysiä hinttareita jotka pukeutuvat kamalasti, meikkaa kamalasti ja kuuntelee kamalaa musiikkia!
YHHYH!
10
869
Vastaukset
- carebear
.. jokaisella on toki oma mielipiteensä. Se ei tarkoita etteikö joku sinuakin rakastaisi :)
*halii* - eräs vaan
heh heh.. hasssu...
- nosferatu13
olen samaa mieltä kanssasi.syödään kaikki.
- Lucretia
Joidenkin mielestä sinä voit pukeutua kamalasti
- Brody
Näteiltähan ne näyttää (vaikken itse olekaan).
- Tervakeuhko
Mistä sinä niin päättelet? Mulla ei oo meikkiä ja en myöskään ole hinari. Niin joo ja se musa.. hmm, makunsa kullakin mitäs niistä? Ja kyllä jokainen gootti on eri ihminen ja ei me kaikki samoja levyjä soitella. Mutta sen voin tunnustaa, että olen pervo, En vaan kerro millanen.
- Sputnik
Juu, en usko että se farkkumassa tyyli on sen hienompaa. :-)
-S- - smuuri
Kyllähän tuulipukusi suhinaa tosiaan mieluummin kuuntelee, tuon homofobisen vikinän ohella.
- Tristessa
pitää paikkansa, paitsi että joitakin biseksuaaleja ja jopa heteroitakin joukosta löytyy...
- ansata
Tuota noin... Taidat olla aika säälittävä tapaus kun tulet tänne vaan haukkumaan toisia? Ja mitä vikaa homoissa muka on? Jos käytät sanaa "hinttari" haukkuaksesi gootteja, niin sulla taitaa olla sanakirja hukassa... Sori nyt. Enkä tosiaan tajua mikä etuoikeus naisilla muka on meikata? Kai miehetkin saa niin tehdä, vaikkei oliskaan ns. "hinttareita"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783