Mulla on nainen esimiehenä. Itse asiassa niitä on kolme. Kaikki sinkkuja. Puheet on sen mukaisia: "ruhahahhaaheh, mitäs se meidän pikku puudeli ruhahahhaaheh", "soo soo paha poika hihi", "pitäskös sinua puristella". Kun itse olen ihan vaan tavallinen yli 40 v. mies, niin oudoksuttaa tuommoinen. Ei se liikaa häiritse, mutta millä ihmeen logiikalla ne luulee pelaavansa? Olis tosi mielenkiintoista kuulla joitain perusteluja.
Nainen esimiehenä
4
984
Vastaukset
- miehiltä opittua
oiskohan ne viettäny jossakin miesporukassa liikaa aikaa? Sellaiseen eksyvä nainenhan saa kuulla tuollaista ja vielä pahempaa jatkuvasti.... Yksin kyllä ollaan asiallisia, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy...
Nimim. Kokemusta löytyy - dilbert
Taitaa esimiehesi olla hiukan seksuaalisesti turhautunut? voi vitsit! tiedätkö että moni antaisi ihan mitä tahansa päästäkseen sinun asemaasi!
Jos tuo sinua häiritsee niin pistä loppu sille, suoraan tulkittuna tuo on seksuaalista häirintää. - sua...
niin se on.
- Naisesimies
Käytös on täysin asiatonta. Ja lainvastaista. Mainitse asiasta heidän esimiehelleen, hän voi puuttua asiaan viittaamatta mitenkään sinuun (hoidin itse erään tapauksen sanoilla "olen pistänyt merkille karskin kielenkäyttösi, se ei ole minun mielestäni asiallista" mainitsematta ollenkaan, että joku muu työporukasta olisi valittanut). Ääliöitä löytyy niin mies- kuin naisesimiehistäkin. Me naiset väitämme olevamme jotenkin parempia kuin miehet, mutta sepä ei toteudu esimiestaidoissakaan, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298